Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:44
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ineke die nix met MAC heeft..... En Mac niet met mij....dus das prettig... |
Nooit de appelmoes van de Mac geprobeerd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:43
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ik smeer nooit boter op m'n brood , maar ook niet aan m'n |
En je eetlust is ook nog steeds goed? Gefeliciteerd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 20:40
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
ANNA415 schreef: | Kom maar op! |
Oke , maar niet gelijk zeggen als je het weet . Gun pieter ook ff een kans .
Wat is het verschil tussen een dood vogeltje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:24
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Hihi...Vissertje.....mijn grote zonde is mijn eetlust...dit mens weegt nu al 74 kilootjes...mijn dok zij laat er 15 afvallen....dalukmaar nie he....... |
Eetlust zonde? Weer wat nieuws. Weet je wat pas zonde is ? Boter aan je kont smeren en droog brood eten. Das pas zonde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 19:11
Onderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
|
|
|
PETRA944 schreef: | Klopt, maar vind het vervelend om mannen te moeten dumpen, zal wel door de herfst komen, maar krijg de laatste week niks anders als mails en so wie so zie je door het bos de bomen niet, kan toch niet met een paar mannen gaan daten en kom wel weer terug, ha ha veelste leuk om te communiceren hier, dan kom ik wel terug zonder foto en als ik die ene leuke zie zet ik wel effe snel foto neer, so wie so in de lente want wil dan naar de picknick gaan( kan ik meteen stiekemis wat mannen in het echt bekijken |
tot de lente? Haha , dat zullen we nog wel eens zien. Vissertje weet voor 99.99 % zeker , dat je vanavond voor 23:59 uur hier al terug bent . Kan je nu wel ineens grijs geworden zijn , maar je hebt nog van niemand afscheid genomen , zelfs niet van die hele jonge knar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:52
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Ik heb gezondigd.....gruwelijk gezondigd.....!!!!! Ik zou heus gaan afvallen....maarreh....dagje alexandrium in Rotterdam....en dan kommie voorbij die Mac he......eh....ik kwam er NIET voorbij..... |
weer al ? Zaterdag toch ook al? En wat was die grote zonde dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:50
|
|
|
PETRA944 schreef: | nee visser vergeet niets |
Klopt , wanneer ging je ook alweer mee een keer vissen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 oktober 2012, 18:46
|
|
|
PIETER619 schreef: | klopt je hebt hem of je hebt hem niet dus 50% kans |
Wat flauw zeg. Zo ken ik er ook nog wel één .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 22:58
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Visser....las jij dat woordje KWAM???
Het ging meer over vroeger... Als je kinderen nog klein zijn en je bedekt letterlijk alles met appelmoes...leren ze inderdaad de smaak van bepaalde dingen niet... Aangezien er bij ons ook een vroeger was... Nu hoeft dat niet meer...we zijn maar samen...en nu eet je appelmoes als...extra...of als toetje... Maar zodra er weer goudrenetten zijn wordt het weer boerenappelmoes...(dat verhaal ben je niet vergeten geloof ik) |
Oooow , nu snap ik het , ..... je bedoelt de tijd dat je zelf als kind aan tafel zat . Stom , stom , stom , daar dacht ik niet aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:53
|
|
|
PIETER619 schreef: | gemakkelijker dan, klopt dez estelling?
Mijn zoon die niet zo goed kon rekenen, kreeg op d ebasisschool met reken t emaken met procenten. De juf zei ik 100 ballen in een bak , 99 witte en 1 zwarte.
Hoeveel procent kans heb je, als je met een blinddoek voor de zwarte pakt, hijgaf een goed antwoord maar wat zou dat geweest zijn? tipje het was niet 1% wat hij zei. |
0 % , want alle ballen waren er uitgerold?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:50
Onderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
|
|
|
SEAN748 schreef: | Dat zat ik me ook al net af te vragen! OVerigens, Q, je stelt zinnige vragen! Zit me vrolijk af te vragen waarop ik nu zou afknappen bij een vrouw.... |
nou , eentje dan .............lange tenen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 oktober 2012, 21:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier kliekjesdag...dus koelkastonderzoek....
Altijd verrassend....maar we zijn niet moeilijk...
Soms een vreemde combinatie...
Moest even lachen toen ik het appelmoes verhaal las.. Eerlijk gezegd bij ons kwam ook geen appelmoes op tafel... Maar ik had dan ook een geweldig stel kinderen...(en dat meen ik)
Eigenlijk vonden ze alles lekker wat ik op tafel zette...en aten ook alles... Heerlijk was dat hoor... |
Oooowwww ..... en al die verhalen over die boerenappelmoes dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 23:50
Onderwerp: ga je mee naar pickick/BBQ in ede op zaterdag 13 oktober?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik heb het je niet gezegd; maar je was wel degelijk onmisbaar!!
pieter had geen tentstokken bij zich, en jij bent immers langer dan de geimproviseerde tentstokken (hark en bezem) die iemand nog in de auto had liggen? als jij even onder dat tentzeil was gaan staan was je droog gebleven en had het tentzeil toch hóger gehangen dan nu...... |
Ik had het nog gedacht . Ik kwam gistermiddag thuis , rond 16.00 uur geloof ik . Ik dacht ... zal ik nog even gaan , kijken of alles goed gaat , kijken of ze me niet nodig hebben? Maar toen zag ik dat de eerste pn-gangsters al weer online waren dus ik dacht , laat maar , niet nodig dus .
Visser, die nog een partytent in de schuur heeft liggen die heel het jaar nog niet heeft buiten gestaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 14:09
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nee joh, gewoon een niet-slimme, maar wel sociale Zeeuw |
Nou ja , ik had de keus ..... of anders naar de pn gaan . Maar soms zeggen ze wel eens dat je haast onmisbaar bent , en aangezien ze dat van de pn niet gezegd hebben was mn keus dus anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 11:04
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PETRA944 schreef: | en nee visser, jou zal ik niet voor laten |
Dat zullen we dan nog wel eens zien. Dames gaan voor , als heren geweest zijn , toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 oktober 2012, 11:01
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
GERRIT603 schreef: | waarom wordt er bij een profiel ook je mail-response getoond?
die staat bij mij op 40% geloof ik, de indruk zou kunnen ontstaan dat je regelmatig niet reageert op mailtjes
maar niet alle mail behoeft antwoord, als je bv iemand feliciteert ergens mee en die bedankt jou daarvoor dan hoef je daar niet meer op te antwoorden |
Je kan dán altijd nog even vragen of je moet helpen met de restjes taart op te eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:19
|
|
|
ROLF230 schreef: | salade met champignons, olijven, lijnzaadolie, komkommer, paprika, knoflook en rozijnen. Straks De Leckere Witte Vrouwen (zo heet het biertje) met studentenhaver. |
Ik ga er nog eens over denken wat ik vandaag ga eten. Met dit weer lijkt me bitterballen wel een goede optie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:15
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
ERIKA129 schreef: | eten in Duitsland met zijn drieën in met mijn auto lekker
daar lekker eten met zijn vijven Pieter met zijn harem genieten |
gesmaakt? Alles opgegeten? Nu lekker uitbuiken? Pieter en Annette tevreden? Tof.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:11
Onderwerp: maak een vijfje
|
|
|
vissen hele grote zo veel mogelijk ook in de regen
mislukt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:08
Onderwerp: Een man zoekt!!!
|
|
|
PETRA944 schreef: | tssssss geneen man hier met deze drie eisen |
willen alle stratenmakers van CM zich even melden bij Petra!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 22:05
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER619 schreef: | Als ik mijn dagelijkse boodschappen haal en wat vergeet, geen probleem, ik ga naar de buuramn en haal gewoon op wat ik nodig ben, moet wel rekening houden met sluitingstijden.
Toen ik hier kwam wonen (0514) in 2004 , zaten we aan de warme maaltijd en waren het toetje vergeten. Ik en een zoon van mij, zijn snelle eters, maar er is één bij die het lekker rustig aan doet, wij de aardappelen en groente al op, hij halverwege, ik naar de buurman en bij terug komst konden we allemaal tegelijkertijd met het toetje beginnen. Handig zo'n buurman |
En nu wil je graag dat iedereen hier gaat schrijven wat ze vandaag vergeten is met boodschappen doen?
CHIPS
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 21:55
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Eén of andere gek vond het leuk om een pop op het hoogse punt van de kerktoren te hangen. Een berg hulpverleningstroepen werden opgeroepen omdat in eerste instantie gedacht werd aan een zelfmoordpoging. Hoe ziek kan iemand zijn om zo iets te verzinnen? En wie gaat er weer voor de kosten opdraaien? Zijn / haar "grap"is voor hem/ haar wel geslaagd want de landelijke pers heeft er zelfs verslag van gedaan. Zo eens kijken of HvN het ook uitzendt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 21:42
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dan ben ik maar geen goede christen, maar ik heb lekker droog in de keuken, met een jongedame van 9 cupcakes staan bakken. |
Ha, dan zal het met mij vast wel oke zijn , heb vanmiddag 3,5 uur in de regen gestaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 21:39
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
MAMY994 schreef: | Vraagje: is je vriezer echt nieuw? Zo ja, dan kan je thermostaat verkeerd afgesteld staan. Kwestie een monteur laten komen(garantie) is in tien minuten gefikst. Komt tegenwoordig vaker voor. Ook bij mij dus.
Bij een oude vriezer kunnen de rubbers versleten zijn, waardoor er warme lucht binnenkomt en condenseert. Nw. plaatsen dus.
Of minder oliedom zijn en geen warme eieren meer in de vriezer doen. |
Of............gewoon een kwestie van één of twee keer per jaar ontdooien en schoonmaken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 19:25
|
|
|
heerlijk weertje om aan de dijk te zitten . ( onder een grote visparaplu dan) . Dennis die zelfs vroeg ..... Pa , zullen we vanavond maar gelijk doorgaan naar het strand om daar verder te vissen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 13 oktober 2012, 19:21
|
|
|
PETRA944 schreef: | iemand heeeel boos gemaakt, ik sta bij de kassa in een lange rij, overal lange rijen, inmiddels ben ik in het midden van de rij, maar zie een casiere na een kassa lopen, dus ben uit de rij gestapt en naar haar kassa gegaan, die ze dus open deed. Komt er toch een boze sjagrijnige vent achter me die tegen me staat te schreeuwen dat ik asociaal ben, dat ik van achter uit de rij kwam. heb gezegd, ik mag toch uit de rij stappen en na een andere kassa gaan. waar die sjago vent zelf vandaan kwam???? maar vraag me af, is het echt zo asociaal, eerlijk egzegd zie ik er zelf geen kwaad in, anderen hadden toch ook naar haar kassa kunnen gaan zo zag die meneer eruit ha ha de vlammen sloegen bijna uit zijn oren volgens mij, persoonlijk denk ik maak je niet zo druk dat je effe moet wachten, een hele winkel vol lekker eten, wees blij, ma ja misschien heeft hij ook wel gelijk, is het asociaal, eerlijk gezegd helemaal niet zo bij nagedacht |
ja , nee Petra, dit kan echt niet hoor . Dat doe je toch niet . Hoe durf je . Het zal ieder geval geen pool geweest zijn anders had je hem zeer zeker voor laten gaan . Je weet wel zeker dat het ook die stratenmaker niet was?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|