Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dit is zeker niet te goede en deze helemaal niet oke deze dan |
Afgewezen door wie Gerrit???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:21
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
TINK100 schreef: | gehoord dat Frank héééél erg verliefd is en dat het goed met hem gaat!!! |
Je mag zeker niet vertellen op wie hij verliefd is???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:15
Onderwerp: einde lidmaatschap
|
|
|
GRACE585 schreef: | na 3 dagen weer eens op cm rondgeneusd te hebben moet het me van het hart dat ik dus toch niet opnieuw een lidmaatschap verleng,helaas forum daar is men constand off topic en gaat men vaak niet in op het onderwerp zonder gehakketak en op de chat reageerd men nouwelijks of niet op aangedragen onderwerpen het hangt een beetje als los zand aan elkaar lijkt het wel erg jammer had meer aanspraak verwacht |
Gelukkig verplicht niemand je om te blijven!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 5 oktober 2011, 22:12
Onderwerp: Niet het perfecte plaatje
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wat doen, de afwas Tegenwoordig heeft iedereen toch een machine! |
Nee hoor...ik heb nog steeds geen afwasmachine.... Toen mijn gezin nog uit 6 personen bestond had ik er ook geen 1 Nu zijn we met zijn tweeen ....en nog steeds geen afwasmachine...
Ik zei altijd...als er ook nog een afwasmachine komt is er niemand die nog iets voor mij doet!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 23:59
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
Oke...alles goed en wel....maar we gaan dus wel ff aan je denken!!!!!
Ik heb nog niet eens door gehad dat JIJ het was!!!!!
Heb je hulp voor je kindertjes???? Oeps...dan is 24 oktober nog wel erg ver weg he??
Sterkte meid...en ik hoop dat de pijn dragelijk mag zijn voor je... kWil je ook gedenken in mijn gebed... Het is waar...als we diep door denken zijn er altijd mensen die het zwaarder hebben dan jezelf, maar ja ieder mens voelt zijn eigen pakje he!!!!
Lieve groet van Ineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 18:56
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Het mooiste moment??? Iets waar ik ieder jaar mee wordt geplaagd maar wat ik toch weer leuk vind... Het is dierendag...Mijn dochter zorgt dan ook altijd trouw dat de hele farm hier iets extra heeft, want het is een echte dierenvriend!!! En de laatste truc is dan....Mij iets geven...en er dan bijzeggen.... Hier Mam...voor jouw ook iets lekkers.... Vroeger vroeg ik dan vaak...Waarom??? En hadden ook de jongens lol als ze konden zeggen...Het is toch dierendag???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 17:15
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat is niet helemaal waar he, t is nooit verkeerd om te praten over wat je wakker houdt, al was het maar om de vermoeiende dag na een slapeloze nacht door te komen. |
Niet altijd even makkelijk om er over te praten...zeker niet hier.... Soms is de weg er wel hier...in de thuissituatie...maar ook dat kan en wil ik niet altijd... En (vaak helaas) is er na een slapeloze nacht...gewoon...een WERKDAG!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 16:56
Onderwerp: Houdbaarheid op christian match
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Is er geen website waar ze wat minder met zoeken naar Jezus bezig zijn.
Volgens mij is dat meer mijn ding. |
Even snap ik het niet meer...(of zou ik te blond wezen) Wat bedoel je nu eigenlijk??? In je eerste reactie reageer je anders als in de tweede... Wat zoek je nu eigenlijk????
Toch meer naar Jezus???? Of zijn we teveel bezig met Jezus??? Verklaar je eens nader....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 4 oktober 2011, 00:24
|
|
|
Als dat nu eens waar was...en het zo makkelijk werkte!!!!!!!!!!!!
Dan volgde ik je raad direkt op!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 23:19
|
|
|
Hou het nog maar ff open...want ik slaap beroerd!!!
Nee hoor...ondanks dat ik niet slaap mag dit topic gewoon dicht... Met slapeloosheid kan toch niemand je helpen....dus daarom...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 3 oktober 2011, 22:49
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
Eerlijk duurt het langste hoor!!! En ja...moet je goed luisteren...als niemand je niet wil om die 100 kilo(wat ik dan weer niet geloof dat je dat weegt) Dan is dat een keuze... Ik heb liever een aardige vrolijke eerlijke man van 100 kilo, dan een vervelende oneerlijke saaie magere hein!!!
Nee,wees gewoon eerlijk in een profiel..daar bereik je toch het meeste mee..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 20:15
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja, ik zat bij het invullen aan 2 dingen te twijfelen. Mn gewicht en m'n lengte. De laatste keer dat ik opgemeten ben was al jaren geleden. Ik heb wel eens gehoord dat hoe ouder je wordt, dat je dan ook gaat krimpen. Ik dacht laat ik het zekere voor het onzekere nemen. Had daarbij gelijk een cm. of 5 speling. En m'n gewicht ? Ja, dat varieert, ligt eraan of het zomer of winter is, wát ik op een dag gegeten heb, hoeveel ik gegeten heb en of ik nog móet eten. |
Nee, nee Visser...DAT...noemen ze smokkelen...!!! Iedereen weet heus wel hoeveel hij weegt.... En weet je als je 1.75 ben en je weegt b.v 80 kilo...is daar helemaal niets mis mee....
Ik ben b.v helemaal niet groot...maar weeg gewoon teveel en daar zal ik niet over liegen.... Trouwens wat heeft het voor zin...om op te schrijven dat ik maar 60 kilo weeg...Als ze me zien in het echt heb ik het meteen verknoeid omdat ik niet eerlijk ben geweest in mijn profiel...ja toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 01:35
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
Bekijk de uitzending eens die vrijdagavond was bij Schepper en Co...
Mevr Keller neemt afscheid van haar kinderen en de arts willigt haar wens in voor euthanasie.
Ik wilde het zien, maar blijf erbij dat wij hier de plaats van God innemen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Thnx! Zeeland kan die bemoeding wel ff gebruiken! |
kHeb het mooie lied al verschillende keren gedraaid... En (ook wonder) mijn middag en avond waren goed.... Ook wel weer een goede terechtwijzing... Ik bedoel in die zin...wat zijn we toch een doe hetzelvers!!!!
We kunnen veel zeggen en zingen met onze mond... Maar als je hart er bij mag wezen...en we wat meer zouden vertrouwen...(en dan kijk ik even naar mezelf!!!) dan mag de uitkomst...VREDE zijn!!! Hoop nu ook vanavond mijn hoofd gerust neer te kunnen leggen... Dank aan lieve mensen...ook hier... Die stuurde God namelijk OOK!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:49
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Dat weet ik Erika ...
Vertrouwen is iets heel persoonlijks, en wat God met mij voorheeft is ook heel persoonlijk. Ik moest ff terug naar ong. 2 jaar geleden, ook toen kwam die vraag op me af, op wie stel ik mijn vertrouwen ... Ik vroeg om gebed voor mijn stotteren, maar eerst moest ik mijn vertrouwen op Hem stellen, voordat Hij in mij kon werken ... Mijn vertrouwen moest ik op Hem stellen, er was nog veel te vergeven, iedereen die mij ooit had gepest stond tussen mij en God in, in dat vertrouwen (duurde wel lang voordat ik mij overgaf aan Hem) kon ik vergeven en genezen ... Ik stotter nog steeds, maar op het moment dat de HG mij iets op mijn hart geeft, een gebed of een Woord, dan kan ik praten zonder te stotteren ... Naar dat moment, dat vertrouwen moest ik terug ... Op wie (Willem) stel jij je vertrouwen ... Here God, op U alleen !!! |
Dankjwel...voor deze woorden... Ik ben hier ook niet zoveel meer...en zodoende ook niet veel reaktie.. Ik kan het even niet!!! Maar mis nu ook even dat vertrouwen, wat jij me nu na deze woorden weer even laat zien!!! Slapeloosheid??? De laatste tijd is het weer vreselijk. Maar ik kan dan mijn geest(hoofd en denken) niet stilleggen... Een relationeel probleem....soms een sterke eenzaamheid en ook besloten op een verkeerd(???) moment, om te stoppen met roken... Nu denk ik aan het versje inderdaad...
STEL MIJN VERTROUWEN OP DE HEERE MIJN GOD!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 september 2011, 10:20
Onderwerp: 23 september
|
|
|
Moet je zeggen...daar was ik eigenlijk nog helemaal niet mee bezig... Zal er net als vorig jaar niet harder voor rennen..
Ik merk dat het zo HEEL HARD WILLEN...ook niet werkt... En niet alleen met de Kerst gaat dat werken denk ik... Liever zou ik dat tussen Kerst en Kerst ook willen invullen...
Een vriendschap van een half jaar is net voorbij...even weer een bezinningsperiode van overdenken is wel even nodig. En Kerst kan toch ook fijn zijn als je die met kinderen/en of familie mag en kan invullen???
Zo was het vorig jaar en hoop ik nu weer. Het was in ieder geval weer een jaar om toch weer over veel dingen na te denken. Overigens hoop ik dat God met me zal zijn...het oude weer uit en hopelijk het nieuwe weer in...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 24 september 2011, 10:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 16:52
|
|
|
Dat ik met veel pijn(ontsteking op 2 plaatsen) terug gekomen ben van een korte midweek...
Dat ik de relatie die ik had...voorbij is... We daar veel over hebben gesproken...maar er toch veel tranen zijn geweest..voor ons allebei...en dat nog wel even zo zal zijn... Maar toch gaan we uit elkaar als mensen die het fijn hebben gevonden elkaar te hebben leren kennen..
Dat het nu even moeilijk is...maar we hopen en bidden om moed...lust en kracht om verder te gaan!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 15:33
Onderwerp: mmm wie wil met mij nou een relatie als autist ?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik zou zeggen, "vergeef hem in Jezus naam" dan is de kans dat er een bittere wortel groeit in je hart een stuk minder ...
Want nu ben je alleen maar bezig met hoe "slecht" je ex-vriend wel niet was in jouw ogen ... |
Heb even het een en ander gemist...i.v.m vakantie...maar deze opmerking( noem het raad) vind ik toch wel heel lief!!!!!!!!!!!!!!
Ach...mijn ex heeft ook een lichte vorm van autisme...en toch... Ik heb veel meegemaakt, maar vaak denk ik nog aan hem...maar in de vorm van medelijden...De liefde voor een medemens is gebleven...en ook een ex...is een medemens!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 09:58
Onderwerp: operatie
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zo af en toe bennie best een beetje lief |
Even zonder gekheid..heb je nog een beetje kaarten gehad thuis????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 september 2011, 01:05
Onderwerp: wat mis je op dit moment ?
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ik ben op dit moment niets kwijt, maar, mezelf kennende, zal dat niet zóóó lang duren..... |
Annette...ben ik dom...als ik dit niet begreep???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:34
Onderwerp: Kort daarna moet ze gesprongen zijn...
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik vraag me af wat het nut is van een naar aangrijpend stuk als dit op CM. Ieder Christen is tegen zelfdoding lijkt me, en juist dit geval is zo enorm goed te begrijpen...springen terwijl je weet dat het je dood wordt. Moeten we hier dan werkelijk over na gaan denken? Ik ben er me van bewust dat dit de werkelijkheid WAS. Maar is het feit dat de vlieftuigen de Twintowers inboorden opzichzelf al niet verschrikkelijk genoeg? Ik vind het stuk een beetje sensatiebelust. |
Me too!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 13:28
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eigenlijk zou dit een leerzaam topic moeten zijn, waarin mensen uitleggen waarom ze het abbo niet verlengen
Of het zou een discussie topic moeten zijn, waarbij mensen aangeven waarom en we daar een gesprek over beginnen. Maar om lol te gaan zitten maken op een topic, vind ik niet gepast. In mijn ogen is dit allesbehalve een loltopic. Maar jullie grijpen alle topics aan om lollig te kunnen doen. |
Een leerzaam topic???? Over waarom ik wel of niet ga verlengen????
Komop!!!!!....dan zeg ik dat heeft niets te maken met leerzaam...echt niet!!!!
Sommige mensen verlaten inderdaad vanwege financiele redenen...(zou ik ook doen)
Of...je ontdekt dat daten niet aan jouw is besteed...
Of...je houd het gewoon voor gezien en hebt een betere tijdsbesteding!!!
verder niets!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 11:24
Onderwerp: wat mis je op dit moment ?
|
|
|
O..Jose...dit is een geweldig lied.... De armen om elkaar verstrengeld...samen met mijn vriendin...zongen we huilend 2 jaar geleden dit lied..
We wilden allebei scheiden maar durfden dat niet tegen elkaar te zeggen.. Juist door het wel te doen...kwam er een opening...en DIT LIED!!!
Wat is het mooi en wat ligt er een troost in!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 september 2011, 00:42
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee, ken ik niet |
Het liep eigenlijk net zo droevig af als jouw verhaal....
Hij kuste zijn vrouw innig...ging vervolgens naar kantoor.. Om 5 uur belde hij zijn vrouw met de mededeling...Schat ik moet helaas weer overwerken...
Die avond verbleef hij in de flat van zijn minnares...en werkte over!!!!!!!!!
Maar die avond noemde hij zijn minnares OOK ""schat""
Kijk ...zo gebeurd het helaas ook!!!!
|
|
Naar boven |
|
|