Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:25
Onderwerp: Houdbaarheid op christian match
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik heb nooit met Jezus gechat en gemaild Is er in de hemel geen internet? |
Herman graag opletten wat je schrijft!! Dit kan niet!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:21
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ja, ikke vergeet vaker bril en krijg ik dagelijks blauwe plekken op mijn hoofd door gebotst tegen lantaarnpaal |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:19
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Houden Belgische weermannen ons voor de gek |
Ehhhhh wat hebben de belgen met ons weer te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:18
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Oeps ik vergat m`n bril op te zetten zonder bril kan ik niet lezen |
eerst opzetten dan reageren ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | En pieter gaat deze maand beginnen met sneeuwschuivers... Ik begreep gisteren dat er bij Munchen in de buurt al sneeuw lag...
Zolang het maar niet hier ligt...
Inmiddels schijnt de zon hier |
Das toevallig Hij schijnt hier ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:10
Onderwerp: Houdbaarheid op christian match
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Is er geen website waar ze wat minder met zoeken naar Jezus bezig zijn.
Volgens mij is dat meer mijn ding. |
Wat dacht je van contactsites waar ze Jezus niet kennen of willen kennen? Daar zijn ze dus ook niet op zoek naar Hem (helaas)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:08
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Hoe ga je dan strooien Ga je dan op de motorkap zitten en dan strooien? Dan heeft je auto geen last meer van gladheid |
Annette rijd en Pieter moet strooien dus zit hij voorop Hij moet zorgen dat het vrouwtje veilig over de gladde wegen thuis komt he
Maarre gaan we nu een heel seizoen overslaan en gelijk door naar de winter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:06
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wat zijn mijn huisdieren verwend hè Lekkere hapjes gegeven en geknuffeld |
Hermanus je zit op de verkeerde topic
Zoals wel vaker geloof ik!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 15:04
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
THOMAS968 schreef: | EEN SMURF IS GEEN DIER!!!!Thomas, maar lief zijn vandaag mag wel natuurlijk..... |
Ik zeg toch ook wat moeten we dan met die SMURF aan!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:41
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik zal daar in m'n middagtukkie er even over slapen, goed? |
nou vooruit dan maar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:34
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Je kan jezelf op je dag voor jezelf ook enkel bezighouden met dingen die je leuk vind (de strijk en de stofzuiger wachten wel een dagje op je hoor). Ga bij iemand op de koffie, besteed tijd aan je hobby, ga een stuk wandelen, mogelijkheden genoeg toch? |
Das zeker waar maar de dag voor mezelf was ook lekker bezig zijn hoor heb kaarten zitten maken. naar de brievenbus gewandeld. Maar helaas door die ischias lukt een eind lopen en fietsen niet maar alles sal reg kom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:32
|
|
|
dat de fysio me weer heeft mishandeld Weer blauwe plekken ben ik bang voor en dan ook nog vieze miezer weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:31
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
Ik wens alle dieren van cm een fijne dag toe en de komende 365 dagen veel geluk en gezondheid. |
naaaaaaaaaaaaa denk je nu aan jezelf of aan Tink de lama en wat met die smurf dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:30
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je kan maar voorbereid zijn hè? |
volgens mij heb ik nog een volle bak staan Beter mee verlegen dan om verlegen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | mijn nederige excuses |
Je mag het vanavond goedmaken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:28
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik merk aan mezelf tegenwoordig dat ik beter in mn vel zit als ik het druk heb. Ik heb volgende week een groot stressmoment, vroeger had ik weken ervoor al krom gestaan van de stres en geen oog dichtgedaan. Nu heb ik het druk en sta ik er niet echt bij stil. Als ik niets doe gaat het malen in mn hoofd. Volgende week zal het nachtje voor die dag best een kort nachtje zijn hoor, maar als het bij dat ene nachtje blijft ben ik al helemaal gelukkig!
Misschien is bezig blijven ipv niets doen toch beter, probeer het eens uit zou ik zeggen! En er zit verschil in bezig zijn en het te druk hebben he, jezelf voorbij lopen is ook niet goed. |
Klopt annette dat had ik nu dus ook denk dat ik dag voor mezelf verander in middag voor mezelf dat ik de ochtenden wel bezig ben, alhoewel ik dat ook wel ben met sporten, psych, fysio maar dat is anders bezig zijn he.
Ben vandaag wel drukker dus eens kijken wat het vannacht weer wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:26
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Krijg je een avond geen knuffel van mij, moet ik dit weer lezen Cootje ook niet langsgeweest zeker?
Tja, Cootje...werk aan de winkel en dan ook maar ff langs bij Zeeland |
Nee jullie lieten allebei verstek gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 11:25
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | winter??? De benzinepomp verkoopt alweer strooizout. |
zijn ze in iedergeval niet te laat daarmee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 09:42
|
|
|
[quote=VISSER278]
Wat vlak bij Arnhem mooi weer???? Nou vergeet het maar het is hier zeer grijs weer de herfst doet opeens zijn intrede
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 09:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat is niet helemaal waar he, t is nooit verkeerd om te praten over wat je wakker houdt, al was het maar om de vermoeiende dag na een slapeloze nacht door te komen. |
Mee eens Annette gisteren had ik een dagje voor mezelf niks moest alles mocht en slapen vannacht tot 2 uur wakker gelegen waarom?? geen idee misschien niet moe genoeg ikke weet het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:33
Onderwerp: slavernij
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Bij een totaal verbod heeft de overheid de hele prostitutie niet meer onder controle. Ze denken dat ze nu op deze manier de boel kunnen controleren. Maar ook de overheid maakt gebruik van deze dames en dat is een schande. |
Ja dat is ook weer zo pffffffffff hoe los je zo'n probleem ooit op?? En wat als het hier opgelost zou worden zouden we dan niet krijgen dat de jonge meisjes en ook jongens naar het buitenland verkocht worden om daar in de prostitutie te werken? Als dat nu al niet gebeurt!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 21:30
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Geduld, komt er aan |
echt waar zijt gij ook al weervrouwtje geworden?? das mooi handig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:20
Onderwerp: Sabbath of Zondag
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik zei toch al dat die niet open waren...... |
Ja zeg zo ken ik er nog meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 20:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nu mag je schrijven dat het zonnetje weg is, hier in Utrecht nl wel |
Ja zeg het is pikkie donker maar koud is anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 19:30
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Daar staan de kaarten al op tafel geloof ik |
owwwwwwwwwwwww
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 18:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Water had ik mee(IK wel,de rest niet )maar aangezien Drenthe de bankjes wegbezuinigd heeft(en ik me nog net in kon houden om de bejaarden van dat eenzame bankje te verjagen),de bermen niet meer gemaaid worden en op het enige korte gras van die keffende viervoeters hun behoefte doen was het een lange......warme...... middag........ik ga weer wandelen! (we kwamen nog een kerkje tegen,wilden even binnen kijken,lekker koel,kerken zijn toch altijd open?Nou,disse dus niet )
Maar foei Erika,kaarten maken op zondag is een ledigheid,een frivoliteit en dat is des duivels oorkussen |
ow ehhhhh een cafe of restaurant zoeken op zondag niet dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 18:55
Onderwerp: 23 september
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ben je daar geweest Erika |
Wat denk je zelf Herman? Helaas heb ik vernomen dat die bestaat en dat er al vele 100 den mannen er gebruik van hebben moeten maken met andere woorden ook de vrouwen gaan aan het mishandelen!!! Waar gaat het heen met deze wereld! Alleen gaat dit weer eens off-topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 18:48
Onderwerp: slavernij
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Het lijkt net of je ons geslacht iets verwijt Waarom laten vrouwen zich nog steeds verleiden met, mooie beloftes dure kleding en sieraden Er wordt al meer dan 20 jaar gewaarschuwd voor loverboys en nog steeds trappen vrouwen er in. Oorzaak graaicultuur, zo veel mogelijk hebben, op een heel makkelijke manier. Natuurlijk worden er naar hier gehaald onder valse voorwensellen, maar wordt er ook niet te makkelijk over gedacht? |
Omdat er bij mijn weten geen lovergirls bestaan Dus ja het is het mannelijk geslacht he maar scheer jullie niet allemaal over een kam hoor! Het is alleen wel de waarheid dat de mannen dat soort praktijken uitvoeren helaas!
|
|
Naar boven |
|
|