Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 19:07
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 09:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 19:38
|
|
|
zelfkennis
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 7 januari 2011, 19:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 19:40
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Aanhef moet natuurlijk zijn: Iemand privé roepen...en NIET ROPEN...!!!
Voor privé gesprekken zou het aan te bevelen zijn om eerst betreffende persoon te vragen of hij/zij er tijd om een privé gesprek te kunnen voeren. Het is mij meerdere keren overkomen dat ik namelijk juist nét op het moment dat ik met iemand bezig ben..bijv in de Lobby...er dan opééns een privé-chatvenster zie verschijnen. Terwijl ik met het typen van een antwoord voor de ander bezig ben. Dat is niet leuk op dat moment. Vandaar dat ik (ouwe zeur Piet ) deze topic plaats. Misschien dat anderen daar ook hinder van hebben? Ik ben benieuwd. |
Inderdaad paps....t overkomt me regelmatig dat ik met 3 schermpjes tegelijk bezig ben...nou ben ik wel een snelle typster....maar je mist vaak veel van iemands verhaal....is inderdaad niet leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 19:41
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 09:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 20:04
|
|
|
waarom geen status bij persoonlijke profiel net als bij msn of hyves Dan kun je zien wat iemand aan het doen is, dus niet storen!!!
Directie van CM, graag groot renovatie van uw website en belletje aanschaffen aub! Voor betere samenwerking
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 januari 2011, 22:23
|
|
|
HERMAN388 schreef: | waarom geen status bij persoonlijke profiel net als bij msn of hyves Dan kun je zien wat iemand aan het doen is, dus niet storen!!!
Directie van CM, graag groot renovatie van uw website en belletje aanschaffen aub! Voor betere samenwerking |
Net als op je tv ook op je pc, gewoon uitdrukken op het kruisje dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 08:04
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Aanhef moet natuurlijk zijn: Iemand privé roepen...en NIET ROPEN...!!!
Voor privé gesprekken zou het aan te bevelen zijn om eerst betreffende persoon te vragen of hij/zij er tijd om een privé gesprek te kunnen voeren. Het is mij meerdere keren overkomen dat ik namelijk juist nét op het moment dat ik met iemand bezig ben..bijv in de Lobby...er dan opééns een privé-chatvenster zie verschijnen. Terwijl ik met het typen van een antwoord voor de ander bezig ben. Dat is niet leuk op dat moment. Vandaar dat ik (ouwe zeur Piet ) deze topic plaats. Misschien dat anderen daar ook hinder van hebben? Ik ben benieuwd. | Simpele oplossing in de profiel bij de instellingen privechatten uitschakelen voor iedereen probleem opgelost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RONNY104
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 14:12
|
|
|
en wat als je gewoon met 1 persoon prive wil chatten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 14:55
|
|
|
RONNY104 schreef: | en wat als je gewoon met 1 persoon prive wil chatten? | Dan zet je die op de vriendenlijst en stel je in dat je alleen met personen op je vriendenlijst kan chatten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 januari 2011, 15:48
|
|
|
Voor privé gesprekken zou het aan te bevelen zijn om eerst betreffende persoon te vragen of hij/zij er tijd om een privé gesprek te kunnen voeren. Het is mij meerdere keren overkomen dat ik namelijk juist nét op het moment dat ik met iemand bezig ben..bijv in de Lobby...er dan opééns een privé-chatvenster zie verschijnen. Terwijl ik met het typen van een antwoord voor de ander bezig ben. Dat is niet leuk op dat moment. Vandaar dat ik (ouwe zeur Piet ) deze topic plaats. Misschien dat anderen daar ook hinder van hebben? Ik ben benieuwd. |
kan je beter zeggen tegen de personen die jouw pv nemen. degenen die bij mij pv komen zitten vaak geen eens in de lobby. ze kunnen dus niet ruiken dat ik ook elders bezig bezig ben. een klein verzoekje om te zeggen dat ik druk ben, doen ze niet moeilijk over.
|
|
Naar boven |
|
|