Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 20:57
Onderwerp: Forum vernieuwd
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wel raar dat CM vraagt om eerst akkoord te gaan met nieuwe regels voor je kunt reageren. Je kunt pas kritiek hebben op de regels nadat je akkoord bent gegaan. Ergens klopt er iets niet.
Er is hier een tijd geleden een discussie geweest - en die werd echt heel fatsoenlijk gevoerd - waaruit kwam dat oude bijdragen niet verwijderd mochten worden. Het hangt inderdaad van normen en waarden af, maar topics weggooien is feitelijk een vorm van electronische boekverbranding. Ik huiver daar altijd een beetje van. Het is weliswaar ruimte maken op de server en het zal wel ingegeven zijn dat mensen niet over vroeger mogen praten maar het is een ernstige vorm van dedain naar iedereen die in het verleden echt zijn best gedaan heeft goede bijdragen te leveren. En dat zijn er meer dan een en twee
CM wisselt de laatste tijd wat snel van moderator en ik snap best dat men dit niet heeft gelezen. Oude topics dienen vaak als referentie bij onderwerpen die van tijd tot tijd weer opkomen. Het is een slechte gedachte om topics op slot te gooien en te verwijderen en het heeft geen enkel nut. Bijdragen van mensen worden door het electronisch toilet gespoeld. Ik vind dat echt respectloos en vraag me af of een nieuwe moderator hier niet toch eens over na zou moeten denken.
Een goede vernieuwing was ook geweest als het forum niet meer openbaar zou zijn. Waarom moet iedereen die me kent al mijn bijdragen die plaatsvinden binnen mijn privesfeer op het Internet kunnen lezen?
Op CM gedragen sommigen zich als kleine kinderen met een kort lontje maar het meerendeel is volwassen en heeft dit soort moderatie niet nodig. Zelfverantwoordelijke zelfbepaling is een kenmerk van volwassenheid.
Thomas |
een goede vernieuwing zou inderdaad een gesloten forum te zijn wat heeft een ander buiten cm aan mijn opmerking cq meningen.
ook vreemd dat ik akkoord moet gaan voor ik wil reageren dat weerhoudt mij van enthousiast reageren wat jammer is
ergens wel logisch dat er regels zijn maar respect voor elkaar hoort bij je standaard opvoeding toch ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 12:59
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PETRA373 schreef: | ben ook met de was bezig... dacht in d e tuin, word ik bruin, ben maar binnen verder gegaan, komt regen lijkt het wel, en wil echt bruin worden... grommmm doe nog wel effe als of ik uit rusland kom of zo |
Hier schijnt de zon vol op tis echt warm pfff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 11:11
Onderwerp: Forumregels
|
|
|
LANFY127 schreef: | @ de CM redactie:
Heb contact gehad met de moderatie op FT en jullie kunnen de forumregels overnemen en aanpassen zoals jullie willen! Scheelt weer een hoop werk, denk ik dan! |
goed bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 11:09
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
zucht ... eerst een hoop onzin gelezen hier bah waarom elkaar niet gewoon respecteren en laten leven.
De een is vroom de ander cynisch en ik ben gewoon ik zei de gek
leef je eigen leven zoals jij denkt dat God dat van jou verlangt want alleen jijzelf moet je verantwoorden en niemand anders
back on topic ik ga de was verder doen en daarna naar therapie weer joepieee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 juni 2013, 11:01
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
PETRA373 schreef: | Komt vast wel iemand waarvoor jij d e leukste bent |
vast wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 21:02
Onderwerp: Date afgezegd
|
|
|
KLUS667 schreef: | Dankje |
yw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 20:59
|
|
|
MARTIJN277 schreef: | Misschien was het bepaalde dames nog niet opgevallen, maar mijn reacties stonden VOL met humor Helaas slaat het niet helemaal aan. Kan gebeuren: ik ben dan ook niet de (aller)leukste man op CM (voor jullie)......... |
je hapt heerlijk ook al ben je volgens eigen zeggen niet de leukste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:40
|
|
|
KLUS667 schreef: | Wuh oeps Dank je voor je uitleg Mamaloe en je bevestiging Zeeland |
Staat je goed dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 19:38
|
|
|
KLUS667 schreef: | Stelling van vandaag: "alleen leuke mannen zitten hier op het forum" |
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 18:03
|
|
|
ik dacht al mis ik nu iets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 17:56
|
|
|
JANS221 schreef: | Bekijk dit inderdaad met een beetje humor. Ik schreef op 7 december 2012 het volgende: ``De enige leuke man? Op CM? waar? Toevallig ben ik de enige leuke vrouw! Matcht goed dus!`` Van jou hoef ik dus geen mailtje meer te verwachten. Ik wacht dan maar op de enige leuke man van CM! |
ben je toch ook Jans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 17:54
|
|
|
nou Martijn bekijk het van de humorvolle kant en dan daarbij soms moet ff dollen gewoon kunnen toch ?
ik zal van mezelf niet zeggen dat ik leukste ben laat ik wel aan dde ander over. Al hoewel een beetje zelfspot soms best mag vind ik
en 13 in een dozijn hoeft voor mij niet zo, heb liever een prins op het witte paard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 juni 2013, 15:56
Onderwerp: Ik droom over jou..en jou warmte;)..
|
|
|
Feeling hot hot
Pff het zonnetje straalt op haar warmst, mag iets minder van mij
1 voordeel nu smaken de ijsjes lekkerder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 23:31
Onderwerp: ga je mee? picknick/bbq, zaterdag 27 juli in ede op de heide
|
|
|
[quote=WILLEM618]we willen op zaterdag 27 juli voor de zestiende keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen vanaf twaalf uur. (zelf ben ik meestal een half uurtje later.....) bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur 's avonds.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde "schema" aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd en iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via het forum lezen dan via de mail (ik heb het momenteel te druk om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknick ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop weer op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 40 jaar, regio 073, met pleegdochter (7 jaar) anna415, al jaren 25 jaar, regio 0546 roelande354, 54 jaar, regio 342 natascha642, 43 jaar, regio 0546 shanita130, 41 jaar, regio 078
willem618, 44 jaar, regio 0344, met twee kinderen (4 en 10 jaar) harald940, 38 jaar, regio 038 pieter619, jong van geest; taxi-chauffeur.... johan209 38 jaar, regio 073 lanfy127, 43 jaar, regio 0318
Laatst aangepast door
|
NATASCHA642
|
op maandag 17 juni 2013, 23:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 juni 2013, 09:48
Onderwerp: klaagmuur
|
|
|
JOL252 schreef: | Zuchterdizucht, de harde schijf van laptop is aardig toegetakeld geloof ik maar kan voor nood via speciaal programmaatje van vriendlief op internet. |
Ja dat is ook vervelend maar je bent er gelukkig weer, sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 21:21
|
|
|
zucht piep piep de batterij van me rookmelder is bijna leeg, morgen ff nieuwe halen want dit is irri
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 15:43
Onderwerp: Vrouwen het initiatief nemen?
|
|
|
ben maar ff tijdelijk gestopt met iniatief nemen ze schrikken te erg laat ze mij maar vangen
brengt misschien meer resultaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 15:33
Onderwerp: chatten in chatbox!!!
|
|
|
TALITHA162 schreef: | Heeey lieve cm'ers wij missen jullie in de chatbox !!! Het is allemaal niet eng hoor we zullen niet bijten!!! Gister hebben we gezellig muziek met elkaar gedeeld !! dat was hardstikke fijn en gezellig !! Hou je ervan nieuwe mensen te leren kennen ? Vind je het leuk over verschillende onderwerpen te praten of juist beetje te dollen? wil je je verhaal kwijt en een luisterend oor ????? Kom dan gezellig naar de chatbox wij wachten op jullie !!! liefs van de chatters !!! |
altijd als ik er ben is er niemand of ze zeggen niks en als je eens dolt gaan ze boos weg .... zucht ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | Klopt, ha ha, hij moet vereerd zijn hij een mail van me krijgt, ha ha, zo Kun je het ook bekijken |
zo bekijk ik het ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 14:10
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ach, misschien vind hij d email wel heel debielig Zou kunnen
Zie wel.... H ha ha |
je niet druk om maken wat hij vind, jij bent het waard of niet he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:55
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ja, en die ik leuk vind is ook nog in de markt voor jullie, Vooral nadat ik hem debieligge mail heb verstuurt..... Tsss warom doe ik altijd zo debielig soms met mannen.... Ha ha hij heeft hem nog niet geopend, maar warom kan je verzonden mails niet gewoon weer effe terug halen, op niet verzenden |
haha ik ken het hoop ook altijd dat hij hem leest en dat als die gelezen is ook terug mailt, want dat is ook altijd maar afwachten he ...
en waarom debielig je laat uit enthousiasme je hart spreken is daar wat mis mee dan ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:46
|
|
|
PETRA373 schreef: |
Volgens mij zitten er zelfs een paar leuke mannen op cm, zo te lezen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:19
|
|
|
maar het lijkt er op dat er inderdaad een leuke man op cm zit
wordt vervolgd voor nu zeg ik lekker niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 juni 2013, 13:17
|
|
|
KLUS667 schreef: | Gooi je zeeuwse zunigheid wat betreft durf oan de koonte en ik zegge: DOEN! |
vooral doorgaan, niet geschoten is altijd mis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:14
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik vind het best jammer dat dit goed lopende topic onder christelijk leven nu gesloten is en opnieuw opgebouwd moest gaan worden onder "van alles nog wat". Het was in beginsel eigenlijk ook niet zo bedoeld voor "geneuzel" maar voor wie het verstaat zet ik het startschot van de 1e klaagmuur hier weer neer.
Klaagmuur is daar niet voor niets klagen is niet negatief beginsel
Klagen als je je beklag doet op de juiste plek achterlaten
Dan toekomst in rug naar muur verder, met nieuwe moed lopen
Klaagmuur is niet voor niets nagebleven briefje in de muur stenen
Gedenken zoals Jakob steen als Bethel briefje, teken tussen stenen Hoop! |
mooi geschreven en ik vind het net zo jammer maar goed ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 19:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Moet ik de kat sturen???
|
grinnz das wel een goeie aan de mijne heb ik niks haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:56
|
|
|
Dan begin ik maar met een nieuwe klaagmuur want die ander is gesloten.
Mopper Mopper duiven in de aanbieding gratis af halen wel zelf vangen grinnzzz
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 17:11
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik heb ook geen last van die koeien hoor, vind het wel gezellig. In het najaar zien we vanuit huis zo de kalfjes geboren worden in de wei. Koeien in de wei stinken veel minder dan duiven die in een woonwijk opgepropt in een hok zitten. |
Dat bedoel ik maar en helemaal met een bejaarde buurman die zijn eigen hok niet schoonhoudt.
Heb liever koeien of ezels die aan het eind van de straat wonen
Laatst aangepast door
|
NATASCHA642
|
op zaterdag 15 juni 2013, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 juni 2013, 09:10
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Bordje met 'verboden voor duiven' neerzetten.
Nee hoor.
Schoonmaken met heel heet water met veel bleek erin, daarna met sodawater.
Niet inademen, dus steeds ff andere kant opkijken.
Alles waarmee je het schoonmaakte weggooien vanwege bacteriƫn, ik bedoel doekjes, sponsjes etc., plastic handschoenen gebruiken.
En dan een net spannen.
Anders, zie duivenbestrijding op google voor veel tips. Bv: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=937252 |
mopperdemop dan zou ik het hele duivenhok willen wegpoetsen haha en net spannen heeft geen nut ze staan iin de achtertuin die grenst aan de mijne zucht ....
|
|
Naar boven |
|
|