Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 16:35
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Ik heb vandaag voor postbode moeten spelen. Ze kunnen blijkbaar niet lezen bij TNT post.
Ja er is een dame die de post wel hel erg slecht bezorgd. En het is niet de eerste keer dat dit gebeurt.
Ik heb gisteren dus al een klacht ingediend over het bezorgen van de post.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 17:35
Onderwerp: Ezechiël
|
|
|
Als je dat hele bijbelgedeelte neemt dan aanbidden ze ten noorden van te tempel de god van de oogst.
Ten oosten van de tempel de god van de zon.
Ik geloof niet dat ezechiel hier doelt op de moslims.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 18 januari 2012, 17:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 16:42
Onderwerp: Zingen
|
|
|
MARIO216 schreef: | Je indrinken |
a la Amy Winehouse?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 16:36
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Hondenweer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 16:08
Onderwerp: Ezechiël
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 'richting Mekka' is in Israel toevallig naar het oosten. kom je in Indonesië, is het ineens naar het westen. dus ik vrees dat die vlieger niet opgaat. |
Om nog preciezer te zijn ligt Mekka ten zuidoosten van Israel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 16:04
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ja wat verwacht jij dan??? graties geld ofzo? tis wel gemeenschapsgeld waar andere mensen wel hard voor werken! logisch dat ze daar n bietje zorgvuldig mee omgaan, of niet? |
Aangezien ik geen zin heb om alles in te vullen ben ik bereid om het te betalen.
Ik ben tenslotte ook 1 van de vervuilers van het riool.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 09:56
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Ik kreeg gisteren een acceptgiro in de bus. Ik kan om kwijtschelding vragen.
Zit ik dat hele kwijtscheldings formulier door te lezen. En ja hoor ze willen weer eens alles weten van mij.
Ze willen weten waar ik mijn boodschappen haal en hoe laat. Ze willen ook weten welke jas ik draag en welke maat. Ook mijn schoenmaat.
Ze willen zeker controleren of ik niet op een al te grote voet leef?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 18:15
Onderwerp: Vergoeding homotherapie uit het ziekenfonds
|
|
|
Binnen de reguliere zorg is er weinig ruimte voor de christelijke homo. Ik vind het prima dat er aan die mensen die worstelen met hun seksuele gevoelens op een christelijke manier aandacht word gegeven. Dat doet de stichting different.
Bij het nieuws van 18.00 werd gezegd dat er ex deelnemers zijn die beweren dat de gevoelens onderdrukt werden. (welke stichting zet negatieve berichten op zijn forum)
Als deze stichting werkelijk bezig is met het onder drukken van gevoelens dan vind ik dat vergoedingen gestopt dienen te worden.
Maar ook dit weer is het de media die christelijke instellingen in een kwaad daglicht willen stellen. En we weten ook hoe de politiek denkt over de homoseksuele medemens.
De kerken worden erop aangekeken dat ze geen levensruimte krijgen voor hun geaardheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:35
Onderwerp: Donderdaggebedsroom 20 - 21u. - gezegende dankbaarheid
|
|
|
MARRY942 schreef: | Oh....dan moet ik maar stoppen met bidden voor de honger in Soedan! Ik ken geen mens daar, heb nog nooit contact met ze gehad, dus eh...kappen dan maar |
Je weet best wat ik bedoel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 17:05
Onderwerp: slotje
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja Gerrit slotje is een bekend fenomeen |
Vanaf de geboorte van cm.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 16:58
|
|
|
Ik weet dus ook dat er bij bepaalde personen waarvoor gebeden word verder geen contact is met de gebedsleider(s).
Het is zoals chat het al zegt bidden en pastoraal bezig zijn gaan hand in hand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 20:39
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Vanmiddag op visite geweest bij een kennis . Ik had die al een tijdje niet gesproken. Bij het genot van een kop thee en een koekjesdoos hebben we lekker bij zitten kletsen.
En toen vertelde ze dat ze waar haar lichamelijke klachten vandaan kwamen. Het schijnt dat ze in het voorjaar van 2009 een lichte herseninfarct heeft gehad.
Ze is een jaar geleden met vervroegd pensioen gegaan, heeft nog wel een sollicitatie plicht, maar ze laat zich afkeuren, ze kan met haar linker arm weinig tot niks doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 16 januari 2012, 11:46
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | weeral zuurkool??? Je zal nog eens veranderen in een zuurkool... |
Kijk ik al zurig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 21:34
Onderwerp: eten in Duitsland 21 jan
|
|
|
JOLAN931 schreef: | en die man van Grace dan? Gatie niet mee? |
Nee, die heeft andere verplichtingen te die dag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 11:07
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Heb het ook wel in de chatbox gezegd, nee, dat doen we dus niet. Ook dat vind ik luiheid en gemakzucht. Net zo goed als dat ik vind dat mensen Engels moeten kunnen lezen, vind ik ook, dat als je in een chatbox komt, je je hebt aan te passen aan de anderen. Er gaan anders ook gewoon mensen weg, omdat ze het niet goed kunnen volgen allemaal. Ik begrijp ook nooit goed waarom ze een relatie zoeken en ze nemen niet eens de moeite NL te leren spreken. |
Luiheid en gemakzucht wil ik niet zeggen. Het is wel zo dat Nederlands 1 van de moeilijkste talen is om te leren. En zie dat maar eens binnen een paar maanden te leren. De een leert makkelijker dan de ander.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 15 januari 2012, 10:29
|
|
|
Omdat er buitenlanders op cm komen, moeten wij ons aanpassen aan hun taal?
Ik vraag me dan af of ze ooit wel Nederlands kunnen spreken en schrijven.
Ik ga ook niet op een buitenlandse datingsite zitten omdat ik die talen niet machtig ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:40
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mariska, Erika heeft haar hele verdriet over haarzelf en over haar familie op het forum gezet....dus van privacy geen sprake meer..ze wilde dat het bekend werd....en wij....wij hebben gebeden, zowel voor Erika als voor haar neefje...als je niet wilt dat er voor je gebeden wordt....dan zet je zoiets toch niet op het forum?????? |
Als men zoiets op het forum neerzet, wil nog niet zeggen dat er voor die persoon gebeden moet worden in de gebedsroom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, mn tenen. |
kromme tenen van de engelse taal op cm?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 21:15
|
|
|
W przypadku gdy s? sk?adki w j?zyku francuskim. Istniej? ludzi, którzy maj? poczucie z francusk?.
Nadal mamy nauczy? si? j?zyka.
Niemniej jednak z swój wk?ad w dowolnym j?zyku. Istniej? osoby w?ród nas, ponownych b??dów w innym j?zyku.
duidelijk visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 20:19
|
|
|
MARRY942 schreef: | Gelukkig is iedereen - waar ook ter wereld - vrij om te bidden en te spreken met God...over wie of wat dan ook. Of het nou voor de honger in Afrika is, of voor een ziek neefje wat het erg moeilijk heeft.... Wij gaan dus door met bidden Erika...voor jou...voor je neefje...en voor al die mensen die het nodig hebben (meesten zijn daar blij mee.... ) |
Idd mensen zijn vrij om te bidden voor wie en wat dan ook. Maar dit is een dating/ontmoetingssite. Dus enige privacy word op prijsgesteld.
Ik zelf zou het een onprettige gedachte vinden dat alle aanwezigen in de gebedsroom al mijn mankementen zouden weten.
Ik kan ze dan mischien beter allemaal in mijn profiel neerzetten.
God hoort alle gebeden aan. En Hij weet wie we bedoelen, met zieken in het algemeen. Je hoeft er geen namen bij te noemen. En je hoeft de namen van de ziektes niet te noemen. God weet het allemaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 19:05
|
|
|
Waar blijven de bijdragen in de Franse taal. Er zijn mensen die feeling hebben met het Frans.
Hebben we nog een taal te leren.
Maar pas op met je bijdrages in welke taal dan ook. Er zijn lieden onder ons die zich ergeren aan fouten in een taal.
Où sont les contributions en français. Il y a des gens qui ont le sentiment avec les français.
Nous avons encore à apprendre une langue.
Mais méfiez-vous avec vos contributions dans n'importe quelle langue. Il y a parmi nous des gens qui protestent contre toute les erreurs dans une langue.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 14 januari 2012, 10:57
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Benodigheden:
1pak rijst 400 gram. 1 pakje honigmix nasi speciaal. 400 gram kipfilet. 400 gram nasi-bamigroenten.
men neme een braadpan en doet daar 2 eetlepels wokolie in. daarin bakke men de stukjes kipfilet gaar. dan doet men er 400 gram nasi-bamigroenten er door. en bakt dit even mee. dan doet men er 150 ml water bij en de honig mis en laat dit 3 minuten garen.
men kookt de rijst vlgs de verpakking.
dit is voor ca 4 personen.
bij het bakken van de kipfilet kan men een flinke theelepel sambal doen.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 14 januari 2012, 11:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 21:24
|
|
|
Ik heb begrepen/gemerkt dat er voor mensen werd gebeden die van niks weten.
Sorry dat ik op dit gegeven terug kom.
Maar check het na per mail of iemand het werkelijk op prijssteld dater voor hem/haar gebeden wordt en waarvoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 15:49
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed, mijn verwachting is dus uitgekomen. Ik draai het maar eens een keertje om. Waarom moet je meteen veroordelen als iemand iets in het Engels opschrijft? Sommige bijdragen hou ik ook niet van, maar ik veroordeel dat meteen niet. |
Ik veroordeel niks. Ik heb alleen mijn vragen erover. Wat voor meerwaarde heeft het om sommige dingen in het engels op het forum te deponeren?
Als men dingen met elkaar op het forum wilt delen, doe het in een taal die iedereen begrijpt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 15:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Maar dan mogen wat mij betreft ook al die dure Nederlandse woorden wel achterwege worden gelaten!!!!!!!!!
Ik ben een simpel mens...die geen engelse woorden gebruik, en soms ook nog wel eens een taalfout maak....(val mensen daar OOK niet over aan)
Mijn IQ is middelmatig....dus zul je me ook geen DURE woorden zien gebruiken...!! |
mijn iq is niet hoger dan die van een dooie cactus dus ik zal wel vaker een taalfout maken in mijn bijdrages op het forum.
maar mijn vraag blijft:
Wat is het nut ervan om dingen in een andere taal neer te zetten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 14:51
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Beste Mariska,
Je uitspraak van hierboven vindt ik kort in de bocht. Zeker als je nog nooit een hele gebedsroom hebt meegemaakt. Integendeel wordt er heelwat gedankt en alle eer en glorie gegeven aan onze Heer, telkens weer het eerste half uur van de gebedsroom. Soms met een aanbiddings youtube song vooraf. Mag ik verwijzen naar meerdere forums, aan don. 5 januari en volgenden "Hartsverlangend gebed" en zoals "Vader wat zouden we zonder U doen", ... Dat chattend bidden vreemd overkomt, is zo wel zo voor de meeste nieuwelingen. In het begin was dit ook zo voor mij en ik had nooit van mezelf gedacht dat dit me zou liggen. Maar ik heb mogen ervaren dat de Geest ook werkt op die manier. Raar maar waar !. De bidders voelen telkens heel goed de zegen van de Heer en we worden wekelijks erg bemoedigd. Zeer mooie eerlijke gebedspunten worden er naar voor gebracht. En de mensen waarvoor gebeden wordt, weten dit vooraf en worden bemoedigd, bewijzen de reacties die wij mogen ontvange. Toch. Ik ervaar dat we heel resepectvol met elkaar omgaan. Wij bidden om een licht te mogen zijn in cm, een zoutend zout.
Hartelijk, Herman |
Ik heb zeker een paar keer het hele uur meegelezen. Maar dit is mijn ervaring. Ten tijde dat Eva de leiding had ben ik er ook een paar keer geweest. Het is niet mijn manier van bidden.
|
|
Naar boven |
|
|