ChristianMatch

Forum

Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 213 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 10:39
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...

BERENDJAN590 schreef:
Mijn excuus heb aangepast Clown smiley is mijn telefoon die niet altijd mee werkt Verlegen lachende smiley
En ik ben er ook niet helemaal met mijn verstand er bij Engeltje smiley

Tja das wel heel wat anders wat er nu staat Knipoog smiley
Dat verliefde hart doet vreemde dingen hoor Verraste, verbaasde smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:27

BERENDJAN590 schreef:
Dartbord op aanrennen de garage en overige standaard werksaamheden waar onder stadsdienst rijden

Verraste, verbaasde smiley watte??
Ehhh vrij vertaald pizza op nu opschieten om in de garage te komen om te gaan werken Smiley die vol vragen zit

Tja sorry hoor ben een hollander Clown smiley

Laatst aangepast door
ERIKA129
op dinsdag 12 februari 2013, 21:27
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:56

Niks meer heb al teveel gedaan Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 20:35
BerichtOnderwerp: Bijstandsmoeders gekoppeld aan rijke man

GERRIT084 schreef:
Soms Smiley die vol vragen zit hoezo soms, altijd toch Engeltje smiley

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:36
BerichtOnderwerp: Wisten jullie dat......?

PETRA373 schreef:
frank me mails niet opent en heb er nog wel 5 gestuurd Boze smiley

Troost je de mijne ook niet Knipoog smiley
Denk dat tie even zat aan zijn hoofd heeft! Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:33

THOMAS968 schreef:
Overal zijn aardige mensen!

Ik raad mensen altijd aan het Pieterpad te lopen. Een uitgezet lange afstandswandelpad van Pieterburen, bijna aan het Wad in Groningen, tot de Sint Pietersberg aan de Belgische grens onder Maastricht. Zelf liep ik Zuid-Noord. En kun je geen 490 km wandelen? Nou, ik dacht het wel. Je loopt gewoon een aantal kilometers per dag, met een normale gezondheid tussen de 15 en 25 kan best. Begin en eindpunten van de etappes, die je overigens niet hoeft aan te houden, zijn goed bereikbaar met auto of openbaar vervoer. Ik heb zelf een weekendkaart van de spoorwegen en dan ben je gemiddeld een tentje kwijt per weekend aan reiskosten. Dan is het niet duur met de trein.
Elke etappe die je loopt heb je vakantiegevoel en rust. Je loopt wanneer je wilt en hoeveel je wilt. En waar je komt is het onverwachts mooi. En dat is echt niet alleen bij de Holterberg, Elten en Zuid-Limburg. Het pad loopt door de oostelijke grensprovincies Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland en Limburg met hele kleine stukjes Duitsland en Brabant. Elke tocht een beetje vakantie en altijd natuur en niet het gehaast en de agressie die je in de drukte tegenkomt. Iedereen die het doet, vindt het heerlijk en je hoeft echt geen sportmens te zijn. Ontspannen en goed voor je lijf.

Overal hartelijke mensen, Erika, maak je geen zorgen. Voor mij is het nieuwe jaar 31 maart, het begin van de zomertijd. Tot na achten licht, heerlijk. Wandelen kan onder de meeste normale weersomstandigheden prima!

http://www.lekkerwandelen.nl/het%20pieterpad.html

Thomas, sta op en wandel, kan ook letterlijk nog he. Ik beheers naast het Fries ook het Nederlands, mocht je daar al aan twijfelen en dat verstaan ze overal wel, Engeltje smiley

Verraste, verbaasde smiley Maak ik me zorgen?? ehhhh waarom??
Ben soms blond zie hem effe nie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 19:30
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

PETRA373 schreef:
bedoel je verhuizen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Aaaaaaaaa daar heeft ze een trauma aan overgehouden Petra Knipoog smiley

Dus zeg vooral niet VERHUIZEN Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:36

Ben een beetje het topic zoek Knipoog smiley
Maar vind het wel lachen hoe iedereen zijn/haar provincie zo lekker promoot en verdedigd Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:24

Wat heb ik gedaan???
Teveel Gefrustreerde smiley dus rust is nu het motto Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 13:37
BerichtOnderwerp: Euthanasie

[quote=WILLEMIJN232]

Zo je neemt me de woorden uit de mond!! Ik dacht dit ga ik zeggen maar zag het al bij jou dus sluit me maar gewoon aan inplaats van een heel epistel te schrijven Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 10:12
BerichtOnderwerp: Naaste

JANS221 schreef:
Naaste

wordt je aandacht
een huis

worden je handen
een vuur

worden je woorden
brood

mens
naaste ben je dan

zegen van God
hemel op aarde

Hans Bouma/Evelyne Dessens

Ben dr stil van!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 10:11
BerichtOnderwerp: Wokken

ANNA415 schreef:
Half april pas Verraste, verbaasde smiley Dan moet er toch tussendoor gewokt worden Knipoog smiley

ja ja rustig toch jij Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 21:11
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

STEENTJE178 schreef:
Verraste, verbaasde smiley ...... wat zal hij zich afgeschreven voelen nu.......
Knipoog smiley

Hij plukt dr vast nog effe kaal Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 21:10
BerichtOnderwerp: Kind van school.

MAT170 schreef:
Gewoon als ik de reacties zie en ook op andere topics, begin me serieus af te vragen of mensen wel echt geloven.

Smiley die vol vragen zit Ik vraag jou duidelijk om een toelichting van je topic die komt er niet...
Maar waar komt deze reactie dan vandaan??
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: maandag 11 februari 2013, 14:21

MAMALOE463 schreef:
Er ligt altijd een diepere oorzaak achter, het is vrij makkelijk om nu maar te zeggen, ja maar hij praat al enkele jaren met de dokter, dus, met andere woorden, het is goed zo deze keuze.
Ik denk dat we eens wat meer naar De Reden moeten kijken waarom iemand deze keuze wilt maken, en Daaraan proberen iets te doen.
Bij Frank wat ik van zijn mails begrijp ( ik hoop en denk dat ik dit wel hier mag aankaarten van je ) is dat hij zich erg eenzaam voelt waar hij nu woont en weinig contacten, vriendschappen kan maken en zo word je wereldje dermate klein en vereenzaam je....
Vind het fout om als iemand dit aangeeft om je er maar dan zo bij neer te leggen en te zeggen, wij zijn bij je en houden je hand vast, nee mijn idee is, je mag meehuilen met diegene maar dan hem al het moois proberen te laten zien wat er is, maar hij nu niet ziet, maar proberen dat het leven van diegene een andere wending krijgt en hopen en bidden dat hij dat dan ook in mag gaan zien....
Bidden met elkaar, dat is wat Frank nu nodig heeft....

Volgens mij zeg je nu dingen die Jol niet zegt en bedoeld, daarbij spreek je dan niet alleen Jol aan maar ook Jans en mij..
Als ik voor mezelf spreek dan zeg ook ik dat ik naast hem sta maar betekent dat per definitie dat ik het ermee eens ben?? Nee dat betekent het voor mij niet en als je goed leest bij de andere damens ook niet...
Ik ken Frank 2.5 jaar en al die tijd weet ik hoe moeilijk hij het heeft, dat hij het leven zat is was mij al lang bekent, maar wat ik zie in naast iemand staan is voor hem te bidden en een luisterend oor te bieden... ja het doet mij pijn dat tie het leven niet meer ziet zitten, ja ik wordt er verdrietig van maar moet ik hem dan als een baksteen laten vallen??
Nee zeker niet! juist nu en dan moet je naast iemand staan, dat is juist onze christenplicht en niet om hem finaal te laten vallen...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 21:34
BerichtOnderwerp: Kind van school.

MAT170 schreef:
Ik heb zelf geen kinderen maar vond het wel goed van een gelovige vrouw die haar kind van de basisschool had gehaald die dag. Ik dacht dat ze klassikaal met occulte dingen bezig waren en toen heeft ze haar kind opgehaald. Ik vond het goed wat ze had gedaan en ik denk dat ik hetzelfde had gedaan.

Ehhhhhhh beetje vaag wat je nu schrijft kan je duidelijker zijn wat je wil zeggen, weten, mededelen??? Welke dag wanneer en waar en wat deden ze... was het idd zo?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 21:32
BerichtOnderwerp: Het weer

STEENTJE178 schreef:
Zelfs hier is het wit Verraste, verbaasde smiley

Nee maar mochten jullie ook wat hebben Verraste, verbaasde smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 21:31

JOL252 schreef:
Frank, voordat de discussie losbarst, moet je weten dat we naast je staan. We houden je vast.

Juist Jol! Denk dat Frank goed weet hoe ik erin sta maar ik zal zeker naast hem staan!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 16:35

Ik heb dit topic maar weer eens omhoog gehaald ivm met de discussie die gaande is in het topic "God zet de juiste mensen op de juiste plaats".
Om niet twee onderwerpen door elkaar te laten lopen denk ik ik pak deze er maar weer eens bij...

Want hoe staan we anno 2013 in euthanasie?? En dan met name hoe staan we erin naar God toe? komt het overeen met wat we allemaal zeggen in het andere topic of zijn er duidelijk verschillen!

Ik zal zelf maar openen door te zeggen dat ik verschillen zie, al zullen deze ook best bestreden worden en dat mag.. daar is het een forum voor..
Als ik kijk naar Actieve euthanasie dan denk ik nee is niet nodig.. er wordt vaak gezegt ja maar ze hebben veel pijn en ze gaan toch dood...
Pijn hoef je in Nederland bijna niet meer te hebben al weet ik dat er mensen zijn die het wel hebben met name als het einde naderd want daar denk ik aan met actieve euthanasie!

Daarom heb ik moeite met euthanasie voor mij is dat voor God spelen.. Als we oprecht geloven dan weten we dat God ons op Zijn tijd zal weghalen van deze aarde... Het verschil voor mij met zelfmoord is dat mensen daardoor psychisch zo in de knoei zitten en niks anders meer kunnen zien dan hun narigheid en er letterlijk gek en zeer wanhopig door worden terwijl euthanasie vaak gedaan wordt van van mij hoeft het niet meer ik ben dan en dan toch dood dus dan maar een spuitje....

Passieve euthanasie is weer heel wat anders... Dat is voor degene die het niet weten, goede pijnbestrijding geven met bv morfine zodat de mens in een roes komt en zo veel minder tot geen pijn voeld dit wordt in de laatste levensfase van mensen met zeer veel pijn vaak gedaan, want zoals ik al zei in Nederland probeert men er zoveel mogelijk aan te doen dat een mens niet met veel pijn hoeft te sterven!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 16:11
BerichtOnderwerp: Ik match niet

JETBROEK719 schreef:
Nou echt, ik log vanmorgen in en nu heb ik 237 matches. Ik zou bijna in wonderen gaan geloven Smiley die vol vragen zit

Succes ermee Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 16:10

FRANKT627 schreef:
Boze smiley er ligt hier een dik pak sneeuw...

Hier ook (nog steeds) al dooit het wel behoorlijk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 18:09

JOSINA022 schreef:
Ja, dat klopt en er komt nog meer aan...

Ja we zitten precies op de plek waar het het meeste en langst blijft sneeuwen als ik het zo zie!
het is wel weer erg mooi met al die sneeuw op de bomen! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:44

JOSINA022 schreef:
Het is wit en het valt naar beneden Lachende smiley

sow en niet een klein bietje Verraste, verbaasde smiley en zo te zien zitten we voorlopig nog in de prijzen! Alles is alweer bedekt door een laag sneeuw Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 12:14
BerichtOnderwerp: God zet de juiste mens op de juiste tijd op de juiste plaats

Voor zover ik zelfmoord zie is het een pure wanhoopsdaad, men ziet om wat voor reden geen uitweg meer en dat is heel triest!!
Ik kan me voorstellen dat er situaties zijn dat mensen denken ik kan niet meer, geen uitweg zien geen lichtpuntje meer kunnen vinden, al geloven ze in God!

Wie zijn wij om te oordelen? God is een liefdevol God en ziet Zijn kinderen aan in nood! Zelf heb ik het een periode ontzettend moeilijk gehad en kon ik me indenken dat mensen niet verder willen al had ik dat gelukkig niet, en vond ik kracht en steun in het geloof en bij mijn familie en lieve vrienden...

Ik denk dat God je aanziet als je aan de hemelpoort staat... en wat daar gebeurt kunnen we slechts naar gissen!! Maar ik denk dat als iemand gelooft in Hem dat Hij ze echt niet zomaar zal weigeren in Zijn woning op te nemen door dat je een wanhoopsdaad hebt gedaan!!
En dan de mensen die ernstig ziek zijn en daardoor een inmense strijd hebben met hun geloof en deze lijken te verliezen wat als ze sterven zonder vrede te hebben gevonden? Zouden zij dan ook verloren zijn?? Nee dat geloof ik niet!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 12:05

FRANKT627 schreef:
Dank je Thomas...jij kent je wereld.

Boze smiley ...ik heb eens gekeken op de NL-se tv naar omroep Friesland en ik versta er geen jota van. En als ik dacht dat ik een woord begreep klopte het niet met de werkelijkheid.

Hihi dan is mijn accent en de jouwe beter te verstaan Frank das een feit hoor Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 11:48

THOMAS968 schreef:
In Vlaanderen wordt in mijn optiek beter Nederlands gesproken dan in Nederland zelf. Vlaams is echt Nederlands, verkijk je niet.

Thomas, houdt ook van het Fries, de taal van het gevoel.

Thomas ik val niemand af hoor plaag alleen graag tja wie kaatst he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 10:25

FRANKT627 schreef:
je kan dan alvast beginnen met het Nederlands Knipoog smiley

Alez zei de belg onder ons Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 10:22

PETRA373 schreef:
hmmmm en vraag me toch echt af hoe die visser uit bed is gestapt..... Smiley die vol vragen zit misschien een beetje van Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley Verliefde smiley

tssssss Petra ziet nu overal de liefde bloeien Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 10:20
BerichtOnderwerp: Hier kun je je lievelingsnummer delen

JANS221 schreef:
mamaloe, er is hier al een topic voor! Het wordt er zo niet duidelijker op. Twee topics over vergeven werkte ook niet echt lekker!

Je bent me net voor met reageren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129 (50)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 10:19
BerichtOnderwerp: Pesten...

GERRIT084 schreef:
Pesten, en niemand hoor je er nog over, heeft van de week weer een slachtoffer ge eist .
Hoewel de doodsoorzaak nog niet is vast gesteld, maar het pesten was wel een feit, en of hij nu vermoord is, of zelfmoord heeft gepleegd, hij wilde het wel.

Slachtofferhulp was de eerste die naar die school ging, waarom dan, het slachtoffer was toch al dood.
Het eerste wat bij mij op kwam, dit wilden zij toch?
Dit zijn toch niet de slachtoffers, maar de veroorzakers, kinderen die een ander kind zo ver kunnen drijven, dat ze al met de gedachten rondlopen.

Net als dat meisje een paar weken terug, ook op die school kwam slachtofferhulp.
Nog even en dan komt er ook een afdeling in gevangenissen, om moordenaars te begeleiden, in hun traumatische ervaringen.
Nog even en ze hebben op scholen, weer een nieuw idee, om een week vrij te krijgen.
Mede leerling pesten, tot de dood er op volgt..........

Ik heb van de week het programma gekeken en bijdrage's gehoord en gezien van ouders en kinderen! Het is echt ontzettend heftig ik weet aan de lijve wat pesten met iemand kan doen vooral in de puber leeftiid!

Hoe iemand het verwerkt en ermee omgaat dat is een heel ander verhaal, ik ben mezelf gaan opsluiten en opkroppen en waarom werdt ik gepest alleen omdat ik dikker was dan de anderen.... jongeren zijn gemeen en hardleers, later hoor je dat ze als volwassenen zeggen was het zo erg wat ik deed dat besefte ik niet eens.. Dacht dat je jongeren van en jaar of 13 of ouder toch echt wel mag aanrekenen wat ze doen!! Maar als je dan ouders hoort zeggen dat doet mijn kind niet Gefrustreerde smiley tja wat dan?? Helaas is dat wel de bron waar alles begint thuis!! Als ouders het negeren er niks mee doen of het niet geloven gaat de jongere nog meer zijn/haar gang! Ik zeg niet dat alle ouders zo zijn absoluut niet ken er zat die er goed op letten wat hun kind doet maar helaas de realiteit is er wel!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van ERIKA129
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 213 Volgende
Pagina 17 van 213