Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 11:09
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dacht eerst wat anders Suus ...effe op de google en ja hoor...pfff ...deze verhalen, herken ik ook niet ...gelukkig. |
Waar heb jij het nu over ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 10:59
Onderwerp: Mijn Doop, a.s zondag
|
|
|
MAC823 schreef: | Is dat zo??? |
Voor Maria is dit in elk geval wel zo... Als je dat in twijfel trekt, doe dat dan alsjeblieft op een ander topic, want dit topic gaat over iets persoonlijks, namelijk Maria's doop !!
Ook namens mij, Maria gefeliciteerd met je doop. Fijn voor je dat het zo'n bijzondere gebeurtenis was. Ik wens je -ook in moeilijke tijden- Gods kracht toe om in de storm of in de stilte Zijn Liefde te blijven zien !!
Lieve groeten,
Susannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 10:38
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Daar is de redactie al van op de hoogte. Op die site word niet meer gereageerd. |
Dat is dus een andere site...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 5 april 2011, 10:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 10:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik begrijp het eigenlijk niet zo goed meer. Je kan geen topic betreden of er is ergens wel een wrevel te bespeuren. Je leest iets maar je kan totaal niet begrijpen waar het over gaat. Je ziet alleen maar toespelingen die naar elkaar worden gegooid. Conflictjes die ergens anders zijn ontstaan en die weer ergens anders oplaaien, becommentarieerd worden, volop tot uitbarsting komen. Dit is echt niet leuk meer. Je kan er wel eens een kwinkslag tegenaan gooien, je kan je er mee bemoeien zonder enig besef te hebben waar het over gaat of je negeert het maar gewoon. Toch zal geen enkele van die handelingen enige zaligheid brengen. Het is niet slecht dat je een soort vriendenclub hebt op CM die actief is op het forum, de chatbox, of met allerhande activiteiten maar dit kan ook een gewenning worden waardoor er minder remmingen zijn in de omgang met elkaar. We gaan minder tactvol met elkaar om, we gaan meer eisen (al dan niet onbewust), we nemen alles of veel aan alsof het maar normaal is. Soms is het respect helemaal zoek.
Tenslotte zitten we in de veertigdagentijd. Dat is niet alleen een tijd van verwachting of minder of soberder eten. Het is ook een tijd om te reflecteren, introspectie, te matigen. Matigen in ons doen en laten. Matigen in ons praten. De manier waarop we praten. Het is een tijd waarin we toch iets meer met ons zelf geestelijk moeten bezig zijn. Het is ook een tijd waarin het broeder- en zusterschap, het meeleven met de minderbedeelde iets meer belicht zou moeten of kunnen worden. Het hoeft niet steeds om ons 'ik-je' te draaien. Hoe meer we ons opwinden en de andere beschimpen hoe meer we met ons ego bezig zijn.
Frank |
Mijn excuses dat je dit eruit haalt... ik doelde niet op C.M. zelf, maar daarbuiten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 10:36
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Begrijp wel een beetje wat Suus bedoeld Frankt... Maar het is beter denk ik om het te laten rusten. |
Dat betwijfel ik Leonard... het is niet wat je denkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 10:35
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | en waarvoor mogen wij dan gewaarschuwd zijn Suus ? |
Niet op C.M. maar elders kwam ik een site tegen waar nogal negatief (onbehoorlijk) over C.M. en C.M,-ers gesproken wordt. Omdat ik niet wil dat er ook maar iemand slachtoffer van wordt heb ik daarom C.M. gemaild en vandaar ook die kreet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 14:03
|
|
|
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
(N.a.v. een aantal reacties over CM die mij nogal verontrusten... ik heb hierover inmiddels een mail verstuurd aan de redactie van C.M.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 22:07
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | bedoel je dat Marijan niet gaat verlengen? Net nu er die lente aanbieding er is. Zou wel spijtig zijn...
Ja, ik keek net en ik zie dat haar poppetje grijs is... |
geen idee, zag alleen dat ze grijs is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 23:54
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
Marijan072... ? niet verlengen ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 april 2011, 23:05
Onderwerp: Calvijn
|
|
|
HENK710 schreef: | Niet elke vrijgemaakte heeft gedacht dat alleen de vrijgemaakte kerk zalig zou maken. Er is binnen de vrijgemaakte kerk ook altijd een schakering aan groepen geweest, al is dat nooit altijd even sterk onderkend. Maar dit is al begonnen tijdens de Vrijmaking, waarin de professoren Greijdanus en Schilder al tegenover elkaar stonden, al zijn ze het verdere traject wel samen in gegaan. Zo is de hele verzuiling, met veel eigen vrijgemaakte organisaties als gevolg, nooit door Schilder gepromoot, maar is zijn naam wel meer verbonden aan de Vrijmaking dan die van Greijdanus, waarbij dus snel de gedachte kan bestaan dat Schilder voorstander was van die verzuiling, wat dus pertinent niet juist is. Nadien is er ook altijd wel verschil gebleven tussen diverse groepen mensen, alleen is altijd vooral de eenheid gezocht, ook naar buiten toe, wat tegenwoordig gelukkig wel wat anders is. Maar ik ben opgegroeid in diverse vrijgemaakte kringen, maar heb nooit de gedachte aan de ware kerk zo gemerkt zoals dat door anderen wel is beleefd. Dit is dus ook weer locatieafhankelijk. In de kringen waarin ik me begaf was wel sprake van ware kerk, maar dan wel dwars door kerkmuren heen, aangezien Gods Geest Zich niet houdt aan menselijk grenzen |
hmmm... helaas moest ik daar destijds zelf achterkomen... In de tijd dat ik lid was van de Geref. vrijgemaakte kerk ging ik eens met een (gelovige) jongerengroep naar een andere gelovige jongerengroep in Duitsland... ik vond het toen ineens vreemd dat de vrijgemaakte kerk de enige ware kerk zou zijn... dat zou dan immers betekenen -daar die kerk in Duitsland niet eens bestaat- dat gelovige Duitsers niet in de ware kerk zouden zitten en dat zette mij aan het denken... vanaf die tijd geloofde ik dat niet meer...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 2 april 2011, 23:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 23:36
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
idd. mooi om te horen, zat vroeger bij de bekende Dire Straits !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 19:15
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
GRACE585 schreef: | vanmorgen ff de kids plagen
|
Zoiets Grace ?
1 April Pas op een enge spin kijk uit een grote reus pas op een rare aap straks bijt hij in je neus pas op daar loopt een muis kijk uit een krokodil let heel goed op vandaag want het is 1 april!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 18:16
Onderwerp: Accepteren of een bret veur de kop hebben
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het gaat hier weer om de beginstelling. Wat doe je als de een wel gevoelens heeft en dat wordt niet beantwoord. Je kunt idd best wel goede vriendschappen hebben, maar in dit geval is duidelijkheid en afstand het beste antwoord. |
'k begrijp jou nu ook beter Chat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 april 2011, 17:21
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | In gewoon Nederlands, "een bord voor zijn (haar) hoofd hebben"
Als je tegen iemand zegt, "ik wil niet verder met je", ben je dan duidelijk genoeg geweest??
Na een date of afspraakje kan het gelijk duidelijk zijn, voor jou hoeft het niet verder, je voelt of hebt geen klik met de ander. Wat doe je dan, zeg je het gelijk, denk je er nog even over na en laat je het hem/haar dan weten. Ben je duidelijk als je zegt, eventueel met reden, "ik wil niet verder met je"?? Je hebt misschien al een tijdje een relatie gehad met iemand, maar voelt steeds meer dat het niet "de ware" is, je komt tot het besluit dat je niet verder met hem/haar wilt. Ben je duidelijk als je zegt, met reden, "ik wil niet verder met je"??
Ik hoor/lees regelmatig, ook hier op CM, dat men m/v niet accepteert dat de ander niet verder wil. Men gaat gewoon door met het benaderen van de persoon, alsof er niets aan de hand is ..... Voor de persoon die niet verder wil kan het gedrag van de ander als ergerlijk of zelfs zeer bedreigend overkomen. Dan vraag ik me af, heeft die persoon een "bord voor zijn hoofd" dat hij/zij het niet begrijpt of wil hij/zij het niet begrijpen. Tuurlijk mag je om een reden vragen, maar, "ik wil niet verder met je" is toch echt duidelijk genoeg lijkt me om dat te accepteren en te respecteren.
Wanneer is iemand duidelijk genoeg??
Blijven doorgaan, alsof er niets aan de hand is, is een vorm van stalken??
Hoe te reageren op een openbaar forum (bij vorm van stalken)?? |
Wat mijzelf betreft vind ik het belangrijk als de ander duidelijk is. "Ik wil niet verder met je omdat er gewoon geen klik is" zegt voor mij meer dan "Ik stop ermee want ik vind je niet uitdagend genoeg", bij dat laatste krijg ik het idee dat de ander mij niet genoeg kent nog en bleef ik dus ook hoop houden, immers... ik vind dat ik wel uitdagend ben... Ik vond het ook echt iets waar ik niks mee kon...
Ik denk dat vrouwen in het algemeen wel meer moeite hebben om verder te gaan met hun leven dan mannen... Wat ik eerder hoorde van personen leek idd. soms wel op stalken... volgens mij is dat doodvermoeiend, niet alleen voor degene die telkens aangesproken wordt, maar ook voor degene die maar contact blijft zoeken... Als ik daarmee te maken zou hebben zou ik dat nog best lastig vinden, maar er toch voor besluiten om allereerst assertief op te treden en duidelijk te zeggen dat je daar niet van gediend bent, als ze dan hardleers zijn... zou ik zo iemand negeren hoe vervelend het ook is.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 1 april 2011, 17:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 22:46
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je vragen zijn terecht, wanneer is iets duidelijk voor de ander. Soms komt dat door de manier waarop men afgewezen wordt. In jouw voorbeeld is het duidelijk, maar vaak is de afleiding ook niet duidelijk genoeg. "Ik voel niks voor je, maar ik wil wel vrienden met je blijven." Als er zoiets gezegd wordt, blijft de ander natuurlijk hopen. Het eerste wat ik zou willen aanraden is, durf hard te zijn in je afwijzing....geen dubbele boodschappen geven, maar duidelijk te zijn. Anders loop je ook de kans, dat de ander zich aan het lijntje gehouden voelt.
Vriendschap is vrijwel onmogelijk, dus houd afstand, dat is het allerbeste. |
Denk je dat echt Chat ? Nou dat wordt nog wat dan... wat als ik een vriendschap wel waardeer, maar echt niet verliefd op degene ben ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 04:06
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
FRANKT627 schreef: | mijn nieuwsgierigheid en zin om mee te gaan wordt alsmaar groter... W-tje is altijd mooi hoe ze ook gekleed gaat... vergeet alvast je fotomachien niet mee te nemen... |
Ga jij ook mee naar Zwolle dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 maart 2011, 04:01
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dan zal het verstand wel verdwenen zijn?
ik geloof dat we behoorlijk afdwalen... |
wat zei je Griff ? enne bedankt he' was overigens alleen voor controle...
'k mis toch wat Hannah, weet jij het misschien ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 13:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zucht; nog een keer leonard; VISSER KOMT NIET, WANT ZIJN ZOON KOMT DIE DAG TERUG UIT BANGLADESH............
en er zijn al mensen die graag delen van hun overvloed; de poffert, tiramisú, bolussen en vlaaien zijn allemaal al langsgekomen; so wait and take a look; just don't speak tó much.....
(als je al eerder mee was geweest had je dat al geweten.) |
eh... was dat niet 13 mei Hannah ?
zie ook pagina 7 van dit topic en het topic: Strandwandeling voorjaar 2011
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 30 maart 2011, 14:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 13:31
Onderwerp: Andere afkomst/huiskleur en relatie`s.
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Helaas is het zoals ik beschreven heb, ik moet er gewoon niet aan denken. Het heeft niet alleen te maken met culturele verschillen, heeft veel meer te maken met een natuurlijke aversie. Vergelijk het met een kunstgebit. De ene vindt het geen probleem, de ander walgt ervan. Is dat redelijk? Nee, maar het is wel een gegeven.
Ik kan me niet voorstellen, dat iemand voor Feyenoord is, maar ook daar heb ik mee te leven. Vind ik hem/haar discriminerend? Nee, maar ik begrijp hem niet. |
Oke, nu ben ik wel nieuwsgierig naar hoe jij er tegenaan zou kijken als je zelf met een donkere huidskleur was geboren... ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 13:08
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar (o.v.) jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 49 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar Thirza120 30 jaar met 2 kinderen van 5 en 7 jaar (onder voorbehoud) Mir111 18 jaar (onder voorbehoud) Inkie095 31 jaar met loge van negen (onder voorbehoud) Salamander, 37 jaar, zusje van hannah met dochter van 4 (onder voorbehoud)
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar o.v. Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar Jack, oud buurman van Hannah 49 jaar JOSP469 28 jaar (onder voorbehoud) martien579 met zijn verloofde en haar drie chineesjes van 11, 8 en 4 jaar frankt627 47 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an !! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 12:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | moet dan wel over een hele grote aversie heen, ik denk niet dat dat gebeurt. |
Je had m.i. beter een ander woord kunnen gebruiken Chat... Ik snap wat je bedoelt, maar het woord "aversie" zou je beter kunnen vervangen door dat die "overbrugging" bijv. voor jou te groot is ?
Ieder mens heeft een bepaalde voorkeur, is het niet de huidskleur, is het de leeftijd, het type, of iemand slank is of juist gezet... of iemand kaal is of niet... zo kun je nog wel ff doorgaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 12:43
|
|
|
MAUREEN217 schreef: | Ja Cross, ieder ziet de dingen op zijn manier en in zijn beleving. Wat Griffin aangaat, heb ik mijn excuses al aangeboden. Maar voor de rest blijf ik op mijn punten staan. Ik heb niet gekozen om bruin op deze wereld te komen, dat is mij gegeven en ik heb ermee moeten leren leven. Ik shaam mij er niet voor en ik ben er trots op zo te zijn. Ik bn een kind van mijn hemelse Papa. Hij heeft mij gemaakt met alles erop en eraan, alles wat ik nodig heb om te kunnen leven op deze aardbol, en een extraatje, ik hoef niet te bakken in de zon, haha ha dat is een luxe.
Niemand van een blank persoon kan vertellen hoe het is om bruin te zijn. Dat moet je meemaken, om dat te weten. Er zijn momenten dat je denkt door een hel te gaan en vaak huil je vraag waarom ben ik zo??
En wat Chat aangaat, je zei dat je bent opgegroeid tussen Molukse mensen. Misschien is het daarvandaan gekomen, dat je toch een bepaalde afkeer heb gekregen voor bruine mensen. Molukse mensen hebben een negatieve verleden tegen Nederlanders, en dat wordthun van kleinsaf ingeprent, en negers hebben dat weer vanuit de slaverij het verleden heeft veel nare dingen gehad en mensen dragen dit lang met zich mee, alleen God kan hun daarvan bevrijden, en tot die tijd houden we die problemen over huidskleur weet Chat, uiteindelijk zijn we allemaal hetzelfde als je aar lang genoeg wacht. ( dit bedoel ik als je lichaamwegrot, als je dood ben). Dan is er geen verschil meer.) |
ff een opmerking van mijn kant. Ik vind het niet helemaal eerlijk van je om het betreft Chatuliem te zeggen dat hij een afkeer zou hebben gekregen. Hij had het eerder over voorkeur binnen een relatie, en volgens mij is dat wel ff iets heel anders... !!
Ik vind het vervelend voor je dat je huidskleur nadelen met zich mee heeft gebracht tijdens de ontwikkeling van je persoonlijkheid, maar als ik jou was zou ik de bijdragen van anderen zorgvuldiger lezen, dat je zelf er geen dingen uithaalt die er niet zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 12:24
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
'k Had vanmorgen moeite om m'n bed uit te komen en het was niet eens heel vroeg... maar goed ik moest er uit terwijl ik nog te moe was, want ik had een afspraak bij de tandarts. Ben ik er uit, wakker, wordt er eerst op m'n mobiel gebeld, maar voor ik kon opnemen alweer weg... even later mijn vaste tel. 't Was de tandarts of ik binnen 15 minuten daar kon zijn... niet dus... was nog niet eens aangekleed... dan om 15:00 uur ? Tja, dan moet dat maar... Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt... die tandarts die zelf altijd loopt te klagen dat als iemand niet kan 24 uur vantevoren moet afbellen, en nu belt de tandarts 1 uur van te voren of het vervroegd (of verlaat) kan worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 12:06
|
|
|
HANNAH810 schreef: | voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar (o.v.) jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 49 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar Thirza120 30 jaar met 2 kinderen van 5 en 7 jaar (onder voorbehoud) Mir111 18 jaar (onder voorbehoud) Inkie095 31 jaar met loge van negen (onder voorbehoud) Salamander, 37 jaar, zusje van hannah met dochter van 4 (onder voorbehoud)
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar o.v. Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar Jack, oud buurman van Hannah 49 jaar JOSP469 28 jaar (onder voorbehoud) martien579 met zijn verloofde en haar drie chineesjes van 11, 8 en 4 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an !! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 21:19
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Een tulp en een narcis en een hyacint, Kom hier lief kind, kom hier lief kind...
meer zeg ik ff niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 19:21
Onderwerp: Japan
|
|
|
DAVID923 schreef: | Goed voorbeeld Susannah.
Daar zie je Gods voorzienigheid, natuurlijk was dit zo voorbestemd te gebeuren. met de jaren die zouden komen waar er geen oogst was en zo voorzien kon worden. ALs je het met een partij schaken had vergeleken had je het zo kunnen zien, maakte niet uit wlke zetten die mensen maakte, links of rechts om had God zijn plan uitgevoerd. Niet zo van; Owww nu even van deze onvoorziene mistanden het beste maken..
jes 46
9 Denkt aan hetgeen vroeger, vanouds, gebeurde; Ik immers ben God, en er is geen ander, God, en niemand is Mij gelijk; 10 Ik, die van den beginne de afloop verkondig en vanouds wat nog niet geschied is; die zeg: Mijn raadsbesluit zal volbracht worden en Ik zal al mijn welbehagen doen; 11 die uit het oosten een roofvogel roep, uit een ver land de man van mijn raadsbesluit; Ik heb gesproken, Ik doe het ook komen; Ik heb het ontworpen, Ik breng het ook tot uitvoering. |
Sorry hoor, volgens jou staat alles al vast... ? Ik geloof daar niks van... nogmaals we zijn geen robotjes.... God heeft ons geschapen met een eigen wil... Ik ben het zooo niet met jou eens !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 28 maart 2011, 19:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 17:09
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | nat wasgoed, moest toch gewassen worden |
oke, en geen weer erin ? Ik had pas hetzelfde probleem, maar helaas met het weer erin... Maar als dat er niet in zit kun je het gelukkig gewoon wassen. Anders had je misschien nog een probleem...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 16:56
Onderwerp: Japan
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Gisteren het ook in de gemeente erover gehad. Wist je dat de grootste opwekking van de vorige eeuw gepaard gegaan is met de grootste ramp? God wilde die ramp niet, maar het gevolg was dat veel mensen tot de Heer gekomen zijn... |
Dat bedoelde ik dus ook met Jozef, niet God gooide hem in de put maar de broers van Jozef... dat het uiteindelijk ten gunste gewerkt heeft is aan God geweest, die het ten goede keerde.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 28 maart 2011, 16:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 16:53
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
EMMA807 schreef: | Ik weet het zeker....liefde op het eerste gezicht bestaat, de bom sloeg in, alles klopt. Jeroen en ik zijn officieel een setje We hebben een fantastische tijd samen en gaan hoopvol de toekomst tegemoet!! Gisteravond in de box bekend gemaakt....dank jullie vrienden voor jullie lieve warme reakties! |
Gefeliciteerd !! geniet ervan...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|