Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:31
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vandaag met 2 gediplomeerde minder moeten werken terwijl het al heel druk was.... Een dag die niet voor herhaling vatbaar was.....
Waarom zijn er (vooral op zo'n dag) patiënten die niet bepaald begripvol reageren oftewel ego |
Is nog nooit anders geweest Cootje en zal ook nooit veranderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 21:31
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Denk ik wel goed of ben ik weer te snel met m'n conclusie |
Ikke ga hetzelfde denken maar kan net zo goed dat Pietje ons eens effe flink in de maling zit te nemen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:42
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moet je nog maar afwachten of dat zo mooi is. |
Hum ja daar zeg je wat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:04
|
|
|
PIETER649 schreef: | das dom... waren in aanbieding bij DA en trekpleister.. |
Ben jij ze wezen kopen voor je vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:03
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | tis n wonder boven wonder!!! |
NEEEEEEEEEEEEEeee heb je echt Boerenkool gehad Heeft ze die mooie keuken dus toch verdient
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 19:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Aha....en nu weet ik wie je bent. |
Visser is ook wakker geworden Wat een mooi moment
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 15:50
Onderwerp: 9 Oktober Bethel Drachten Bijbelstudie Openbaring deel 8
|
|
|
COOTJE711 schreef: | vermoed dat hij bedoeld het getal van de antichrist 666. Dit is een verwijzing vanuit Openbaringen. Diegenen die hiervoor kiezen zullen hem en het beeld dat van hem wordt gemaakt moeten aanbidden en een teken van hem op hun voorhoofd of rechterhand aanvaarden. |
Thanks voor de uitleg was mij geheel onbekent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 15:41
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Wij eten boerenkoolstampot, en Pieter :wees gerust, alles staat al klaar, aardappels geschild, boerenkool gewassen en de spekjes gesneden |
Tja Annette de liefde van de man he MAar ja gisteren was je het ook echt van plan en kwam er van alles tussen dus krijgt tie echt boerenkool vanavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:56
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik ook Maar ik weet nog niet wat ik wil gaan eten, dus voorlopig nog ff lekker binnen blijven |
Ik ben eruit het wordt vandaag champignonsoep met stokbrood en kruidenboter en een stukje vlees erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:44
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Graag gedaan hoor Ik weet heeeeeeeel goed hoe je je nu voelt, dus ik leef met je mee hoor! |
Oef gelukkig dat maakt het slechtste moment weer beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:37
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maandverband?
Maarre...heb er wel heel wat voor over moeten hebben hoor! |
En bedankt maar weer maar weet idd dat je er niet klaar mee bent en nog steeds tobt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:30
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ooooooooooh, wat ben ik blij dat ik daar geen last meer van heb |
fijn voor jou wat koop ik ervoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:21
|
|
|
YELNIN491 schreef: | vanmiddag toen we onze ieniemienie poes op haalden |
Ow een kitten zou er ook weer zin in krijgen in zo'n klein poesje maar ja heb al twee rakkers rondlopen van 3 en 4 heb daar mn handen al vol zat aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:19
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | dat lukte mij vannacht prima |
Oeps de een slaapt er lekker in en de andere dus niet Echterlijke twist
Maar ik zal doen wat Pieter me vroeg en hem op de hoogte houden Heb heeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen komt echt een ritme in hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:15
|
|
|
TINK100 schreef: | ik zou er lief ding voor over hebben.....maar pijn stillers lijklen niet te werken... |
vervelend Tink, ik heb er net nog maar een genomen voor mn hoofdpijn en mn opoe die zonodig weer eens langs moest komen en giga buikpijn oplevert
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:04
|
|
|
TINK100 schreef: | ik kook liever mijn eigen eten zelf, op het werk iets gegeten wat lijkt op schorseneren en andijvie....
thuis had ik tenminste broccoli.... |
Schorseneren dat is nu echt niet te pruimen. HEb nog geen idee wat ik vanavond ga eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 11:01
Onderwerp: Wonderen bestaan!
|
|
|
TINK100 schreef: | ik weet dat God ons de techniek heeft gegeven en dat we daar gebruik van kunnen en mogen maken.....als dat gebruikt kan worden om een implantaat te amken waardoor iemand weer of beter kan horen waarom niet??? Of, je hebt technici die instaat zijn om prothesen te maken zodat iemand weer een hand, arm of been kan gebuiken, mag dat dan ook niet??? God heeft deze kennis aan ons gegeven.....gebruik het goed..om de medemens die ook door Hem gemaakt is te helpen |
Kan hier alleen maar AMEN op zeggen. Wat denk je dan van transplantaties en pacemakers ga zo maar door als de Heere de handen van de heelmeesters niet zegend zal het niet goed gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 10:58
Onderwerp: Is God aanbidden bijbels of niet?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wij hebben idd een andependium hangen en werken dus ook met de kleuren van het kerkelijk jaar. Uit een eerdere bijdrage van Mariska blijkt dat er voor het vlaggen meerdere kleuren gebruiken. Bepaalde kleuren en de betekenis die er voor ons aan vast zit komen wel overeen. |
Van vlaggen heb ik nog nooit gehoord wel idd van het andependium waar jullie het over hebben maar ik weet ook pas sinds van de week dat die wisselend zijn in jullie kerken bij ons ken ik dat helemaal niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 10:56
Onderwerp: Godsdienstwaanzin bestaat helaas ook in Nederland.
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Gisteren bij Pauw en Witteman ging het over de Noorse Broeders ook een sekte. die al veel langer bekend is.
Het kan bij jou over komen als een aanval op oprechte christenen. Ik wil gewoon mensen waarschuwen, christenen, atheïsten enzovoort, dat sektes niet van God zijn en niets van doen hebben met het Christelijk geloof. en er niet te lang in blijven hangen in sektes, zoals ik deed....want ook in sektes kunnen christenen zitten, ze worden alleen misleid, en dat vind ik heel erg... Want ook al doe je niet mee met dingen, je kan behoorlijk veel schade oplopen. als je dingen die niet van God zijn, ziet als dingen die wel van God zijn.
En ook voor de ongelovigen: Het geloof is zo mooi, en sektes bestaan jammer genoeg, en ze verpesten het voor de gewone kerken.
Oprechte christenen zeg je...Houdt christen zijn niet in, dát je oprecht bent... Is dat wat jij zegt, niet zoiets als 'nat' water, 'oprechte' christenen...
In ieder geval ik ben heel duidelijk hier, wat betreft dit onderwerp, namelijk sektes. En ik schrijf over een sekte, opdat de buitenwereld dat niet verward met het christelijke geloof!!
Die Noorse Broeders zijn ook heel erg misleidend, ze noemen zichzelf "De Christelijke Gemeente Nederland", in Nederland. Dat is misleidend, om je zo te noemen als je een sekte bent!!En hoe meer er over sektes bekend wordt in Nederland, hoe beter!!!!!!! |
Denk dat er helaas in sekstes meer christenen zitten dan wij willen weten! denk eens aan al degene die zoekende zijn die het in hun kerk niet meer kunnen vinden hem te "zwaar"vinden of die eens wat anders willen. Zulke mensen zijn een mooie prooi voor sekte leden om ze bij hun sekte te trekken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 oktober 2011, 10:53
Onderwerp: Het weer
|
|
|
TINK100 schreef: | hoor de wind waait door de bomen, hier in huis zelfs waait de wind..... de eerste herfststorm van dit jaar te pakken??? |
Zooooooooooo men dit is herfst en denk idd de eerste herfststorm te pakken! Ben ik blij dat ik er vandaag niet uit hoef deze dame blijft lekker binnen bij de (denkbeeldige) haard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:35
Onderwerp: Niet het perfecte plaatje
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Maar Thomas, je kunt ook eerst koken én daarna opruimen. Dan hoef je maar 1 ding tegelijk te doen. |
Perfecte plaatje klopt niet bij Thomas maryan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:34
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ken jij mannen die goed kunnen koken EN de keuken opgeruimd achterlaten zoals vrouwen vinden dat dat hoort? Wij zijn mannen hoor, wij kunnen maar een ding tegelijk. Ok, ik kan goed koken en meer dingen kan ik niet tegelijk....
Thomas, wat heeft de keuken schoonmaken nou met lekker eten te maken? Ik kook toch zeker? |
Juist de liefde van de man gaat weer eens door de maag Hoezo het perfecte plaatje
Erika die altijd kookt en afwast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:30
|
|
|
TINK100 schreef: | elke keer weer ervaren dat je pijn hebt wat maar niet over gaat..... |
He vervelend Tink sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:28
Onderwerp: Wonderen bestaan!
|
|
|
BEUN656 schreef: | Beste mensen,
Gisteren kwam ik op de website van CNN en later op You Tube een ontroerend voorbeeld tegen van een wonder. Een doofgeboren meisje kreeg haar gehoor weer terug door een electronische implantaat. Reactie graag...
http://www.youtube.com/watch?v=vjU9U81O1n8 |
Hallo Beun,
Deze operaties worden gelukkig voor die mensen al vaker uitgevoerd, ik volg veel medische programma's en heb dit vorig jaar al gezien maar bijzonder blijft het!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:26
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Lees mijn profiel, daar staat hoe ik over koken denk....
Thomas, Fries en toch Bourgondisch...
maar ik was niet af.... |
Tsssssssss die kleine letterjes he Wat ben jij voor kerel wel de keuken vies maken maar niet opruimen zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 21:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | je kan klagen op je eigen topic: slechtste moment van vandaag. |
hahahaha steek die maar in je broekzak! Das wat anders dan eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 19:26
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
PIETER649 schreef: | hou je ons wel ff op de hoogte verder? we zijn allemaal zeer geinteresseerd in jouw bedrust, zodoende |
klinkt lekker sceptisch maar goed ik ken uwes langer dan vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 19:24
|
|
|
PIETER649 schreef: | dat zei jij dus om 16.01 uur..... 2 uur later zit de eerste hier al PIZZA te eten... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 17:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zakdoeken???????GEBAK!!!! Ik ben driedubbel hardstikke helemaal totaal geslaagd op alle onderdelen! |
Toppieeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd Leanne feessie thuis dus!
|
|
Naar boven |
|
|