Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 15:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb een klko vol kranten.. als je wilt kan je ze halen. |
Gebruik ze maar als wc-papier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 22:56
Onderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kun je eigenlijk niet op de fiets Het is toch in je eigen woonplaats? |
Nee natuurlijk niet, dat snap je toch ook wel! Veel en veel te gevaarlijk. Al die roofvogels boven de heide , die op zoek zijn naar muizen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 september 2010, 18:44
|
|
|
KATJA065 schreef: | Heel jammer ook nieuwe gezichten zijn welkom? |
Nou , de mijne is al 43 jaar dus zo nieuw is ie ook weer niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:32
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Moet nog even een stuk of 30 topics lezen. Dat heb je als je geen vakantie meer hebt. En morgen gaat om 6.15 de wekker weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 22:12
|
|
|
NAOMI695 schreef: | Ik kan niet mee Moet dat weekend werken
Heeft iemand nog tips voor een ander uitje, misschien wat dichterbij het noorden?
Veel plezier de 25e |
Zilveruitje? Gebakken uitje? Zo, dat zijn er al twee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 22:09
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
Zo ................ en nu zijn we allemaal op de hoogte van hoe de chatbox werkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 23:05
|
|
|
on-topic
Vandaag met heel de fam. een dagje doorgebracht in"kwintelooijen" Best een eind rijden maar zeker de moeite waard. Prachtige omgeving. Er zullen er hier wel zijn die het kennen.
en wie mocht er weer barbequen??????
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 4 september 2010, 23:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 september 2010, 22:33
|
|
|
MAR907 schreef: | Rotterdam "wereldhaven" met 100 km/h???? Geef mij maar Delfzijl (lekker leven aan zee) op de Eems met 200 km/h of meer. grijns |
Sjonge, al die plaatsen aan het water.............. tis overal hetzelfde lijkt wel . Alles meer dan een ander. 200km,tssssssssss. Hier vlakbij, in Yerseke is dat ook zo. Daar hebben ze geen C 1000, nee een C100.000.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 september 2010, 19:54
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En genoten van je laatste vakantiedag??????
Je merkt het, ik houd het goed bij...... |
ja hoor .........en het mooie weer is in aantocht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 23:26
Onderwerp: vakantie gedicht
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Met de herfstvakantie zitten jullie vroeg, net als wij. Dat vind ik wel apart eigenlijk, zeker omdat jullie als laatste groep zomervakantie gehad hebben. Het Noorden zit een week later.
De Kerstvakantie is voor iedereen erg vroeg, het advies is vanaf 18 december. Dan begin je 2 januari weer. Omdat het een advies is, mag je ook afwijken. Mijn school doet eigenwijs en kiest voor een week later. Vind ik zelf wel prettig eigenlijk!
De voorjaarsvakantie is dit jaar voor iedereen gelijk.
Zo duidelijk? Je wilde toch de schoolvakanties weten? Oh ja, er zit ook nog een meivakantie tussen, maar dat plannen de scholen meestal zelf. |
Hartelijk dank voor de informatie. Kan ik alvast gaan plannen. Als er nog wat verandert , laat he dan ff weten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 21:59
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Volgens mij is Regio Midden Nederland volgend jaar weer als eerste aan de beurt hoor!
Zuid Nederland krijgt, als ik het goed heb, een week later vakantie. Dus zo laat als dit jaar, zitten jullie niet. |
En de kerstvakantie? Valt ie voor ons vroeg of laat volgend jaar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 21:41
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Soms kan ik me bijna niet meer voorstellen, dat ik op vakantie ben geweest.
Heel even kwam het vakantie-gevoel weer terug, mede dankzij dit gedicht. |
Heb nog een dag vakantie. En het mooie weer begint nu. Maar.......... ik hoorde dat Zeeland volgend jaar als eerste aan de vakantie begint( weet niet of het klopt). Dat houdt dus in dat ik niet een jaar op de volgende vakantie hoeft te wachten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 21:36
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Een lied is een lied hoor, Willemijn.
Alles mag, nou ja..... bijna alles dan. |
Zo is dat . Topic luidt niet voor niets: Mooi, leuk of bijzonder lied. En het pizzalied is voor mij heel bijzonder. ETEN,ETEN, ETEN, ETEN, ETEN, ETEN,ETEN,want zonder eten kunnen we niet dus ook niet zonder pizza.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 21:14
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Denk ik Leuk! nog een Italiaans liedje....hoor ik dit.... [/quote]
Tja. Mario he, die is begonnen over pizza's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 20:54
Onderwerp: Aan wie geven we eigenlijk hulp
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zit me even af te vragen of het nu wel zo netjes is om alleen aan christelijke doelen te geven, als er nood is moet je toch bereid zijn om te geven aan wie dan ook? Is het eigenlijk wel zo netjes om onderscheid te maken??Is dat eigenlijk wel christelijk......Kwam daar eigenlijk op door het verhaal van Chatuliem over Pakistan...... Zijn zo maar wat gedachtes hoor, geen veroordelingen..... |
Nou , ik vind dat we daar best onderscheid in mogen maken. Zoals je dus weet is er vorig jaar veel te doen geweest over de directie van het rode Kruis. De grote sommen geld die die mensen verdienen. Maar dan vraag ik me af , geef ik nu aan het rode kruis of aan de directie ervan. Ik weet ook van het astmafonds, hoevaak ze een feestje organiseren voor hun medewerkers. Heerlijk barbequen , maar de buurman is astmapatient en stikt bijna in de rook die langs waait. Dit zijn zomaar even een paar voorbeelden die bij me boven kwamen. Daarom geeft Visser niet zomaar aan elk willekeurig "goede doel".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 20:19
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
He Thomas.
Ikzag dat je concurrentie hebt gekregen. Bijde nieuwe leden staat er nu nog een smurf. Familie van je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 20:12
Onderwerp: 9 Oktober Provincie Groningen Uit eten gaan !!!
|
|
|
THOMAS968 schreef: | In Leeuwarden is een militair vliegveld met nogal wat F16 vliegtuigen en in Eelde kun je ook landen, Visser. Waar je in Zeeland op moet stijgen, weet ik zo niet.
Thomas, ziet je vliegen. |
Tja, moeilijk. Zeeland heeft volgens mij maar 1 vliegveld. Vliegveld Midden Zeeland, maar ik denk dat dat niet geschikt is voor F16s Zover ik weet is dat vliegveld alleen voor zweefvliegtuigen. En mn achtertuin........ die is ook net te klein. Wacht even , Antwerpen heeft toch ook een vliegveld? Dat is hier ook vlakbij. Zo even bellen met de Belgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 september 2010, 20:00
Onderwerp: Alleen voor mannen
|
|
|
PIETER649 schreef: | altijd wel leuk hoor, vrouwen die sigaren roken, ik ken er niet veel, eigenlijk maar 3.... solafide, carin en monica lewinsky |
Tja, en de laatste is nu werkloos.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Moet jij op vrijdag weer beginnen met werken? Nou ja, heb je wel weer gauw weekend...... |
Morgen is het donderdag,ja. Dan nog een dagje , dat is vrijdag...en dan is het bijna maandag
Goed lezen Willemijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 september 2010, 22:08
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Vandaag heerlijk in het zonnetje gelopen in Amsterdam want ik moest kaarten hebben weer voor Israƫl maar ik liep naar de verkeerde straat en toen moest ik een dik half uur lopen maar in de zon is dat niet erg en dan en ik heb dat meestal dat ik verkeert loop . Want het had ook weer wat en je ziet ook weer leuke dingen onderweg. Sjalom. Martin |
Nou , zover ben ik niet van huis geweest. Ben vandaag niet verder geweest dan de slaapkamer van mn zoon. Vandaag zn kamer behangen , nu lekker klaar. Morgen spulletjes terug zetten/ ophangen. Lekker voldaan gevoel. Dan nog een dagje en dan is de vakantie weer verleden tijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 23:28
|
|
|
PETRA883 schreef: | eerder de paralympics dan
Ik doe mijn best tegen die tijd nodig ik jullie allemaal uit..... |
Oh , jippie, maar wel een beetje in de buurt dan aub. Chinaofzo , of Z-Afrika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 augustus 2010, 23:09
|
|
|
PETRA883 schreef: | ben net thuis van training en hij is geweldig..... had ook niet anders verwacht....
groetjes,
petra |
En nu op naar de Olympische Spelen?
|
|
Naar boven |
|
|