Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:18
Onderwerp: eer uw vader en uw moeder???
|
|
|
de beste stuurlui staan aan wal is mijn ervaring allemaal pedagogische opleidingen maar zelf geen kids zo hadden wij vroeger ook psygoloog in kindertehuis zou ons leidsters ff verttellen hoe we het in de praktijk moesten doen maar zijn eigen kids kon ie niet mee communiceren respect krijgen doe je door respect leren en dit voorleven aan je kids je vader en moeder eren doe je door hun liefde en inzien wat zij allemaal voor je doen of gedaan hebben of juist nagelaten hebben. je krijgt moraal mee of niet
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 10 januari 2011, 17:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 23:50
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
het slechtste moment was het einde van dit weekend en met de kids weer naar huis terwijl S alleen achterbleef
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 9 januari 2011, 23:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
mijn mooiste moment was de kinderen ophalen en naar Sjaak zijn flat en de liefdevolle uitspraken van de kids
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 23:57
|
|
|
dat mijn huiskamer weer heerlijk opgeruimd is nu alle kerstspullen weer weg zijn,wat een rust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 19:38
Onderwerp: Iemand privé ropen...
|
|
|
zelfkennis
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 7 januari 2011, 19:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 18:52
|
|
|
HAAS141 schreef: | hier een knuffel ook al is dit niet het knuffel topic |
dank je erg lief van je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 21:24
Onderwerp: Nieuwjaarswandeling
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De bijgewerkte lijst ziet er nu zo uit:
1. Wilma 082 2. 3. Chat..+ hond 4. Billy 701(o.v.) 5. Jasmyn (o.v.) 6. Mar907 7. Trijnie (o.v.) 8. Robert 118 9. Mary 052 (o.v.) 10. Jozua 332 o.v.=onder voorbehoud. |
ik heb mij van de lijst gehaald;heb nl andere prioriteiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 18:51
Onderwerp: Mannen van het forum, verenigt u
|
|
|
sorry ik lig hier ff in een deuk ben blij dat mijn vriend niet zo paranoide is en dat ik nog steeds een man durf te vertrouwen na alle elende
wel een goeie stunt om zo de aandacht te krijgen natuurlijk
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 3 januari 2011, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:40
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ff weer on to[ic of topic nog 1 week vak en dan begint het leven hier weer in alle ritmes wat zal het de komende tijd bengen ?
dit is een citaat die me ieder jaar weer moed geeft
I said to the man who stood at the gate of the year give me a light that I may treat safely in the unknown and He replied:Go out into the darkness and put your hand into the hand of God. that shal be to you better than light and safer than the known way
vertaling:ik zei tegen de man die stond aan de deur van het nieuwe jaar geef me een licht zodat iuk veilig het onbekende tegemoet kan gaan Hij antwoorde:ga in de duisternis en leg je hand in de hand van God dat is beter dan een licht en veiliger dan de bekende weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:19
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
tja zoeken die boeren en boerinnen nu echt zo dat het op de tv moet ppff lijkt me eerder een comertie programma grace die zich daar NOOIT voor op zou geven ik zoek geen boer en ben nl al gevonden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 14:12
Onderwerp: Christelijke Mop van de dag....
|
|
|
Ik geloof zeker dat onze God veel humor heeft je hoeft maar naar zijn schepping te kijken beginnende bij de dieren bv streepje voor streepje beschilderd,vlekjes dik en dun groot en klein en kijk dan eens naar de mens wat lachen we veel af ,kijk naar vrolijke kinderen en hun onschuldige scherpe opmerkingen Zei God niet weest als de kinderen die nemen alles zomaar aan en lachen ook heel wat af.ik denk zeker dat God ook lacht als wij plezier maken zolang we idd daar geen afbreuk doen aan Hemzelf en Zijn schepping maar zoals zoveel wordt veel humor hier weer te zwaar opgenomen.
hier dan dus ff een paar (christelijke)grapjes met een doordenkertje
- voor de kerk op de stoep zit een man God te loven en te prijzen hoe groot en geweldig god is dat Hij zijn volk redde door de rode zee. komt een theoloog voorbij die dat maar erg raar vind en die spreekt de man aan en legt aan de man zeer theologisch uit dat de rode zee niet zo diep was en dat er door bepaalde wind de wateren 2 zeiden opgeblazen werdt waardoor men dus makkelijk te voet er door kon lopen de theoloog loopt verder maar de man begint de Here nog harder te loven en te prijzen dan voor heen de theoloog loopt terug en vraagdt waarom ie dat nou dus toch doet antwoordt nou is het dan niet een heel groot wonder nog groter dan ik wist dat God man en paard voor mozes in 10 cm water kon laten verdrinken??!!!!!
- zit de duvel op de treden voor de kerk te huilen komt iemand voorbij die vraagt waarom ie daar nou zo zit te janken. antwoord: doe ik het eindelijk eens niets en krijg ik toch nog de schuld als het verkeerd gaat omdat ze de verkeerde keuzes maken
als jullie dit niet door de beugel vinden kunnen???? dan moesten jullie eens naar onze vroegere theologie leeraar van de bijbelschool kunnen luisteren die vol vuur en humor over het leven van Jezus kon vertellen van Zijn jeugdjaren.het leven nl van Jezus en zijn broertjes die jozef en maria nog kregen,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 13:20
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik mis dus heel veel als ik " Boer zoekt vrouw " niet kijk?
Ik vind het wel erg dat mijn kerstspullen nu allemaal weg zijn, vanochtend het laatste opgeruimd.. Kaal...erg kaal alles weer. |
ik zal blij zijn als het hier weer kaal is de boom eruit heerlijk rust in huis
en mijn slechtste moment heb ik nog niet gehad vandaag al is het wel erg stil in huis nu
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 3 januari 2011, 13:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:17
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik denk Grace dat dat mag, is dat niet een vertrouwenskwestie ? |
dat bedoel ik dus ook sus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | stomme vraag misschien... maar eh... wanneer houd iemand er een harem op na? ik weet bijvoorbeeld van vrouwen die na 1 leuke mailwisseling al pisnijdig worden omdat de man met meerdere vrouwen mailt.
vanaf wanneer kun je met enig recht van spreken exclusiviteit verlangen??
in mijn optiek is dat pas na enkele geslaagde dates... maar goed, wie ben ik... |
mag men dan zelfs als men dik verkering heeft niet meer met een ander communiceren ??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 31 december 2010, 13:24
Onderwerp: oud en nieuw
|
|
|
names mij(Grace)& Sjaak en de kids wensen wij jullie een fijne jaar wisseling en een gezegend 2o11
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 31 december 2010, 13:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 30 december 2010, 20:18
Onderwerp: Staatsloterij
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En das nou net de enige loterij waarmee ik WEL de hoofdprijs won |
ik ook al annet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 21:23
Onderwerp: Sfeer en onderlinge contacten.
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Als Grace haar Sjaak nou een half jaar eerder had ontmoet, was ik niet de sjaak geweest met haar terras aanleggen (overigens met alle plezier gedaan, hoor)
|
tja je had jezelf ervoor opgegeven en ik vond het wel gezellig hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 21:21
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hannah...dat gaat jou niet lukken, om te mekkeren over Grace.
Grace is juist een hele gezellige vrouw, die niet mekkert over anderen. Ik heb gehoord dat ze een hele leuke vriend heeft, dus daar is ook niets over te mekkeren. Grace lacht iedereen uit en heeft niemand meer nodig van CM, om haar tuin te bestraten...daar heeft ze nu Sjaak voor. Grace het is jullie van harte gegund hoor. Ik hoop dat jullie saampjes ...met de kids heel gelukkig worden.(zijn ze nu al trouwens) |
carien ook voor jou een knuffel (we gaan wel ver oftopic )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 21:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, zal ik dan eens beginnen met op de vrouw af te reageren, grace? - ik raak niet gefrustreerd van je - ik ben niet jaloers op je - ik kan goed overweg met je - ik voel geen negatieve lading bij je - en ik raak er gewoonweg gefrustreerd van dat ik nu niets te mekkeren heb, helaas!! - en die kerel van je ken ik ook al onvoldoende om af te kraken, dus dat levert ook geen gespreksstof op.
misschien moet ik af en toe eens met anderen over je praten om hun frustraties over te kunnen nemen wanneer ik hen begripvol te woord sta? misschien kunnen zij me influisteren wat ik op het forum kan spuien, en als dat niet lukken wil, kunnen ze misschien voor mij een bericht creeren, dat ik dan kan kopieren naar dit forum-onderdeel; t zou immers jammer zijn, als er niets te mekkeren valt???
dus ik slaap er nog eens een nachtje over, waar ik dan wel een klaagzang over zou kunnen beginnen; vat moed; ik kom er nog wel op hoor!! (met een beetje geluk en hulp althans..........) |
een knuffel voor jou en suc6 denk dat je wel meer nachtjes nodig zult hebben (sorry gibb dat we ff oftopic gaan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 21:18
|
|
|
GIBBY159 schreef: | want dit is beslist geen getuigenis hier krijg ik dus frustraties van
Met bovenstaand regel voel ik mij aangesproken áls dit een hint aan mij gericht zou zijn. Ik wil met mijn topic aangeven dat ik deel neem bij een vriendschap/dating site zoals hier op Chistianmatch zoekende ben naar een fijne vriendschap heel misschien een relatie. Wat mij opvalt is dat mensen in chat-kamers soms op onvriendelijke wijze op elkaar áf reageren. Ook ik pleit mij daar niet vrij van! Ik denk dat "lange tenen en kort lontje" gedrag mij tot nadenken geeft om te léren hoe feedback vriendelijker gegeven kan worden!
Dát is de essentie van mijn topic. Niets meer en niets minder... Jammer dat ik toch weer reactie's lees waardoor deze thread weer off-topic zal gaan worden door wéér 'op de man af' te reageren. Het lijkt wel alsof er op Dating/Vriendschap sites steeds weer frustraties de kop op steekt. Wat mij betreft; ik geef mijn standpunt(en) helder aan. Mijn topic is allerminst bedoelt voor mensen die zich er weer klaar voor voelen en wéten een relatie..in welke vorm dan ook...aan te durven. Maar als ik ergens op reageer op een wijze wat de ander zorgen baart of prikkelt... denk ik NU eerst ná voordat ik "boos' word en dan kijk eerst naar mijzelf.
Pas dan durf ik te zeggen: Dank U Heer Jezus, dat U mij inzicht geeft! |
beste gibb het was niet persoonlijk naar jou bedoeld maar meer algemeen dus sorry als ik je bij deze gekwetst heb ik lees ook vaak neg dingen en krijg ook zakies op me brood waar ik wel eens grrr van wordt maar dan breng ik het maar weer aan Jezus voeten en dan zakt dat weer een ieder zit nu eenmaal anders in elkaar en enkel als men grof wordt of een persoobnlijke snaar raken reageer ik fel en dat hebben sommigen ook wel meegemakt maar nooit om bewust te kwetsen ik handel mijn neg zaken meteen persoonlijk af maar het lijklt wel of men de laatste tijd zoveel negatiefs ziet dat men het positive voorbij loopt en dat bedoelde ik dus te zeggen met mijn reactie er is echt nog wel veel positiefs in de chat ookj hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 13:03
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En toch Grace vond ik het niet allemaal "rozengeur en maneschijn", vooral van een mail die ik van iemand kreeg werd ik ff onpasselijk ....
Maar goed, de middag en avond waren super en die wil ik niet laten bederven door die ene mail .... |
zo is dat cross houd het goede vast , ik heb genoten van het weekend en ook ik heb wel wat op me bordje gekregen maar dat leg ik mooi naast me neer.
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 27 december 2010, 13:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 12:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wow Mar.........geweldig voor je!!!! Je hoopt dat ze ooit beseffen hoe je je best doet maar het nu al te horen is gewoonweg prachtig! (ik heb een kerstfeest achter de rug met tegenstribbelende pubers ) |
ow lean wat jammer,maar op een dag beseffen ze echt wel hoeveel je voor hen gedaan hebt en nog steeds doet voor hen ik spreek uit ervaring
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 27 december 2010, 12:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 12:23
|
|
|
als ieder die zich nu zo gefrustreerd voelt ipv van al het negatieve neer te zetten hier op forum en chat hun frustraties persoonlijk afhandelen met degene waar ze hun frustraties mee hebben dan hebben we hier niet zo'n negatieve lading want dit is beslist geen getuigenis hier krijg ik dus frustraties van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 12:15
Onderwerp: Chatbox
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Heel fijn dat iedereen op het forum zijn kerstfrustraties gaat botvieren op de mensen die regelmatig in de chatbox komen ........bedankt he |
ik ben niet iedereen lean denk dat die mensen gewoon moeten leren hoe de communicatie in de chat werkt en hoe te reageren,de discussies en plagerijtjes en het halt toezeggen voor degene die iop het randje balanceren of gezeur te negeren ik vindt de chat een leuk middel waar ik vele vriendschappen opgebvouwd heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 18:40
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
ik lig in een deuk om al jullie reacties wat een kerstfeesie al niet in de mens naar boven brengt een nieuw feestje in een veld vol bloemen????
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 26 december 2010, 18:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 18:26
|
|
|
mijn mooiste moment was eigenlijk het gehele weekend maar vandaag dat we met 4en naar de gemeente gingen en me zoontje zo heerlijk spontaan bij sjaak zat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 18:18
|
|
|
het slechtste moment :na een heerlijk weekend van genieten je schat weer weg met de trein naar zijn huis en werk wat duurt een week dan lang
|
|
Naar boven |
|
|