Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 18:17
Onderwerp: operatie
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja...beter laat dan nooit.....;) |
Ja dat is zeker waar Maar als ik echt zware migraine heb kan ik ook niks hoor behalve liggen. Maar als het even zakt dan zoek ik afleiding en dan is cm soms een hele goede
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 17:06
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Geloof me, zo snel verplaats je mij niet hoor |
Dat valt volgens mij wel mee of je moet weer net zo'n toeter als vorig jaar hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 17:04
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het regende net witte doperwtjes hier. |
OW??? Hier hoosbuien en onweer Voor de verandering
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 17:01
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dank Je, Erika ;)
Ja, opschrijven heb ik ook weleens een paar keer een paar dagen gedaan.
Ja, dan weet je eigenlijk precies wát er is. en omdat je het opschrijft word je het je meer bewust. |
Probeer het eens langer volte houden Shanita leg je schrift op tafel, en als je opeens ietsaanvliegt laat je liggen waar je mee bezig was en schrijf je het van je af, werkt echt heel goed. Als je dan een poos later eens terug leest dan denk je oef wat had ik het moeilijk en dan denk je wauw wat ben ik nu rijk'! Tenminste zo mag ik het ervaren, als ik keek waar ik in januari stond en waar nu dan ben ik al zo gegroeid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 16:59
Onderwerp: Hoe echt ben ik in Jezus naam
|
|
|
KATHY142 schreef: | Sorry LJ, maar volgens mij is er maar één koers, die van het geloof in Jezus de Messias. Hij is de enige die vrede in je hart en genade kan schenken. Mijn koers is Hem volgen en Zijn Woord als enige waarheid aannemen. In die koers passen wat mij betreft geen andere Meesters of een Buddha, want die schenken geen verlossing. Dat kan er maar Eén. Het gaat trouwens niet om mijn ik, maar om Hem! |
Kan ik me alleen maar volledig bij aansluiten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 16:54
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ROADY641 schreef: | Onder 14 van jouw genoemde oorzaken ligt angst Mariska. |
Huh?? Als ik jou zo lees dan leef ik dus al een jaar of tien in angst Kom op zeg ikkan je vertellen dat ik echt niet angstig ben zou niet weten waarvoor. JA als er een operatie aanstaat te komen, of je wacht op een uitslag van iets dan kan ik me dat voorstellen. Maar ik leef derhalve niet in angst dag en nacht week in week uit. Ieder mens heeft wel eens angsten maar wij hebben toch geleerd dat neer te leggen voor de Heere?? Waar blijft ons geloof dan?
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 18 september 2011, 16:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 16:48
Onderwerp: operatie
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Kan jij nog typen als je migraine hebt.. Ja, oke, als het niet is doorgezet of in de beginfase kan ik het ook net.
Josine, ik wist helemaal niet dat je in het ziekenhuis was, want ik kijk eigenlijk alleen bij de 1ste 2 onderwerpen, en heel nu en dan hier.
Sterkte!!!!!! |
Hey shanita je loopt ietsie achter meid dit was 1.5 week geleden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 16:41
Onderwerp: Hoe echt ben ik in Jezus naam
|
|
|
ROADY641 schreef: | Ik wil je bewust maken van wat je met zo'n zeer stellige uitspraak over jezelf afroept...
EDIT:
Ik wil er nog op terugkomen Erika. Ik moet toegeven dat ik zo'n opmerking niet in liefde uitspreek. En daarom mist ie ook z'n doel. Ik betrap mezelf er telkens weer op, dat bij het schrijven op het forum, dat ik nogal 's "uit de liefde" raak. Hoe goed bedoeld ook, hoe waar een stukje ook is, als de liefde er niet achter zit, dan werkt het niet. Of averechts.
En dat kan niet m'n bedoeling zijn.
Ik denk dat dat ook de sfeer is die hier op het forum zo snel ontstaat. Het veroordelende, elkaar verwijtende toontje... Het gebeurt JUIST omdat je elkaar niet ziet, en dan denkt alles te kunnen zeggen. Ik kom er bij dezen op terug. Ik heb die fout ook gemaakt. Voor mij een goede reden om na deze maand CM 's een poosje los te laten. |
Oke Roady ik begrijp je dank je wel voor het rechtzetten/verduidelijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 10:56
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Josine en Erika,
Bedankt voor jullie aandacht.
Daarom schreef ik dat stukje ook daarna.
Op de een of andere manier, voelde ik mij vandaag al stukken beter, en besefte ik wát ik moest blijven doen. Ik had namelijk een beslissing genomen die goed voor mij is. En de ene keer hield ik mij aan die beslissing, en de andere keer deed ik het(iets) tóch weer. (Ivm privacy kan ik niet zeggen over wat of wie het gaat. En waar het mee te maken heeft, waar het door komt.)
En zo zou het nog veel langer duren voordat ik uit de impasse zou komen, waar ik inzit. Of ik zou er helemaal niet meer uitkomen. Als ik ´iets´ zou blijven doen nu en dan. Terwijl ik wéét dat het niet goed is. Maar-en ik voelde mij zó sterk vandaag.
En dát werd mij vandaag zó duidelijk. Niet elke keer iets doen, als ik wéét dat dat helemaal niet goed is voor mij. En ik voelde ook dat ik de kracht weer had, om ´er´ helemaal mee te stoppen. En daarom voelde ik mij al beter. En zag ik dingen ook duidelijker. En had ik alweer plannen om dingen op te pakken. Zoals vrijwilligerswerk en hobby.
En ook lichamelijk voelde ik mij beter. misschien dat het goed en heilzaam werkt als ik iets opschrijft en ik weet dat andere christenen dat lezen. Misschien is er voor mij gebeden. |
Shanita,
Zeker heb ik voor je gebeden vannacht voor het slapen gaan nog! Ik neem mensen waarvan ik weet dat ze het moeilijk hebben altijd mee in mijn gebed en breng ze bij de Heere, ook draag ik de mensen op van wie ik nie weet dat ze het moeilijk hebben. Zelf heb ik mogen ervaren en merk ik nog dat in een moeilijke periode waar je inzit en je deelt dit met anderen (niet het diepste) maar globaal dat het je helpt en dat de anderen aan je denken en voor je bidden dat dit je sterker maakt.Zelf schrijf ik ook veel in een schrift alles van me af dit helpt ook erg goed.
Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 10:49
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik hoef niet te duiken, wel een paar meten lopen ;)
Ik heb ook nu en dan dat ik niet kan slapen. als ik dan 2 uur ofzoiets in mijn bed heb gelegen, ga ik er toch echt wel uit. anders blijf ik denken en denken.
Dan kan ik beter iets doen. |
Kan het me ook wel voorstellen hoor Shanita! Allen raak ik dan helemaal van de legen mijn katten erbij En gelukkig kan ik ook heel rustig blijven liggen met een muziekje aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 20:52
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Niet te hard rijden hè? anders waait ze weg.... |
Ik zou nu liever toch in een auto met dakkie rijden brrrr veel te koud En makkelijk heeft Frank gelijk zn lampie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:54
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | weten jullie al dat ik vanaf nu niets meer ga schrijven op het forum? Mijn vingers zijn in hongerstaking. |
Weet je dat je dat al vaker hebt gezegt En weet je dat je toch steeds weer terug komt Je ons dus gewoon niet kan missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En dus rijper Leven begint pas bij je 40e wordt er toch gezegd? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En ik ben lekker geen dertiger meer |
Nee jij bent belegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:39
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vandaag naar de gemeentedag mocht gaan (ondanks dat het fysiek niet echt goed ging, het was eigenlijk teveel van het goede) en allemaal lieve mensen heb mogen ontmoeten.
En dat ik morgen weer mijn functie als muziekcoordinator hoop op te pakken bij de 1e sing-in van het nieuwe seizoen. Weer heerlijk zingen en spelen! |
Fijn Josina langzaam aan begint het toch de goede kant op te gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 19:03
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
VISSER278 schreef: | Om hulp, om zeep, om boodschappen?
Ben eigenlijk wel benieuwd wat dat te maken heeft met wat er op tafel staat vandaag. |
Geen idee maar ook zij was blond he Maar hier smaakte het spleetogen voetsel weer lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:42
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Ow moet ik nu bij jou langskomen En dan ook nog taart meenemen bovendien Heb ook geen kettingzaag helaas voor uwes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik zie het al dat jullie het niet begrijpen...ik zal dus maar weer gaan verwijderen...wel wel wel
'blootje' is wel in de fguurlijke zin... |
Nee wordt ook steeds dom blondje genoemd he En dat terwijl ik toch echt heel donker blond ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:38
|
|
|
COOTJE711 schreef: | jawel, zo ben ik dan ook wel weer....
3 halen 4 betalen? |
Doe maar net andersom das voordeliger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | W-tje, Josina, Erika, Mario, Visser of Cootje, door hun eindeloze gebrabbel zetten ze zich zelf in hun blootje... |
Huh Dat sta ik alleen onder de douche of als ik me omkleed en niet op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | moet jij je camper in Schotland niet gaan wassen??? Ga maar en kom vooral niet te vlug terug...Pffff vrouwen...en nu beginnen die kleine meiden van amper 34 jaar ook al die dinges te krijgen... |
Das nou het mooiste ben ik jouw jongste vriendinnetje niet meer Welkom Cootje samen staan we sterk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:30
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nou Visser, als ik jou was liet ik me dit niet zeggen, hoor. Pak ze maar eens ferm aan die Coot van CM... |
Laat ik nu denken dat ze het tegen jou had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:29
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Staat-ie voor òf achter je huis? kom ik ook ff plukken....... |
Kom je dan uitdelen cootje ken ook nog wel wat gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Verkeerd topic.....hoort bij kreet van de week.
slaapt een brabander 2 uur per dag Het is de kat die de overige 22 uur mag |
Wat zijn die belg en die zeeuw toch lieflijk voor elkander Maar 22 uur slapen mmmm niet slecht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 18:25
Onderwerp: Wat zegt de bijbel over alcohol?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Cootje, heb je dat gezien van die tampons? Hoe bedenken ze het?
Wat gaan ze nog verzinnen |
Ik heb het ook gelezen Alleen het idee al Je leven verzieken noemen ze dat ook wel,het idee dat een tampon 3 glazen wodka kunnen opnemen en dan de rest erachter aan bedenken doet mij...... nee laat ik het maar niet zeggen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:15
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ikke lekker ook niet |
Ow dus nu ben ik alleen het domme blondje En bedankt damens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wees dan maar vast voorbereid: Woensdag trouwt er een neef van me bij jullie op't durp . misschien kan je dán weer meegenieten. |
grrrrrrr welke kerk?? Of wat dan ook blijf ik daar ver vandaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:09
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Inderdaad op verzoek van Frank de herhaling èn vermoed dat Pieter er ook behoefte aan heeft???? Prima om em als taxi te laten fungeren.... |
o vertel vertel wanneer is de uitzending ik wil ook kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | En toen vielen de eerste spetters. |
Heeft hier al een buitje gedaan kleintje maar kan me vandaag niks schelen van mij mag het hozen!! Kunnen ze stoppen met de muziek in het park
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 17 september 2011, 17:04
|
|
|
Zeer slecht moment van de HELE dag. Vanaf vanmorgen staat er hier in het park de muziek op heel hard house muziek dender de keet uit
Gisteravond tot vannacht 01.00 uur ook harde muziek gerard Joling en Jan smit lag tot 1 uur dus liedjes van Jan smit aan te horen en mee te zingen wilde slapen maar alles beter dan wat er nu aan staat
|
|
Naar boven |
|
|