ChristianMatch

Forum

Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 56 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 19:15
BerichtOnderwerp: paasproject/40 dagenproject kindernevendienst

Wij werken normaal met de kindernevendienst uit het blad Kind op zondag.
Nu komt het 40 dagen project er weer aan, maar hun project is voor ons kleine kerkje technisch onuitvoerbaar.
Dus we zijn op zoek naar een ander 40dagenproject, liefst niet al te ingewikkeld.

Iemand een suggestie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 19:08
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...zwarte kat geknuffeld??? Met je auto op pad...arme meid, gisteren vierde je je nog je verjaardag en vandaag ga je het ongeluk opzoeken...ik hou deze topic alvast in de gaten...kom straks niet klagen dat je met 2 gebroken benen rondloopt... Knipoog smiley

We zijn inmiddels 200 km verder en mn beentjes zijn nog heel net als de auto en de gezinleden die meereden.
T enige dat me nu nog kan overkomen is voedselvergiftiging......Pieter staat namelijk te koken Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 januari 2012, 08:35

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Het is vandaag vrijdag de 13de...occult of niet, ik blijf gewoon binnen. Een zwarte kat (gelukkig is Floshke niet zwart), een ladder waar je niet onderdoor mag en welke zaken heb je nog allemaal vermijd ik maar liever...Ik zal morgen wel naar de winkel rijden...

Nee das veilig Frank:

Vrijdag 13 augustus 2004

Op 13 augustus 2004 overleed een bijgelovige Roemeen die die dag de deur niet uit wilde, omdat hij bang was een ongeluk te krijgen. Artsen van de EHBO verklaarden dat de man was gestoken door een wesp van een in Roemenië zeldzame soort, waarvan de steek uiterst giftig is.

(wikipedia)

Ik heb zojuist de zwarte kat van mn oppas maar ff geknuffeld aangezien ze de hele dag gemeden gaat worden en ga zo gewoon met de auto op pad. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 januari 2012, 16:51
BerichtOnderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!

ZEELAND736 schreef:
Moest eigenlijk tegen deze gericht zijn...Annette...
Die zijn mond zo groot maakt als het op Duitsland aan komt...
Eigenlijk is het ook maar gewoon een Nederlander ...toch???

Niet enkel als het over duitsland gaat toch Knipoog smiley
Ja, en nog een zuunige hollander ook hoor, sommige trekjes verdwijnen nooit, zelfs niet na een emmigratie.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 januari 2012, 16:38

ZEELAND736 schreef:
Ben ik TOCH blij...dat er in Nederland wel degelijk leuke en lieve mannen rondlopen..
Je zal er toch helemaal voor naar Duitsland moeten....pffff..!!!

Doe ik het met 14 km verderop niet slecht!!!!
Niet ver...en nog lief ook!!! Knipoog smiley

Tsja..maar je weet het he....wat van ver komt..... Clown smiley
En ik zei niet dat er in nederland geen rondliepen he, ik had het over de hoeksche waard, waar hij woont en ik vandaan kom. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op donderdag 12 januari 2012, 16:39
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 januari 2012, 15:09

HERMAN388 schreef:
Hoekschewaarders zijn heus aardige mannen hoor Knipoog smiley

Herman...als dat zo was .....dan had ik er geen 150 km verderop in het buitenland gezocht he Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 12 januari 2012, 12:24
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

MARRY942 schreef:
Vanavond wordt het het "lievelingsgerecht van vele mannen hier" : SPRUITJES!!!! En ik wed dat, als al die "verwende lieverdjes hier" MIJN spruitjes geproefd hebben dat ze dan zeggen: mmmm spruitjes vallen eigenlijk toch wel mee! Kwestie van bereiden he.... Kwijlende smiley

Klopt, maar dat is eigenlijk met alle groente zo he, niet alles is lekker maar (bijna) alles kan je lekker maken.
Ik had hier maandag 2 spuitenhatertjes aan tafel maar de ene vond 'deze spruitjes wel lekker' en de andere vond ze 'nog wel een beetje vies maar niet zo vies als anders'
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 januari 2012, 17:12
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Op het moment dat je denk: wat heb ik een rotdag, iemand tegenkomen die een nog veel rottere dag had.
T kan altijd nog erger Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 januari 2012, 08:56

FRANKT627 schreef:
Enige tijd geleden zag ik op 'Dagelijkse Kost' (een goed kookprogramma, kan ook niet anders want het is Belgisch) een gerecht met kip dat werd bereid op een Thaise manier.

In dat Thaise kipgerecht zit ook kokosmelk. Ik weet dat je een gerecht waar room inzit niet kan invriezen omdat het daarna schift wanneer je het opwarmt. Kan je iets invriezen en terug opwarmen zonder te schiften wanneer het met kokosmelk bereid werd? Heeft iemand daar ervaringen mee?

Op het internet vind ik er niets over.

Kokosmelk op zich kan je invriesen.
Het probleem van een gerecht met kokosmelk is dat je door het opwarmen de kokosmelk voor de 2e keer verwarmt en dan kan het inderdaad gaan schiften.

Zoals Momo al aangaf kan je het ook later toevoegen. Als je een ijsblokjesvorm vult met kokosmelk en laat bevriesen kan je elke keer dat je een bakje van je gerecht wilt opwarmen ook afgepast voor dat bakje de kokosmelk ontdooien en hoef je niet elke keer een half blik kokosmelk weg te gooien.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: woensdag 11 januari 2012, 08:38
BerichtOnderwerp: inzegening tweede huwelijk

CHATULIEM619 schreef:
tja, dat is dan volledig voor jouw rekening. Ik heb twee voorbeelden genoemd, je kunt het samenvoegen met de reguliere kerkdienst, of je kunt tijdens de trouwdag ergens anders naar toe gaan. Deze voorbeelden heb ik geloof ik al zes keer aangehaald. Je kunt natuurlijk ook aan andere dingen denken, maar deze twee schieten me zo te binnen. Ik heb niks gezegd over de mate van feestelijkheid, dat wil jij er graag in zien.

Je geeft wel voorbeelden maar komt nooit met een antwoord op de vraag waarom dat onderscheidt er zou moeten zijn. Je vindt een 2e huwelijk gelijkwaardig aan een 1e huwelijk maar de inzegening moet anders, niet in het kerkgebouw of wel in het gebouw maar in een reguliere dienst, daarmee maak je dus wel onderscheid. En dan ben ik nieuwsgierig waarom. Misschien als ik het antwoord daarop hoor dat ik het wel kan begrijpen.

Ik kan prima begrijpen dat iemand uit zichzelf er voor kiest om het op jou manier te doen hoor, wat ik enkel niet snap is waarom een kerk dat voor zou moeten schrijven.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 22:57

CHATULIEM619 schreef:
die term zomin mogelijk blijdschap heb ik nooit gebruikt. Dus waar je dat vandaan haalt weet ik ook niet.

Mijn invulling van jouw woorden: in een andere entourage.
Maar wat die entourage dan is komt maar geen antwoord op, en wat het nut ervan is ook niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 18:58

CHATULIEM619 schreef:
Ik begrijp deze reactie eerlijk gezegd niet. Aan de ene kant verwachten we van de kerk dat ze ons leren over normen en waarden, maar als ze dan grenzen gaan stellen, vinden we dat we dat zelf wel kunnen uitmaken.
Stel je eens voor dat we zomaar klakkeloos alles zouden doen wat de mensen van ons willen, dan krijgen we te horen dat we geen voorbeeld zijn en niet de regels van de bijbel gebruiken. Het is heel gemakkelijk kritiek te hebben op de kerk, maar uiteindelijk heeft het ook met de verantwoordelijkheid van jezelf te maken. En ik vind dat een echtscheiding niet zomaar iets is en dat je dus best wel regels kunt stellen hoe je dat vorm wilt geven.

Moet je dan niet gewoon gaan zegen ja het mag wel of nee het mag niet, bij het mag wel maar enkel met zo min mogelijk blijdschap krijg ik een beetje het idee dat je het stiekum moet doen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 januari 2012, 12:08

CHATULIEM619 schreef:
Draai het eens om Annette. Ik zou er niet tegen kunnen als tijdens de voltrekking iedereen doet alsof er niks aan de hand was. Dan pas voel ik me schuldig, er is per slot van rekening wel wat gebeurd. Mn kids zijn er dan waarschijnlijk bij...

Misschien bekijken we dit onderwerp allemaal wel een beetje met onze eigen ervaringen chat, en daardoor kan je ook niet zeggen dat het op 1 bepaalde manier moet.

Ik heb er niks op tegen als een huwelijksinzegening anders is dan anders, maar alleeen als dat de wens van het bruidspaar zelf is.

Onze huwelijksdienst was een huwelijksdienst zoals alle andere huwelijksdiensten daar in die kerk verlopen, de dienst werd geleid door de dominee die heel mijn scheidingsdrama meegemaakt heeft. Waar de nadruk op gelegd werd in de dienst was het dankbaar mogen zijn dat je een tweede kans krijgt.
Onze trouwtekst is kol.3:15:

En de vrede Gods heerse in uw harten, tot welken gij ook geroepen zijt in 1 lichaam, en weest dankbaar.

En dat mis ik een beetje in jou verhaal, het dankbaar mogen zijn dat je een tweede kans krijgt, ik lees er meer in dat je je eewig schuldig moet blijven voelen. Maar waarom, vergeving voor zonden geld toch voor ALLE zonden, niet voor alle zonden behalve scheiding?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 21:33

CHATULIEM619 schreef:
Ten eerste vind je een kerkelijke inzegening niet terug in de bijbel. Ten tweede heb ik niet gezegd dat ik de mensen niet zal zegenen. Maar het zal absoluut niet het karakter hebben van een gebruikelijke huwelijksinzegening.

Dat klinkt bijna een beetje alsof je je zou moeten schamen voor je scheiding.
Ik ben net zo blij dat ik eindelijk van dat schuldgevoel af ben!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 20:27

CHATULIEM619 schreef:
Je hebt eeuwige trouw beloofd aan de ander, als je dat een tweede keer doet op dezelfde manier, denk je ook, hoe geloofwaardig is dat eigenlijk?

Maar die eeuwige trouw beloofde je de eerste keer ook voor de wet, waar zit het verschil dan in dat je dat nog wel een keer wilt doen, maar niet nog een keer voor God?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 20:19
BerichtOnderwerp: eten in Duitsland 21 jan

Bei uns ist alles großer und beßer..

Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve.
Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!

Zin in een gemütlich avondje uit? Geef je dan onderstaand op, max 12 personen!

1. Annette
2. Pieter
3. Erika
4. Mariska
5. Martin
6. Chatuliem
7. Bert
8. Willie
9. Jolan
10. Grace
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 20:09

CHATULIEM619 schreef:
Zelf vind ik dat één huwelijksinzegening in de kerk voldoende is. Bij de tweede wordt het ongeloofwaardig naar mijn idee.

Maar waarom trouw je dan vraag ik me af?
Het huwelijk voor de burgelijke stand heeft voor mij totaal geen waarde, het is een noodzakelijk stukje papier om kerkelijk te kunnen trouwen.
Zonder kerkelijk huwelijk was ik waarschijnlijk niet getrouwd, elkaar trouw beloven heb ik geen ambtenaar bij nodig, voor mij ging het juist om het stukje trouw beloven aan elkaar voor God.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 15:16

ERIKA129 schreef:
Rundergehakt is mager vlees hoor Knipoog smiley

Nee, tartaar is mager vlees, rundgehakt hangt er vanaf wat er allemaal doorheen gedraait wordt he, en aangezien het afvalvlees is, zijn het meestal niet de magerste stukken die erdoor gaan.
Maar hier eten we vanavond ook gewoon een rundergehaktbal bij de spruitjesstampot hoor Knipoog smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op maandag 9 januari 2012, 15:21
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 15:11

JOLAN931 schreef:
Ik vind er niks aan dat de vakantie weer voorbij is. Heerlijk als ze allemaal thuis zijn, en iedereen mag lak hebben aan de klok.

Ik heb 1 kind dat juist vreselijk behoefte heeft aan die klok, dus de laatste dagen was het net een stuiterbal die door het huis vloog. Vanmorgen naar school geweest, om 14 uur opgehaald en hij is me nu heel lief aan het helpen met klusjes in huis, weer helemaal de oude. Lachende smiley
Na 2 weken vakantie voel ik me vaak meer politieagent ipv moeder, al mocht ik deze vakantie helemaal niet klagen, het ging heel goed tot afgelopen donderdag.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: maandag 9 januari 2012, 09:45

De scholen zijn weer begonnen Lachende smiley
Gek genoeg was ik het enige gezinslid dat om kwart over 6 fluitend uit bed sprong Clown smiley
Om 8 uur zaten ze alle 2 op school en kon ik beginnen met het inhalen van 2 weken achterstallig schoonmaakwerk.
T is bijna tien uur, de bovenverdieping blinkt weer, de wasmachine draait en beneden is het weer stofvrij. Zo nog ff een dweil erdoor en dan wachten tot mijn schatjes om 14 uur weer thuiskomen om er onmiddelijk weer een bende van te maken.
Maar das niet erg, want morgen is het weer een schooldag Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zondag 8 januari 2012, 21:15

Ik ben van plan een tafel te reserveren bij een heel geinig restaurantje in Kranenburg Duitsland. Net 10 km over de grens bij Nijmegen richting Kleve.
Dit restaurantje staat bekend om zn perfecte keuken, warme uitstraling en het mooiste is nog wel: je mag er binnen roken!

1. Annette
2. Pieter
3. Erika
4. Mariska
5. Martin
6. Chatuliem
7. Bert
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 17:47

1. Annette
2. Pieter
3. Erika
4. Mariska
5. Martin
6. Grace
7. Sjaak
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 17:21

ROMY721 schreef:
Allemaal niet fijne dingen lees ik en ernstige ook!

Mag er iets luchtigers doorheen?............vanmorgen 5:45 stond mn kleinkind aan mn bed,' Oma, ik ben wakkerrrrr.......grrrrrrLachende smiley

Mijn moeder was een keer niet zo slim en vertelde mn zoontje s avonds alvast dat ze de andere ochtend koekjes gingen bakken.
En dus stond mijn zoon toen het om 5 uur licht begon te worden naast haar bed: opstaan oma, we gaan koekjes bakken!
Voortaan worden zulke mededelingen dus pas 5 minuten voor het koekjes bakken gedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 18:30

LEANNE226 schreef:
Geschokte, onthutste smiley Je hebt gelijk!
Hij drinkt niet(is ook nog maar bijna 15),rookt niet,blowt niet,is op school een engeltje en.......hij zoent zn oma nog Coole smiley met zonnebril
Ik denk dat ik hem nog een jaar of.......7? houd......ook al is hij aaaaaaaaaartslui.......

Het is dat Esther al smoorverlieft op de buurjongen van 15 is, anders zou ik hem reserveren als toekomstig schoonzoon Clown smiley
(tot grote ergenis van haar vader heeft ze blijkbaar dezelfde smaak als haar moeder qua mannen Knipoog smiley)

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op donderdag 5 januari 2012, 18:48
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:53

FRANKT627 schreef:
Hangt er vanaf wat je er allemaal indraait madam marry...en vandaag eens 'gezond' eten en de andere 5 dagen niet gezond zal je niet blij maken wanneer je op de weegschaal staat. Radijsje en komkommers dat is pas vermager-eten...behalve bij mij Huilende smiley, smiley in tranen

Je valt er vast vanaf Frank, maar zodra je normaal gaat eten vliegen die kilo s er 3x zo hard weer aan omdat je een voeddingsstoffen tekort opgebouwd hebt. Zorgen dat je een gezond voedingspatroon aanwent heeft veel meer zin.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:48

HERMAN388 schreef:
Zeg Mar...vraag je de hulp van de stoere man(nen) Smiley die vol vragen zit Smiley met dichtgeplakte mond

Kom op zeg Herman, een echte meid is op haar toekomst voorbereid, Marry doet dat vast gewoon zelf ff, das pas stoer Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:01

ZEELAND736 schreef:
Jammer Leanne en Annette...dat jullie niet wat dichter bij wonen....
Je had wat overtollig kriebelwerk best hier mogen brengen....
Joh...ik ken dat zelf ook van vroeger....dan wordt het weer echt tijd dat ook voor de kinderen weer het normaler leven begint...
En weet je...na een vakantie horen ze ook onze stemmen niet meer he...
Zeker niet als de verveling toeslaat....
En juist een ander die dat niet meer heeft( ik dus) vind dat heerlijk...
Want vaak zijn ze bij een ander niet zo hoor!!!!
Mijn jongste zoon...was heeeeeeeeeeel moeilijk...en was hij bij een ander zeiden ze...Wat een lief ventje he!!!!!!!!!!

Ik geniet er nog erg van ...ben helaas nog geen oma, maar a.s vrijdag zie ik een heleboel klein ""spul"" waar ik erg van geniet!!!

Mijn moeder zegt altijd dat ze er driedubbel van geniet: als ze komen, als ze er zijn en als ze weer lekker naar huis gaan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 15:18

LEANNE226 schreef:
Als ik hem zie zitten dan denk ik;sh*t,das het resultaat van mijn opvoeding Geschokte, onthutste smiley (gelukkig heb ik genoeg rotsmoezen)
Geldstroom heb ik gestopt,laptop staat in de kast,restant vuurwerk weggegooid...........en nu ...........is hij in slaap gevallen Gefrustreerde smiley

Dankzij jouw opvoeding doet tie nu braaf zn middagslaapje Knipoog smiley
En dankzij jou opvoeding, zat tie lekker thuis op de bank waar jij hem ziet achter zn laptop en zat hij niet op een bankje in het park het park onveilig te maken, viel hij geen bejaarden lastig, mishandelde hij geen dieren en heeft tie geen supermarkt of juwelier overvallen. Dus Leanne: ik hoop dat mijn kinderen net zo'n opvoeding mogen krijgen!!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 14:47

LEANNE226 schreef:
Ter heropvoeding aangeboden:
Kant en klare puber

Met geluid(standaardgeluiden:LAAT ME MET RUST!en......DAT LUST IK NIET!etc)
Laag energieniveau,niet oplaadbaar(muisvinger zie ik wel eens bewegen)
Zonder gebruiksaanwijzing
Kan goed negeren(lijkt doof maar kan wel een euro horen vallen)

Leuk als opvulling van de bank!

volgende week beginnen de scholen weer Lachende smileyen verder is hij best wel lief.........

Leanne,hartelijk dank voor de grote glimlach die nu ff op mn gezicht schiet. Ik ben gelukkig niet de enige moeder die de schoolvakantie spuugzat is, het ging heel de vakantie extreem goed hier, t was eigenlijk erg gezellig zelfs, maar vandaag....grrr...t is dat het van die lelijke bobbels geeft maar anders zou je ze achter het behang plakken!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792 (44)

BerichtGeplaatst: donderdag 5 januari 2012, 11:21
BerichtOnderwerp: On-topic topic.

MARISKA601 schreef:
Een hele tijd geleden was er ook sprake van het forum bezoedeld werd met nonsens.

Ik heb getracht toen veel serieuze onderwerpen op het
forum neer te zetten.
Er waren klachten over de inhoud.
Mensen voelden zich aangevallen.

Men zwijgt maar liever over serieuze onderwerpen, dan kan men ook niet aangevallen worden.

En nonsens op het forum, ach hoort erbij vind ik.
Laat zien dat ik ook maar een mens ben.

Je kan het niemand naar zijn zin maken op het forum.

Dat was goed bedoelt van je hoor maris, maar ik denk dat het op menig mens overkwam als een tegenaanval op andere topics.
Je bent ook geen moderator dus het is ook niet aan jou om te proberen de boel recht te trekken, als iedereen gewoon zn eigen bijdrages in de gaten houd zijn we al een heel eind verder.

Het gaat er ook niet om om meer serieuze topics te openen, het gaat erom dat men niet elk serieus topic binnen 2 bladzijden om zeep moet helpen met lollige opmerkingen.
Het zou al een berg schelen als mensen niet perse bij elk topic een bijdragen achter moeten laten. Als een topic je niet interreseert, reageer dan gewoon niet, net als dat je als je niet hoeft te gaan melden dat je niet naar een bepaald uitje gaat bij het topic agenda, laat topics nou eens gaan over het onderwerp.
Als je nu de actieve topics van de laatste 2 weken doorleest zie je de laatste pagina vrijwel enkel slow-chatberichten van een groep mensen. Ik ben ook niet zo van de diepgaande virtuele discussies, dus je zult weinig bijdrages van mij terugvinden in de topics Bijbel en bijbelstudie en Christelijk leven.

Iedereen doet het per ongeluk wel eens, dat is niet zo erg, let er enkel een beetje op dat je er geen gewoonte van gaat maken.

Annette, ook schuldig Verlegen lachende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ANNETTE792
Ga naar pagina Vorige 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 56 Volgende
Pagina 18 van 56