Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:25
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
gewerkt auto ongeluk gehad zwemvierdaagse alsnog afgerond eten gemaakt en nu............ZITTEN!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 08:12
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 'Het gaat wel goed met haar en haar baby en dochter', schreef je...terwijl op je profiel staat dat je geen kinderen hebt. Een beetje raar eigenlijk. Tenzij...maar de rest kan je zelf wel invullen. Nou ja er staan nog wel andere onduidelijkheden op die er op wijze dat dit profiel nu door iemand wordt gebruikt en niet door de eerste eigenares. |
dat zou je dan voor kennisgeving kunnen aannemen, frank; so let it go.
welkom op cm roos (071)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:18
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af wie op het profiel van Roos423 zit...de eerste Roos heb ik gekend maar die was heel anders dan het profiel dat nu verschijnt op Roos423... |
je vind het antwoord in de laatste drie regels op haar profiel, frank; vrijgezelle roos (071) heeft haar acount in gebruik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 21:01
Onderwerp: Ik denk anders over sex!
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Waar liefde woont, gebied de HEER' den zegen.
En wat als je de meest ultime uiting van liefde uit? Daaar mag je toch met heel je lichaam en gevoel van genieten zou ik zeggen. En doe dat dus ook. |
mag ik je bijbeltje lenen, willem? die "vertaling der Schrift" ken ik nog niet, namelijk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 22:44
Onderwerp: ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Kan je niet beter met Visser meerijden? Dan haal je onderweg Mario nog even op en je bent er zo!.....Of ben ik nu wat te bemoeierig? Of praktisch denkend? Heb jij geen getob met wegen...... |
je bent gewoon goed bezig, willemijn. vrouwen sturen nu eenmaal goed............. (toch? al is het soms dat ik wat extra kilometers maak!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 17:32
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
soorten, hokjes en slotjes.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 22:15
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | hebr 13:4> nbg 4 Het huwelijk zij in ere bij allen en het bed onbezoedeld, want hoereerders en echtbrekers zal God oordelen
het bed onbezoedeld> heeft met sex in het huwelijk te maken. |
het woordje "want" geeft de reden aan dat het voorgaande is opgeschreven, flowerfull;
bovendien lees ik die tekst als dat een huwelijk eervol is, en er geen begrenzing is qua beleving. (tenzij je over de grens van je partner gaat; dat zou niet vanuit liefde zijn.) je bent echter wel levenslang verbonden met je partner; er past geen derde persoon in dat plaatje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:19
|
|
|
BEUN656 schreef: | Ik zou zeggen: zie het antwoord van Gerrit. Je wilt het verstaan of niet... |
ik versta het heldere nederlands van de meeste cm-leden prima, beun!! en kan hun gedachtengang ook volgen.
jouw dialect versta ik niet; in mijn ogen is dat geen nederlands, maar de refindimaanse versie van midianistisch!!
wat betreft je laatste belediging aan mij wil ik graag het volgende aan je kwijt; ik hoorde deze week een spreuk die ik met je delen wil;
soms is de domheid van mensen te groot, om haar met intelligentie te bestrijden.
hannah; rechterflank reformatorisch. maar dan wel in een heel andere stijl dan beun.
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 24 juni 2012, 17:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:56
|
|
|
shanita; gezuiverd van ACHT beledigingen in die paar regels bedoelt beun uiteindelijk te zeggen; (of je je verwaardigd hem te antwoorden laat ik aan jouzelf over; ik dacht dat je aangegeven had, dat je beledigende mensen een speciale silence-behandeling gaf )
BEUN656 schreef: | Heb jij nooit begrepen dat God juist huwelijk heeft ingesteld als verbintenis tussen man en vrouw? We zitten hier op een Christelijk datingsite... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:51
Onderwerp: Kunnen christenen aspartaam blijven innemen?
|
|
|
[quote=VIOOL689]lees eens het boekje De Hemelse voedselbank, van drs.Noordermeer daar staat zoveel in wat Gods bedoeling met voedsel is .Als je zoveel mogelijk puur eet heb je die vieze aspartaam en alle rommel niet meer nodig.Met al de voedsel toevoegingen eet je beslist niet gezond.
heb je toevallig een isdn nummer voor me, viool?
ik heb al wel van een dergelijk boek gehoord, maar kende de titel niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 15:46
|
|
|
regel maar effies een topic, frank!!
het is tenslotte zomervakantie!
ik heb wel overwogen eens naar "het kwekkeltje" in rosmalen te gaan met elkaar; https://sites.google.com/site/hetkwekkeltjee/foto-s-1 een gratis toegankelijke, leuke speeltuin; maar de ligging is niet centraal in nederland. dus ik denk dat de groep dan veel minder groot zou zijn.
mochten er mensen zijn die interesse hebben, dan hoor ik dat graag in mijn mailbox. hier dus liever niet; anders wordt het een beetje te verwarrend voor het regelen van de picknick.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 24 juni 2012, 15:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 15:32
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181
harald940, 37 jaar, regio 038 ...... ...... ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... .....
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 27 juni 2012, 18:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 15:06
|
|
|
BEUN656 schreef: | YES, God is niet alleen liefde. God is ook rechtvaardig en vertoornt zich over de zonde. TOORN=Getergde liefde. |
als ik je dus goed begrijp, bedoel je te zeggen;
God is LIEFDE én God is getergde LIEFDE?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:31
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | "iemand die zulke uitingen naar mijn adres uit, getuigd van hoogmoed en van zo iemand kan ik zeer zeker niets van leren!". En zal ik even nog persoonlijker worden, van jouw kan ik zeer zeker niets leren!! |
Harald hoogmoedig???
hmm, Harald, porwerfull is vast de eerste die je hoogmoedig noemt!!
hannah.............kan nog errug veel van Harald leren!!!! (bescheidenheid bijvoorbeeld........?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 16:36
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, als je zo redeneert kan ik maar weer beter in de abdij gaan leven. Een strenge orde zoals de Karthuizers waar de stilte zo extreem is dat het pijn doet aan je oren en waar het genot van de eenzaamheid zelfs je er van weerhoudt om in een spiegel te kijken. |
oooohhh..........mag ik mee, frank? dan kan kwebbeltje haar hoor-toestelletjes thuis laten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 01:29
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Een watte sorry ben blond |
de belgen hebben de toetsen door elkaar geklutst staan op het toetsenbord, erika links boven hebben wij op rij de toetsen; q,w,e,r,t,y, (qwerty) zij hebben er heel wat anders; typt VAN GEEN METER!!
ehhh ik bedoel; het typt heel vlaams.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 01:08
|
|
|
HERMAN968 schreef: | christenman die gezaghebbend is in de leer gezien je vele tussenkomsten |
een dominante VREDE-STICHTER?
heide, vredestichten is een vrucht van de Heilige Geest
en de vruchten van de Geest zijn; liefde, blijdschap, VREDE, etc.........
JOL, op welke score zitten we inmiddels?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 00:45
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
HEIDE115 schreef: | EN ALS JE;WEEST STIL,WANT IK ZAL VOOR U STRIJDEN NIET ''KENT''... DAN BEN JE VERDWAALD! |
AUW, heide, die is raak. en ik vind dat toch zooooo moeilijk he!! stil zijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:52
|
|
|
JOL252 schreef: | Turf ik effe mee
IIIII IIIII IIIII III |
graag, jol, dan kom ik ook eens aan andere dingen toe, weet je!!
hannah.......heeft al een dagtaak......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 22 juni 2012, 17:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:49
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Thanks Hanna, zal typefout verbeteren . |
probeer je dan ook gelijk alle namen op de juiste manier te spellen, herman?
oefening baart kunst.........
(niet alle domheid is te bestrijden met intelligentie hoorde ik pas.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:46
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Hij wil dat je ten volle vervult bent van Zijn liefde. Je hebt nu de keuze verder ingaan op je fantasiën hetgeen de goegemeente van cm niets liever heeft, of resoluut kiezen om dicht bij Jezus te wandelen. Up to you. Wake up |
IIIII IIIII IIIII II
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:45
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Ik stel de vraag aan jou grote broer! Heet was jou item, toch ! |
IIIII IIIII IIIII I
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 08:47
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [i]Dank je wel voor dit opbouwend woord, lieve Chanita. 'k Ga mijn best doen je boodschap te vatten. Mijn boodschap is " Pas op maar voor de lieve triggers Chanita: de gluipers jo, de mooipraters die het evangelie misbruiken om zoekende mensen op een verkeerd spoor te zette. Hun graantje mee te pakken, jawel zelfs dat. Jij en ik hebben het voordeel van gebed bidden om te bidden voor de "gave des ondescheids". Maken we er samen een gebedspunt van?!"[/i] |
IIIII IIIII IIIII
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 22 juni 2012, 08:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 08:41
|
|
|
[quote=HERMAN968]
een tongkus een brug tever??? waarom dan wel, herman?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:43
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en dat allemaal met je bepaalde hand??? Maar ik heb niet alles gevolgd de laatste maand dus de situatie kan veranderd zijn. |
pssst, verkeerde smiley, vrank!! t moest de zijn, joh!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:04
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Je trekt de discussie scheef Willem, totaal. Het gaat niet om veroordeling, zeker niet. De ene mag anders zijn dat is geen enkel probleem. Ook jij maag sex hebben zoveel je wil. Maar zet aub twijfelaars en zoekende niet op een verkeerd spoor. Doe daar absoluut niet aan mee. Oke ! |
IIIII IIIII I
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 21 juni 2012, 15:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 08:44
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [color=blue][i][i]Tegen een Calvinist als jou, begin ik niet eens aan. Het zit 't em in het hart. god ziet het hart aan. En dit vorum is onveilig voor mensen die het standpunt huldigen van "geen sex voor het huwelijk" want dan komen jullie met jullie teksten en theorien af van God zegt van wel. Blijf eerlijk Willem, in de eerste plaats tov God. En dat je faalt, is niet erg we weten dat we allemaal terug bij Hem kunnen komen. Maar leg je er niet op toe. Da's alles.[/i][/i][/color] |
IIIII III
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 21 juni 2012, 08:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |