Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 december 2010, 12:29
Onderwerp: Pakjezavond
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Heeeel erg mooi Marijan, dank je wel...
Adres is on the way! |
Vanuit mijn hart gegeven, Tess. 't Cadeau is (bijna) onderweg.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 23:48
Onderwerp: vertel jouw top 3 linc-scores
|
|
|
BART817 schreef: | weet je zeker dat in je vorige top 3 nog elk op cm zit, dat hun proeftijd voorbij is, of nieuwe met hogere waarden. dat constateerde ik ook.
ps: record staat nog op 78, wie heeft hoger? en wie heeft er ook lager dan 9? |
Heb ik 't record Ben ik zo standaard dan. Mijn laagste is trouwens 8.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 4 december 2010, 23:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 23:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | (Sorry lieve schat, ik ben bar slecht in dichten,dan weet je dat)
Vanuit de verte zien we haar is het tactiek of oogt ze van dichtbij raar? Stoere stappers,starende blik Ze kijkt vast uit naar mannen,voor de kick (ik zal je niet meer plagen, anders krijg je van de mannen rare vragen )
In dr blote kont huppelt ze de sauna rond Of ga je op ladies day? Sint moet dat geloven?No way! In de hitte met ***ien of het een vent oplevert zullen we wel zien (nu plaag ik je toch weer, duurt nog jaren voor ik het leer)
Vele kinderarmen die je hart verwarmen Het is je passie,je geluk (nu weet ik weeeeeer geen rijmwoord, oh wacht!) Je bent een lekker stuk........ (foei Sint, je lijkt wel een ondeugend kind)
Schatje word je soms genoemd door zo'n Drent keurige vent Maar jonge blom denk er om ook eens te gaan daten want dat gewandel met die W doet je d'andere mannen vergeten (dat is ook wel een errug leuke man, pik hem in,nu het nog kan! )
Geen woef of miauw voor deze ietwat bange vrouw Een lokhond heeft bij haar geen zin ze is bang voor poesjes,muisjes,hondjes,spin Haar ware heeft geen kip maar kinderschare (en een bonk geld,een villa plus een dikke wagen, maar dat mag je niet opvallend vragen )
Nuchter,helder,eigen wil vaak aanwezig,toch wat stil Stille watren diepe gronden? De mannen hebben het vast ondervonden Woedt er onder de kerels een heftige strijd om die geweldig lieve meid? (tjonge wat een geslijm, telkens als ik weer wat rijm)
Rotsvast vertrouwen in God en haar medemens Nu weet je vast mijn grootste wens Voor jou,inlieve vrouw een man met gouden hart en supertrouw Een leven vol met warmte en geluk (ik weet geen rijmwoord meer behalve;druk )
Het ga je goed want wat je ook doet je wandelt met God,je vaste grond Blijf lang bij ons,en kerngezond Ik stop mijn rijmwoorden zijn op (tis toch gelukt om iets voor jou te verzinnen vorige week was ik wanhopig,wist niet waar te beginnen) Je kado zal klein zijn maar vanuit het hart gegeven en ik wens je ook een.........fantastisch leven!
Gr.ZZZZZZZZZZZint |
Dat ben ik hè, Leanne. En ik maar denken dat je iemand anders had, gezien een opmerking van je (leuk, om na te lezen!) op het topic Zinterklaas. Ik herken me hier echt wel in. Heel erg bedankt voor dit gedicht en je goede wensen. En ook bedankt voor je gebed! ('k Heb ergens een gevoel, waar je voor gebeden hebt. )
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 4 december 2010, 23:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 23:24
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Dit ben ikke...ja???
Enneh...ff geheel terzijde; ben alles bij elkaar al ruim 2 jaar lid |
Helemaal goed geraden, Tess. Bedankt voor je aanvullende info.
‘k Wil jou graag het boekje Gebed van Corrie ten Boom geven. Zie de volgende link. http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/gebed/666754696/index.html Mocht je die al hebben, laat je het dan weten? Er zijn nog meer titels. Mail je even je adres?
Voor nu alvast een bekend en ook een heel mooi lied. ‘k Wens je toe, dat je heel dicht bij Hem mag leven! http://www.youtube.com/watch?v=h61KiAJ7iLo&feature=fvw
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 4 december 2010, 23:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 15:36
|
|
|
Beste Anoniempje ,
Wat zou CM zijn zonder jou? Ik denk als een jas zonder mouw. Of als een kop zonder schotel, een vis zonder kom? Een vrouw zonder man?, nee dat klinkt op CM een beetje dom. Je profiel heb ik niet hoeven raadplegen. Op het forum vertel je genoeg over jouw wegen. Jij bent daar lekker aanwezig. Maar dan vooral ook gezellig! Je bent al meer dan een jaar lid. Waar heel af en toe een onderbreking in zit. Je kent ook een aantal mensen in het echt. Maar deze Piet kwam nog nooit in jouw buurt terecht. Toch lijkt het alsof we elkaar een beetje kennen. En beginnen we steeds meer aan elkaar te wennen. Je lijkt me een spontane, eerlijke en leuke meid. Dus misschien wordt het voor een ontmoeting eens tijd. Je bijdrages waardeer ik zeker wel. Al klinken ze af en toe een tikkie (ahum…) fel. Ook daarin heb je best wel geleerd. Waardoor je steeds beter presteert. Het afgelopen jaar was er een verandering voor jou. En een aantal CM-ers lieten je niet staan in de kou. Ze staken hun handen uit de mouwen. Wat jou vast niet zal benauwen. Daar geniet je nu vast van. Terwijl je bijv. aan ’t roeren bent in een pan. Meid, ik ga het hier nu bij laten. Anders blijf ik aan het praten. Dat is iets wat we beiden heel graag doen. Ik sluit nu af met een dikke
Liefs van Piet
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 4 december 2010, 15:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 december 2010, 15:27
|
|
|
'k Ben diep onder de indruk van al die prachtige berichten. 'k Durf de mijne bijna niet te plaatsen , maar ik kan er niet meer onderuit hè. Volgens mij ben ik nog niet de laatste.
'k Heb een heel vaag (ahum....) vermoeden, welk gedicht over mij gaat. Een piet met een scherpe kijk misschien? Volgens mij is 't wel een hele lieve piet, die - dat meen ik - heel goed kan dichten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:49
Onderwerp: alleen voor jonger dan 35!
|
|
|
BART817 schreef: | bid ik dan om de inzet van mezelf...?
iig lijkt zo een opmerking helaas niet te slaan op jouzelf... |
Ik doelde vooral op het woord 'gefrustreerde', maar als jij het breder wilt trekken is dat aan jou.
Sorry, 'k geloof dat ik je niet helemaal snap. Maar zal 't leeftijdsverschil zijn.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 2 december 2010, 23:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:42
|
|
|
BART817 schreef: | welke maand? de seconde dat je 35 wordt. maar om juist haar aan te pakken... dat met al die gefrustreede types hier, mwa
(...) gelijk ook wij anderen hun schuld vergeven. en leidt ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze (...) (maar bemoedig het forum met de blije ) |
Eh.......bedoel je jezelf?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oh sorry , dacht dat je boven de 35 was. Maar was vergeten dat je net een verjongingskuur achter de rug had. |
Ik onderga dagelijks een verjongingskuur. 'k Moet oppassen dat ik niet kinds wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:37
|
|
|
JOLAN931 schreef: | trouwens.... willie is wel op et randje he....
bart, in welke maand zit de leeftijdsgrens? |
Zou Bart al slapen? Oh ja, de ouderen blijven vast langer op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb je't tegen mij of tegen Marijan? |
Huh, waarom tegen mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:27
|
|
|
WILLIE511 schreef: | en hebben de jongeren dr schoen al gezet?
zo ja wat hebben ze gekregen vertel het hier!!!!! |
Leuke humor, Willie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 23:15
|
|
|
JOLAN931 schreef: | er zijn 10001 topics waarin ook 'jongeren' reageren, die wel ergens over gaan. van een topic als deze word ik bepaald niet trots op mezelf dat ik binnen je categorie val. evenals het emoticonstopic....
zooooo leeghoofdig! Tip: doe gewoon met je 29 jaar mee aan alle andere topics, dan worden die vanzelf jonger |
Zo is dat! 'k Vind het nogal geforceerd, om op deze manier contact te zoeken met jongere CM-ers. Trouwens, ik kan prima met 20/30-tigers uit de voeten hoor. Heb een aantal collega's in die leeftijd, volgens mij zijn we allemaal even actief. Dus of er zoveel verschil zit tussen een 20-tiger, 30-tiger of een 40-tiger?
Maar Bart, je bent welkom op alle topics hoor. Ondanks het feit, dat je soms niet helemaal volwassen over komt.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 2 december 2010, 23:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:50
Onderwerp: bijbelvraagje
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Dat ligt eraan welke leeftijd... hele jonge kinderen zou ik het niet gaan vertellen... ze moeten wel begrijpen dat het in die tijd gebeurde... en ze moeten niet bang zijn dat het ze zelf gaat overkomen... als ze jong zijn (kleuterleeftijd) plakken ze die fantasie er vast en zeker aan vast... |
Bedankt voor jullie reacties!
'k Heb het inmiddels verteld aan kinderen in de leeftijd van 9 en 10 jaar, maar zou het niet aan jongere kinderen vertellen. Ik was inderdaad bang, dat ze het zich teveel zouden gaan inleven. Deze kinderen deden iets, wat ze zelf ook zouden kunnen doen. De straf was wel heel erg. 'k Heb het wel heel sober verteld. Ook heb ik het duidelijk in die tijd, waarin de afgodendienst centraal stond, geplaatst. Puur menselijk bekeken, denk ik dat de ouders gestraft hadden moeten worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:44
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Aan zulke onderzoeken hecht ik weinig waarde. Omdat elke vorm van promotie geld oplevert. Als ik zie naar de investeringen, zie ik dat als investeringen, betere infrastructuur, betere faciliteiten. Dit kan niet anders dan alleen geld genereren.... |
Volgens mij heb je hier niet eens een onderzoek voor nodig. Een kind kan dit bedenken. Niet iedere Nederlander is een voetballiefhebber, toch word je gedwongen om er aan mee te betalen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 22:42
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
2000!! |
Gefeliciteerd met deze mijlpaal, Tess! En dat als jongere.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:58
Onderwerp: Zinterklaas
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hoor ik iemand die een beetje bang wordt? |
't Wordt wel heel sssspannend nu. Wie heeft wie? Wat wordt er in de gedichten onthuld We wachten het maar af.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:54
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Kom op! Waar blijft die ene hekkesluiter???? |
't Klinkt wel heel leuk, maar de kans is heel groot dat ik een logé heb. 'k Hoor het binnenkort. Dus 't zou onder een heel groot voorbehoud zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:52
|
|
|
ZINGA672 schreef: | k Ben er ook erg blij mee. Vond het een schandaal dat het überhaupt werd overwogen; onderzoek heeft namelijk aangetoond dat het alleen maar véél geld ging kosten. Zijn er nog politici die zich het lot van het volk waarvoor ze worden geacht te zorgen, nog aantrekken
GrZing! |
'k Vind het wel sneu voor de Russen. Het grootste deel van de mensen daar, zit er ook echt niet op te wachten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 19:02
|
|
|
BART817 schreef: | = iig wel iemand die wil reageren, één schaap is al over de dam... |
Waar blijven de jonge schapen Tja... ik mag niks zeggen hè, gezien mijn leeftijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 18:59
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hoewel ik toch best wel een voetballiefhebber ben, mogen ze voor wat mij betreft het WK wel ergens anders houden. Het overgrote deel van de Nederlandse voetbalclubs kunnen zich nu al niet bedruipen laat staan dat ze dan ook nog moeten investeren in een nieuw of groter stadion, vraag me nu al af wie dat gaat betalen ?? Krijg ook de indruk dat het een prestige kwestie is van een aantal "voetbalhelden" uit een ver ver verleden.... |
De beslissing is inmiddels gevallen, ik ben er tevreden mee. Investeren in de economie vind ik prima, maar niet als je er pas - moest je trouwens nog afwachten - in 2018 de vruchten van plukt. En inderdaad, wie had dat moeten betalen? Het geld kan op dit moment voor zoveel andere dingen gebruikt worden. En het bouwen van stadions, die daarna weer afgebroken worden, vind ik niet echt een investering.
Maar goed, op naar de Olympische Spelen in 2028? Dan kunnen we eerst gaan sparen. Ik zou 't, ook gevoelsmatig, ook leuker vinden.
Hmm......dan ben ik (hoop ik!) bijna 60 zeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 december 2010, 18:47
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Je haalt de woorden uit mn mond Angelique, dit heb ik vanmiddag ook gegeten.
Lekker boerenkool uit eigen tuin met de vorst er nog op, en die heerlijke rundvleesjus erover |
Tja, natuurlijk gaat er niks boven vers. Ook ik heb vanavond heerlijke boerenkool met worst gegeten. Het beste alternatief voor verse boerenkool, is de boerenkool van Hak. Bevalt mij heel goed! En je bent iets minder tijd kwijt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 19:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | Mijn vriend Sjonnie is weer terug op cm....
MOIN MAN !!!! |
Dan moet hij wel heel bijzonder (voor je) zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 19:02
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Nou ben ik best blondt....maar das toch precies hetzelfde? Je wilt graag komen, mits het lukt? |
Ik ben niet blond en volgens mij is dat ook precies hetzelfde hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 19:01
Onderwerp: vertel jouw top 3 linc-scores
|
|
|
GRACE585 schreef: | tja zo ken ik er ook nog wel een paar nr.1 George Clooney nr.2 Sean Connory nr.3 Richard Gere nr........................
|
De vraag is alleen of je bij hun ook nummer 1 staat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 19:00
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Jolan, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 december 2010, 18:58
|
|
|
Even iets anders, dan de kou.
De Nederlandse overheid wil zich in allerlei bochten wringen om het WK voetbal van 2018 binnen te halen. De wereldvoetbalbond FIFA wil geen cent belasting betalen, de investeringen zijn enorm en ook de wet moet worden aangepast. Minister De Jager van Financiën geeft de FIFA zelfs een totale belastingvrijstelling.
Wat vinden jullie? Moet het WK in Nederland komen? Ik vind van niet! ‘k Vind het in deze tijden van economische crisis, niet verantwoord om zo’n groot bedrag (nieuwe stadions, beveiliging, enz.) uit te geven aan zo’n toernooi. Ik hoop dat ze niet gekozen worden. Wel jammer, dat het dan sowieso al minstens anderhalf miljoen euro gekost heeft. Eigenlijk te gek voor woorden, want dat is wel ons belastinggeld. Dat had beter besteed kunnen worden.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 1 december 2010, 19:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 22:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gezellig. |
Jolan, ga je ook mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 30 november 2010, 22:15
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ja...ja.... in euhhhh?
nee laten we maar op een zaterdag gaan, enne niet zo preuts Marijan. |
Hmm....als dat erin zit, krijg je dat er maar niet zomaar uit.
|
|
Naar boven |
|
|