Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 23:48
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ligt ook niet centraal in het land |
Weet jij niets Visser? jij woont toch vlak bij Belgie? Vissen op zee? Ook leuk toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 23:16
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Misschien is Walibi World een idee, Chat? Is zowel geschikt voor kinderen als voor volwassenen.
Maar 'k begrijp je hoor, een binnenspeeltuin is ook niet mijn ding. 'k Ga 1 keer per jaar op schoolreis (word ik zelfs voor betaald), een paar keer per jaar met m'n neefjes en nichtjes op pad en that's it. |
En Walibi ligt centraal........voor iedereen te behappen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 12:02
Onderwerp: Onbegrijpelijke - koranverbranding
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ga ik hier op in, of gebruik ik mn verstand...............ehhhmm nee, ik doe mijn best om mijn mond te houden. |
Gelukkig neem ik het niet serieus dus ik hoef mijn best niet te doen om mijn mond te houden Eigenlijk is het wel een beetje sneu als je zo denkt........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 21:37
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | ik soreek nu ook uit mijn ervaringen van nu.....en OOK ik...ging met overtuiging in het huwelijk...maar een hele grote fout geweest, en achter af...is altijd zo, zie je het... en zeker///zijn ook huwelijke die OOK goed gaan en zijn..... maar ..ik bedenk me,. nu met ervaringen en wijsheden, dat he wel heel veel zegt...trouw zijn tot de dood... |
Ik moet je eerlijk zeggen dat ALS ik nu weer ging trouwen ik er toch ook wel weer vanuit zal gaan dat het tot de dood ons scheidt is............. Je moet ook vooruit leven en weer kunnen geloven in het goede......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 21:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | als ik jouw gemiddelde reacties lees.... ben ik blij dat IK wel realistisch ben |
Neem van mij aan, IK ben vrij realistisch.......
Het is niet altijd wat je leest van iemand he, maar meer van wat je niet leest..... En je maakt mij niet wijs dat jij dat ook niet weet......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 21:22
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
HENK710 schreef: | Een gevaarlijk stigma in mijn ogen. Er zijn voldoende mensen die zeer bewust ja zeggen en trouw beloven tot de dood, ook op die leeftijd. Dat dit niet altijd ook volbracht wordt, hoeft niet te zeggen dat de keuze indertijd niet bewust geweest zou zijn. Er kan vanalles op ons pad komen waardoor we ergens vast lopen en/of waardoor we ons niet meer (kunnen) houden aan onze belofte. En ja, dat is spijtig, dat we dat als mensen niet altijd (meer) op kunnen brengen. Maar maakt dat de eerdere keus meteen niet bewust???? |
Is het niet zo dat je achteraf bedenkt dat het misschien niet zo verstandig was en is geweest? Wijsheid komt met de jaren toch? En praktisch niemand die gaat trouwen doet dat met het idee om weer te gaan scheiden......en het is net wat Henk zegt, er kan zoveel op je pad komen en je kan ieder een andere weg gaan terwijl je dat niet voor ogen had toen je ging trouwen........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 21:03
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Een beetje spraakverwarring geloof ik Jonathan, met iets nieuws bedoelde ik deze muziek niet maar wat anders..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 20:37
|
|
|
PIETER649 schreef: | jij ging toch zo graag uit van t goede in de mensch?? |
Zeker, maar heb ook oog voor de minder goede dingen van de mens hoor...wel realistisch blijven Pieter......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 26 september 2010, 20:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 19:55
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
PIEKIE042 schreef: | door kerk instituren zijn er toch vele oorlogen gekomen....
Jezus heeft het leven voor geleefd, en in Zijn voetspoor mogen we toch volgen?
jaren geleden nam ik ook alles klakkeloos aan wat er in de samenkomst gezegt werd, en dacht ik ...."zij"weten het wel....NU denk ik zelf!! en dat bevalt wel heel goed... omdat?? ik een levende relatie met God heb.. simpel... |
Is het ook niet zo dat wij een beetje invullen dat de kerk allerlei regeltjes heeft? je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor wat je wel of niet doet toch?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 26 september 2010, 19:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 19:40
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
MAR907 schreef: | Gemeenschap voor de (maatschappelijke)huwelijk, is voor God geen probleem, zolang het binnen Zijn richtlijnen is.....!!!!!
Niet dat wat de "kerk" leert, wel dat wat Hij gezegd heeft. |
jaja Mar, zo praat je alles recht als het je uitkomt......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 19:17
|
|
|
MARIO216 schreef: | Hé wat bedoel je nou?? |
je vertelde me pas dat je wat nieuws had aangeschaft....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 19:06
|
|
|
MARIO216 schreef: | Waar zouden we zijn zonder de trein......... , sorry muziek |
En waar zonder auto he Mario??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 19:05
|
|
|
GERT856 schreef: | Was een foutje, dat spugende bekje ik moest van weer iemand anders (vrouwlijk) van die smoeltjes er bij doen anders werd de toon van mij niet begrepen, ik dacht dat dit bekkie met concumsie sprak, deze nog een maal ter verduidelijking ik had het al veranderd, nog veel leesplezier toegewenst. |
Je moest natuurlijk niets maar deed het zelf.........flauwe verontschuldiging hoor........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 22:28
|
|
|
Ik stel voor dat we elkaar met respect benaderen op het forum en daar hoort ook bij dat we ieders recht om te posten respecteren en niet ter discussie stellen.
Goede tip Zinga.....! Laten we ons er alletwee aanhouden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 september 2010, 22:25
|
|
|
...ahum...wordt Anita nu veroordeeld......???????????????????????
Ik wil graag nog even reageren op alle commentaren richting mij....... Bovenstaande opmerking, ja , daar heb ik inderdaad kritiek op omdat het in mijn ogen zo'n verborgen boodschap is......je kaart wat aan, even een ahummetje erbij en de toon is gezet......Maar zeg wat je bedoelt..... Laat mij dan maar duidelijk zijn in mijn verhaal en ik vraag me af waarom mensen gelijk het liefdeloze in een verhaal zien en mij daar op afrekenen......Ik ben het er duidelijk niet mee eens en dat mag toch? Zoals anderen hier ook een ander aanspreken? Het is maar een beeld zoals mensen het willen zien prima......maar niet terecht... Maar het feit dat iemand een emotion bij mijn naam schrijft die overgeeft kan blijkbaar wel? \En dat is respect???? Het is een forum om te discussieren en niet een forum om maar één mening neer te zetten........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:18
Onderwerp: liefde en opleidingsniveau
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat heeft dat met liefde en opleidingsniveau te maken Chris zou een eens voor iedere keer dat er off-topic wordt gereageerd een euro moeten vragen en dat doneren aan een goed doel. |
Dat heeft er indirect mee te maken Mario, snap dat dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:07
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ja.....k had alleen een vraag over de manier waarop gereageerd werd.... mag toch wel? t'ís een publiek forum.... |
Vraag me dan werkelijk af wat de meerwaarde is van je vraag.......je zaait alleen onrust.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 september 2010, 18:39
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | idem dito Willemijn...het ging mij ook om de toon van je reactie op iemands posting... zich schamen voor een eigen mening?? |
En wat is jouw mening hier nu over? Als je hier een eigen mening neerzet kan je verwachten dat mensen dat absoluut niet met je eens zijn........en dat dan ook bestrijden.......is het boeiende van een forum nietwaar......? Je moet niet gelijk uit iedere zin opmaken dat je iemand veroordeelt........we hebben het erover en zijn het niet eens.....en daarin bestrijden we elkaar, heel wat anders dan veroordelen.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 21 september 2010, 18:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 23:40
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Gezellig, samen op de bank. Jij borduurt en hij breit!
Gezamenlijke hobby: handwerken. |
Zijn er wel profielen met mannen die breien????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 23:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou , laat mij dan maar lekker vissen. |
Ach Visser: een leuke snoekbaars borduren? Is dat niets voor je? Misschien wel net zo rustgevend als vissen?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 september 2010, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 23:29
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat idee kreeg ik ook al. Lijkt me bijna saai. |
Ook even praktisch.....ik vind borduren leuk,heerlijk om me daar een avond in te verdiepen in welke kleur welk kruisje moet.......ook lekker rustgevend, geen stress... Waar vind je nu een man met dezelfde interesse??????????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 september 2010, 23:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 23:24
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vind dat je elkaar gewoon aan moet kunnen. Een slimme vrouw walst over een naïeve man heen. Een naïeve vrouw wordt gedomineerd door een slimmere man. Er zijn verschillende belevingswerelden, en daarom kun je het beste op zoek gaan naar een gelijkwaardige partner, wat betreft niveau, wat betreft leefstijl, wat betreft interesses..... |
Leg je dan de lat niet erg hoog Chatuliem? Je kan elkaar toch ook aanvullen en de ruimte geven voor zaken die niet jouw keuze of interesse hebben? Als je maar wat voor elkaar voelt daar gaat het toch om????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 23:08
|
|
|
ANITA324 schreef: | Willemijn als zuster blijf ik van u houden zoals Jezus van u houdt
Shalom, |
Anita, voor dat het een eigen leven hier gaat leiden...ik veroordeel jou niet.....ik vind het alleen erg dat jij en ook anderen hier, dit soort dingen over medemensen schrijven.............ik vind dat namelijk niet christelijk........ En dat mag ik hier natuurlijk ook best zeggen......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 september 2010, 23:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 23:05
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | ...ahum...wordt Anita nu veroordeeld......??????????????????????? |
Zo schrijf en denk je niet over anderen, en je bent niet de enigste hier op het forum hoor.....
Goed lezen Annette........het ging mij om de toon waarop meerderen hier hun mening presenteren......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 16:27
|
|
|
Als christen blijven we ons medemens voor ogen houden en liefde geven.
Anita, als je dit schrijft en meent kan je het bovenstaande wat je schreef wel schrappen......... Zo schrijf en denk je niet over anderen, en je bent niet de enigste hier op het forum hoor..... Je kan het met andersdenkenden niet eens zijn maar je doet nu net als zij doen......lekker veroordelen en de meest vreselijke kreten hier neerzetten....... Zie in liefde om naar de ander dat is wat God van ons vraagt en dat is heel wat anders dan het met iemand of zijn overtuiging eens zijn..... Triest om dit allemaal hier te lezen....... Ik sluit me bij Hannah aan die eerder bij een reactie schreef: schaam je.....!
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 20 september 2010, 17:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 september 2010, 12:30
|
|
|
Kweet niet of je het weet we zijn voor de moslims Honden en de joden worden varkens genoemd zo zien hun dat. Er zullen heus mensen zijn die emotie`s hebben maar de moslims hebben geen ziel in die Jezus Christus niet kennen.
Gelukkig hebben wij als christenen wel oog voor onze medemens he, wat voor geloof ze ook aanhangen en wie ze ook mogen zijn....... Die moslims noemen ons dan wel honden(ik citeer even) maar gelukkig zijn wij niet zo........ Was het maar waar zoals ik bovenstaande opschreef......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 september 2010, 22:14
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | pfffft je noemt geen namen zeker??? man, wat ben jij langdradig.................. |
Haha, ja lang dat klopt wel maar draderig, dat weet ik niet. En draaierig zeer zeker niet. [/quote]
Zet je vorige foto er maar weer op Visser , dit duurt zo lang.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|