ChristianMatch

Forum

Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 ... 241 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: maandag 12 september 2011, 16:25
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

...soms kan je iemand ongewild iemand uit evenwicht brengen en zie je een einde naderen. Of de vrees voor dat einde is er...

Lachende smiley gelukkig hoeven slechte momenten niet lang te duren of hoeft een vrees niet uit te komen.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 12 september 2011, 23:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 10:27
BerichtOnderwerp: zoek je ook de buitenlucht op vandaag? 10 sept.

GRIFFIN748 schreef:
een poedelprijs betekent dat Visser bij het vissen een poedel aan de haak heeft geslagen. hij zit nu dus met een poedel opgescheept.

mbt 't kerkje: als het kerkje voor 1500 (reformatie, iets met Luther...) gebouwd was, is het vrijwel zeker een voormalige RK-kerk.

Dit is de link van dat kerkje. Ik weet wel dat er tijdens en na de reformatie verschillende katholieken kerken in beslag werden genomen. Of het ook met deze kerk gebeurde weet ik niet.

http://www.openmonumentendag.nl/monumenten/1920/religieus-erfgoed/dorpskerk
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zondag 11 september 2011, 00:34

VISSER278 schreef:
Is aardig gelukt . Alleen de verkeerde prijs.
Poedelprijs was gegund aan visser vandaag. Clown smiley

Boze smiley wat is nu een poedelprijs weer? Allemaal die geheimzinnigheid waar ik de bibbers van krijg.

Ben vandaag voor de eerste maal in een Ned. Hervomde kerk geweest, tijdens monumenten dag. Het was wel een mooi en stemmig kerkje.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 12:05

Ik ga ook wat doen maar ik zeg niet wat... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Het is wel buiten te doen...en het is niet hier...

Boze smiley eigenlijk is het wel tegen mijn zin...

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 10 september 2011, 12:13
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:51
BerichtOnderwerp: Het weer

ERIKA129 schreef:
Het zal weer eens niet Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley hebbert Boze smiley

Boze smiley een uurtje geleden dacht ik nog dat het zou gaan regenen. Dikke wolken en ook een beetje grijs er tussen. Nu begint de zon echt er door te komen en haar warmte af te geven...

Ik ben dus helemaal geen hebbert...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 11:29
BerichtOnderwerp: Christendom en yoga

MIEKE364 schreef:
Vergeven is een krachtig redmiddel en (gelukkig) niet alleen gegeven aan christenen en past wel erg bij ons en dat is een zegen.

Ik kan het niet laten om toch een paar reacties te geven op jullie vele inspanningen op zoek naar de waarheid.

Yoga occult noemen of de bronnen waaraan het ten grondslag ligt is beledigend en doet afbreuk aan de bron waaraan tenslotte iedere schepping ten grondslag ligt. Je mag een mening hebben maar dat wil nog niet zeggen dat je de waarheid hebt gevonden al leg je de hele encyclopedie op dit cm-forum neer.

Hindoes, boeddhisten, christenen, moslims, atheïsten, humanisten allen zijn naar het evenbeeld van God geschapen; niet één uitgezonderd en die in hun eigenheid dienen te worden gerespecteerd, dat is een regel door Christus zelf uitgevaardigd (Hebt uw naasten lief, gelijk uzelf en hebt uw vijanden lief).

Net zoals in het christendom zijn er in de yogafilosofie vele stromingen. Er zijn orthodoxe christenen, er zijn christenen die tot beelden bidden en er zijn vrijzinnige christenen en afgescheiden christenen. Kan je ze daarom op één hoop gooien en veroordelen omdat ze niet zijn zoals je wilt dat ze zijn?

Yoga is de mens gegeven als hulpmiddel om alles enigszins op een afstand te brengen dat hem/haar afhoudt van contemplatie op Gods inspiratie. De Heilige Geest hoor je door stil te zijn en te luisteren.

Jezus volgen is de weg maar hoe bewandel je die?

Als alle indrukken en invloeden van een druk bestaan je geest in beslag nemen hoe richt je je dan op God?

Yogaoefeningen leiden de geest af van gedachten, emoties en gevoelens die van binnenuit en van buitenaf onze aandacht opeisen.
De aandacht wordt erdoor gericht; naar de 'binnenkamer' , onszelf. In die staat van rust gekomen kan je mediteren wat ook wel 'luisteren naar God' wordt genoemd als tegenhanger van bidden; 'praten met God'.
De fluistering van de ziel wordt dan waarneembaar want in de stilte is HIJ, de altijd zijnde.
HIJ is schepper van hemel en aarde dus ook van het boeddhisme, hindoeïsme, wetenschap, muziek, haaien, vlinders, orkanen en tropische stranden.....
Eer Hem in het bewonderen van de veelkleurigheid, veelzijdigheid van de schepping.

Beelden (zoals in het Hindoeïsme) zijn eenvoudigen gegeven om Gods eigenschappen herleidbaar, herkenbaar te maken; het zijn hulpmiddelen om mensen dichterbij God te brengen. Occult?; van God gegeven....

Mahatma Gandhi was een hindoe; één van de grootste vredestichters ooit...Zalig zijn de zachte voetstappen van degene die vrede brengt.. (Bergrede). Zijn vredebrengers alleen christenen en alle anderen occult? Blasfemie! Het hekelen van Gods schepping.

De schoonheid en integriteit van het Hindoeïsme is ontroerend waaruit grote liefde en respect voor God spreekt. De discipline vanuit die levenswijze strekt hen tot zegen. Hun religie is hen van God gegeven.

De leringen van de Boeddha lijken heel veel op die van Christus Jezus, onze Heer en richten de voeten van de toehoorder naar God. Niet christelijk dus occult? Blasfemie! Het hekelen van Gods schepping.

En steek na dit pleidooi voor vrede, verdraagzaamheid, menslievendheid, heelheid en respect voor alles wat Gods hand heeft gemaakt, niet meteen van wal tegen mij.....en laat je 'zusterlijk' vermanen (hoe Bijbels!) opdat je je hart niet verhard want het hart is wat God aanziet.

En oh ja, Christus heb ik aangenomen als mijn Redder en als zichtbare tekenen daarvan draag ik een (leeg) kruisje van rode (de kleur van bloed, leven) jaspis omdat ik geloof in de wederopstanding na die van Jezus die ons is voorgegaan en een sierlijke zilveren vis want ik heb mij laten vangen door het vangnet van Gods liefdevolle hand omdat ik het leven liefheb en het ten volle wil leven naar Zijn Heilige Inspiratie, niet in een verkrampt angstgeloof in de wetenschap dat Hij ons liefheeft voordat wij hem liefhebben en Hij ons vergeeft maar ons houdt aan onze eigen verantwoordelijkheid het christenzijn in te vullen naar het voorbeeld van Zijn eniggeboren zoon Jezus Christus (wat wij niet volledig kunnen omdat we imperfect zijn).
Ik wens een ieder van harte verdraagzaamheid en vredelievendheid toe in het bewustzijn dat iedereen gelukkig wil zijn en alle leven heilig is immers; Gods schepping.

Ik ben het volledig eens met deze tekst.
Als men yoga als een slechte invloed gaat bekijken omdat er een andere geloofsfilosofie achter zit moeten we ons ook maar afschermen voor de vele verschillende rassen die hier zijn. Rassen met een ander geloof en levensfilosofie. Dan moet men ook maar tegen de baas op het werk zeggen dat je niet met een islamiet of boedhist of wat dan ook wilt samen werken. Ik vermoed dat je dan zelf wel je biezen zult kunnen pakken en als toemaatje krijg je er de stempel van racist er gratis bij.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 06:52

De tijd waarin de zon lijkt te wachten noemt men ook wel: de nachten.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 06:45
BerichtOnderwerp: kreet van de week

Ik blijf herhalen, dat je de herhaling moet herhalen. Als je de herhaling goed herhaalt, hoef je de herhaling niet meer te herhalen Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 06:41
BerichtOnderwerp: operatie

ZEELAND736 schreef:
Natuurlijk was jij de enige Frank!!!!!!!!!!!!!!!!
Denk je dat er IEMAND...anders is geweest die deze vriendelijke hartelijke Jose een kaart heeft gestuurd???

Neen dat denk ik niet Boze smiley
ondanks haar geplaag verdient ze het wel eigenlijk...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 06:34
BerichtOnderwerp: ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?

HANNAH810 schreef:
voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, drie kinderen van 5, 5 en 6 jaar
zus van hannah, 41 jaar, regio 0180
Josina022, 41 jaar, regio 030 (indien vervoer)
Maria576, 46 jaar, regio 038 (indien vervoer)
nel833, 50 jaar, regio 071
Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (indien vervoer)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (onder voorbehoud)
jakolien247 36jaar regio 030 (onder voorbehoud)

jonasveve, 51 jaar, regio 070
frankt627, 47 jaar, regio 076
hanskamp, 38 jaar, regio 0521
wimgroen841, 55 jaar, regio 0318
jan853, 51 jaar, regio 078, twee kinderen van 11 en 13 jaar
kwispel011, 66 jaar, regio 0172
thijs984, 35 jaar, regio 050 met kinderen
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184 met dochter (onder voorbehoud)
marcel188 ,45jaar ,regio075.
Beun656, 37 jaar, regio 0341 (onder voorbehoud)
johan209, 36 jaar, regio 073
niceguy125, 43 jaar, regio 0570

Verraste, verbaasde smiley Op dit moment zijn er meer mensen dan vrouwen aangemeld. Dat is ook de eerste keer, denk ik. Maar ja, alles is onder voorbehoud natuurlijk...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 03:36
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

Boze smiley ik val vanaf nu nooit meer in slaap op de bank. Na enkele uren ben ik wakker, net zoals ik in mijn bed zou slapen, maar ik heb een barstende hoofdpijn. Soms ligt Floshke op de bank wanneer ik er een middagdutje wil doen en dan kan ik er niet op en nu hij er eigenlijk moet opliggen gaat hij liever buiten spelen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 03:33
BerichtOnderwerp: Kort daarna moet ze gesprongen zijn...

JOLAN931 schreef:
Ik bedoel niet zozeer dat het van Chat sensatie belust is, maar wat hier geschreven is is buitensporig vreselijk.
De tragedie van 11 september is zonder dit verhaal al meer dan erg genoeg.
En als er dan kranten, journalisten of wie dan ook zijn, die een schokkend stuk als dit in hun blad opnemen, ja...dat vind ik sensatie belust.
Alsof er niets meer over het feit te schrijven is, en om dan maar de bladen vol te krijgen over zulke vreselijke dingen, plaatsen ze stukken als dit erbij...

Ik hoop dat ik het nu beter heb uit gelegt...zonder schokkende stukken als dit is het al erg genoeg. Daar had dit stuk niet voor nodig geweest om het feit te illustreren.

Verder begrijp ik ook de reactie van annette wel. Dit is niet het type zelfdoding zoals wij dit zien. Dit was een sprong die zij als laatste uitweg zag.
Maar ondanks dat...ze maakte zelf een einde aan haar leven door te springen, zei het als laatste uitweg, en misschien in paniek...maar het was HAAR keuze, op dat moment zelf.

Het stuk opzich maakte me misselijk, en persoonlijk vind ik het niet gepast om persoonlijke stukken als deze uit te geven in een dagblad. Daarvoor zijn de feiten al erg genoeg.

Verder geeft Willemijn aan het erg te vinden dat men dit als bladvulling ziet.
Kijk...voor die man was het zeker geen bladvulling, en voor ons ook niet. Dit was iets wat nooit te vergeten is.
Maar voor de bladen...daarvoor denk ik wel dat verhalen als deze niet meer zijn dan enkel bladvulling, als bijvoegsel bij het eigenlijke nieuws. En ik denk dat je zo ook het woord bladvulling moet lezen.

Het is een getuigenis van iemand die zijn vrouw verloren heeft. Een getuigenis die te vergelijken is, zoals Chat het al aanhaalde, met de film Shoah. Een getuigenis zoals mensen die de kampen hebben overleeft tijdens WO II. Het is een weergave zoals wij zouden vertellen over onze ouders of wie dan ook waarvan we veel houden en die ons plots is ontvallen. Ik kan dit nog steeds nog niet als sensatiezuvht bezien. Zijn we dan bang om het verdriet van andere mensen te lezen? Willen we alleen maar het goede zien?

Die vrouw had een keuze op dat moment. Misschien had ze wel 3 keuzes. Of wel stikken door die rook. Levend verbranden kon ook nog. Springen was ook een keuze. Wat anders kon ze doen. Ze kon en mocht niet meer kiezen voor het leven. Die keuze was haar ontnomen. Tja, dan houdt op het toch eigenlijk op. De enige keuze die ze had was haar manier van dood kiezen. Soms denk ik dat we nu bijna op het punt gekomen zijn eerder die vrouw te veroordelen dan diegene die alles in gang hebben gezet.

Ik denk nu ook aan een ander topic waarin we het hadden over al dan niet een kerkdienst te mogen hebben na een zelfdoding Als de algemene christelijk wereld nu volmondig zou zeggen dat die vrouw geen kerkdienst mocht hebben, want eigenlijk wordt dat indirect wel beweerd, zou ik mijn geloof overboord smijten en terug een vrijzinnig leven gaan leiden.

Het spijt me, maar ik kan jullie redenering niet volgen.

Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 10 september 2011, 09:24
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 september 2011, 01:49
BerichtOnderwerp: wat mis je op dit moment ?

MARTIN695 schreef:
Hallo Frankt
Een handje kleingeld soms????
Sjalom.
Martin

Boze smiley frank zonder 't' Knipoog smiley

Neen, wat ik mis is niet in geld uit te drukken, zeker niet in kleingeld. Het is veel meer waard, onbetaalbaar. Ja, zelfs onbereikbaar. Een wens, een verlangen een...zoveel. Een erg gemis dus.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 22:10

CROSSROAD317 schreef:
Kop op FrankT ... die lachspieren zullen in één dag toch nog niet verschrompeld zijn Clown smiley

Neen, er is iemand die ze - de lachspieren - terug in werking heeft gezet. Helaas kan ik er niet meer over kwijt...iedereen heeft immers geheimpjes Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 22:08
BerichtOnderwerp: wat mis je op dit moment ?

wat ik mis?!? Ach, laat ik daar maar over zwijgen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 22:05

CROSSROAD317 schreef:
Ik maak me ernstig zorgen om je Frank ... je miept als een Trien ... Staat daar de T soms voor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt gggrrijns ...

Boze smiley nou had ik dit niet van jou verwacht hoor... Huilende smiley, smiley in tranen niemand houdt van mij...zelfs Cross niet
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 20:16

JOLAN931 schreef:
Ik vraag me af wat het nut is van een naar aangrijpend stuk als dit op CM.
Ieder Christen is tegen zelfdoding lijkt me, en juist dit geval is zo enorm goed te begrijpen...springen terwijl je weet dat het je dood wordt.
Moeten we hier dan werkelijk over na gaan denken?
Ik ben er me van bewust dat dit de werkelijkheid WAS. Maar is het feit dat de vlieftuigen de Twintowers inboorden opzichzelf al niet verschrikkelijk genoeg? Ik vind het stuk een beetje sensatiebelust.

Ik zie dat sommige het met je eens zijn, Jolan. Waarom ze het met je eens zijn zie ik niet.
Kan jij ons dan eens vertellen waarom het sensatiebelust is? Ik bedoel dus dat stukje dat gaat over die vrouw en haar laatste momenten. Zij komt dus op het voorplan. Dus niet die onmenselijke daden van die Islamitische beweging.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 18:00
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..

WILLEMIJN232 schreef:
Wat versta jij dan onder zogenaamde slechte mensen? En niet iedereen loopt met zijn leed te koop dat moet je je ook realiseren......
Ik denk dat niet alleen jij maar iedereen zijn pak(je) leed wel te dragen heeft........

Als Josina moet gaan verklaren waarom zij iemand slecht vind moet ze naam en toenaam gaan gebruiken en dat zou ook niet goed zijn, Willemijn want misschien is hij of zij wel lid.

Het is ook gewoon een uiting van Josina om aan te geven dat ze ontgoocheld is in bepaalde mensen. De ene mens durft een ontgoocheling toe te geven en een andere ontkend volmondig een ontgoocheling te hebben gekend. Die laatste liegt dan. Zo simpel is het.

Inderdaad heeft ieder zijn deel wel gehad in het leven. Moeten we dan zwijgen erover? Mogen we niet zeggen dat we wat te lijden hebben? Als dat zo is moet we maar ook verder zwijgen over goede momenten. Vind je niet???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 14:08

JOSINA022 schreef:
Hahaha, zwart-wit zeker Clown smiley

Vrouwelijk aandacht krijgen kan leuk zijn...maar niet in dit geval... Als nu straks Erika ook nog begint is het vrouwenkransje compleet en kunnen ze deze arme donder nog meer onder vuur nemen... Boze smiley

Ik denk dat ik maar weer even verdwijn...in de tuin en ga snoeien...

pfff, nat worden in de plassen en op een geschildert schommelbankje gaan liggen... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 14:02

Ik begrijp niet wat er mis is aan het verhaal dat Chat plaatste. Dit is een weergave van iemand die een dierbare verloor. De manier waarop die vrouw én de reden waarom die vrouw stierf is erg schokkend. Dit is helemaal niet sensatiebelust. Ik vind het zelfs erg dat de sprong van de vrouw als een zelfdoding wordt beschouwd. Ze deed die sprong in het diepe ja, dat vraagt zelfs enorm veel moed, maar eigenlijk werd die vrouw vermoord. Ik vind het goed dat er zulke verhalen zijn. Iedereen heeft het recht om te spreken over zijn gemis en verontwaardigingen. Iedereen van ons die iemand verloren heeft spreekt wel eens op zo'n manier zoals in het stukje dat Chat plaatste.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:39

ANNE589 schreef:
Twijfelende smiley Word je dus alsnog nat.... Dus maar niet in die buurt gaan fietsen Frank. Anders krijg je teveel was, en moet je weer gaan strijken.

Boze smiley pas op hé...durf niet...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 12:29

TINK100 schreef:
maar hij gaat wel aan de kant als het hard regent zodat de fietsers niet extra nat worden, hoe galant kun je zijn.....

Hij toetert in het voorbij rijden dan extra hard en lang zodat de fietser van schrik in de plas vallen...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:26

JOSINA022 schreef:
Wat, nog geen zon bij jou? Verraste, verbaasde smiley Dat mag ook wel in de krant Knipoog smiley

Het zou kunnen dat er zon is maar ik krijg mijn ogen niet open. Ben erg zombie...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:19
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Wel, ik had gisteren eens een mooi moment.
Een leuke babbel en enorm gelachen. Ik dacht dat mijn lachspieren al verschrompeld waren maar dat bleek zo niet te zijn... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 september 2011, 09:11

JOSINA022 schreef:
meen je dat nou? Verraste, verbaasde smiley Alleen in nHoeven dan toch zeker Boze smiley

Hier is het ook nog grijs. Het is wel zo dat ik op het Belgische weerbericht heb gehoord dat de Kempen, waar we eigenlijk ook onder vallen, morgen getrakteert worden op 27 graden. Tegen de avond aan is er weer kans op regen en een donderslag.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 12:51
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

SHANITA130 schreef:
Dit forum heet:
Vriendschap en relaties
Discussieer hier over vriendschap, relaties, het single-zijn, afspraakjes, en alles wat hierbij komt kijken.

Bovenaan zie je 'niet verlengen' staan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 10:38
BerichtOnderwerp: 9/11

Net voor we de kerk ingingen voor de 5de gebedsdienst die dag hoorde we dat er 'iets' verschrikkelijks was gebeurd. Het was een 'ongeluk' met een vliegtuig. Later bleek dat het inderdaad geen ongeluk was maar een regelrechte aanval van extreem fundamentalisten die dachten zo de wereld te kunnen te verbeteren.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:24
BerichtOnderwerp: ben jij gelukkig op dit moment ?

Boze smiley spreek me niet over 'gelukkig'...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:08
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ZEELAND736 schreef:
Kan het ook wezen dat jezelf dan de verkeerde vrouwen zoekt???

Moet ik eens diep over nadenken... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627 (60)

BerichtGeplaatst: donderdag 8 september 2011, 02:06

JOLAN931 schreef:
Regen, regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen, regen, regen,regen

Nou ja, ik ga maar naar bed....daar is het droog Lachende smiley
Ja maar hoe lang???

Hier regent het niet... Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
FRANKT627
op donderdag 8 september 2011, 08:33
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van FRANKT627
Ga naar pagina Vorige 1 ... 145 146 147 148 149 150 151 ... 241 Volgende
Pagina 148 van 241