Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 20:14
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HENDUK927 schreef: | heb je de muts nu ook op dan Tink
of zijn dat andere rode flappen of oortjes |
wat jij wil hebduk....maar het is een echte wintermuts....in rood of rose....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 15:10
|
|
|
HENDUK927 schreef: | oeps Tink zag ik je laast niet lopen met een wit mutsje op |
whahahahaha....ik heb een mooie rode puntmuts of _ speciaal voor Mars_ een rose.... zo'n hippe met die leuke flappen aan de zijkant......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 13:02
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | tsss, watje...
|
dan maar een watje....ben geen eskimo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 10:02
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | over 20 graden kan dat wel, ja.. |
20??!!! neem van mij aan dat er dan nog minstens 5 bij moeten....ben de grootste koukleum die er is.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 09:57
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bijna goed...het is minder koud, maar nog wel onder nul. vanochtend om 05.30 was het buiten de poort van CXX slechts een graad of -3,5... |
das igg warmer dan wat het van het weekend was.....kan bijna mijn zomerjurkje aan...bijna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 09:28
|
|
|
het lijkt wel te dooien......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 februari 2012, 16:52
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoi Marsjg,
Van Harte gefeliciteerd met je 44 ste verjaardag, een fijne dag gewenst. Tink natuurlijk ook gefeliciteerd met je lief
Groetjes Erika
|
dank je wel Erika.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 10:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De zon schijnt en een mooie heldere lucht...laat het zomaar blijven |
maar berekoud volgens mij....een dagje verwarmingkleven, denk ik maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 13:12
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je nu de wekker had laten rinkelen om 5.30u kon je nog 2 uur langer blijven liggen wat nóg heerlijker is... |
is wel zo, maar als je onverwacht naar huis mag, terwijl je moest werken....tjaaaa, dan is het helemaal lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 08:44
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Niet voor mij! |
nummer 66?? als je maar heerlijk hebt gegeten....daar gaat het om
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 08:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het is hier wit Vind ik mooi zat,zo'n laagje,de rest van die troep mogen jullie hebben........ |
de lucht is hier erg grijs........zou de sneeuw vandaag nog komen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 01:27
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ach, die vrouwen van tegenwoordig hebben geen manieren meer, herman...denk nog maar nog eens goed na voor je het ja-woord uitspreekt... |
moeten we met 2 woorden spreken Frank? het ja-woord met 2x ja???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 01:26
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Stukkie eend, stukkie valken, sausjes, nasi, gloenten, atjal, kloepoek....... het was allemaal heel lekkel!!! |
sambal bij...??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 05:53
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Nee, om een paar redenen: ik weet mijn rooster niet, zou ik nr.26 van de groep zijn (en dat kan/mag niet), en het is tegen een van mijn principes. verder zijn er de afgelopen dagen dingen tegen en over mij gezegd in de chat, waardoor ik niet eens meer mee WIL. |
oke...jammer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 januari 2012, 00:41
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | even een opmerking tussendoor:
de lijst van deelnemers klopt niet. Marsjg en Tink hebben op de vorige pagina (pagina 8, dus) aangegeven dat ze niet mee gaan, maar staan nog wel op de lijst.
|
we gaanw el mee hoor griffin.....gezellie....kom je ook?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 januari 2012, 11:17
|
|
|
sneeuw...gister begonnen, eigenlijk vannacht, rond 0.30....... een hele centimeter, jawel!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 15:34
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Heerlijk weertje!!! Helemaal blij ermee!! Strakke lucht, heerlijk zonnetje, lekker frisse neus halen. FF klein buitje, maar die vergeten we gauw. En dan ook nog een vrije dag
Steen, die gewoon ff zit te genieten |
en gelukkig niet glad of sneeuw want ik heb een hekel om met zuks weer te rijden......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 09:03
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is o.v. een definitieve aanmelding Chat ..... In mijn beleving niet en het weerhoud er anderen ervan om zich aan te melden. |
Mars en ik gaan definitief mee.....we hebben even moeten wachten op de roosters, maar die zijn nu bekend.....de ov kan er bij ons dus af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 00:47
Onderwerp: Ga je mee 21 jan Castricum duin/boswandeling en restaurant?
|
|
|
NATHANYA830 schreef: | Wat een gebedsverhoring vanmiddag!! We hadden echt heerlijk weer en we hebben een mooie wandeling kunnen maken door het infiltratiegebied.
Omdat we toch nog een afmelding hadden en er mensen niet op kwamen dagen , hebben we lekker met zijn drietjes gewandeld. Zo merk je wel dat er goede gesprekken op gang komen...
Na de wandeling, waarbij we flink waren uitgewaaid, streken we neer in Johanna's hof en hebben genoten van een heerlijk kopje warme chocolademelk met slagroom.
Na de uitstekende maaltijd zijn we weer op huis aangegaan. Ik hoop dat de anderen ook veilig zijn thuisgekomen? |
jammer dat er dan uiteindelijk zo weinig zijn meegegaan....maar toch, het is een mooi gebied om te wandelen...van de zomer ofzow nog es proberen af te spreken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 00:39
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
MARSJG370 schreef: | Het ziet er gezellie uit, ik zal het ff met tinkerella overleggen. |
we kunnen niet, na overleg met tinkerella....werken en verjaardag..helaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 januari 2012, 23:40
Onderwerp: Verzoek Ambulancedienst
|
|
|
RONNY104 schreef: | dat zijn 2 goede voorbeelden waarin het goed gewerkt zou hebben. er zijn ook veel nadelen. 1.gsm kan stuk gegaan zijn. 2.beveiligt met een wachtwoord. 3.personeel begrijpt niet hoe in de telefoon boek te komen. 4.gsm is zoek geraakt. 5.de wijze waarop het onder de aandacht wordt gebracht,via spammen... de meeste mails zal in de junk/bulk/spam box verdwijnen. 6.te veel moeite om het te doen,rede nummer 1 waarom de meeste nog geen donorcodicil bezitten is omdat het vooruit wordt geschoven.. en hier red je letterlijk levens mee....... efficiëntie..... De meeste mensen moet je kunnen bereiken. Het moet altijd werken. Ik vraag me af waarom de oplossing niet bij hun zelf wordt gezocht..zei zijn namelijk de eerste die in contact komen met het slachtoffer..... de middelen zijn er namelijk al het zou alleen maar wat aangepast hoeven te worden.Maar goed zo denk ik er over......... |
ik vind dat je van een mug een olifant maakt....de ambulance broeders/ zusters hebben inmiddel zoveel kennis van mobiele telefoons dat het al gek moet gaan willen ze er niet achter zien te komen hoe zo'n ding werkt...en als het dan toch niet werkt...stop dan een briefje in je tas, je portomonnee...of in je broekzak, als je maar een nummer bij je hebt.
Zelf heb ik het meegemaakt dat er iemand dood van zijn fiets af viel, en ik in zijn agenda kon kijken naar een nummer wat ik bellen kon....dus....voor elk probleem is er een oplossing...niet te moeilijk denken....
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op donderdag 19 januari 2012, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 11:09
Onderwerp: Zingen
|
|
|
MARRY942 schreef: | Misschien gekke vraag...ik moet binnenkort op een cm bruiloft zingen...solo.....zijn er hier kno dokters of zoiets in de zaal die weten hoe ik mijn stem kan trainen?...graag jullie reaktie! |
toonladders oefenen...of zoek een zanglerares bij jou in de buurt...... anders zou ik het ook niet weten
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op woensdag 18 januari 2012, 11:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 15:52
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | je lag zeker op de zonnenbank |
nee hoor met koffie op een lekkere- wegkruip- stoel achter het raam.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:16
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
helemaal niets....rustig verplaatsen van bed naar bank en omgekeerd....de voordelen van nachtdienst.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:15
Onderwerp: Was het überhaupt wat vandaag?
|
|
|
INDY717 schreef: | Hmmm...na twee cliénten die overleden zijn op m'n stage, ben ik eigenlijk wel bekaf... Maar het is nu gelukkig weekend, en mooi weer, dus daar ga ik dan van genieten! |
sterkte bij het verwerken en accepteren dat je een hart hebt, wat op de juiste plaats zit.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 17 januari 2012, 04:14
Onderwerp: Was het überhaupt wat vandaag?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tja dat is weer het nadeel van de zorg, maar ook al is het altijd weer even vreemd als er een bewoner of patient overlijd je leert er echt wel mee omgaan anders kan je dit beroep niet doen |
klopt, je leert er mee omgaan, maar ik blijf het verdriet toch voelen, zij het dan kort. Je hebt toch een korte of langere tijd voor die persoon gezorgd, of je bent er bij tot het einde.....
|
|
Naar boven |
|
|