Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 12:14
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
Als jij mij quote en er vervolgens zelf iets tussen gaat schrijven lijkt het net of ik dat schreef. Staat namelijk "Shanita schreef".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 12:06
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
HENK393 schreef: | Is er wel echt zoveel armoede in nederland? er word op dit moment genoeg geld uitgegeven aan oranje...... blijkbaar gaat het nog niet zo slecht |
Ja, daaraan kan je het zien.
Blijkbaar nogal een dom iemand....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 11:50
Onderwerp: Preek uit 5 woorden
|
|
|
Elia en de weduwe van Sarefat 7 Doch na verloop van tijd droogde de beek uit, omdat er geen regen in het land gevallen was. 8 Toen kwam het woord des HEREN tot hem: 9 Maak u gereed, ga naar Sarefat, dat aan Sidon behoort, en houd daar verblijf. Zie, Ik heb daar een weduwe geboden u te verzorgen. 10 Daarop maakte hij zich gereed en ging naar Sarefat. Toen hij bij de stadspoort kwam, zie, daar was een weduwe bezig hout te sprokkelen. Hij riep haar toe en zeide: Haal mij toch in een kruik een weinig water, opdat ik drinke. 11 Toen zij het ging halen, riep hij haar na en zeide: Breng mij ook een bete broods mee. 12 Daarop zeide zij: Zo waar de HERE, uw God, leeft, ik heb geen broodkoek, maar enkel een handvol meel in de pot en een weinig olie in de kruik.
En zie, ik ben bezig een paar stukken hout te sprokkelen. Dan wil ik het thuis voor mij en mijn zoon gaan bereiden, en als wij het gegeten hebben, moeten wij maar sterven. 13 Doch Elia zeide tot haar: Vrees niet, ga het thuis bereiden, zoals gij gezegd hebt, doch bereid mij daarvan eerst een kleine koek en breng mij die hier; voor u en uw zoon kunt gij het later bereiden. 14 Want zo zegt de HERE, de God van Israël: Het meel in de pot zal niet opraken, en de olie in de kruik zal niet ontbreken tot op de dag, waarop de HERE regen op de aardbodem geven zal. 15 Daarop ging zij heen en deed, zoals Elia gezegd had, en een tijdlang at zij, evenals hij, en haar huis. 16 Het meel in de pot raakte niet op, en de olie in de kruik ontbrak niet, naar het woord des HEREN, dat Hij door de dienst van Elia gesproken had. 17 Na deze gebeurtenissen werd de zoon van de vrouw des huizes ziek: ja, zijn ziekte werd zeer hevig, totdat er geen adem in hem overbleef. 18 Toen zeide zij tot Elia: Hoe heb ik het met u, man Gods? Gij hebt bij mij intrek genomen om mijn ongerechtigheid in herinnering te brengen, en te maken, dat mijn zoon sterft. 19 Daarop zeide hij tot haar: Geef mij uw zoon. Toen nam hij hem uit haar schoot, droeg hem naar het bovenvertrek, waar hij verblijf hield, en legde hem op zijn bed. 20 Daarop riep hij tot de HERE en zeide: HERE, mijn God! Doet Gij zelfs de weduwe, bij wie ik als vreemdeling vertoef, het onheil aan, haar zoon te laten sterven? 21 Toen strekte hij zich driemaal uit bovenop het kind en riep tot de HERE en zeide: HERE, mijn God! Laat toch de ziel van dit kind in hem terugkeren.
22 En de HERE hoorde naar de stem van Elia, en de ziel van het kind keerde in hem terug, zodat het levend werd. 23 Toen nam Elia het kind, droeg het uit het bovenvertrek naar beneden in huis en gaf het aan zijn moeder. En Elia zeide: Zie, uw zoon leeft. 24 Daarop zeide de vrouw tot Elia: Thans weet ik, dat gij een man Gods zijt, en dat het woord des HEREN in uw mond waarheid is.
1 Kon 17-7:24
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 12 juni 2012, 11:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 juni 2012, 10:50
|
|
|
PETRA411 schreef: | Ik haal uit het nieuwe testament ,het nieuwe verbond,dat man en vrouw samen 1 zijn. en dan denk ik, stel ik word verliefd,trouwen zou ik niet snel doen, want ik heb ook kinderen.zou ik een relatie krijgen met sex erbij zijn we ergens 1,alleen we wonen in verschillende huizen en later wanneer het zover is in 1 huis en trouwen, want dat doe je niet zo snel met kinderen.
en dan denk ik weer aan de sameritaanse vrouw bij de put,jezus zei , die gij nu hebt is uw man niet, tegen de vrouw. en dan kan ik erzoveel over denken, wat houden die woorden in, in die tijd, kon het niet denk ik met een man die niet je man is. misschien was het wel een man die haar alleen gebruikte en vond jezus dat niks omdat de bedoeling is dat je ook voor elkaar zorgt. Etc. zoveel kan je er over denken, ik kan er ook niet iets uit halen waardoor ik denk,jezus zegt het mag niet petra met een man sex waarmee je niet getrouwd bent. Of intrepetreer ik de woorden van de bijbel naar me eigen belang? zie ik het verkeerd? Ik denk... van niet. |
Ik vind niet dat je het verkeerd ziet.
Die sameritaanse vrouw had vijf mannen gehad, nou jij niet.
En, niet geheel onbelangrijk, Jezus zeide: "en die gij nu hebt is uw man niet". Met andere woorden, het was niet serieus met degene met wie ze nu ging, 'een scharrel voor een paar dagen', zo wordt dat nu onder andere genoemd.
Maar ja. Als je een serieuze liefdesrelatie krijgt met een man, dan kan je dus wel stellen dat het je man is
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 12 juni 2012, 11:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 14:33
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
Het is ondertussen al opgelost, voor degenen die hebben meegedacht bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 14:30
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
HELP!!!!
Ik heb een heel groot pc probleem(een vriend van me, dus ook mijn probleem).
Hij zat zijn toestenbord schoon te vegen met een kwastje, en nu staat het beeld op het beeldscherm ondersteboven.
WIE WEET HOE DAT KAN EN WAAROP JE MOET KLIKKEN OM DAT WEER GOED TE KRIJGEN. (en wie weet dus wat voor knopje hij wellicht heeft aangeraak per ongeluk waardoor dat kon gebeuren?) ALVAST BEDANKT!!!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 11 juni 2012, 14:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 14:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Toch lijkt het dan of we weer afdwalen.... Afdwalen van...WAT WIL GOD!!! Dan gaan we toch weer twijfelen en zeggen... Ja...maar ik ben er ook nog...Ik heb ook gevoel!!! |
Hai Zeeland,
Dat bedoel ik eigenlijk ook.
Wat wil God, denk ik, voor de een iets anders dan voor de ander. En voor de een in een fase/situatie iets anders als het een andere fase zou betreffen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 11 juni 2012, 11:04
|
|
|
Nog even een reactie.
Ik kan me best wel heel goed voorstellen dat iemand niet eerst wil trouwen om seks te hebben als ie een fijne relatie heeft.
Ik heb dat ook gehad hoor.
Maar ja nu ben ik single.(wat een woord....)
In ieder geval, wat ik wou zeggen, ik ben goede vrienden met enkele mensen en dat is ook wel heel veel waard hoor. Dat je zulke goede vrienden hebt, dat je daar zo jezelf bij kan zijn alsof het familie is, zoiets.
Ik heb een tijd geleden ergens gelezen dat de energie enzo wat je kwijt kan in seks, dat je dezelfde energie ook kwijt kan in bijvoorbeeld creatief zijn, sporten goede films en goede boeken en dat soort dingen.
Ik vind dat iedereen recht heeft op zijn eigen mening. De een zal seks hebben bij een goede relatie. Een ander zou eerst trouwen. Dat moet toch naast elkaar samen kunnen bestaan.
Het kan, denk ik, ook met levensfases te maken hebben. dat iemand eerst vindt van seks moet kunnen voor een huwelijk. En dan, na een tijdje is zoiemand van mening veranderd en vindt voor zichzelf eerst dat er eerst een huwelijk moet zijn als tie ooit seks zou hebben, gevoelsmatig.
Ik vind iedereen moet doen wat voor hem/haar het beste is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 23:39
Onderwerp: Thuiszorg
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het zou er niet omgaan dat ik mijn eigen administratie niet bij kan houden hoor....maar als ik Alfahulp zou worden...wordt er wel verwacht dat je dat doet en kan....ook de client.... Voor de clienten die allemaal al vallen onder de ouderen...is dat al helemaal geen doen...voor mij ook niet. Vandaag kreeg ik warempel een mailtje van mijn huidige thuiszorg...
OF WE CLIENTEN WILLEN GAAN WERVEN!!!!!!!!!!We zitten in de ...MIN....
Mijn kontrakt wordt niet verlengd...wat denken jullie...ga ik nog clienten opzoeken????
Wat jammer toch.... |
Tid echt ongelofelijk wat je daar schrijft.
De regering wil bezuinigen.
Maar ja, die 'instellingen' zijn geprivatiseerd, vaak andere namen gekregen ook, dus ze zijn gebaat bij veel cliënten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 23:34
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
God laat alles meewerken voor degenen die Hem liefhebben.(tekst NT)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 23:29
Onderwerp: wokken in dordrecht
|
|
|
Jaaaahaaaa. eindelijk ergens waar ik woon en dus mee kan!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 09:29
Onderwerp: Gebed gevraagd
|
|
|
JANE866 schreef: | Graag wil ik een ieder die dit leest oproepen om te bidden voor Peter. Graag gebed voor hem en zijn vrouw voor rust en kracht van de Heilige Geest. De komende week moet hij diverse onderzoeken ondergaan. Een poos geleden is er bij hem melanoomkanker geconstateerd in de huid. Later zijn er uitzaaiingen gevonden in de longen en lever. Sinds begin deze week zijn er uitzaaiingen geconstateerd in de hersenen. Zijn bloed gaat weg en de komende week wordt onderzocht of dit te maken kan hebben met een lek in zijn lichaam en ook wordt onderzocht of er er eventuele uitzaaiingen in de darmen zijn. Het een volgt na het ander ... Heel graag bidden voor een positieve uitslag volgende week en het stilzetten van de ziekte. "Wat bij mensen onmogelijk is, is mogelijk bij God".[/ |
Hai, ik schrik heel erg, schrik me rot eigenlijk.
Ik zal bidden..
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 juni 2012, 09:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 09:21
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 juni 2012, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:58
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Petra, mss je woorden volgende keer beter formuleren. |
Hoi Petra,
Ik zou zeggen trek het je niet aan. Ik kon jou helemaal volgen in de stukjes die je schreef, anderen ook.
Sommigen denken dat ze leuk zijn en vaak beschuldigen mensen anderen van dingen die ze zélf doen, projectie heet dat.
Fijne Dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:05
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | trouwen/niet trouwe/samen wonen/sex voor het huwelijk. Dit alles is heel persoonlijk. Ieder doet naar eigen geweten of overtuiging. Ik wil daar verder geen uitspraak over doen. Ik zelf (ben al wat ouder) zou trouwen en niet gaan samen wonen. Ik las vanmorgen een stukje in de bijbel. I Korintiers 7.Hier schrijft Paulus een brief over de gehuwde en de ongehuwde staat. . De maatschappij is tegenwoordig veranderd. We leven in een hele andere wereld. Het is voor de mensen in de 'wereld' soms niet te begrijpen dat een Christen zo ouderwets is. Ik houd mij aan bijbelse principes. Maar zoals ik al zei ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen leven en daden. En ik gun het ware geluk voor iedereen. |
Dank je
Helemaal waar en ieder is ook verantwoordelijk in de 1ste plaats aan God.
Wat voor de een opgaat en goed is gaat voor de ander juist niet op.
Er zijn richtlijnen in de bijbel, onder andere rein leven. Ook in een van de 10 geboden: gij zult niet echtbreken. Je kan ook trouw zijn aan elkaar in een relatie. Zit er soms iemand die zelf gescheiden is met een vingertje naar een ander te wijzen, als degene een relatie zou willen, en niet wil trouwen (meteen).
Terwijl die zelf, nota bene gescheiden is...of zelf zelfs niet eens getrouwd was..
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 juni 2012, 08:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 02:16
|
|
|
LEONARD480 schreef: | De hele discussie had misschien beter in een pv chat/mail kunnen gebeuren, zeker gezien de privacy gevoelige achtergronden.
Anderzijds kun je alle pijlen wel op Herman richten, maar veelal de discussie ter goedkeuring om seks voor het huwelijk te hebben ..is meer een gevoel van goedkeuring dan wezenlijk onderbout. |
Ik richt geen pijlen. Mening, zoals meerdere hier.
De discussie ter goedkeuring om seks voor het huwelijk te hebben
Hahahahahaha, nou daar heb ik toch echt deze discussie niet voor nodig.
Jij misschien wel.
Ik had paar dagen geleden een gesprek met een man, over dit en dat.
Toen zei ik van dat ik 'zulke dingen'(kan van alles zijn) eerst wel deed, maar nu niet meer, sinds ik gelovig ben. Toen zei die man beetje cynisch en ironisch van "ja dat mag je nu niet meer he dan?". Daarop zei ik van dat ik het wel mág, maar het niet meer wíl.
Het ging toevallig niet over seks, maar over iets anders.
Wat is nu een grotere getuigenis? Dat ik zou zeggen van ja, dit en dat mag niet meer, want zo staat dat in de bijbel, of in de 10 geboden. Of dat ik zeg dat ik dat niet meer wil? sinds en omdat ik gelovig ben?
Ik kan het in veel dingen vinden die Petra zegt.
Quote: | Petra: enzit hier en ga met dit soort dingen na jezus ook, jezus ben ik zo slecht ik mannen leuk vind? Ik denk het niet, ik denk dat hij me ook zal helpen een leuke man te vinden en het best zou begrijpen als ik voor het huwelijk wat doe, hij kent me toch, |
Helemaal mee eens. Trouwen vind ik iets persoonlijks. Moet je als je in de 40 bent trouwen? Ik kan begrijpen als je in een liefdevolle relatie zit, om dan al seks te hebben. Mensen kunnen vaak niet eens trouwen door praktische redenen. en het kan ook niet verstandig zijn: Je zelf helemaal binden, trouwen, gedoe, en alleen omdat bepaalde farizeërs zeggen dat dat moet. Jezus ziet het hart aan, en niet of je wel of niet getrouwd bent
Laterz...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 8 juni 2012, 08:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juni 2012, 15:58
|
|
|
Ik vind het beneden alle peil dat Herman zijn excuses niet aanbied.
En ik vind ´t grootmoedig van jou dat je wilt vergeten en doorgaan!
Dit heeft betrekking op je stuk Geplaatst: donderdag 7 juni 2012, 15:43
Laterz!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 7 juni 2012, 16:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juni 2012, 13:33
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Herman, ga nu is ons het voorbeeld geven, en zondig is niet meer. Op iedereen kritiek hebben, en vervolgens maar blijven oordelen, is dat Liefde uitstralen naar een mede christen? En niet Gods richtlijnen volgen, ik zou ze niet weten te vinden, maar in afhankelijkheid je werpen voor Zijn voeten, en zeggen dat je het is niet meer weet. Zou meer liefde en werkelijkheid uitstralen, dan telkens mensen wijzen op een leeg antwoord, vol van teksten en versen, die alleen maar de letter vertegenwoordigen. Ga heen, en zondig niet meer broeder. Dat het in eigen kracht onmogelijk is, kom je vanzelf achter dan |
Helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juni 2012, 07:07
Onderwerp: Gebed altijd verhoord
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Volgens mij verhoort God niet al onze gebeden, Hij hoort ze wel allemaal |
Hij verhoort het gebed, als het gebed naar Zijn wil is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juni 2012, 06:39
Onderwerp: Thuiszorg
|
|
|
Quote: | Ook een eigen administratie bijhouden...veel zelf regelen...is voor mij erg moeilijk.. |
Daar kan je hulp voor krijgen, na een indicatie van de CIZ. Hulp bij administratie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juni 2012, 06:26
Onderwerp: Vrouwen en telefoonnummers
|
|
|
MANNA420 schreef: | Ik vroeg me zo eens af dames. Klopt het dat jullie nooit telefoonnummers uit jullie mobiel wissen? Ook al spreek je diegene nooit meer en ook al vind je hem of haar een grote ( vul zelf maar in) ?
Misschien geldt het wel alleen voor de vrouwen die ik ken, maar vroeg het me zo af. |
Hahahah, ik sla geeneens nummers op.
Da's heel handig, als je dan gebeld wordt en iemand zit mee te kijken op je display wié er belt, dan staat er altijd gewoon 'naamloos'.
Ik onthou voor iedereen die ik ken gewoon de laatste nummers.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 7 juni 2012, 07:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 7 juni 2012, 04:32
Onderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
|
|
|
IESJE369 schreef: | Je lichaam zet de helft van het aspartaam om in fenylalanine. Dit is een stof die iedereen in zijn lichaam heeft, omdat het een bouwsteen is van eiwitten, dus van spieren. 40% wordt omgezet in asparaginezuur, wat verder wordt omgezet in koolzuur wat je gewoon uitademt. 10% wordt methanol. Pas als je meer dan 500 liter frisdrank drinkt krijg je teveel methanol.
Alleen mensen met de ziekte PKU hebben problemen met fenylalanine. Daarom in het wettelijk verplicht om deze stof om verpakkingen te noemen. |
Ik heb gelezen dat fenylalaline alleen door verbindingen met stoffen gezond is en niet op zich. Eerst stond er ook op een pot Canderel heel groot: "Bevat een bron van fenylalanine". Daarmee suggererende dat het heel gezond is. Dat hebben ze er een tijd geleden afgehaald. Nu staat dat er nog maar heel klein op, bij de ingrediënten.
Quote: | Arsenicum is echt wat anders dan aspartaam. |
Echt?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 7 juni 2012, 04:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 15:11
|
|
|
PIETER619 schreef: | Dan ook geen bier meer tenzij er geen arsenicum in zit. Een grote bierbrouwer doet dus arsenicum in zijn bier, wil je wel het merk dan moet je dus de groene flesjes nemen, dat is bier voor de export dan mag het er niet in, 't Is maar even dat je het weet. |
Ja, dat moet je echt weten dan....
Bedankt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 14:45
|
|
|
ARENDINE325 schreef: | Met een beetje gezond verstand kom je er wel. Niet roken, niet te veel suiker, vooral vers voer kopen en niet alles uit zakjes halen. Een beetje aspartaam kan geen kwaad, maar het lijkt me dat je zelf ook wel kunt bedenken dat het niet de bedoeling is om 2 potten canderel per dag weg te werken.
En Manna, ik heb nog nooit een artikel gelezen waarin staat dat je niet te veel broccoli mag eten. |
Wie zijn bedoeling?
Nou, er zit ook fenylaline in en ik hoorde ergens dat dat gezond is. Zo gek is dat niet hoor. alleen ja, nu las ik dat het enkel gezond is met andere verbindingen.
En ik ken mensen die eten zo elke dag 2 zakken chips of 2 pakken koekjes op, dus ik dacht van nou dan kan 2 potten zoetstof zeker geen kwaad.
Dus nee, dat had ik zelf niet kunnen bedenken, vond het gewoon lekker. Héérlijk was het...
En ik ben blij met de waarschuwing, want ik nam ook de gehele dag door suikervrije snoepies, suikervrije siroop enzovoort. dus ik stop daar nu helemaal mee. En ik snap nu waarom ik zo moe was, de laatste tijd en zo vaak, en zo draaiduizelig en ik kon zo veel slapen. Gewoon doordat ik duizenden malen de maximale toegestane hoeveelheid gif tot me zat te nemen. En ik voel me nu wel iets beter, maar het zou denk ik nog wel een tijdje duren voordat alle gif uit mijn systeem is.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 6 juni 2012, 14:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 13:20
|
|
|
Bang hoeven we niet te zijn, we gaan naar de Hemel.
De dood heeft geen prikkel meer staat ergens in het NT.
Maar ja, toch ff blij met deze waarschuwing, ja, ik hoorde het net ook van iemand die had het op nu.nl gelezen, dus 't zou ook wel in de krant staan en op het nieuws.
Maar ja, ik lees geen kranten en kijk al zeker geen nieuws; schreeuwerig gedoe, met een hoop reklame.
Als er echt iets is hoor ik dat wel van anderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 6 juni 2012, 13:16
|
|
|
50mg per kilo gewicht is het maximale wat iemand aan aspartaam binnen mag krijgen per dag.
En ik nuttigde 2 potten per dag, is 150 gram.
Nou ben ik niet goed in hoofdrekenen, maar dat is duizenden keren de maximale toegestane hoeveelheid.
(1000mg is toch 1 gram?)
Nou begrijp ik mijn duizeligheid, moeheid etc. En andere nog meer verschijnselen die ik daarvoor niet had, voor ik aspartaam had ontdekte en ging nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|