Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 19:31
Onderwerp: Wat wil je laten zien met je profielfoto?
|
|
|
HENK710 schreef: | Er was eens een muisje...
...die pakte mijn kinderen in een bol...
...en toen was er rust en geluk
Gelukkig is het maar een sprookje |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 19:23
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Leuke foto, Robbedoes! 't Is duidelijk wat je ons wilt vertellen. | Tnx ben blij dat de boodschap overkomt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 januari 2010, 19:07
Onderwerp: Wat is vriendschap
|
|
|
Streep mijn naam maar weg Uit je boekje met adressen Veel vijven, nog meer zessen Nu ik alles open leg Nu ik alles kan bekennen Moet jij er nog aan wennen Dat het waar is wat ik zeg Streep mijn naam maar weg
Blader maar niet meer In het album met portretten En vergeeelde droogboeketten Leg me nu maar neer Leg me maar terzijde Als een boek uit vroeger tijden Want je leest het maar één keer Blader maar niet meer
Leugens zijn zo prachtig Zo stil en raadselachtig Zolang ze nog zichzelf zijn Zolang je ze gelooft Laat ze rusten in je hoofd Want de waarheid doet pas pijn
Blader maar niet meer In je dagboek en je schriften Alle potloden en stiften Schreven nooit iets neer Dat je nu houvast kan geven Dat je nu laat overleven Doe nog één keer wat ik zeg: Streep mijn naam maar weg
(tekst & muziek: Peter Slager) http://www.youtube.com/watch?v=Cmh52dRAcpU
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op zaterdag 2 januari 2010, 10:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 21:14
|
|
|
PIETER649 schreef: | mijn foto is een duidelijk statement tegen dat eeuwige geknuffel en geslijm hiero op het forum |
Dacht dat juist de sint bernhard een hoog knuffelgehalte had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 21:11
Onderwerp: Boekentip....
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tja als ze Harrie al occult vinden, dan is dat boek zeker occult ..... |
Harry heb ik nooit gelezen Wel alle delen gezien met zoon lief maar was niet echt mijn ding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 16:10
|
|
|
Als je zo op cm rond kijkt en zeker ook hier in het forum... Zie je allerhande verschillende profielfoto's... Waarom heb je nu juist die foto als profielfoto? Oftewijl wat wil je laten zien met je foto??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 14:49
Onderwerp: Terugblik op 2009
|
|
|
Tja wat zal ik zeggen... 2009 was nu niet echt een jaar met veel hoogte punten, Diepte punten daarintegen meer dan genoeg... Met andere woorden 2010 kan alleen maar beter worden Dus we gaan ervoor En proberen van 2010 een spetterend jaar te maken om nooit te vergeten Verder wil ik me bij Pieter aansluiten, dat we allemaal mogen leren om het negatieve om te buigen naar het positieve want hoe negatief ook... je kan er altijd wat van leren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 14:44
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARIO216 schreef: | OLIEBOLLEN, HEEEEEEEL VEEEEEEEL |
vergeet de poedersuiker niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 11:35
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
Een hele dikke knuffel voor Sas en Aer... Denk jullie kunnen em heel goed gebruiken... Veel sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 december 2009, 21:12
Onderwerp: terecht?
|
|
|
KLAAS252 schreef: | Hé buschauffeur, we gaan je bussie slopen...... enz.
Ja, dat is het afgelopen jaar diverse keren in mijn bus gezongen, tijdens het zogenaamde evenementen-vervoer. Als dat gebeurt, zing ik net zo hard mee, vanachter het stuur van de te slopen bus. Dolle pret met z'n allen.
Wat hier gebeurde is iets totaal anders, niet alleen de bus en de chauffeur werden gesloopt, maar ook de passagiers, die betaald hebben en recht hebben op een comfortabele en ongestoorde reis.
Ik heb afgelopen zomer in een situatie verkeerd, met ook een gillend en krijsend kind in de bus, die ook nog behoorlijke tikken kreeg van wat naar ik aannam de vader was, dat ik op het punt stond de noodknop in te drukken om contact te zoeken met CVL ( Centrale Verkeers Leiding), zodat zij mee konden luisteren en hulpdiensten, zoals politie in konden schakelen. Voor de "vader"net op tijd stapte hij uit, anders ben ik bang, hadden jullie over een aktie van mij kunnen discussieren.
Ik sta volledig achter de aktie van mijn collega uit Almere.(Zie dan ook eerdere reakties van medereizigers.)
Eilaas, wil men mij hierop afschieten? Hier zit ik en ik kan niet anders. Voor het overige: Opbouwende kritiek: Gaarne, weet je niet precies waar je over l....t, ff dimmen met je oordeel.
([i]Mag ik nu nog blijven ???? |
Jij wel Klaas jij wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 december 2009, 18:20
|
|
|
Een hele dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken, en voor iedereen die er 1 wil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 december 2009, 18:14
Onderwerp: vloek uitspreken
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik weet er eigenlijk ook te weinig van.
wat ik wel weet is dat er in de occulte wereld aan vervloekingen word gedaan. die vervloekingen mogen eigenlijk niet ongedaan gemaakt worden. als dat gebeurt dan krijgt degene die de vloek heeft uitgesproken allerlei onheil over zich. en iemand vervloeken, wat voor nut heeft dat?
We kunen beter mensen zegenen, dan worden we zelf ook gezegend. |
Het gebeurt niet alleen in de occulte wereld maris... Eigenlijk is dit best een goed topic want niemand weet er iets van... Misschien toch wel eens goed als we ons er in verdiepen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 18:45
Onderwerp: Gezellige feestdagen!?
|
|
|
(stukje uit ons kerkblad)
Kerstfeest....
In deze tijd zijn er allerlei vieringen en feestelijke bijeenkomsten.Toch wil ik hier ook denken aan hen voor wie het kerstfeest eerder pijn dan vreugde betekent.Immers juist de feestelijkheid van de één kan het gemis van de ander extra sterk doen uitkomen.Van harte hoop en bid ik dat de kern van het kerst, nl dat het Licht van Gods liefde in het duister schijnt, door zal dringen in de meest duistere hoeken van ons hart, en ons allen zal omstralen in het jaar dat voor ons ligt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 16:45
Onderwerp: Eenzame feestdagen.
|
|
|
(stukje uit ons kerkblad)
Kerstfeest....
In deze tijd zijn er allerlei vieringen en feestelijke bijeenkomsten.Toch wil ik hier ook denken aan hen voor wie het kerstfeest eerder pijn dan vreugde betekent.Immers juist de feestelijkheid van de één kan het gemis van de ander extra sterk doen uitkomen.Van harte hoop en bid ik dat de kern van het kerst, nl dat het Licht van Gods liefde in het duister schijnt, door zal dringen in de meest duistere hoeken van ons hart, en ons allen zal omstralen in het jaar dat voor ons ligt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 11:04
Onderwerp: terecht?
|
|
|
Ik weet niet hoor maar als ik het zo allemaal lees, was ik geloof ik zelf wel uitgestapt... Men had me doodgeschaamd als men kind zo had gedaan en ik em niet onder controle had kunnen houden, Dan maar ff buiten afkoelen.... Voel me al mega opgelaten als de jongste hardop iedereen gaat bespreken in de trein of bus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 december 2009, 23:31
Onderwerp: de jostiband
|
|
|
Ik heb jarenlang bij een gospelgroep gezongen en 1x per jaar traden we op voor oa verstandelijk gehandicapte mensen... Ze deden dan zo heerlijk en enthousiast mee... Echt helemaal super, Zo mooi zo intens... Wat zou het mooi zijn als iedereen het zo puur kon beleven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 december 2009, 23:28
|
|
|
MARISKA601 schreef: | idd henk, wat zij kunnen kan ik niet. heb diep respect voor hun en hun begeleiders om andere mensen te laten genieten op een avondje uit.
ook van mij krijgt de Jostiband een dikke knuffel, en dat ze nog lang mogen bestaan. |
dan knuffel ik lekker mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 december 2009, 18:01
|
|
|
HAAS141 schreef: | bij deze ook een dikke knuffel voor henk & does |
Tnx jullie een dikke knuffel terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 december 2009, 16:33
|
|
|
ook namens ons een dikke knuffel voor Annet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 23 december 2009, 12:23
Onderwerp: Goedemorgen! Hier spreekt je Vader....
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | Vandaag neem Ik al je problemen voor Mijn rekening. Onthoud alsjeblieft goed dat Ik daarbij je hulp niet nodig heb.
Mocht de duivel je toevallig opzadelen met een situatie die je niet aankunt, probeer dan niet die toch zelf op te lossen. Doe hem maar gewoon in de KVJ (Klussen Voor Jezus -postbak). Hij zal behandeld worden op MIJN tijd, niet de jouwe.
Ligt het probleem eenmaal in deze bak, laat het dan daar en probeer niet het er weer uit te halen. Vasthouden of eruit halen vertraagt de oplossing van je probleem. Als het een situatie is die je wél aankunt, vraag Mij dan om raad. Dit om zeker te weten dat je de juiste beslissing hebt gekozen.
Omdat Ik sluimer noch slaap, hoef jij verder niet wakker te liggen. Ontspan dus maar, Mijn kind. En als je Me nodig hebt, dan ben Ik maar één gebed bij je vandaan....
Prettige dag!
Ik hou van je,
God.
(deze tekst kreeg ik eens van een vriendin en zit sindsdien in mijn agenda als bladwijzer....ik hoef er maar naar te kijken om te weten: "O, ja....ik moet éérst naar Hém toe met al mijn vragen...niet zelf aanmodderen!") |
Heel mooi ik heb em ook en hij blijft geweldig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 22:26
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Robbedoes, hoe lukt het je om wel een link voor elkaar te krijgen? Lukt mij niet namelijk. |
je klikt op het knopje url dan de url en dan het knopje url sluiten als het goed is staat het er dan op
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op dinsdag 22 december 2009, 17:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 21:25
Onderwerp: The Gospel of John
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
kennen jullie de Bijbel film: The Gospel of John? Is een prachtige film. Ik heb deze zelf in huis, maar ik ik heb deze nog nooit helemaal afgekeken. Maar het is een echte aanrader.
Groeten van Paul
kijk voor de trailer op:
http://www.youtube.com/watch?v=DNszCgdm9yM |
Die hebben we van de goede sint gekregen en ligt nog in de kast op het stapeltje nog te bekijken films
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 16:00
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik wil mijn huwelijk met de KPN beeindigen en en nieuw huwelijk aangaan met een ander. Weet jij een goeie huwelijkskandidaat, die geen problemen geeft en die niet al te duur is? Hij moet 3 kinderen hebben: telefoon, internet en tv. Ik ben ca 70 euro kwijt aan mijn huidige partner per maand. |
eeeh weet niet wat bij jou in de buurt zit ziggo of upc maar beiden voldeden mij prima Ziggo nog steeds trouwens en dan ben je nog goedkoper uit ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 15:58
Onderwerp: wie heeft er gelijk?
|
|
|
RELLOK036 schreef: | wat me eigenlijk hier opvat is dat sommige discussie hier stranden op van een soort van ik heb gelijk en jij niet zoals ik het zie is de juiste en enigste manier maar is er weinig ruimte voor een andere kijk op een situatie..... valt me gewoon op kijk je kan kijken naar een auto die heeft vier wilen een motor en een stuur (als het goed is) maar je kan ook zeggen een auto heeft deuren en brengt je van a naar b.... wie heeft er nu gelijk? ander voorbeeldje: een huis heeft een dak en een voordeur... maar ook heeft een huis ramen en vertrekken de een is een flat de ander een ruitjes huis of een villa of noem maar op zijn allemaal huizen en allemaal klopt het beeld maar wie heeft er nu gelijk? kan op sommige dingen geen ander beeld zijn? ook wat de bijbel zegt? de een zegt nee tis zo maar de ander zegt nee tis zo? wie heeft er nu aan het rechte end? misschien bijde maar belichten ze een andere kijk op de situatie..... solly wilde dit ff kwijt |
Ik denk dat je daar inderdaad een punt hebt... Helaas denken anderen daar anders over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 december 2009, 23:02
|
|
|
SYLA060 schreef: | DELEN das eng |
nee hoor samen spelen samen delen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 20 december 2009, 23:00
|
|
|
SYLA060 schreef: | ik denk does jij gaat morgen maar ff met die kies naar de tandarts |
Lieverd ik zou wel willen maar ik kan niet want de trein wil me niet brengen... Had me er zo op verheugd maar helaas... Maar omdat je zo lief bent om mee te denken een hele dikke knuffel
|
|
Naar boven |
|
|