Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 11:39
Onderwerp: Twaalf september stemmen
|
|
|
Mijn stem is in de pocket(zak dus ) Ik had een heel stembureau voor mij alleen,heel aardig van ze!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 11:36
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Wat doe je als je weet dat 3 kennisen per 1 maart hun baan kwijt zijn maar zij dat zelf niet eerder zullen horen dan per 1 februari? Ik baal stevig van deze info! Managers gaan over lijken en om hun geweten te sussen proberen ze er anderen in te betrekken,bah!
Gelukkig kennen ze bij mij op het werk het woord integriteit nog.........hoop ik misschien weet mijn collega wel meer over mij dan mij lief is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:12
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kan je vragen aan je schilder of het ook invloed heeft op de verkoopprijs van het huis? Nou ja , verhuizen naar de plaatselijke Costa del Zeeland .... 6 kamers , ingebouwd zwembad , fittnesszolder , 1000 m2 tuin , uitzicht over de schelde ,.. is me die 2 ruiten wel waard. |
Ik heb geen idee of hij daar verstand van heeft maar ik zal het vragen.
Ga je hier collecteren of heb je de centen voor dat paleisje in je achterzak zitten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 22:54
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik heb geen verstand van glas, jammer dat hier geen schilder is die reageert
zouden er in glas ook verschillende soorten kwaliteit kunnen zijn |
Ik heb het vanavond aan mijn persoonlijke schilder gevraagd Hij zei dat ik in principe gelijk heb,hoogstwaarschijnlijk is het cementsluier maar die middeltjes helpen maar matig,impregneren van de gevel wel(en een aluminum strip boven je kozijn plaatsen)maar dat is duur en slechts tijdelijk afdoende..........het kan ook zijn dat het lood boven je kozijn zn langste tijd gehad heeft. Waarschijnlijk heb je dus pech met een slechte gevel en/of een slechte loodslab en hebben je buren (nog) geluk.....
Dubbel glas kan lek raken hoor(normaal is het vacuum),dan krijg je zo'n grijze waas tussen de ruiten,het vocht trekt er nl. wel in maar kan bijna niet meer weg,die kans heb je na 16 jaar.
De beste optie is verhuizen!
Leanne,heeft geen kamer over.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 22:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNA415 schreef: | Blijft ze jong bij |
9 jaar verschil maar.............en uiteraard voel ik me enorm jong.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 22:43
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En een christen ook toch???? Is hij niet wat te jong voor jou Leanne????? |
Oeps,is hij erg jong?
kan iemand die man een proefabonnement geven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 22:41
|
|
|
ANNA415 schreef: | t zit hem in Arie denk ik |
Uche uche........je moet toegeven,lelijk is hij bepaald niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 22:21
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Aad was wel de enige die er netjes uitzag vond ik....Die andere boeren in hun fleecevesten vond ik wat minder..... Maar ik denk dat Aad met die jongedame van 36 aan de haal gaat...... |
Ja die blouse stond hem goed,daar heb je gelijk in. Ach,hij wil kindjes en die kans heeft hij nu,ik hoop voor hem dat het een leuke dame blijkt te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 22:14
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
Die Aad......wat een zeikerd eerste klas!En toch werpen de vrouwen zich aan zijn voeten,blijkbaar houden ze van een flinke dosis dramatiek.
Ik vond die mannen van Willem leuk.....sommige dan he.....tis toch zonde
Het was verbazend wat mensen op tv uitroepen over verliefd worden en de rest,begrepen ze niet dat half Nederland meekijkt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 22:09
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laat die maar lekker rusten. Ik hou van politiek, maar 30 debatten in twee weken is zelfs voor mij teveel om naar te kijken. Hoe meer ik er naar kijk, hoe onduidelijker het allemaal wordt... |
Dieptepunt vond ik Arie Boomsma die een discussie over de zorg leidde.......pffffff wat word ik moe van die man,heerlijk om naar te kijken( ) maar verder vond ik het slaapverwekkend......
Eerlijk gezegd word ik al die koppen zat.......op tv.......op reclameborden......al die neplachjes.......ze profileren zich het liefst als familemensen en zijn oh zo happy en optimistisch......het wordt tijd dat er weer eens echt gedebatteerd wordt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 13:43
|
|
|
HANNAH810 schreef: | niet opeten joh!! straks sla je nog ROOD uit!! |
De opkomst van de partijen viel me tegen,alleen PVDA en CDA stonden er.......de andere gemeentelijke politici lagen met de derriere in de zon denk ik..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 13:13
Onderwerp: Christendom en yoga
|
|
|
ZWAAN995 schreef: | |
De familie Phelps was de afgelopen week weer voor de tv,die delen je mening maar hun plaatjes zijn een stuk heftiger........ze denken ook de waarheid te verkondigen.........wel interessant om naar te kijken trouwens...... http://www.godhatesfags.com/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 12:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , komt ie dan.
Het gaat over een raam. Het lijkt of ie heel smerig is , vooral als de zon er op schijnt . Allemaal strepen. Maar hoe of wat ik er ook op boen , schoon probeer te krijgen ... niks helpt . Wat opvalt is dat het precies de 2 ramen aan de achterkant van de woning zijn. Het probleem is ... het zit niet OP het glas maar IN het glas. Ze hebben me ooit wel eens verteld dat het komt door het zoute water van de schelde wat overwaait met harde wind . Maar waarom wel bij mij en niet bij de buren? Een ander heeft wel eens gezegd dat er bij de bouw iets verkeerds gegaan is . Maar dat vind ik ook vaag. Misschien een schilder in ons midden die hier uitleg over kán geven? |
Zit het tussen je ramen of er op? Als het er op zit kan het cementsluier zijn,weer en wind tasten je voegen aan,cementwater loopt over je ramen en voila......strepen,het tast je ramen aan dus gewoon poetsen helpt niet.Er zijn schoonmaakmiddelen voor te krijgen en als je je gevel impregneert herhaalt het probleem zich niet. Zit het tussen je ramen dan zijn ze lek,niks aan te doen(behalve vervangen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 20:33
|
|
|
Mijn neef stond rozen uit te delen voor de PVDA....... na "enig"(uche uche) gebedel kon ik zonder roos vertrekken Toen ik terugkwam van het boodschapperen lag mijn auto vol met rolletjes pvda pepermuntjes
Leanne,zonder bloemen op tafel maar wel met een frisse adem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 20:27
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | vanavond hebben we eerst de kindjes wat hamburgers gevoerd en op bed gegooit.
daarna een sappig heilbotfileetje met paksoi en zeekraal , geserveerd met puree van zoete aardappelen |
Ik spreek je over 10 jaar wel weer,als je 3 pubers in huis hebt,das pas echt genieten joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 11:48
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Ik had gisteren mn kont nog niet op de fiets of de telefoon ging.........."ben je thuis?ik ga bij mijn man weg,ik kom er aan"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 18:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Is dat dan een reden om dan maar geen enkel criterium meer te stellen? Wat moet ik met een dominee, die op de begrafenis zei: God zou wel verbaasd zijn toen Hij hem in de hemel tegen kwam...Het is duidelijk dat die persoon niet wist of niet wilde geloven dat God het is die bepaalt wanneer het leven van iemand achter de rug is. |
Natuurlijk moeten we criteria stellen,anders zou er niets zijn en dat is nou juist wat we niet geloven.
God bepaald over leven en dood,ik weet dat Hij daar heel genadig in is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 17:44
|
|
|
Mijn ouders meenden dat er in de Bijbel stond dat God de gereformeerden schiep en de rest van de duivel kwam.Hij straft onmiddelijk en ziekte/ongeluk was een direct gevolg van je zonden.
Blijkbaar haalt ieder uit de Bijbel wat in zijn voordeel is. In de Bijbel staat bijvoorbeeld dat God in alle gevallen scheiden verafschuwt en toch praten we dat goed............het is maar net welke Bijbelteksten voorrang gegeven worden,die van vergeving of die van afschuw.......
Jij mag zeggen wie je dan de ware Christen vindt,ik kan het nl. niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 13:14
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Heel triest. Ik heb gehoord dat er wekelijks iemand op deze manier een eind aan zijn / haar leven maakt. Of dit aantal klopt weet ik niet, maar het strookt wel met de ervaring die ik heb tijdens het forensen. Schokkend. |
Ik las cijfers van ongeveer 200 mensen per jaar,4 per week dus Ik werkte vroeger op Licht en kracht in Assen(psychiatrie),dat lag pal aan de spoorlijn.......ze liepen er zo op.........bizar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 13:09
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
Alleen als je url eindigt op .jpg krijg je hier een plaatje te zien Gerrit.......eg woar(ik blijf gewoon herhalen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 13:07
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Sorry, maar ik heb hier geen zoekende mensen gezien. Wel mensen die denken dat ze het weten (mijzelf incluis).
Wat dat uitfilteren betreft; dat is kennelijk gebeurd want ik vermoed dat Filia verbannen is. Typerend voor CM is dat het verbannen altijd in hetzelfde kamp plaatsvindt. Niet omdat dit de meest onverdraagzame types zijn.
Ik vind het uitfilteren zoals Bert het beschrijft een goed idee; CM pretendeert toch nog een christelijke site te zijn. In mijn beleving sluit dit expositie van andere godsdiensten (als waar of gelijkwaardig zijnde) uit. Als CM vindt dat andere religies een plek verdienen onder een christelijke vlag dan heeft ze in mijn ogen haar geloofwaardigheid als christelijke site verloren. En zal ik ook mijn lidmaatschap opzeggen. |
Blijkbaar kijken wij verschillend naar dit topic Natuurlijk moet CM haar christelijke karakter behouden maar daarmee houd je overlappingen en andersdenkenden niet tegen,dan creeer je een schijnwereld(wat internet op zich al is)Misschien voelen sommigen zich daar veilig bij en voor hen is dat fijn,voor mij is het niet interessant meer als er geen discussie en vergelijkingen meer mogelijk zijn(is dat niet de basis van evangeliseren?in gesprek gaan?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 11:49
|
|
|
Je kunt hier alleen .jpg bestanden plaatsen .......
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op donderdag 6 september 2012, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 11:41
|
|
|
GERRIT603 schreef: | waarom lukt het niet om een afbeelding te plaatsen |
Stel dat ik een plaatje wil plaatsen over pesten op het werk........ 1.ik klik met rechtsw op het plaatje,ik selecteer de url en kopieer hem 2.ik klik hierboven op Img 3.ik plak de url 4.ik klik weer op IMG
gelukt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 11:34
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Wat een weertje he?Nu nog somber maar dat komt goed Ik heb vrij genomen,we gaan vanaf morgen fietsen,de planning is elke dag een km of 50 te doen........met lekker veel terrasbezoek tussendoor en we sluiten het weekend af met een bbq
Geniet ze!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 6 september 2012, 11:06
|
|
|
Ik heb met verbazing dit topic gelezen.Er kwamen zoekende mensen voorbij,mensen die antwoorden zoeken/zochten voor problemen in de wereld,hoe om te gaan met de wereld om ons heen,hoe in het geloof te staan maar blijkbaar is daar op CM geen plaats voor.........ik lees woorden als "uitfilteren",ik krijg daar de kriebels van,is dat wat een christen doet?Uitfilteren wat je niet aanstaat en zo mogelijk die persoon verwijderen naar een plek buiten CM waar je geen last meer van ze hebt? Is dat de les die in de Bijbel staat?Is dat hoe we omgaan met mensen die anders denken dan wij zelf?Dan komen die getuigenissen niet bepaald positief over......
Ik ben blij dat CM dit topic open laat,met alle tegengeluiden ook al staan die woorden niet iedereen aan.Ik had wel meer wijsheid verwacht van sommige mensen,de bok op de bekende haverkist kwam regelmatig voorbij,jammer.
Een beetje desem maakt het hele deeg zuur,ik ben bang dat de harde woorden zo over komen bij iemand die zoekende is.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 23:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik stel hier geen vragen meer . Stelt een vrouw hier een vraag dan wordt er wel serieus antwoord op gegeven , doet een man hier een vraag dan wordt er maar een beetje mee gespot.
En vissertje zit nu juist zo verschrikkelijk met een vraag in z'n maag. |
Kom maar op met je vraag.....gaat het over een kapotte wasknijper .......of een smerig poetsdoekje.......een vlekje op je laars ..........of misschien over een gordijnhaakje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 23:38
Onderwerp: Wat ik zou willen (wensen en gedachte's)
|
|
|
DJES101 schreef: | Gedachtens....(zucht)
Je vraagt aan iemand zou jij voor mij iemand op kunnen halen van vliegveld....het is zo slecht weer! Diegene is pas geslaagt met zijn studie ,en niet zolang geleden zijn rijbewijs gehaald. Je vraagt nog even netjes na of ook de ouders het goed vinden ....,en ja ook zij vinden het goed! Later op de avond gaat de telefoon ,er word medegedeeld dat er een auto ongeluk heeft plaats gevonden ,en mogelijk de personen in de auto familieleden zijn. Je gaat zo snel als mogelijk naar het ziekenhuis ,wat je daar aantref is niet in woorden uit te drukken ! Duizenden gedachtens gaan door heen ,schuldgevoelens ,angst ,verdriet en pijn.. Na een heftige strijd van twee dagen overlijden de twee familie leden die in de auto zaten... De dagen erna ..gedachtens zovele...vragen zonder antwoorden ... Je kan niet meer denken...probeert er te zijn waar je zijn moet .. Je probeert je te verschuilen voor familie leden ,wil met niemand praten want jou gedachtens zijn als...als...en ik ben een moordenaar... In al deze strijd en gedachtens krijg je na een paar dagen het behaalde diploma en de onkosten rekening toegereikt ,met de boodschap zo vergeet je nooit wat je van ons heb weggenomen !! En door dit alles heen de kracht vinden ..gedachtens ...ik wens ...!! De kracht en geloof zien te vinden UIT GENADE niet WAAROM ...maar WAARTOE LEIDT DIT ALLES HEERE !! |
Vanwaar je schuldgevoel?Dit heb jij niet gewild....... Heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 september 2012, 23:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | heb je ook aan stichting leergeld gedacht, leanne? die financieren bij een laag inkomen vaak de reisjes en schoolbijdragen
www.leergeld.nl
. |
Bedankt voor de tip! Helaas doet zijn gemeente niet mee........heel weinig gemeenten hier in het noorden,jammer.......
|
|
Naar boven |
|
|