Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:55
Onderwerp: Frusty
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Ik denk dan ook weleens waar gaat het over maar sla dan maar even het topic picknick over........dus je hoeft niet in te vullen voor iedereen dat dat leuk is.......jij vindt het leuk dat is heel wat anders.......en nogmaals.....het is niet verplicht om een topic te lezen toch? Sla het gewoon over als je er niets aan vindt of als het je frustreert.......
Wijs me eens aan in dat ene zinnetje van 18 woorden waar ik zogezegd voor iedereen invul dat de pn-topic leuk is???
Hier wordt weer eens een duidelijk beeld geschetst van iets dat onbestaande is. Zo ontstaan dus misverstanden, ruzie, verdeelheid...je zou verdorie voor minder het forum gaan negeren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:40
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
[Het is maar hoe je het beleefd........en ik zie het positief.....discussies gefrustreerd of niet kunnen hier net zo goed als hele topics over picnicks........ Dat is het leuke van CM he? zucht.........../quote]
Met dat verschil dat de topics over de picknicks leuk zijn en niet dreigen een verdeeldheid te zaaien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:57
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | Toch maar weer Zeeland he. Heb het al vaker gezegd: De provincie met de meeste zonuren. gisteravond een paar druppels , stoep was amper nat ondanks dat het om 19.00 zo donker werd dat de lamp aan moest . Wat er vannacht gebeurd is weet ik niet. Er zat iig. bijna niks in de regenmeter maar dat kan ondertussen ook verdampt zijn. En vandaag: Volgens mij heeft heel de dag de zon geschenen. En als ie nou zo weg gaat.... geen probleem, dan kijk ik wel even in de spiegel . Tenslotte moet er toch één zijn die het zonnetje in huis is, nietwaar? |
Dennis zal zeker blij zijn met dat compliment...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:54
Onderwerp: Verpleegkundige
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, ik ga geloof ik maar de assistent van Mario worden, die gaat naar Toscane binnenkort..... Need I say more? |
Ik wens jullie een hele leuke verpleegkundige vakantie toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 14:07
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Als je steeds zo boos kijkt krijg je nooit verkering |
Ik heb Floshke zijn blunder maar zelf rechtgezet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 13:13
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Hoelang duurt nooit |
Ongeveer 2 uur en 65 minuten...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 29 juni 2011, 14:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 12:11
|
|
|
[quote=IMKE917]
ik zeg niks meer
Ondertussen doet de zon enkele pogingen om haar stralen op dit rustige dorpje los te laten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 12:09
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Klinkt als ik heb nu een psychiater, psycholoog of een sofa nodig, wil je er misschien over praten Maar misschien helpt een valiumpje ook wel, misschien kan Tink je een geven en anders W-tje |
nu vertel ik nooit meer iets...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 10:56
Onderwerp: liefde tegenover commitment
|
|
|
BAS917 schreef: | Er zijn verschillende mensen die een meer inhoudelijke discussie willen. De laatste tijd vraag ik mij nogal eens af wat een relatie op den duur in stand houdt. Is dat: Liefde: betekent de diepe genegenheid voor, welgezindheid tot of toewijding voor een ander; of is dat: Commitment: verbondenheid, de mate waarin iemand zich verbonden voelt met het gestelde doel; of verbintenis; of verplichting.
Ik denk dat er gedurende een relatie een verschuiving tussen de twee kan plaatsvinden, zien jullie dat ook zo? Ik heb daar al wel mijn gedachten over, maar ben benieuwd hoe jullie daarover denken. Groeten, Bas |
Zou het ook niet kunnen dat liefde (ik spreek nu over liefde tussen 2 personen, een liefdesrelatie) automatisch een commitment met zich meebrengt? De betekenis van de liefde zoals ze vermeld staat in jouw schrijven is heel herkenbaar terwijl de betekenis van commitment me eerder zakelijk overkomt. Ik denk dat een commitment die bij een liefdesrelatie hoort meer vanzelfsprekender is, zachter is, teder is, meer menselijker is, onafscheidelijk is omdat je intens van elkaar houdt. Een echte liefde heeft steeds met een commitment te maken. Toch hoeft een commitment niet altijd met liefde te maken hebben. Of zie ik dat verkeerd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 10:43
|
|
|
IMKE917 schreef: | Twente, na mijn laatste melding gisteravond hoorde ik vreselijke klap buiten. Daar gaat iets tegen de vlakte dacht ik nog.........blijkt het mijn prieel te zijn.... helaas heeft die wel flinke butsen en deuken opgelopen Mijn zoon [size=9](= mijn buurman) [/size]zag hem de lucht in vliegen en kwam direct om het doek eraf te halen. Dat viel niet mee met die harde wind. Onderweg naar mijn werk een paar omgevallen bomen gezien. Maar hier verder gelukkig geen grote hagelstenen. Na ruim een uur was alles weer rustig. Verder niets meer gehoord vannacht..... |
Ik schreef het onlangs toch nog ergens over Imke en het slechte weer...maar neen, Frank zeurt altijd maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 10:40
|
|
|
“Hé Frank, weet jij waarom de Belgen in de supermarkt plat op hun buik kruipen? Wel, dat doen ze omdat ze steeds de laagste prijs zoeken.”
Pffff, dat moet je dan horen van een knul van amper 14 jaar oud. Zo denkt de jeugd uit de regio 0591 dus over dit alleraardigste volkje. Zal ik mij hier maar uitsloven met mijn sensibiliseringsproject
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 06:48
|
|
|
Gisterenavond en gedurende de nacht deed het wel erg lelijk. Veel bliksem en harde donderslagen en plots had ik geen internet meer.
Bakken regen maar geen hagel zoals bij Mario en in vogelvlucht woont hij niet echt zo ver weg.
Nu vallen er geen hemelse tranen meer en het is heerlijk afgekoeld. De vogels fluiten ontspannen hun deuntjes en Floshke... komt rustig met zijn vuile voeten mijn pas gedweilde vloer teisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik zie dit als een hint......je wilt gewoon dat ik je over de drempel tilt |
euh...heb ik iets gemist???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:51
|
|
|
MARIO216 schreef: | Omdat ik het als eerste heb gezegd, wil de kant waarmee ze goed schrijft. Daar is ze het handigste in.
Dus W'tje kom op! En waag het opeens met twee linkerhanden te komen |
Jamaar, als ze nu niets anders heeft wat moet ze dan doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:43
|
|
|
MARIO216 schreef: | Regio 0180 flinke hagelstenen bliksem. en wordt donker. |
Ik hoorde vanmiddag op de Belgische radio dat er wel hageldinges van 5 cm kunnen vallen. Wie geen ominiumverzekering (of hoe heet dat) heeft kan geen schadevergoeding krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:34
|
|
|
Het begint hier, Hoeven, in de mooiste provincie van Nederland, alweer te donderen. De warmte zit binnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 18:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Van wanneer tot wanneer? Ik heb er nl. ook nog eentje nodig. |
Ik voel me ook niet zo goed...mag W-tje mij eerst verzorgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 13:03
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
"Een kus is een mooie truc van de natuur om het praten te stoppen als woorden overbodig zijn."
Ingrid Bergman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:03
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Het weerbericht voor vandaag voorspelde weinig goeds, Maar schelden op het weer, is schelden op de Heer.
Hoe is het daar? Hier: Regio Dordrecht- Onweer en een spatje regen |
Hier in Hoeven, en niet zo ver van Dordrecht, hebben we best wel veel regen gekregen. Op dit moment is de bui over en straalt de zon erg. Het blijft rommelen boven onze hoofden en af en toe zijn de donderklappen erg hevig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 09:13
Onderwerp: huwelijk als sacrament
|
|
|
Chat, ik heb hier een site gevonden die je misschien op weg kan helpen. Het is wel een RK site.
Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom de protestantse kerk geen huwelijks-sacrament heeft. Moet ik nog eens uitzoeken.
http://www.rojeda.dds.nl/huwsacr.htm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 07:49
Onderwerp: Waarom mannen eerst intiatief moeten nemen?
|
|
|
TINK100 schreef: de muizen, als floshke buiten rond loopt.....
YELNIN491 schreef: | zeer kwalijke zaak |
Blijkbaar hebben de dames elkaar gevonden om deze arme maar vooral lieve Belg te plagen...
Dat is dus het initiatief dat sommige vrouwen nemen tegenwoordig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 07:46
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik geniet er wel van hoor Sus. Heerlijk om nu overdags te werken in een temp. van 8 graden terwijl je weet dat buiten bijna de mussen van het dak vallen . En stiekum kijk ik al een beetje uit naar de kerst, ik heb nl. een nieuwe lichtslang nodig voor in de tuin en die krijg ik op het ogenblik nergens te pakken. Van de 15 meter is er ongeveer nog 2,5 meter die het doet . |
Kijk je al uit naar de kerst? Zo dat is wel erg vlug. De goede Sint het sinterklaasjournaal moet nog komen. Waar zou de goede man nu aan wal stappen? Is dat al bekend? Of zou hij het dorp van W-tje weer uitkiezen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 07:42
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Weer terug van weggeweest |
Hoi Erika, welkom...hopelijk aangesterkt na een tijd van beslommeringen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:16
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Volgens mij kom je ons gewoon vertellen dat jullie zijn verloofd en binnenkort hopen te gaan trouwen .... grijns ... |
Wie zijn 'ze'?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:11
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Ja boekjes zat in mijn auto, maar theorie is de praktijk niet. Ik ga dat klusje niet klaren. En lees wel weer dat ik dus nog vaker naar de sportschool moet voor spieren, want overtollige kilo's heb ik niet |
keske du di???
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 27 juni 2011, 21:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat je het maar even weet Mario..... En toch plaag je me nog steeds |
Aha, ons W-tje is back from Texel. Dat maakt me happy en misschien de Texelianen ook wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:07
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mijne is wel blauw en snikheet.....dus t word bbq vanavond. over twee weken komt mn nieuwe bordeaurode keuken...benieuwd wat dat met onze eetlust doet. |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 28 juni 2011, 09:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:35
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dat is frusty ver Frank ...hmm 3 keer raden waar |
dat - poppetje is wel erg geheimzinnig. Dus wat bedoel je nu Leonardus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 17:34
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Made in Noord-Brabant is dichterbij... |
Nouja, Made is ook in Noord-Brabant en niet zo ver hiervandaan. Of bedoel je soms iets anders, knijn
|
|
Naar boven |
|
|