Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 12:31
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
VISSER278 schreef: | Stelletje rotmeiden .... nu hebben jullie hem hier het leven al zuur gemaakt en nu voelde die zich op hyves ook al niet meer veilig.
Het is maar te hopen dat Tink ons nu op de hoogte blijft houden van onze bn-er |
We deden niks Trouwens jij bent ook vriendje van hem he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 21:23
|
|
|
COOTJE711 schreef: | hij krijgt de schrik van zijn leven.... al die mensen op hyves |
Nou hij is ook weg op hyves
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 20:03
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | En hier is het droog, droog, droog. En wel wat wind , oke maar dat deert niet . |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 20:02
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Moet ie niet ook nog vertrekken van hyves |
Daar zeg je wat kon niet meer anwoorden op zijn topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat zitten juliie toch te klagen over het weer?!
na afgelopen zaterdag heeft het nog helemaal niet geregend, alleen soms een beetje miezer. Maar ik heb zondag , maandag en vandaag ook écht de zon gezien hoor. Ik zag vanmiddag toen ik naar huis reed , de trekkers op het land bezig.... ik kon niet zeggen dat er stofwolken te zien waren , maar bijzonder nat ? nee hoor. |
zit jij ons nu jaloers te maken?? Het is nat,nat, nat en storm ja!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:54
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | het maakt mij geen fluit uit waar het georganiseerd word. zolang het afzetmateriaal maar bij mij gekocht word..
ieder jaar weer n leuke april-omzet.
en de giro en de tour de france komen de komende jaren ook weer in holland, dus lang leve de evenementen!! |
Moet ik even bij het oranje commite jou mail doorgeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:50
Onderwerp: Adventsweken
|
|
|
Nu we weer naar het einde van het jaar lopen komen dus binnenkort de adventsweken er weer aan. Waar ik de laatste weken aan dacht is hoeveel staan we hier eigenlijk bij stil? Als ik naar mezelf kijk dan wordt je al snel beheerst van wat doe ik met de kerstdagen blijf ik thuis? krijg ik eters of ga ik ergens heen? Heb ik genoeg eten in huis en is mijn huis gezellig in kerstsfeer. Het kerstconcert met het zangkoor waar je druk mee bent om dat in te studeren.
Maar met de zondagen wordt je er in de diensten aan herinnerd dat we de adventsweken ingaan of erin zitten, maar hoezeer staan we er verder bij stil?
Tot mijn schande moet ik bekennen dat je gewoon doorleeft en er vaak erg weinig bij stil staat. Zijn wij al zo volhard in het geloof dat we het heel gewoon zijn gaan vinden? Hoe staan jullie hierin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Moet je blij mee zijn ja. Vorig jaar was Wemeldinge aan de beurt , hier een km. of 8 vandaan. Sjonge, hoeveel dui-zen-den euri's dat heeft gekost. En dat voor dat ene uurtje dat ze geweest is. En maar belasting betalen. En van degenen die er geweest zijn is er maar een klein percentage die ze daadwerkelijk gezien hebben. |
Ja ik weet het en toch vind ik het leuk En belasting betalen moeten we toch dus tja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:42
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is niet mijn bedoeling een nieuwe discussie over de doop te houden, want dat hebben we in een ander topic ook al gedaan. Ik ben het niet met je standpunt eens, maar dat moet je dan maar lezen in een ander topic. En anders kun je me pv benaderen, maar laten we de discussie over doop even rusten en ons richten op het begrip uitverkiezing. Als je gelooft dat God uitkiest, zou het dan niet logischer zijn te wachten totdat Zn keuze duidelijk is? Het heeft er toch de schijn van dat jullie alvast de keuze voor Hem maken. Heeft God nog echt de ruimte te kiezen als die keuze al voor Hem gedaan is. Heeft de mens nog ruimte te kiezen als een ander die keuze al voor hem gemaakt heeft? In die zin vind ik het eigenlijk heel aanmatigend om te stellen dat ieder kind dat gedoopt is, bij het volk van God hoort. |
Ik kom toch weer terug op mijn eerdere antwoord hierin! Het dopen is een teken en zegel van God's verbond die hij met ons heeft gesloten, als je het kind opdraagt vraag je toch eigenlijk hetzelfde??
En kiezen wij dan voor God ipv dat Hij uitkiest. Maar mijn tegen vraag is als wij geloven in de uitverkiezing hoe kan het dan dat niet de hele wereld christen is?? God wil toch dat alle mensen over de hele wereld over Hem horen en in hem geloven?? Als wij kiezen dan zouden wij verkeerd kiezen denk ik. God vraagt aan een ieder volg mij en vertrouw op mij en dat wil Hij volgens mij van ieder mens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:36
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Erika,
Ik daag je uit voor moddergevecht. Kom je morgenochtend om 10 uur? Modderbad is goed voor je lichaam. Men kan dan denken aan genezende werking bij huidproblemen, reuma en artrose. Vanwege de warmte die de meeste modderbaden hebben en de rustgevende rituelen rondom deze baden, is zij ook ontspannend en stressverminderend en bevordert het het algemene welbehagen. |
Weer je verkeerde bril op zeker?? Zeg net dat ik nog ziek ben!!!!!!!! Dus geen moddergevecht, hoop gewoon op wat zonneschijn dan knapt een mens sneller op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:35
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vind ik ook! kunnen we ....... helpen om je te stangen... Enne hoe moet dat nu met alle vertalingen??? Of doet .... dat nu voor je?? |
Of je moet op hyves komen cootje wij gaan daar vrolijk verder met meneer hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:32
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik ben er ook ooit ruim 40 kwijtgeraakt in een half jaar, daarvan zitten er weer 12 van terug, dat gewicht heb ik nu al jaren.
en water drinken is n stuk eenvoudiger sinds we verhuisd zijn en in de keuken een amerikaanse koelkast met koudwatertap en ijsmachine hebben. in t vorige huis was 2 kratten frisdrank per week soms te weinig, nu gaat een krat bijna n maand mee. en de rest is water, maar dan ijskoud, met ijs
Pieter, proost |
Dus binnekort kunnen we een slanke Pieter bewonderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:30
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Na de regen wordt het erger: Het is blubberweer in de Hoeksche Waard
Ik moet dagelijks mijn auto wassen, de vervuiler betaalt Stomme aardappelsboeren
Komende dagen aub droog blijven |
Verhuizen een optie?? Wij hebben geen blubberboeren Wel weer om flink blubber te maken zo is ziek zijn niet erg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:26
Onderwerp: Wanneer blokkeren???
|
|
|
SHANITA130 schreef: | haha, misschien ga ik wel een cursus fries doen. maar ja, ik wou ook al pools leren... |
Eh ik woon in Veenendaal dat is provincie Utrecht. Maar ik zal je er niet om blokkeren dus maar weer on-topic he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 15:56
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Dikke mensen zijn gezellig!
Water drinken, water drinken, water drinken, water drinken. Als je dat doet ga je al verandering merken, Maar juist dat is zo moeilijk.
Ooit ben ik 30 kilo afgevallen in een half jaar tijd. Het probleem daarvan is dat de kilo's er daarna vaak ook weer aanvliegen. Bovendien is het niet echt gezond denk ik.
Ik heb nu een hernia, en in het ziekenhuis namen ze die 30 afgevallen kilo's hoog op. Ze konden niet zeggen dat het daardoor komt, maar het heeft er zeker geen goed aan gedaan zei men in het ziekenhuis. |
Oeps! Ik was 6 jaar geleden 20 kilo kwijt helaas kwam ik vier jaar geleden op bed te liggen met een ischias en dan ga je de mist in ondertussen zit alles er weer aan met nog wat extra Maar te snel afvallen is echt niet goed,voor jezelf klinkt het lekker maar je lichaam gaat juist dat protesteren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:32
|
|
|
Nog een mooi moment! Hoor net dat wij op koninginnedag de Koningin en haar gevolg op bezoek krijgen Veenendaal en Rhenen worden denk compleet afgezet en gebarricadeerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:59
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En probeert ons voor zijn karretje te spannen om, namens hem, terug te reageren | '
juist lekkere jongen die Frank Frank je leest dit toch kom gewoon terug met je liefie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Misschien dat ik OOIT nog weleens over afvallen wil praten...(ook ik weeg teveel)
In een ver verleden al eens 20 kilo afgevallen...en dat redelijk kunnen handhaven... Nu sinds een maand gestopt met roken(wat ik even belangrijker vond) En ja....je snapt het al...het volgende probleem is....JUIST, ik kom weer aan...!!! Vertel me niet van:DAAR BEN JE TOCH ZELF BIJ, want dat weet ik ook wel. Maar weet je waar ik wel nieuwsgierig naar ben?? Er zijn van die mannen en vrouwen die letterlijk ALLES kunnen eten en geen gram aankomen!!! Dat lijkt me pas eens heerlijk. Nooit na te hoeven denken aan die weegschaal.Ja toch??? Zijn er hier van die mensen...zo ja...geniet dan maar heerlijk van al dat lekkers!!! |
Ik ben dus duidelijk niet 1 van die mensen die maar alles kunnen eten!' Bij mij was en is het probleem dat ik te weinig blijk te eten waardoor mijn lichaam alles wat binnenkomt opslaat ben je dus ook lekker mee!!' Wat ik wel zie bij die mensen die op tv komen bij welk programma dan ook dat ik denk alle mensen wat eten die mensen slecht en veel en dan word ik wel eens kwaad!! Ik ben geen heilige wil ook wel eens wat lekkers maar doordat veel mensen zien wat die dikke mensen eten worden alle dikke en forse mensen over een kam geschoren en dat maakt me soms boos maar ook erg verdrietig, want ik doe het niet maar wordt er wel op aan gekeken!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:47
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En de gelukkige ontvanger dacht zeker ... wat een jantje ongeduld |
Was jij dat toevallig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:46
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
TINK100 schreef: | aan het werk zijn/moeten en zo geen zin hebben......waar is mijn bed??? |
Verwacht dat je daar nu in ligt te pitten ondertussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:43
|
|
|
TINK100 schreef: | ik ben een goede vriendin van frank en zijn liefje.....ik weet dat hij het forum leest....hij geniet op de achtergrond nog steeds mee met al onze belevenissen hier..... |
En lacht zich driedubbel slap om de opmerkingen hier geplaatst! Dus wees gewaarschuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:41
|
|
|
TINK100 schreef: | hoor de wind waait door de bomen...hier in huis zelfs waait de wind.....blijft dus hard waaien...word ook voorlopig niet minder ook |
De wind blijft om het huis heen loeien, af en toe een droppeltje nattigeheid ach elk jaargetijde heeft zijn bekoring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:31
Onderwerp: Wanneer blokkeren???
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Of een dialect van het Fries met Drentse invloedsfeer. |
Mot ikhet effekes in plat veens goan doene,maarre dan goane we zo wel arg off topic he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:26
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Overgewicht is ongezond, maar is in een jaar tijd de helft van je gewicht afvallen wel gezond vraag ik me bij het zien van dat programma af. De kandidaat van vorige week belande in het ziekenhuis met gezondheidsklachen, de kandidaat van deze zondag was ook bij meerdere bezoeken aan de dokter te zien. Ik heb er echt enorme bewondering voor dat het ze lukt, maar zou een iets langer maar minder heftig traject niet gezonder zijn? |
Klopt Annette daar zet ik ook mijn vraagtekens bij! Ik heb altijd geleerd dat het mooiste is met veel overgewicht een kilo per week af te vallen dat zou betekenen dat die man van 267 kilo niet 167 kilo af zou mogen vallen maar ongeveer 50 dat is wel een heel verschil! Dan kan het lichaam en je gewrichten spieren enz eraan wennen wat er moet gebeuren.Neemt niet weg dat ik het mezelf nog steeds niet zie doen hoe graag ik ook 30 kilo kwijt zou willen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:21
|
|
|
Als we er nu eens een lichtje op lieten schijnen, misschien dat dan verdwijnen. Alle vragen om ons heen,' en zien we we zijn nooit alleen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:19
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed ik ga even verder redeneren. Hoop dat ik dan wat meer inhoudelijke antwoorden krijg. Ik zie hier nl. een enorm dilemma in. Bij de kinderdoop wordt gesteld dat men bij het volk van God hoort. Het gaat zelfs verder. God verkiest de mens om bij het volk van God te horen. Maar ligt uitverkiezing niet veel breder dan alleen maar gedoopt zijn als kind? De doop is geen garantie, dat weet ik wel. Maar is het niet, dat men met de kinderdoop eigenlijk voor God invult wie Hij moet kiezen? En kan het niet zijn, dat die uitverkiezing veel breder ligt? Heeft God die kinderdoop eigenlijk wel nodig om mensen uit te kiezen? En kiest Hij dan alleen diegene die als kind gedoopt zijn of die bij een bepaalde kerk horen??? |
Bij de kinderdoop wordt er niet ingevuld voor God wie hij moet kiezen,met de kinderdoop zeggen de ouders dat zij hun kinderen willen opvoeden tot zijn eer en heerlijkheid het dopen is een teken en zegel van zijn verbond maar je legt God niks op mijn inziens. Komt het niet hetzelfde neer als dat de evangelische kringen het kind opdragen? dan zeggen ze toch eigenlijk hetzelfde eigenlijk zeggen we allemaal bij opdragen en de doop Heer zie wij hebben dit kind ontvangen wij mogen er voor zorgen maar wilt U het in uw heiligdom opnemen en het beschermen in de gevaren van de wereld.
in de reformatorische kringen nemen we de doop van onze ouders eigenlijk over en zeggen we zie Heer hier ben ik ik wil graag een schaapje van uw grote kudde zijn en nemen we de verantwoording van onze ouders over. Doe je dat in de evangelische kringen niet met het dopen van de volwassenen? Zeggen die niet hetzelfde? Zie Heer hier ben ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 19:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Op dit moment is het programma Obese ervoor. Wat vinden jullie ervan? Volgens mij zit ook een ex CM'er erbij. |
Om te beginnen heb ik bewondering voor die mensen die eraan meedoen ze moeten zich wel bloot geven iedereen weet je gewicht! Ik heb zelf aardig overgewicht voer mijn leven lang strijd hiertegen maar aan zoiets mee doen zou ik echt niet durven. Nu heb ik gelukkig niet zoveel overgewicht als degene die tot nu toe uit zijn gezonden. Ik hoop alleen voor de mensen dat als ze straks geen presonal trainer meer hebben het kunnen volhouden! Elke dag twee uur sporten op zijn minst is in het dagelijks leven lijkt mij niet vol te houden, aleen al waar haal je met je werk de tijd voordaan, daarbij kost het behoorlijk wat enmoet je het financieel dus ook op kunnen brengen. Wat ik wel jammer vind is dat je wel ziet wat ze moeten doen aan sport maar er weinig aandacht wordt geschonken aan wat de mensen voor dieet moeten volgen.
Maar nogmaals heb er wel bewondering voor. Zelf dacht ik als ik straks weer energie heb en ik ga ipv 2 keer per week 5 keer kan ik het dan ook bereiken??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 17:48
Onderwerp: 21 december 2011 Uniek kerstconcert met bekende artiesten
|
|
|
SAVANTI576 schreef: | Uniek Kerstconcert met medewerking van:
Groot gemengd koor, Elburgs Mannenkoor O.B.K. o.l.v. Wim Magré Marco Bakker, Sharon Kips, Jan Vayne, Martin Mans, Arjan & Edith Post
't Huiken , Lange Wijden 33 elburg
deur : 25 euro entree
20:00 tm 23 :00
voorverkoop www.wimmarge.nl
wie komt ? |
Een datum zou ook wel handig zijn savanti
|
|
Naar boven |
|
|