Auteur |
Bericht |
|
PAULUS505
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 21:23
|
|
|
Beste CM leden,
kennen jullie de Bijbel film: The Gospel of John? Is een prachtige film. Ik heb deze zelf in huis, maar ik ik heb deze nog nooit helemaal afgekeken. Maar het is een echte aanrader.
Groeten van Paul
kijk voor de trailer op:
http://www.youtube.com/watch?v=DNszCgdm9yM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 21 december 2009, 21:25
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
kennen jullie de Bijbel film: The Gospel of John? Is een prachtige film. Ik heb deze zelf in huis, maar ik ik heb deze nog nooit helemaal afgekeken. Maar het is een echte aanrader.
Groeten van Paul
kijk voor de trailer op:
http://www.youtube.com/watch?v=DNszCgdm9yM |
Die hebben we van de goede sint gekregen en ligt nog in de kast op het stapeltje nog te bekijken films
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEPELTJE037
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 december 2009, 22:44
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Die hebben we van de goede sint gekregen en ligt nog in de kast op het stapeltje nog te bekijken films |
Is 1 van de dvd's die ik net nog heb verkocht Misschien idd wel aan die oude man met die rooie vis op z'n kop...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 23 december 2009, 19:37
|
|
|
Heb em ook in de kast! Ontzettend mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 19:34
|
|
|
Hoi allen,
Ik heb hem ook, zeker een inspirerende film. Wat me opviel....ik heb in het begin van de film meegelezen in een nbg51 vertaling en de ondertiteling was letterlijk hetzelfde. Kan helaas niet zeggen of dit hetzelfde is voor de rest van de film..... Maar voorzover ik kan beoordelen dus een bijbelgetrouwe film wat de gesproken tekst betreft.
Trouwens voor zover ik begrepen heb via grootnieuwsradio komt er een nieuwe film uit van het evangelie van Johannes.....ben benieuwd.
Mvg. Henk
|
|
Naar boven |
|
|