ChristianMatch

Forum

Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 100 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 26 augustus 2012, 18:41
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Voor mam,schor van alle ingehouden tranen
en de paps van L die wegglijdt en vastbesloten is nu echt te gaan........

http://www.youtube.com/watch?v=4O-B3hzYhdM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 12:14

INGE721 schreef:
Hahaha, hij had toch wel zijn pyjamaatje aan he???
De man zweeg maar ik kan me jou niet volgzaam en zwijgend toe staan kijken..... Smiley met dichtgeplakte mond

Piejamaa?neuh.......hij heeft zelf wel een bed Knipoog smiley
Ik kan niet boos worden om iets als een droger,dat is me niet belangrijk genoeg..........en volgens mij is mijn mondje wat kleiner dan mensen denken,sterker nog,ik ben vrij verlegen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 00:04

Men neme een nieuwe wasdroger,een man en een tandenborstel........man wil met borstel demonstreren hoe je het filter goed schoonmaakt.....borstel valt in gat waar filter normaal zit,hij rommelt met vliegenmepper( Smiley die vol vragen zit ),borstel valt nog dieper........man zwijgt,zet droger weer aan......die vervolgens met veel lawaai laat horen dat de tandenborstel zich momenteel ergens onder de trommel bevindt....... Geschokte, onthutste smiley

"wat zijn ogen zien vernielen zijn handen" Gefrustreerde smiley

Morgen maar eens een man bellen die echt gereedschap gebruikt........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 12:00
BerichtOnderwerp: satanisme : wat is het wel en wat is het niet ?

Hoeveel macht heeft Satan volgens jullie?Volgens de Bijbel heeft Satan alleen de macht die God hem toestaat.....zolang je goed bewapend bent kan hij je niet bereiken........dus ook niet als je ontspanningsoefeningen doet.......?

Zou je die macht niet juist voeden door je angsten voor het onbekende?
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 16:13
BerichtOnderwerp: Mijn tijden in UW handen

ZEELAND736 schreef:
Geweldig mooi hoe je dit neerschrijft...ik voel dat ook wel maar kan het soms zo moeilijk verwoorden...

Het stuk komt van de weblog van ds. arie van der veer,ik denk dat ze vergeten is dat te melden,bronvermelding is altijd fijn,kun je het hele stuk even nalezen.

Nietaltemin zijn het mooie woorden!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 13:32
BerichtOnderwerp: Wie is God?

JANS221 schreef:
Helaas is het ook zo dat veel moeders meer moeten werken dan ze eigenlijk zouden willen, gewoon omdat er brood op de plank moet komen en/of omdat er geen vader meer in het gezin aanwezig is. [/i]

Ik vind het geklets over carriere maken niet meer van deze tijd,iedereen weet dat het leven duurder geworden en dat thuis blijven dus geen optie meer is,zeker niet voor alleenstaande ouders(ook de (alleenstaande)vaders!)

Is het zo erg om financieel voor je gezin te moeten zorgen?Is het erg als iemand anders een paar uur per dag voor je kind zorgt zodat jij de kost voor je gezin kunt verdienen?Thuis blijven is een luxe geworden,een luxe waarvan ik vind dat de gemeenschap die niet hoeft te betalen.

Mijn moeder werkte niet maar had het te druk met de schare kinderen dus was ook "afwezig".........ik was jong zelfstandig,heerlijk! Knipoog smiley

ps.niet persoonlijk bedoeld jans
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 19 augustus 2012, 21:25
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

Gefietst.......gefietst........en gefietst.......zodra je stopte viel je van je graat Knipoog smiley
Volgend weekend doe ik weer een fietstocht,lekker tussen de bejaarden haha

Nu begint het wat te waaien en fladderen de vleermuizen heel dicht langs me heen,zo nu en dan valt er een sputtertje regen..........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 23:16
BerichtOnderwerp: Twaalf september stemmen

STEENTJE178 schreef:
Is het nu weer JOUW kabinet, ipv van Carmen??
Of ontwikkelt zich hier een CM-verkiezingsstrijd?? Clown smiley

Hand in hand huppelen is saaier dan een flinke catfight Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:42
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

STEENTJE178 schreef:
Schaif stait laif, zeggen ze dan, toch? Knipoog smiley

Suver nuver!
Ik word liever in groningen dan in friesland nuver genoemd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 12:39

CARMEN073 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen

Sorry meid,de selectie is streng,alleen mensen die het verdienen krijgen in mijn kabinet een partner,weggevertjes horen bij het actievoeren,ik ga op pad met busladingen alleenstaanden......... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 00:34

CARMEN073 schreef:
Nou, ff uit de losse pols...

Drastische verlaging van het % van de 1 schijf

BTW tarief weer trug naar normale proporties (21%?! Geschokte, onthutste smiley )

Afschaffen van het voortrekken van multinationals die geen of minder belasting hoeven te betalen (http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article/detail/1172209/2009/10/18/Multinationals-betalen-weinig-of-geen-belasting.dhtml)

Just a start...

Ik heb ook wat wensen.........geef de ouders met opgroeiende jeugd de ondersteuning terug,juist op dat moment kom je voor hoge scholingskosten te staan maar word je aan alle kanten gekort........zelfs een gewone mbo opleiding(boeken,ouderbijdrage,reiskosten) is amper te betalen voor een alleenstaande ouder........

De algemene heffingskorting voor niet verdiende partners mag afgeschaft worden en net als vroeger weer toegekend worden aan de verdienende partner.

In onze huidige samenleving is het gezin niet meer de hoeksteen,daar moeten de regels op aangepast worden.Het fiscaal partnerschap is sinds vorig jaar beperkt,de voordelen er van worden afgebouwd en nu wil ik het voordeel van deze maatregelen voor de alleenstaanden wel eens zien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 23:38

CARMEN073 schreef:
Oke dan. Dan zijn we nu aangekomen bij 1 van onze belangrijkste speerpunten.

4. Het inplementeren (mooi woord he Lachende smiley ) van een eerlijk en transparant belastingstelsel.

Consensus over dit punt lijkt me uiterst belangrijk; dus graag jullie ideeen hierover.

Wat zou je willen veranderen??
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 16 augustus 2012, 21:57
BerichtOnderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)

CARMEN073 schreef:
Ladies, ff onder elkaar; (hoor geen man meer): wat vinden we ook alweer zo leuk aan mannen?

Euh....dat ze dingen voor je oplossen waar je zelf geen verstand van hebt/zin in hebt/niet kunt..........laten ze het maar niet horen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 22:04
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

VISSER278 schreef:
Geef je adres aan Leanne , die kan er dan wel voor zorgen denk ik. Smiley met dichtgeplakte mond

Ik geef je liever mijn rekeningnummer,ik krijg elke maand zo'n blauwe envelop Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 15:35
BerichtOnderwerp: roken e.a. "verslavingen

VISSER278 schreef:
Ik vraag me wel eens af.... kan een hobby ook overgaan in een verslaving?
Wanneer spreek je van een verslaving? Tot hoever is een hobby een hobby?
Als iemand ( bijna) al zijn/ haar vrije tijd spendeert aan zijn / haar hobby , kan je dàn spreken over verslaving?

Ligt er aan wat het is,het kan ook een obsessie zijn.........wat ik heel vreemd vind kan een ander nog normaal vinden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 15:32
BerichtOnderwerp: Raadsels

BART347 schreef:
Ik heb zelf ook wezen rekenen.

Als eerste nam ik het voorbeeld waarbij een cirkel in een vierkant staat, daar haal je drie hoeken vanaf. De omtrek is dan:

Ik weet dat je gelijk hebt maar mijn koppigheid en nuchterheid houden willen mijn verstand geen gelijk geven Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 13:38

GERRIT603 schreef:
ook weer gegoogled en daar was het antwoord bij 1m langer 121m, dus ga ik er van uit dat bij 1km het antwoord 121km is

Het ging niet om de breedte maar om de hoogte........tenminste,dat stond in zijn raadsel
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 13:01

BART347 schreef:
het is geen schatting, het getal is exact.

hier een tip:
als je de eerdere reacties had gelezen kon je zien dat bij 500 m het touw op een punt verticaal op wordt getrokken. omdat het touw nergens samenkomt kan het touw zich spreiden. logisch gevolg door deze vrijheid: door de spreiding in de breedte kan het touw dus hoger dan 500 m opgetrokken worden.

Het is onmogelijk dat het touw hoger opgetrokken wordt dan maximaal de helft........dus je redenering klopt niet of je hebt de verkeerde gegevens verstrekt.

Volgens mij is het antwoord 193 meter en 65 cm........pythagoras toepassen.A en B zijn 500 meter dus C is 223,60 meter,D2 is dan C2 + B2 dus........wortel uit 37499=193,65
Anders weet ik het ook niet meer! Boze smiley

Ik ben benieuwd naar je eigen berekening,mag prive.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op dinsdag 14 augustus 2012, 13:37
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 12:08

Ik vraag me af hoe het puberbrein werkt.........

Er ligt een herinnering in de bus vanwege je niet betaalde wegenbelasting.......
Kan kloppen,ik betaal niet.
Je........betaald..........niet..........hoezo?
Ik vind het te duur.........

Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:00
BerichtOnderwerp: PC-problemen

HOPE590 schreef:
Hoi Leanne,
Dat is idd het probleem.
Op mijn smartphone ga ik naar wifinetwerken en kies ik mijn netwerk, voer mijn wachtwoord in en dan probeert hij verbinding te maken en staat er vervolgens "verbinding verbroken" waarna hij opnieuw gaat scannen, verbinding maken, verbinding verbreken etc.
En op mijn ipad hetzelfde, ik kies mijn netwerk, voer wachtwoord in en krijg vervolgens de melding "geen verbinding mogelijk met netwerk"
Heb mijn wachtwoord al na laten trekken door mijn provider maar die klopt en zowel bij de tele2 (mijn provider) helpdesk als die van apple, weten ze t probleem niet op te sporen.
Aan t modem kan t mijns inziens ook niet liggen want mijn moeder heeft exact dezelfde modem en bij haar thuis heb ik dus geen problemen.
Nou mocht je nog meer willen weten, just ask Knipoog smiley

Is ingewikkeld het zo even te doen........waarschijnlijk iets met je mac adres(in je router moet aangegeven zijn dat het apparaat contact mag maken).......maar heb je al eens geprobeerd de router te resetten?(gewoon stekker er uit,10 seconden wachten,weer aanzetten)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 16:56
BerichtOnderwerp: roken e.a. "verslavingen

JANS221 schreef:
Ik wil nog verder gaan: Genieten mag ook voor christenen en hoeft nooit met mate……
(ik bedoel : als je ergens van geniet doe het dan voor 100%, het genieten zelf hoeft niet met mate)

Dat staat in Prediker:
7 Dus eet je brood met vreugde, drink met een vrolijk hart je wijn. God ziet alles wat je doet allang met welbehagen aan. 8 Draag altijd vrolijke kleren, kies een feestelijke geur. 9 Geniet van het leven met de vrouw die je bemint. Geniet op alle dagen van je leven, die God je heeft gegeven. Het bestaan is leeg en vluchtig en je zwoegt en zwoegt onder de zon, dus geniet op elke dag. Het is het loon dat God je heeft gegeven.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 14:11

CARMEN073 schreef:
Mss omdat een paard bekend staat als een gevoelig wezen? Hangt ook wel enige mystiek omheen volgens die meisjes dacht ik.

Als ze maar plezier hebben in de zomer......het gaat hopelijk ooit weer over(bij voorkeur als ze huiswerk moeten maken of hun kamer op moeten ruimenKnipoog smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 12:25

Ik vraag me af wat dat toch is tussen meisjes en paarden.........wie kan me dat uitleggen??
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 00:24

BART347 schreef:
aan raadsels moet ik soms terugdenken aan deze:

het komt uit een wetenschapsquiz op TV waarbij toen echt werkelijk alle deelnemers het foute (multiplechoice) antwoord gaven, waarbij de mogelijkheden evengoed grote factoren uiteen lagen!

hier de vraag:

stel je trekt een touw strak om de aarde (40000km lang op zeeniveau) stel je maakt het touw dan 1 km langer, het touw wordt op één punt omhooggetrokken, hoe hoog steekt dit hoogste punt van het touw boven het aardoppervlak uit?

(de deelnemers hadden zo'n twee minuten bedenktijd)

succes!

(2*pi*r + 1) / (2*pi) = r + 1/(2*pi)het touw komt dus overal r + 1/(2*pi) - r = 1/(2*pi) is ongeveer 0.15915 meter van de grond.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 12 augustus 2012, 22:44
BerichtOnderwerp: PC-problemen

HOPE590 schreef:
Ik heb sinds kort een ipad en een smartphone.
Met beide kan ik bij mijn moeder thuis zo met wifi inloggen op haar adsl, bij mezelf thuis lukt dat echter niet.
Iemand toevallig een idee hoe dat komt? Moet ik misschien iets aan mijn instellingen op mijn laptop veranderen ofzo?
Ik hoor jullie tips graag.

Het aanmelden op je draadloze netwerk lukt niet?Welke melding krijg je dan (zo precies mogelijk graag)
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 23:25
BerichtOnderwerp: HEL: realiteit of fictie

CARMEN073 schreef:
Hoi Leanne,

In welke tekst staat dat dan? Ik heb er nl nog nooit van gehoord dat de doden zich nergens bewust van zijn.

Dat antwoord moet ik je even schuldig blijven,ik leg nu verschillende vertalingen naast elkaar en daardoor wordt het me wat duidelijker,in prediker staat iets en in psalmen maar dat gaat meer over onwetendheid van wat er op aarde gebeurt na hun dood........
Wat een verschil trouwens tussen die vertalingen,meer dan ik dacht........

" Daarom: eet en heb plezier, drink wijn en wees vrolijk. Dat heeft God gewild" Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 23:04
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

VISSER278 schreef:
Jij wilt vissertje met blaren op zn vingers zeker ?
Nee , daar trap ik lekker niet in. Weet je hoe warm zo'n lamp is.

Ja en???een washandje om je hand voorkomt blaren..........mannen.........je moet ze ook alles vertellen........zucht........
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 22:52
BerichtOnderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?

VISSER278 schreef:
Ik had een huishoudelijke vraag maar ik weet het niet meer.
Stom ....... had ik beter gelijk hier kunnen zetten. Gefrustreerde smiley

O ja , ik weet het weer.
Een flikkerende lamp ..... heb de lamp al een keer aangedraaid , goed vast , maar hij blijft maar flikkeren . Wie weet de oplossing?
En zeg niet weggooien want dan is de moeder van 810 niet blij. Verlegen lachende smiley

Dan is de gloeidraad bijna kapoet........even flink schudden als hij heet is(geen geintje!),dan heb je kans dat de draad weer goed vast gebrand wordt.................of hij doet het daarna echt niet meer maar dan heb je wel een goede reden om hem weg te gooien Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 22:48
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

ROELANDE345 schreef:
oh dus jij laat het sudderen? ga ik ook eens proberen
Thanks

Ah das zonde!Hamlappen moet je echt kort bakken,hooguit 20 minuten,als het mals vlees is(dus nie van ne ouwe zeug Knipoog smiley )dan zijn ze heerlijk.Wel lekker pittig kruiden,ik vind het vrij smakeloos vlees........
Voor sudderen zijn varkenslapjes veel geschikter,die zijn wat vetter en je krijgt er een lekker jusje van.

Weet je wat lekker is?Zelfgemaakte kipnuggets Kwijlende smiley
Snij kipfilet in brede repen,lekker kruiden,haal ze door bloem(vul een plastic zak met bloem,kip er in en schudden maar),ei en paneermeel,kort bakken op hoog vuur(minuut of 10) en dan smullen!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226 (59)

BerichtGeplaatst: donderdag 9 augustus 2012, 22:21
BerichtOnderwerp: HEL: realiteit of fictie

CARMEN073 schreef:
Ik zal even geen teksten noemen, want ik denk dat deze voorbeelden wel bekend zijn.

Ten 1e natuurlijk de moordenaar aan het kruis: Jezus zegt "HEDEN" zult gij met mij in het paradijs zijn. Toegegeven; Jezus zegt niet hemel. Maar kennelijk gaat die man bewust mee samen met Jezus.

Paulus spreekt over iemand (ws hij zelf) die 3 dagen is opgetrokken in de hemel.

Henoch werd door God opgenomen; het lijkt mij dat dit betekent dat Henoch zonder eerst dood te gaan, overging naar de hemel.

Elia werd door God opgehaald door een wagen met vurige paarden.

Johannes zag in een visioen veel plaatsen in de hemel.

Is het zo genoeg; kun je hier wat mee? Of heb ik je vraag niet helemaal goed begrepen?

Dank je!
En wat moet ik met de teksten waar in staat dat de doden zich nergens van bewust zijn?Onze dominees gaan helaas niet op deze vragen in Twijfelende smiley Of ja,ze gaan er wel op in maar dan krijg je een vaag antwoord als "je moet je niet druk maken om zaken waar mensen geen weet van hebben"
Natuurlijk heb ik er wel eigen ideeen bij maar ik hoor graag de opvattingen van anderen Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van LEANNE226
Ga naar pagina Vorige 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 ... 100 Volgende
Pagina 19 van 100