Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:21
Onderwerp: 'Geen kinderen voor falende ouders'
|
|
|
MAR907 schreef: | Bool chit..... God beschikt, opend en sluit de moederschoot naar zijn wil... Gaan wij daarboven staan als mens en oordelen daarover??? |
en jij denkt dat God echt die moederschoot opent bij meisjes van 10jaar die verkracht worden..........? jouw gedachtengang hieromtrent is pas bool shit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:20
|
|
|
[quote=MAR907]Wat doet lijnen dan??? weerstand vergroten?
Wat ik zo geweldig vind is dat God ons leert om gezond te zijn en om oud te kunnen worden.... Maar dat wordt overboord gegooid....het is OT....
Het is wel erg off-topic.[/quot
met jou in discussie gaan is je altijd gelijk moeten geven zekers? dominant typetje ben jij wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 15:06
Onderwerp: wat zou jij doen als je geen kinderen kon krijgen ?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | José, er zijn zo enorm veel kinderen die een warm plekje nodig hebben om te schuilen of verder op te groeien; wanneer je daarvoor openstaat komen ze vanzelf op je/jullie pad.
er is bijvoorbeeld alleen al binnen de pleegzorg veel behoefte aan weekend-pleeggezinnen, 24 uurs opvang, en vakantie opvang.
zelf heb ik ook geen biologisch eigen kinderen, maar er zijn zoveel kinderen op de wereld om van te houden, dat je hart niet groot genoeg kan zijn! konden we al die kleintjes maar helpen, he? |
Hannah kan je dit dan makkelijk als alleenstaande? ik bedoel ik weet wel dat "jij" dat kan, maar krijg je als alleenstaande hier makkelijk toestemming voor? en staat hier een min en max leeftijd op als ouder?
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 15 februari 2011, 15:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 13:37
Onderwerp: brood en een steen
|
|
|
REBECCA667 schreef: | een mens lijd het meest door het lijden dat hij vreest.
een steen is niet altijd slecht. een diamant of robijn is ook een steen. maar wel mooie, toch? God zal je nooit iets vragen wat boven je macht zal zijn. Hij weet als geen ander wat je wel en niet aan zou kunnen. bovendien is Hij het licht op je pad. Heb vertrouwen. |
Heel mooi gezegd Rebecca!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 09:45
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
HANNAH810 schreef: | haha, herman; ben je in een dramathische bui? ik heb geen pijn wanneer een lidmaatschap verloopt hoor; bovendien heb ik paracetamol in de kast, en als ik een abonnement mis kan ik zo weer een nieuw abo nemen. cm sterft niet uit; het leeft namelijk niet eens; het is gewoon een site op internet; niets meer, niets minder. |
en toch zou je gemist worden Hannah, je plaatst hele waardevolle bijdragen! ook al is dit de laatste week verminderd, een stap tot............?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 09:42
Onderwerp: wie gaat wel eens naar de wellness ?
|
|
|
REBECCA667 schreef: | ik begrijp deze commotie wel. de eerste keer dat ik naar een gemengde sauna ging koste mij dat veel moeite. toen ik daar eenmaal zat bleef ik in de sauna zelf een grote handdoek omhouden. daar maakte een man een opmerking over. ik ben niet daarna niet meer naar een gemengde dag geweest. en nadat een andere vrouw tegen mij gezegt had dat ik er nog best mocht zijn (wat alweer 15 jaar geleden is) ook niet meer op vrouwendag. het punt is dat daar niet iedereen met de zelfde instelling gaat zitten. (namelijk genieten van de warmte, reiniging en ontspanning)
daarna ben ik wel regelmatig naar een hammam geweest. dat is bijna het zelfde. maar bij welke sauna's kan je terecht op een badpakkendag? zou best graag nog eens heen willen. |
Rebecca, af en toe ga ik naar de sauna Hier in België zijn er verschillende sauna's waar je met badpak terecht kan. In wellnesscentra kan ja vaak kiezen of je het naakte of het badpakken gedeelte bezoekt. Meestal kan je het op de site lezen of je in badpak al dan niet kan. Voor mij ook liever in badpak, voel mij gewoon prettiger.
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op dinsdag 15 februari 2011, 09:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 00:20
Onderwerp: knuffer de KNUF
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: |
Een mega dikke laatste knuffel voor alle lieverds hier.... Morgen ben ik weggies |
heeeeeeeeeeel jammer Does, maar toch wens ik jullie alle geluk en goeds toe, maar het zal een gemis zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 20:33
Onderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Bloeit hier wat moois op onder vele ogen????? Blijf vooral schrijven op dit topic Chatuliem en Kathy, we vertellen niets verder....... |
en we vinden het helemaal niet erg dat je off-topic gaat, jullie hebben fans hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 18:02
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ben ziek, ben ellendig, en op de koop toe nog een heftige ruzie met mijn zoon, kan niet slechter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:15
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
proficiat Leanne, als ik naar je foto kijk is het moeilijk te geloven hoor, maar voor jou en je liefste van harte proficiat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:10
Onderwerp: relatiekeuring
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wanneer komt mijn keuring eigenlijk.... |
ja Leonard, kheb je nog altijd niet echt gezien hé (als je persé wil dat ik je keur..........?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 20:09
Onderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
|
|
|
HENK710 schreef: | Ook zonder partner ben je niet persé alleen toch? Of nog even een stapje verder: zelfs met partner kun je je heel alleen voelen... |
vooral in dat laatste (zelfs met........) kan ik mij heel goed vinden! ik voel mij nu zonder partner minder alleen dan vroeger met partner denk ik!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 16:47
Onderwerp: psychiatrische ziekten en demonie.
|
|
|
Ik geloof stellig dat chat hier wel gelijk heeft, als er bezetenheid is, dat je je hiervoor door occulte bezigheden voor openstelde, waarmee ik ook niet durf te zeggen dat iemand die hier nog nooit mee te maken had ook kan bezeten zijn of worden, kan dit ook niet (zoals zonde) van geslacht op geslacht overgaan?
Naar mijn gevoel vind je vooral bij evangelische christenen velen die zich bekeerd hebben nadat ze zich met het occulte inlieten, en tussen deze mensen zijn er toch die het bestaan van bezetenheid niet ontkennen!
maar ik geloof ook zoals ik uit Thomas zijn schrijven begrijp, dat demonie van vroeger, de dag van vandaag vaak wetenschappelijk kan verklaard worden door kennis van ziekten die dan wel kunnen behandeld worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 12:41
Onderwerp: relatiekeuring
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Wij zijn ook al op bezoek geweest bij beide families hoor. Misschien wat ouderwets, maar de mening van de mensen die mij goed kennen en van mij houden telt voor mij zeker mee.
Gelukkig zijn we allebei goedgekeurd
Leuke is, met mijn oudste broer heb ik eigenlijk niet zo'n hele goeie band (we lijken een beetje teveel op elkaar ). Nu kan duk het juist met hem dus heeeel goed vinden, wordt die band misschien ook wat beter.
Andere broer heeft wel gewaarschuwd: Heb de moed eens om mijn zusje ongelukkig te maken
Lief hé. Broer(tjes) geweldig toch? |
Fijn, voor jou Marianne dat je broer zo voor je opkomt hé! Ook van mij (al kennen wij elkander niet) wens ik jullie alle geluk toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:38
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En ik bid voor en met jullie mee, hoor! |
Dank Josina, je bent heel lief!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:37
|
|
|
WILLIE400 schreef: | 10 minuten voor het einde van mijn avond dienst werd ik gebeld dat mijn hond is laten inslapen. Ik ga je missen Sam willie |
jammer Willie, maar misschien beter voor je hond! sterkte hé, zo'n kameraad moeten missen kan pijn doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 09:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hoe is het gegaan Marylien? |
Is goed gegaan Leanne dank je (zie gisteren mijn mooi moment) zopas nog gebeld en alles is goed en stabiel gebleven. Maar we steunen hem en bidden ervoor!
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zaterdag 12 februari 2011, 12:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 23:08
|
|
|
heel gelukkig moment was toen mijn broer na 6uur opereren goed ontwaakte en dat alles probleemloos verlopen is. Alle eer komt de Heer toe! (en Hij zal de dokters wel geleid hebben)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 23:05
Onderwerp: aanpassingen mogelijk op site CM ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heet dan wel geen mar. Maar je kan gaan naar je eigen account en dan mijken bij instellingen. Aanklikken instellingen wijzigen. En daar dit een optie over mail en die aanvinken. Onderaan Intellingen opslaan en klikken. |
Dank je Mariska, als ze nu willen weten waarom geen privé chat moeten ze mijn profiel maar nalezen, thanks voor de tip!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:56
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik deed een lamp aan en hoorde een knal, waardoor oa. mijn computer (en lamp ) uitgingen. (door het uitgaan van een groep wat snel weer te herstellen was in de meterkast), maar toen ik mijn computer voor de 2e keer weer opstarte ontdekte ik dat ik geen internet had en of dat alles niet genoeg was had ik ook geen heet water meer. Mijn mooiste moment was kort daarna toen ineens alles het weer deed... |
het is je weekje wel hé susannah, van loodgieter (lek toilet) tot elektricien? gelukkig telkens te herstellen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:53
|
|
|
MAR907 schreef: | Als dat hier ook net zoals bij sms funtie hetzelfde gaat worden, ben ik als eerste vertrokken... De funtie,s die er zijn op CM is voldoende; leer daarmee om te gaan. Zowel prive chat en mail kan uitgeschakeld worden... |
hoe kan je op een beleefde manier privé chat uitschakelen Mar? sorry maar weet dit echt waar niet! (domme blondjes?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:52
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Marylien, ik denk dat ik je wel begrijp, ik heb zelf ook wel met de gedachte rond gelopen dit eens aan te kaarten. Want het kan idd heel vervelend zijn. Zit je net iets te typen komt ineens een pv gesprek over je scherm, zodat je je tekst en alles kwijt bent. Of je zit gewoon even gezellig in de chatbox al dan niet een bericht te typen, en zit je ineens in één of meerdere ongewenste pv gesprekken.
Misschien zou een optie kunnen zijn (om niemand het idee te geven van "undercover") i.p.v. off line weergeven, iets van prive even niet bereikbaar of zo. Ik heb nu maar ingevoerd dat alleen vrienden nog pv gesprekken met me kunnen starten, wel een beperking, maar hierdoor veel minder last van ongewenste schermen over mijn toch al kleine laptoppie. |
Dank je Marianne voor je reactie, het is inderdaad mijn bedoeling niet om hier "undercover" te gaan feit is dat ik hier stilletjes aan contacten aan het opbouwen ben, dus mijn "vriendenlijst" is of nog heel beperkt, of ik ken de mensen nog te weinig om uit te maken of ze vriend of niet zijn (worden, zullen zijn......) had efkens het gevoel geviseerd te zijn.......zal wel niet waar zijn en toevallig zijn, maar ik weet niet goed hoe hier mee om te gaan om de mensen niet af te stoten, maar om toch ook nog wat tijd voor mezelf te hebben op het forum.
ps : hoe en waar kan je dat dan invullen om die privé chat een beetje te beheren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:01
|
|
|
MAR907 schreef: | Vind ik foute boel op CM. Er zijn wel andere datingsite om undercover te gaan. |
Mar jij moet altijd en overal jouw hoesting hebben of wat? ik "vraag" gewoon iets, heeft niets te maken met willen undercover gaan, ik wil alleen zo onbeleefd niet zijn om mensen te blokkeren omdat ik graag eens het forum bekijk zonder daarbij te chatten,
sorry als ik je verkeerd begrijp, maar......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 19:15
|
|
|
Dag Judith,
gewoon een vraagje :
soms kom je nog maar pas op de site ingelogd als privé chatters er al zijn, soms kan je alzo niet eens meer rustig je forum lezen, of ben je verplicht te chatten of uit te loggen,
Ik vind het fijn om contacten op te bouwen, maar dit betekent niet dat telkens ik inlog ik tijd en ruimte heb om te privé chatten.....
is er geen mogelijkheid om te kunnen aangeven dat je off line bent ? (bijvoorbeeld op facebook kan dit)
Marylien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 18:24
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik weet niet hoe het in Belgie geregeld is maar een longpatient komt wel voor donorlongen in aanmerking als hij minimaal een half jaar niet gerookt heeft en een alcoholist voor een donorlever als hij een half jaar niet gedronken heeft.......
Het is natuurlijk wel triest dat de kans dat die longen of lever bij een ex-verslaafde terecht komt nog kleiner is dan de kans voor een "doorsnee" zieke,er zijn veel te weinig donoren! Jammer dat niet meer mensen hetgeen waar ze zelf zoveel van genoten hebben en niet meer kunnen gebruiken niet doorgeven na hun dood........ |
het grote verschil is (ik spreek hier over gegevens van vorig jaar dus sorry als dit ondertussen veranderd is) : in nederland MOET je gaan aangeven en gaan tekenen als je donor wil zijn, terwijl in belgië ben je sowieso donor zonder iets te vragen of te tekenen. In België moet je gaan tekenen als je GEEN donor wil zijn!
ik heb iemand gekend die heel lang moeten wachten heeft op een transplantatie omdat hij maar bleef roken. die mens bleef maar beweren dat het van de chemische stoffen uit een industriegebied was die hij inademde en bleef maar ontkennen dat hij bleef roken. de persoon wist niet dat er typische markers in je bloed aangeven of je rookt of niet..... pas toen hij ècht heel goed besefte dat een transplantatie alleen ging doorgaan wanneer hij ècht stopte is hij ook gestopt. Er waren plots geen positieve markers meer in zijn bloed, terwijl het adres nog steeds in hetzelfde industriegebied was!
Feit is dat roken je weerstand enorm verminderd waardoor de kans dat je vreemde organen afstoot veel groter is dan bij iemand die niet rookt!
hoelang men niet mag drinken weet ik niet voor een levertransplantatie, maar ik weet wel zolang iemand blijft drinken dat deze persoon geen nieuwe lever kan krijgen maw zolang men drinkt wordt men zelfs niet pré-transplant gescreend voor zover ik hiervan op de hoogte ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 18:15
|
|
|
MAR907 schreef: | Weet je, jij weet zelf niet, wat voor chemische stoffen je dagelijks door de strot slikt. roken is daar niks bij.... Wat denk je wat je inademt bij een bezinepomp wanneer je aan het tanken bent? Vele malen erger dan het roken.... Het zijn allemaal Hexa's welke reageren in je lichaam. Wat denk je van glorixs die gebruikt wordt in een besloten ruimte in de wc pot.... Elke chloor molecuul die iemand in ademt vernietigd onherstelbaar een longblaasje. Vooral als iemand dan ook gaat plassen nadat glorixs in de wc pot gespoten is. Ik kan wel doorgaan op chemisch gebied.
Waar mensen ziek van worden is heel wat anders dan roken..... |
jij kan doorgaan op chemisch gebied en ik op medisch gebied mar.
en ik WEET wèl wat er gebeurt als je rookt gelijk een ketter, heb het aan de lijve ondervonden : één pakje per dag : astma, om de 2maand antibiotica want om de 2 maand bronchitis en longontsteking, nu meer dan 5jaar gestopt : geen astma meer, nog één keer één bronchitis gehad!!!! en ik zie al 33 jaar hoeveel vlugger patiënten erger ziek worden (vergelijk rokers en niet rokers)
ik steek niet alles op roken versta mij niet verkeerd, ook niet rokers krijgen bijvoorbeeld longkanker, maar je moet wèl eerlijk blijven tegenover jezelf en je medemens : roken is ècht dodelijk!!!!
waarmee ik niet wil zeggen dat de chemie niet ijverig meewerkt om ons ziek te maken hoor, hierop geef ik je alle gelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 14:22
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Laat ik nu maar stellen dat ik dit een zeer gevaarlijke ontwikkeling vind. En de noodzaak daartoe is me nog niet helemaal duidelijk. Praten we over duizenden of enkelen? En moet daarvoor dan een stuk vrijheid inleveren? Want als de overheid beslist wie wel of geen kinderen mag hebben, kan dat snel verder gaan. De vrijheid die we hier hebben is dat we zelf beslissen wat we met ons lichaam mogen doen. En dat is een belangrijke vrijheid, die nooit opgegeven moet worden. Er gaan stemmen op om mensen die roken geen medische zorg te verlenen. Allemaal gevaarlijke ontwikkelingen, die zoveel mogelijk afgeremd moeten worden. |
Chat de realiteit is dat mensen die roken GEEN hart of longtransplantatie krijgen, beetje normaal ondanks het hard is, ik heb zelf ook lang genoeg gerookt, dus kan rokers wel begrijpen, maar IEDEREEN (jij ook) weet wel dat roken slecht is, er zijn genoeg kinderen en volwassen mensen die wachten op een levensreddend orgaan, zodat zo'n orgaan niet aan iemand moet gegeven worden die al zijn kansen op herstel en nieuwe overlevingskansen verprutst.
Ik weet het, ik vind het ook soms hard hoor, maar ergens begrijp ik het standpunt van de medische wereld hierin. Iemand die blijft drinken krijgt ook geen nieuwe lever!
|
|
Naar boven |
|
|