ChristianMatch

Forum

Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 40 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 11:09
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?

CHATULIEM619 schreef:
Jij bent in veel dingen een voorbeeld, want je laat met je bijdrages zien, dat het idd niet te maken heeft met opleiding en niveau. En je weet zelf net zo goed dat humor ook op de site hoort. Maar veel mensen misbruiken het forum om "stoom af te blazen" en dat kan toch echt niet de bedoeling zijn. Dat geeft veel irritatie bij anderen, maar de meesten durven er niks van te zeggen. Daarom ben ik voorstander van censuur, omdat het in mijn ogen de taak van CM is om het forum te bewaken.

Ik ben een absoluut tegenstander van censuur. Ik vind dat mensen, van welk niveau dan ook, hun mening moeten kunnen uiten op het forum.
Wat ik heel jammer vind is dat mensen zich snel persoonlijk aangevallen voelen. Vaak is het lastig om iets te schrijven zonder daarbij het woord: JE te gebruiken. Dit wil schrijvenderwerg niet altijd betekenen dat Je, ook persoonlijk is bedoeld.
Verder vind ik een mix van zinnige en onzinnige topics op het forum een mooie afwisseling. Op deze manier is er voor iedereen wat te bespreken.
De ene mens heeft een groter portie diepgang meegekregen als de ander, en dat moeten we wederzijds ook kunnen respecteren.

Voor veel mensen is het moeilijk om on-topic te blijven, en dat vind ik soms wel jammer. Laten we met zijn allen een beetje proberen om wat minder off-topic te gaan. Mocht iemand off-topic willen gaan dan is daar naar mijn idee het van alles wat gedeelte in het forum voor. ( of stuur die persoon gewoon een mailtje met je bericht)
Het zal me een zorg zijn als men in die topics eigenlijk aan het chatten zijn, maar op die manier worden de wat serieuzere topics een beetje gespaard.

Het moet niet zo worden dat ieder topic veranderd in een onzin topic. Dat ontneemt iemand de zin om serieuze topics te openen. En als iedereen eerst tot 100 telt voordat hij/zij een reactie plaatst, en niet meer reageerd op iets wat negatief, persoonlijk wordt bedoeld, dan zal er vanzelf minder gehakketak komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 10:04
BerichtOnderwerp: Hoe moet het forum worden gebruikt?

Even een topic naar aanleiding van ket topic komkommertijd.
Hierin gaf Mariska aan dat Chatuliem maar een topic moest openen over hoe hij vind dat het forum gebruikt moet worden.
Dit leek me geen slecht idee, vandaar dit topic.

Dit topic is dus niet bedoeld om te discuseren, maar om iedereen de mogelijkheid te geven hoe hij/zij vind hoe het forum gebruikt moet worden, zodat we misschien elkaars insteek wat meer kunnen begrijpen.
Moet het lol zijn, moet het serieus zijn, of een middenweg.......
Stort je hart uit, vertel je grieven, en laat iedereen weten wat jouw manier van forummen is Knipoog smiley Succes!

Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 25 augustus 2011, 10:04
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:11
BerichtOnderwerp: Het weer

MARISKA601 schreef:
pas maar op straks is er censuur op dit topic.

laten we maar heel serieus zijn op dit topic over het weer.

dus niet gaan zeggen dat het katten of honden gaat regenen.
ik zie ze al letterlijk vallen....

Op dit moment schijnt de zon.
Maar men verwacht beesten weer.

oeps censuur...

Niet zo sarcastisch Marrissie Knipoog smiley
de zon schijnt nu, dus laten we er nog snel even van genieten voordattie weg is Knipoog smiley Mijn wasmachine draait al weer, dat is nu de goede invloed van de zon Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:10
BerichtOnderwerp: Komkommertijd?!

Ik ben helemaal niet tegen een geintje, maar is het ook niet zo dat sommige topics helemaal ondergesneeuwd worden door gein en onzin?
Misschien drukt Chat zich niet zo makkelijk uit hierin, maar ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 09:05
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

FRANKT627 schreef:
Boze smiley Het is al 9 uur en ik heb nog steeds geen mooi moment gehad. Gisteren was er ook alweer niets moois te beleven...

Ik zou moeten wassen maar ik ben er zeker van dat wanneer ik de was buiten hang het gaat regen. Of dat er een vogel komt overvliegen die naar de wc moet en dan...je weet wel doet op mijn was. Ik was dan maar niet vandaag.

Ooow wat negatief....
Kijk eens naar buiten, de zon schijnt. Eeehhh... Hier wel tenminste.
Maar ik wens je een heel zonnige dag zonder zorgen frank, misschien is dat een mooi moment Knipoog smiley

Mijn mooiste moment van gisteren was eigenlijk heel gewoon.
De kinderen vroeg naar bed, en samen met mn vriend naar de verjaardag van mn vader, die vervolgens weer heel positief en leuk reageerde op ons kado.
Genieten hoeft niet in de grote dingen te zitten.

Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 25 augustus 2011, 09:07
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 02:09
BerichtOnderwerp: De bijbel als absolute waarheid

Hoe zien wij de bijbel? Als absolute waarheid, of als een geschiedenisboek wat je niet al te letterlijk moet nemen?

Zelf zie ik de bijbel als het woord van God, dat geinspireerd is door de Heilige Geest. Omdat God niet liegen kan is naar mijn idee alles wat er in de bijbel staat volkomen waar.
Het valt me op dat er mensen zijn die dit anders zien.
Maar hoe kan iemand christen zijn en het woord van (zijn/haar)God in twijfel trekken?

Hoe zien jullie de bijbel?
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:17
BerichtOnderwerp: operatie

JOSINA022 schreef:
Ben vanmiddag gebeld door de gynaecoloog met de mededeling dat ze twijfelen of de operatie wel door kan gaan gezien het abces in mijn buik in combinatie met mijn lichamelijke conditieZieke smiley
Ze twijfelen of mijn lichaam het wel aan kan.

Nu maar afgesproken om vrijdagmiddag het nog een keer te laten controleren en dan de uiteindelijke beslissing te nemen.

Ik hoop van harte dat de beslissing positief zal uitvallen!

Heel veel sterkte Josina.
Ik hoop dat je door al je moeilijkheden heen, er sterker uit mag komen.

Laatst aangepast door
JOLAN931
op donderdag 25 augustus 2011, 00:18
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 augustus 2011, 00:14
BerichtOnderwerp: Loterij

Op deze manier heb ik zelfs nog nooit aan een kringloop winkel gedacht.
Kringloopwinkels, rommelmarkten...Ik vind het er heerlijk.
Er waren momenten dat ik er heen moest, maar ook de tijden dat ik het makkelijk kon betalen ben ik er geweest.
Heeft dit te maken met stelen van de armen?
Nee, dat denk ik niet. Sommige mensen vinden het gewoon leuk(hobbymatig) om tussen al die troep van een ander te neuzen om te zien of er nog iets leuks voor hen bij is.
En....als je ooit armoede hebt gekent, en er weer bovenop gekomen bent, dan heb je wel geleerd om goed met je geld om te gaan. Daar kan ook in beter tijden de kringloopwinkel gewoon bij blijven horen om te voorkomen dat je terugvalt in de armoede.

Dat sceptische gevoel bij hebzucht heb ik veel meer bij mensen die genoeg verdienen maar stug in hun veel te voordelige huurhuis/starterswoning blijven wonen terwijl er juist een tekort is aan goedkope woningen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 12:02
BerichtOnderwerp: Onvoorwaardelijke liefde

Ik denk dat we bezig zijn om menselijke onvoorwaardelijke liefde te verwarren met Goddelijke liefde.

De manier waarop God, een mens lief kan hebben is denk ik niet te vergelijken met de manier waarop mensen elkaar lief kunnen hebben.
Ik denk dat dit twee heel verschillende discussies zijn.

Daarom is onvoorwaardelijke liefde ook iets anders als volmaakte liefde.
Volmaakte liefde kan alleen God geven, terwijl wij als mensen niet verder komen als: belangeloos / onvoorwaardelijke liefde tot elkaar die ook verre van volmaakt is.

En of Alleen God in staat is om de 'agape'liefde te betonen, daar moeten we ons niet eens mee bezig houden.
Wat heeft het voor zin om oude, griekse woorden te gebruiken als we ons prima kunnen redden in het Nederlands, zodat het beestje ook daadwerkelijk bij de naam wordt genoemd.

Laatst aangepast door
JOLAN931
op woensdag 24 augustus 2011, 12:03
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 09:41
BerichtOnderwerp: chantage

Op internet is er genoeg te vinden over chantage, smaad etc, maar geen enkele site geeft werkelijke duidelijkheid.

Wat valt er te doen tegen chantage, en wat houd chantage nu exact in.
Als we ons gechanteerd voelen wil dat dan ook zeggen dat dat werkelijk zo is, en kun je er aangifte van doen bij de politie?

Als je aangifte doet van chantage of laster bij de politie, wat gebeurt er dan met die aangifte? hoe gaat het dan verder?
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 augustus 2011, 09:36

CHATULIEM619 schreef:
Ga je nu eens inhoudelijk in op datgene wat ik geschreven heb, of voel je je daar te goed voor?

Chat, ga eens wat aardiger doen tegen cross, Je schrijfstijl grenst aan de normen van het fatsoenlijke en cross, wees eens niet zo snel op je tenen getrapt Boze smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik ben ook wel benieuwd naar de uitleg, maar jullie gehakketak over niks zorgt ervoor dat dat antwoord nooit komt natuurlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 22:23

CHATULIEM619 schreef:
Ook voor jou heb ik de vraag: waar staat dat Agape liefde goddelijke liefde is en niet bereikbaar voor mensen? Ik kan het nl nergens vinden in de bijbel.

Nee ik heb het ook niet uit de bijbel.
Dat was naar aanleiding wat Cross schreef en naar aanleiding van het bovenstaande stukje wat ikzelf bijvoegde, van wikipedia
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 22:07

FRANKT627 schreef:
De almachtige God is dat voor wie in Hem geloven. Het is dus onze Almachtige God en aangezien Hij niets kan doen of doet tegen dat geweld of onheil kan Hij niet anders dan machteloos toezien. Het is gewoon een kwestie van doordenken en kijken naar het verleden.

Dank je...het is jou mening. Ik mag geloven dat Hij ALLES in zijn handen heeft en bestuurd. Hij zorgt zelfs voor de musjes en de grassprietjes staat er in de bijbel, zou Hij dan machteloos toezien op wat er in de door Hem gemaakte wereld gebeurt?
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 22:05

CROSSROAD317 schreef:
Ik heb geen zin om op zo'n denigrerend / neerbuigend stukje, inhoudelijk te reageren, Chatuliem Engeltje smiley

Hey Cros...Doe het toch maar wel hoor, want ik was eigenlijk ook wel benieuwd naar je antwoord Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:49

FRANKT627 schreef:
God is inderdaad de almachtige God. En ja, God ziet toe op het lijden. Hij draait er zijn hoofd niet voor om. Ja, hij is machteloos tegen dat geweld want sommige laten zich niet leiden door Hem. Zo kunnen we eigenlijk spreken over een passieve en actieve God. Zoals ook soms een ouder moet toezien hoe haar of zijn kind helemaal de fout ingaat. Ik denk dat je ook als rechtgeaard christenen die wel zult inzien.

Het regent niet meer. Het is ook al donker buiten en erg zwoel...om even on-topic te blijven Knipoog smiley

De ALmachtige God, machteloos???
Dan zou Hij niet ALmachtig zijn, maar enkel gewoon machtig. Deze zin spreekt zichzelf tegen.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 21:46

CROSSROAD317 schreef:
Zelf denk ik dat, menselijk gezien, mensen niet onvoorwaardelijk lief kunnen hebben.

Ik denk zelfs dat we onvoorwaardelijke liefde niet eens kunnen bevatten.

Agapè = De Volmaakte Liefde van God = Onvoorwaardelijk

Kunnen wij bevatten dat God, Jezus Christus, zijn enige Zoon heeft gegeven, dat de Zoon moest sterven opdat wij gered konden worden van de dood, dat wij de mogelijkheid zouden hebben om het eeuwig leven te krijgen ...
In de bijbel staat dat er geen grotere liefde is dan, dat je je leven geeft voor een vriend ... God gaf zijn Zoon ... voor zondaars ...

Onvoorwaardelijk liefhebben is ook echt onvoorwaardelijk, en niet bestemd voor 1 persoon of een beperkt aantal mensen in je omgeving.
Nee, onvoorwaardelijke liefde heb je voor iedereen je hele leven lang, zonder beperkingen, zonder in te houden, zonder voorwaarden.

En dat is Agapè -- De Volmaakte Liefde van God = Onvoorwaardelijk

Er is een maar ... De Goddelijke Liefde kan wel door jou heen stromen, als kind van God, naar anderen ...

Er bestaan verschillende soorten liefde:

1.Liefde voor mensen in het algemeen: naastenliefde, caritas of 'onbaatzuchtige liefde' (Liefde die schenkt en er niets voor terug verwacht)
2.Liefde tot/van God, of van mens tot mens met God als tussenpersoon (agape)
3.Onvoorwaardelijke liefde voor alle levende wezens (metta, begrip uit het boeddhisme)
4.Liefde tussen familieleden, de liefde van ouders voor hun kinderen, enz. (storge)
5.Liefde voor vrienden (philia)
6.Liefde voor vreemden, Gastvrijheid. (Xenia)
7.Romantische liefde (verliefdheid)
8.Platonische liefde
9.Seksuele liefde, eros
10.Liefde voor zichzelf (een ontaarde vorm hiervan is narcisme)
11.Liefde tot een abstractum (bv. waarheidsliefde, taalliefde/taalmin)
12.Rituele vormen van liefde; hoofse liefde.
13.Liefde voor een voorwerp (in extreme mate: fetisjisme)
14.Liefde voor het vaderland (vaderlandsliefde)

Persoonlijk vind ik het onzinnig om al die moeilijk namen voor soorten van liefde te gebruiken als het hier enkel gaat om onvoorwaardelijke liefde. De 'agape'liefde heeft altijd iets met God te maken, en ook mensen die van God niets willen weten kunnen anderen zo lief hebben dat ze daar alles voor over hebben.

Het woordenboek zegt over Onvoorwaardelijke Liefde ‘echte pure zuivere liefde is totaal onthecht van iedere vorm van eigenbelang’.Daarom geloof ik zeker dat er mensen zijn die onvoorwaardelijk lief kunnen hebben
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 20:10
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

Laters Pieter! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 20:09

CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat de vraag een andere zou moeten zijn: als ik zulke negatieve ervaringen heb gehad, zou ik dan ooit in staat zijn een ander lief te hebben zoals ik heb liefgehad.....

Lange tijd is dat dus ook mijn vraag geweest Chat. Stiekem stelde ik het zelfs tot een criteria waar mijn nieuwe lief aan zou moeten voldoen.
Maar om op die manier lief te hebben gaan, wat partner betreft, misschien wel jaren overheen.
En ondanks dat ik er niet meer in geloofde, begin ik toch steeds meer te denken dat je, als je de juiste treft, het wel kunt.

Maar zoals zoveel dingen in het leven speelt ook hierin je karakter mee.
De een is veel beter in staat om diepe gevoelens te koesteren als de ander. Terwijl de één een stabiel en gelijkmatig gevoelsleven heeft, kan de ander allerlei hoogte en dieptepunten hebben in zijn gevoelsleven terwijl ze in het zelfde schuitje zitten.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 18:21

ROADY641 schreef:
Dat soort mensen moet je koesteren Josina. Als jij het toelaat, gebruikt God deze mensen om jou diep te genezen....

Bedoel je dat je je eindeloos moet laten kwetsen zodat God dat kan gebruiken tot je genezing? Je mag jezelf niet in gevaar begeven dacht ik...lichamelijk niet, maar psychisch dus ook niet!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 17:43
BerichtOnderwerp: blokkeren

FRANKT627 schreef:
Je kan ook je instellingen zo aanbrengen dat je alleen je vrienden op het vriendenlijstje toelaat. Als je dan 300 vrienden hebt op dat lijstje blokkeer je er ongeveer 2000.

Maar dan zou je dus heel goed die ene leuke mis kunnen lopen.
Ik vind het wel fair om iemand te mailen van hallo, ik blokkeer jou omdat....

maar zeker geen verplichting. Zeker niet als je iemand vanwege zijn/haar gedrag blokeerd. Je bent die persoon geen verantwoording schuldig
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 17:24

CHATULIEM619 schreef:
Sommige christenen beschouwen dat als een straf van God he...hadden ze maar niet zo werelds bezig moeten zijn.

Ik wil hier niet over oordelen, maar ik kan ook niet ontkennen dat Bijvoorbeeld de ikea, als koploper van winkelketens die zondags geopend is juist wel iedere keer op zondag gesloten was van de zomer vanwege een bommelding oid. Is het dan allemaal toeval?
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 17:07

Ongelooflijk.
Vanmiddag in keiharde onweer en hoosbuien de kinderen uit school gehaald. Nu...Nog maart een paar uur later schijnt de zon, en is het prachtig weer.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 16:32

HERMAN388 schreef:
Ik ben werkelijk moe van de refokring van hun eigen gemaakte regels

Ze zeggen weleens dat niet mag meedoen wat de wereld biedt
Zoals deze:

verboden voor

tv aan te schaffen
auto rijden op zondag
werken op zondag
loten kopen
bingo spelen
schaars of werelds gekleed
piercings en oorbellen

Dat is nogal lastig om alles te verbieden Boze smiley
We zijn toch niet volmaakte mensen

Oke Herman, ik kan volkomen begrijpen dat je dat moe bent of wordt, al neemt dat niet weg dat sommige regels werkelijk bijbels zijn en dus niet alleen voor de refo's zouden moeten gelden. Het is nogal een dooddoener om te zeggen dat we niet volmaakt zijn.
Alleen als je daar mee zit, open daar dan een topic over. Ik begreep gewoon de context van je stelling niet.

Laatst aangepast door
JOLAN931
op dinsdag 23 augustus 2011, 16:50
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 13:31
BerichtOnderwerp: Welkom terug

HERMAN388 schreef:
Hoi chat,
Welkom terug in our home.

Groetjes van suffende Herman

De operatie was geslaagd en verder afwachten

Fijn herman...beterschap
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 13:18

HERMAN388 schreef:
Geld maakt niet gelukkig
Als je bij God bent, ben je schatrijk

Dat weten we als het goed is allemaal.
Ik begrijp alleen niet waarom dat er altijd maar weer bijgehaald moet worden.
Dit topic gaat over het hier en nu meedoen met de loterij, en heeft niets te maken met bij God zijn.
Is er dan geen enkele mogelijkheid meer om over een onderwerp te discuseren zonder dat erbij gehaald moet worden dat je alleen in God echt rijk bent? Dat is toch niet het discussiepunt?
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:43

MARY052 schreef:
Wat zou ik graag es wat willen winnen! Heerlijk lijkt me dat om gewoon wat extra geld op de rekening te hebben. Heerlijk lijkt me het om gewoon te kopen wat je leukt vind zonder na te denken of het wel kan.
Heerlijk lijkt het me om geld te storten op alle hulporganisaties die om hulp vragen. Heerlijk lijkt het me om iemand anders geld te geven die net op dat moment te kort komt!!!

Heb ik geldzucht??? Nee absoluut niet. Doe ik mee aan een lotto?? Nee ook dat niet. Maar.............wat lijkt het me heerlijk om een groot geldbedrag te winnen!!!

Mary
Haha Mary...hoe herkenbaar.
En niet te vergeten m'n ex. Ik zou alles op zn rekening storten om maar van hem af te zijn denk ik...droom droom Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 10:36

CHATULIEM619 schreef:
Ik vind het een nogal gewaagde stelling, ervan uit te gaan, dat mensen die aan de loterij meedoen meteen geldzuchtig zijn. Sommigen vinden het spelletje gewoon leuk, verder niet.

Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat het risico van geldzucht op de loer ligt als ik dit gedeelte lees
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:07

MARISKA601 schreef:
1Timotheus 6:

7 Want wij hebben niets op de wereld medegebracht; wij kunnen er ook niets uit medenemen.
8 Als wij echter onderhoud en onderdak hebben, dan moet ons dat genoeg zijn.
9 Maar wie rijk willen zijn, vallen in verzoeking, in een strik, en in vele dwaze en schadelijke begeerten, die de mensen doen wegzinken in verderf en ondergang.
10 Want de wortel van alle kwaad is de geldzucht. Door daarnaar te haken zijn sommigen van het geloof afgedwaald en hebben zich met vele smarten doorboord.

Dat is dus duidelijk.
Meedoen aan de loterij is dus niet verkeerd, maar het risico dat het met zich meebrengt is geldzucht, wat dan weer wel verkeerd is.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 09:04
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

Als we Marissie toch niet hadden..... Knipoog smiley
Bedankt Maris, handig om te weten.
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931 (45)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 augustus 2011, 08:48

Ik dacht dat het mooi weer zou worden, maar nee....HET PLENST!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van JOLAN931
Ga naar pagina Vorige 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 40 Volgende
Pagina 17 van 40