Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juni 2011, 07:28
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
TINK100 schreef: | praten annette, heeeeel veeel praten..... |
Door het gekrijs van de ekster hoort ze zichzelf niet praten, Tink. Haar 'viking' moet het zaakje met de eksters maar oplossen dan. Alhoewel ik daar erg tegen protesteer
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 9 juni 2011, 07:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:48
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TINK100 schreef: | huh?? blauw? zwart? geef mij dan maar een dolche gusto, weet ik ten minste wat er in mijn beker komt: latte machiatto. |
ik begrijp er niets meer van...waar hebben de dames het toch over?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:46
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Beginnende relaties zijn moeilijk...worden jullie ook wel eens overvallen door een gevoel dat alles mis gaat? Wat doe je dan, want aan dat gevoel toegeven mag niet. |
Misschien is het maar slechts een gevoel (en niets anders dan dat) zoals je reeds schreef. Het kan een angst zijn die misschien ontstaan is door het piekeren en door te ver vooruit denken. Probeer gewoon in het moment zelf te leven.
Heb je ook iemand van CM leren kennen ? Misschien zijn het dan niet de eksters die je hoofdpijn bezorgen.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 9 juni 2011, 07:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:37
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
TINK100 schreef: | ik heb vastgesteld dat de kortste nacht er aan komt..... als de zon opkomt is het nog voor 4.00 en zelfs om 23.00 is het nog een beetje licht..... |
mag je dan ook later beginnen en vroeger stoppen met werken???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:33
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TINK100 schreef: | moet je horen wat een kabaal die beesten maken als ze een nest in de boom achter je huis hebben..... ik zou bijna zelf in die boom klimmen om er wat aan te doen...... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:32
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Er zijn twee eksters, die elke keer met m'n katten lopen te zieken...en een kabaal dat ze maken...katten erachter aan zover als ze kunnen...daarna een moment van serene, heerlijke rust.....en dan begint het hele circus weer van voren af aan... ... Welke viking komt ze even om zeep helpen met een pijl en een boog....de eksters bedoel ik dan he... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 23:16
|
|
|
MARIO216 schreef: | Misschien doordat ie nog zo jong is en alles gauw snel aan elkaar groeit! |
op 1 dag een gebroken heupje aan elkaar gegroeid? Dat is nog een groter wonder dan die vrouw van 63 die nog een baby kreeg...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 8 juni 2011, 23:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 23:14
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ja, maar hoe weet je nu hoeveel levens 'íe al ver/gebruikt heeft.... |
oh, dank je wel hoor voor die bemoedigende woorden. Ik ben al bezorgd genoeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 20:06
Onderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?
|
|
|
TINK100 schreef: | nou, dan zeg ik ook wel niks.... niks om niks te hoeven praten. want als je niets zegt.....kan er ook niets fout gaan. |
Niets zeggen kan dan weer een veelzeggende stilte zijn, lieve Tink
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 18:18
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
SAVANTI576 schreef: | in de 20 eeuw moet sex voor het huwelijk gewoon kunnen als je allebij er voor open staat in de relatie met elkaar |
Is ook zo. En dat wordt ook gedaan hoor. Alleen loopt niet iedereen er te koop mee. Of ze beweren dat ze het niet doen. Met de klemtoon op beweren .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 12:30
Onderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?
|
|
|
TINK100 schreef: | ik ben wel heel benieuwd naar Jos'zijn reden om op christian match te zijn......ik zie regelmatig topics van hem voorbij komen maar nooit zijn mening.Dát zou ik wel es willen weten |
Je hebt mensen die praten om te praten en eigenlijk niets te zeggen hebben. Of die vragen stellen en zelf geen antwoord of mening hebben. Het kan allemaal.
Dat willen 'praten' kan misschien wel een reden zijn om op CM aanwezig te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 12:27
Onderwerp: Niet gelukkig zijn t.o.v. Het Geloof
|
|
|
PUMPKIN773 schreef: | En laat dat nou het allermoeilijkste zijn: OVERGAVE!!
Inderdaad, leven in volledige overgave is erg moeilijk. Voor sommige blijft het alleen een betrachting. Wat niet slecht is want de intentie is er immers al en dat zal je levenshouding al bepalen.
Overgave vraagt een grote gehoorzaamheid. Van de drie geloften (armoede, celibaat en gehoorzaamheid) die de kloosterlingen, religieuzen, uitspreken is de gehoorzaamheid de moeilijkste gelofte. Het is een levenswerk...
Of vertrouwen...dit is een proces!! mensen zijn emotioneel beschadigd door niet-christenen maar ook door christenen. maar het geluk hangt niet af van mensen, ik zoek het(ben nog zoekende) in het geloof.
mijn vraag: hoe vindt ik zekerheid in het geloof? hoe raak ik mijn twijfels kwijt(ben ik de enige?)?
groetjes
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 10:46
Onderwerp: ongelovige vriendschappen
|
|
|
Gelukkig zijn er ook goede ongelovige mensen die interesse en begrip kunnen tonen voor het geloof en levensinstelling van een anders denkende. Ik zou me niet kunnen voorstellen moest ik met iemand optrekken die te pas en te onpas het woord God in de mond neemt. Die steeds 'amen' of 'Hallelujah' roept . Dit zou bij mij eerder getuigen van een ongezonde geloofsbeleving.
Trouwens, onder de christelijke gelovigen heb je zo veel verschillende opvattingen waardoor een vriendschap haast onmogelijk wordt wanneer er geen respect en begrip is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 04:36
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LISA610 schreef: | Op donderdag 9 juni a.s. loopt mijn abonnement af en ik neem dan een time-out voor in ieder geval een paar weken. |
Geniet van je time-out, Lisa. Het kan wel eens deugd doen.
Hopelijk is het niet omwille van een vervelende redenen dat je even afstand neemt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 22:20
Onderwerp: ongelovige vriendschappen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Geloofsbeleving gaat dieper dan alleen maar een andere mening hebben. En mijn eigen ervaring is, dat het heel moeilijk is om een relatie te hebben met iemand die een andere geloofsbeleving heeft. Kortom ik vind dat je wel heel gemakkelijk een oordeel over een ander hebt. |
Dat was dus mijn ervaring doorheen de jaren, Chat. Dat heb ik op verschillende plaatsen meegemaakt en natuurlijk ook hier. Oordelen doet iedereen. Wat ook heel menselijk is want wat is een mens zonder oordeel? Het veroordelen, wat ook uitgebreid te lezen is op de andere topics, is weer wat anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 21:28
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat het katje van de buurman weer een beetje kan lopen! |
vind ik ook wel goed nieuws. Misschien was het heupje toch niet gebroken dan.
Ik zag gisteren Floshke op het dak van het tuinhuisje liggen en ik kreeg het al benauwd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 17:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | een slapper bakkie dan het jouwe KAN toch niet, tinkeltje?
hannah.........geef mij maar extra sterk!! |
bedoel je nu dat de koffie van Tink eigenlijk meer op thee lijkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 17:51
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
TINK100 schreef: | dat een gemiddelde kinder ruzie slecht 15 seconden duurt maar dat dat 4 keer zo lang word als je er als ouder mee gaat bemoeien??? Dus waarom al die moeite doen om het op te lossen? |
ik had eens ruzie met mezelf. Ik heb toen dagen niets gezegd tegen mezelf. Is dat ook dan ook ruzie maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 10:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | .... broer konijn op dit moment erg bedlegerig is.... |
Aangezien jij nu ook een konijn bent en dus een knuffeltje kan zijn kan je misschien vandaag ook wat bedlegerig worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 23:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | [url]Hopelijk gaat het naar het midden van het land en blijft het daar.[/url] zegt Frank.......
Dank je wel Frank! |
Dat is toch gezellig W-tje. Lekker je bed in en dan maar genieten en fantaseren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 23:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je bedoelt half belg, half hollander of zo iets??????? |
welja, waarom niet...dat komt zeker ten goede aan je reputatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 23:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sorry dat ik bij sommigen boosheid heb opgewekt . Heb mn bericht verwijderd. |
Het is je vergeven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 22:40
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Huh .....wat zullen de buren wel niet denken Frank |
wat ze wel niet denken weet ik wel niet zo direct want ze zijn niet thuis. Of zijn ze wel thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 22:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Jij blij? |
ik ben het eens met Mario, en ik citeer hem dus:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 22:09
Onderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
|
|
|
GERT901 schreef: | Ik ben heel mijn leven al vrijgezel. Toch mis ik wat, iemand om me heen, waar je lief en leed mee kan delen.
Ik ben helemaal mee eens wat hierboven allemaal wordt gezegd in dit topic. Toch mis ik iets en dat is juist het allerbelangrijkste en dat is je mag dit alles naar God toe brengen, Hij wil jou helpen, Hij kent jou door en door. Hij kent jouw verlangen. Hij weet wat goed voor je is. |
Dit zijn natuurlijk allemaal mooie christelijke woorden en gedachten, ik vroeg me al een tijdje af wanneer dat ze zouden komen, maar God eens knuffelen is nog nooit iemand gelukt.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 6 juni 2011, 22:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 22:05
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja, hoosbuien, bliksem, onweer......dus.....hier is het heel rustig.....update vanuit gelderland...21.30 uur... |
hoosbuien, bliksem en onweer en dan is het rustig??? Zo, ik hoor hier wel sterke meteorologische verhalen...Nederland is dus een klimatologisch fenomeen...its a strange world
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 juni 2011, 22:03
|
|
|
TINK100 schreef: | nou, hier heeft het minimaal geregend......t is dat mijn fiets nat werd, maar volgens mij heeft het de grond niet bereikt. komt er nog meer regen??? |
Neen in jouw gedeelte van het land stopt de regen op fietshoogte. Het klopt dus wat je zegt.
|
|
Naar boven |
|
|