ChristianMatch

Forum

Gebed gevraagd
ChristianMatch forum index » Gebed
Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 20:59

Graag wil ik een ieder die dit leest oproepen om te bidden voor Peter.
Graag gebed voor hem en zijn vrouw voor rust en kracht van de Heilige Geest.
De komende week moet hij diverse onderzoeken ondergaan.
Een poos geleden is er bij hem melanoomkanker geconstateerd in de huid. Later zijn er uitzaaiingen gevonden in de longen en lever.
Sinds begin deze week zijn er uitzaaiingen geconstateerd in de hersenen.
Zijn bloed gaat weg en de komende week wordt onderzocht of dit te maken kan hebben met een lek in zijn lichaam en ook wordt onderzocht of er er eventuele uitzaaiingen in de darmen zijn.
Het een volgt na het ander ...
Heel graag bidden voor een positieve uitslag volgende week en het stilzetten van de ziekte.

"Wat bij mensen onmogelijk is, is mogelijk bij God".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 21:31

Pffffffffff !!!! wat zal ik zeggen………… Sterkte! En ik zal God vragen een wonder te verrichten.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 21:40

JANE866 schreef:
Een poos geleden is er bij hem melanoomkanker geconstateerd in de huid. Later zijn er uitzaaiingen gevonden in de longen en lever.
Zijn bloed gaat weg en de komende week wordt onderzocht of dit te maken kan hebben met een lek in zijn lichaam en ook wordt onderzocht of er er eventuele uitzaaiingen in de darmen zijn.
Heel graag bidden voor een positieve uitslag volgende week en het stilzetten van de ziekte.

"Wat bij mensen onmogelijk is, is mogelijk bij God".

Misschien is het iets voor Peter om na een genezingsdienst van Jan Zijlstra te gaan? Jan zijlstra bid met veel autoriteit in jezus naam en daar worden soms mensen genezen.
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 21:52

Dank voor de reacties tot zover. Fijn dat jullie bidden.
En Petra ik ga de tip doorgeven.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 7 juni 2012, 22:08

Natuurlijk zal ik voor hem bidden!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:42

PETRA411 schreef:
Misschien is het iets voor Peter om na een genezingsdienst van Jan Zijlstra te gaan? Jan zijlstra bid met veel autoriteit in jezus naam en daar worden soms mensen genezen.

Moet hij wel zijn pinpas mee nemen he? Ik was eens bij zo'n genezingsdienst en wat mij bijzonder stoorde daarin was dat het wel erg om geld draait.........als je binnenkomt liggen de machtigingskaarten al op je stoel!
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:56

WILLEMIJN232 schreef:
Moet hij wel zijn pinpas mee nemen he? Ik was eens bij zo'n genezingsdienst en wat mij bijzonder stoorde daarin was dat het wel erg om geld draait.........als je binnenkomt liggen de machtigingskaarten al op je stoel!

Klopt,maar is niet verplicht. Dus heb niets gemachtigd toen ik ging, maar wel genezen van het geen waarvoor ik kwam. Maar is dat niet bij veel dingen, je geeft een keer wat aan een cristelijk doel en vervolgens krijg je de eerste zoveel jaren machtigingskaarten thuis gestuurt.....
Alles kost natuurlijk wel geld. De een vraagt erom, de ander vertrouwt erop dat god vanzelf het benodigde geld voor kosten laat toewaaien, ik heb daar geen oordeel over. Ik kijk naar de dingen die gepredikt worden en de werken. En ook daar,aangezien het mensen zijn, zullen ze wel es fouten maken. of het een fout is dat je machtigings kaarten klaarlegt? Het is niet verplicht,maar begrijp je reactie als je machtigingskaarten ziet liggen. Mijn eerste reactie was ook??
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 08:59

PETRA411 schreef:
Klopt,maar is niet verplicht. Dus heb niets gemachtigd toen ik ging, maar wel genezen van het geen waarvoor ik kwam. Maar is dat niet bij veel dingen, je geeft een keer wat aan een cristelijk doel en vervolgens krijg je de eerste zoveel jaren machtigingskaarten thuis gestuurt.....
Alles kost natuurlijk wel geld. De een vraagt erom, de ander vertrouwt erop dat god vanzelf het benodigde geld voor kosten laat toewaaien, ik heb daar geen oordeel over. Ik kijk naar de dingen die gepredikt worden en de werken. En ook daar,aangezien het mensen zijn, zullen ze wel es fouten maken. of het een fout is dat je machtigings kaarten klaarlegt? Het is niet verplicht,maar begrijp je reactie als je machtigingskaarten ziet liggen. Mijn eerste reactie was ook??

Dat was het begin he? Het ging maar zo door......
Maar als iemand daar geen moeite mee heeft is het ook prima hoor...
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 09:29

JANE866 schreef:
"Wat bij mensen onmogelijk is, is mogelijk bij God".[/

Hai, ik schrik heel erg, schrik me rot eigenlijk.

Ik zal bidden..

Laatst aangepast door
SHANITA130
op vrijdag 8 juni 2012, 09:30
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 17:27

WILLEMIJN232 schreef:

Tja... iedereen zal dit op zijn/haar eigen manier te beleven. Maar hij zal er - al helemaal gezien zijn situatie - wel doorheen kijken hoor.
Alles mag, niks moet.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 18:14

WILLEMIJN232 schreef:

Gaat het daar om geld???
Jammer...dacht eigenlijk dat het om God moest gaan....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 juni 2012, 20:23

ZEELAND736 schreef:
Gaat het daar om geld???
Jammer...dacht eigenlijk dat het om God moest gaan....

Zou wel mooi zijn, maar die betaalt de kerkgebouwen en salarissen niet, dus het gaat ook altijd om het geld.......dat is overal zo dus ook in de kerken en gemeentes......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 8 juni 2012, 21:44
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 12:57

Laten we eerst maar bidden voor de zieken en dan pas van ondwerp veranderen.

Als men in een kerk komt om een dienst me te maken, is er meestal wel een collecte, niets mis mee.

Het neerleggen van machtigingen zal nooit een verplichting worden om gehoor aan tegeven. Zelf doe ik meestal gewoon geld in de collecte zak, heb 1 x een machtiging gedaan bij Opwekking.

Gods en Zijn evangelie zijn en blijven gratis beschikbaar voor iedereen, maar wij moeten wel mogelijkheden creëren om het voor iedereen toegangkelijk te maken, en dat kost ons wel geld, maar voor hen die geen geld hebben een optie om het toch zo te verkrijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:01

PIETER619 schreef:

Als men in een kerk komt om een dienst me te maken, is er meestal wel een collecte, niets mis mee.

Het neerleggen van machtigingen zal nooit een verplichting worden om gehoor aan tegeven. Zelf doe ik meestal gewoon geld in de collecte zak, heb 1 x een machtiging gedaan bij Opwekking.

Gods en Zijn evangelie zijn en blijven gratis beschikbaar voor iedereen, maar wij moeten wel mogelijkheden creëren om het voor iedereen toegangkelijk te maken, en dat kost ons wel geld, maar voor hen die geen geld hebben een optie om het toch zo te verkrijgen.

Ben ik met je eens Pieter, geven met een blijmoedig hart. En je niet laten imponeren blijft een boodschap. Blijf met je 2 voeten op de "vaste" grond, is volledig Bijbels Boze smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zaterdag 9 juni 2012, 13:02
Naar boven

Auteur Bericht
LIES774

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:09

JANE866 schreef:
Dank voor de reacties tot zover. Fijn dat jullie bidden.
En Petra ik ga de tip doorgeven.

Is zeker een goede optie. Heb bij Jan Zijlstra al veel wonderen van genezing mogen zien.
Verder zal ik er ook voor bidden.
Veel sterkte.

Lies
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 16:42

Dank voor de verwarmende reacties. Fijn dat jullie bidden.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 17:36

psalm 145:18
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 21:29

Amen!
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 20:07

Peter mailt dat hij ook in de VS en Brussel niet in aanmerking komt voor een behandeling. Volgende week wordt hij opgenomen in Amsterdam om het lek in zijn lichaam op te speuren.
Ik ben het met je eens Pieter, laten we a.u.b. eerst bidden voor de zieken! Peter en zijn vrouw mailen dat ze rust en steun ervaren en vinden het fijn dat er voor hen gebeden wordt.

PIETER619 schreef:

Laatst aangepast door
JANE866
op maandag 30 juli 2012, 22:04
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gebed
Pagina 1 van 1