Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:48
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
Juist toen ik ook via CM een relatie kreeg, was er 1 ding wat ik niet van plan was snel te doen, en dat was trouwen... Ik weet het...vroeger in je verkeringstijd ging men er van uit dat je elkaar goed moest leren kennen. Juist in een huwelijk waarbij je dag en nacht bij elkaar bent, zal je elkaar beter leren kennen en naarmate je langer bij elkaar bent...steeds meer. Ergens anders in een topic las ik...niet teveel ballast meenemen uit een vorig huwelijk....maar juist bij een scheiding is die ballast er!!!!!! Dat bleek nu bij ons zo mee te spelen....dus moet je er over praten... Er zijn juist dingen gebeurd waar je nu weer tegen aanloopt, die misschien de nieuwe partner (of ik) niet kan begrijpen. Voor mij was dat een reden...dat ik het gevoel had...te moeten stoppen... Toch is er nog gevoel...en dat maakt het er niet gemakkelijker op. In dit geval van beide zijde een scheiding en dat heeft zeer zeker meegespeeld en konden we dat niet uit de weg gaan met NIET te praten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 00:27
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
BEUN656 schreef: | Als ik je een serieus advies mag geven: Google Chrome. Die is betrouwbaarder en lekker snel. Firefox is ook een goeie optie. |
Gelijk...Google Chrome is goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 17:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Terug van de fysio...het leek of hij allebei mijn armen wou breken... Komende week moet uitwijzen of het effect heeft... Voor alsnog voelt het niet prettig aan... Dus nu een warm pittenkussen erop..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 18 oktober 2011, 16:58
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou en ik dan! Net een nieuwe blouse gekocht (uitverkopie, maar dat stond er niet op), heftig de w.c. aan het schoonboenen met een druppie chloor.... weg blouse....één grote witte vlek! Kan wel janken! |
Mijn advies... Natuurlijk leuk...een nieuwe blouse...maar had hem niet gebruikt tijdens het poetsen van je w.c joh!!!! Zet voor eens en voor altijd je chloor weg..hoe fris het ook ruikt... Wat ik al allemaal niet heb verknoeid!!! (Mag je niet weten) Enne chloor schijnt ook niet goed te zijn voor ons milieu...(toch?) Ga over op het wc eendje en hij wordt ook wel schoon hoor...echt waar!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 oktober 2011, 19:25
Onderwerp: opbouwen van een relatie
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zie vele vergelijkingen op deze site met de plantenwereld en ik als plantendokter kan je wel het één en ander uit leggen...maar de vergelijking is maar beperkt ....planten immers hebben geen gevoel en of emoties en daar gaat het feitelijk om en niet om het uiterlijke geknakte leventje. Als je van binnen beschadigd bent kom je daar moeilijk over heen en ik denk wel eens dat vele onder ons een therapeut zoeken om de oude wonden uit het verleden te herstellen...begrijpelijk dat wel, want het hartzeer gaat niet vanzelf weg … daar gaat een hele poos overheen en geduld van een nieuwe partner, waarin de communicatie vanzelfsprekend de belangrijkste factor is in een relatie. Ik kan me voorstellen dat vrouwen over het algemeen weinig op hebben met de inlevingsvermogen van een hoop mannen en daar zouden wij als mannen toch lering uit moeten trekken. Wat is er mooier om samen in gelukkig in harmonie met God te leven. Dit is voor mij althans het snoer waarop ik richt en hoop de partner daarin gelukkig te kunnen maken. Denk dat we d.m.v. communicatie, zo ook op deze site op de goede weg zitten, want je merkt dat daardoor veel pijn/emotie/verdriet, verwerkt kunnen worden en dus daarmee de weg wordt geopend naar een eventuele goede relatie. |
Hele fijne reactie...zo voel ik het inderdaad...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 oktober 2011, 20:51
Onderwerp: Was het überhaupt wat vandaag?
|
|
|
Ja...mijn idee ook...we krijgen plaatsen en gelegenheden genoeg, om zowel positieve als negatieve dingen eruit te knallen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 15:55
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mn dochter gaat volgende week op kamp, vandaag vast samen haar koffer ingepakt. Kleine meisjes worden groot, prinsessentoilettas: mama, die kan echt niet meer hoor!, roze tandenborstel: ik moet echt een nieuwe mam, die is voor kleine kinderen. Nieuwe pyama: ow gelukkig, anders moest ik die prinsessenpyama meenemen. Roze haarborstel: mag ik er 1 van jou meenemen, deze is kinderachtig En als toppunt: mam, krijg ik nog zakgeld mee
En 2 maanden geleden was ze nog gewoon 8, met een voorkeur voor zuurstokroze en veel glittertjes en strikjes. |
Zoiets gaat gewoon...VEEL...te hard!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 14:51
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wij niet, Billy Eigenwijze boeren reden met hun tractor zo de weg op banden vol met blubber en vervuilen de wegen.
Geachter boeren, wie maakt onze auto schoon? |
Je scheld weer op de boeren...je auto is toch niet je heilige koe???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 10:54
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
HANNAH810 schreef: | knabbelspek is vet spek MET zwoerd (en de nodige varkensharen die onzorgvuldig zijn verwijderd..... ) door het zwoerd krult het spek op.
kaantjes daarentegen zijn blokjes uitgebakken vet spek
dat even ter info, zei de slagersdochter........ |
Ik moest lachen in mezelf toen ik dit las... Ben een liefhebber van erwtensoep, maar laat ik s.v.p GEEN stukjes vel vinden met van die stoppels erop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eerlijk.....het komt spontaan terug!!! Een stukje spek is geen probleem..
Vandaag komt er een zoon eten...het wordt spaghetti...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 10:49
Onderwerp: operatie
|
|
|
Kun je zien wat in dit geval onze handen zijn...ONMISBAAR. Zo ook onze voeten...en zo voelbaar als je niet kan lopen...
Sterkte...Enne...kun je ze nog samenvouwen??? Ook al zou dat niet kunnen leg je ze maar over elkaar!!! Hoop dat je geduld hierin mag krijgen...moeilijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 10:33
Onderwerp: opbouwen van een relatie
|
|
|
Hannah en Cootje omschrijven het heel mooi... Zo voel ik het ook precies.... Ook ik moet me na de scheiding weer helemaal settelen in een ander leven... Ja...er kwam een nieuwe relatie...en veel leek te kloppen. Een ding wist ik heel zeker...alles moest heel langzaam gaan...en inderdaad heel veel praten. Doordat ik nu iemand trof die wel kon en wilde praten was dat weer een pluspunt. Maar inderdaad iemand die al 8 jaar lang alleen is heeft ook een eigen leven opgebouwd. Voor mij (en ook voor hem) was het heel fijn dat wij ook in het geloof een eenheid vormde...En toch...?? Het is voorbij... Heel veel dingen (voor ons beiden) uit ons vorige huwelijk speelden ons parten...en daar wilden we niet aan voorbijgaan maar toch over praten... Ook waren we het er over eens ook al zijn we geen 30 meer dat we geen overhaaste beslissingen zouden nemen. Het is heel moeilijk...beseffen we nu...We spreken elkaar wel... Heel moeilijk uit te leggen....Het gevoel....nee het klikt niet..en dan ging het toch meer over de verschillende karakters... Het is moeilijk om hier verder op in te gaan...op deze site. Als je wilt mag je me persoonlijk benaderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:12
|
|
|
Klinkt goed Leanne..!!
En hier is het vrijdags altijd soep-met uitsmijterdag!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 17:11
|
|
|
Klinkt goed Leanne..!!
En hier is het vrijdags altijd soep-met uitsmijterdag!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 02:12
Onderwerp: Moeten we bang zijn voor boze geesten?
|
|
|
Ging het hier over het de woorden...art 31???
Dat is toch een kerkgenootschap??? Dat is toch geen scheldwoord???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 01:59
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Weet je Zeeland,
Ik leef met je mee. Juist als je in een rotperiode zit, en er niemand is die het aan de buitenkant ziet, en het idee hebt dat je van God en de mensen verlaten bent, kun je het wel eens moeilijker hebben als diegenen die met allerlei zichtbare, lichamelijke rottigheid lopen. En als er dan momenten zijn of komen waarin je ook niet meer bidden kunt, weet dan dat er anderen zijn die het voor jou doen. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 01:43
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
Fijn dat het goed gaat...(ik bedoel...je snapt me wel...) Ook met thuishulp, en het is heel belangrijk dat je ziet dat het om je heen goed draait...
Als ik zie op mezelf...(ik heb geen hernia en hoef ook niet geopereerd te worden) ervaar ik het weleens als vervelend, dat wanneer je geestelijk in de knoei zit...dat niet altijd uit te leggen is. Niet te begrijpen.. Ik heb ook van de week nog geroepen....HAD IK MAAR EEN FLINKE DIEPE SNEE IN MIJN VINGER...of een gekneusde voet met een verband erom..(Dan kun je namelijk ECHT niet werken...want je hand en je voet heb je nodig)
Als je mag voelen en en ervaren dat je gedragen wordt...laat het dan ook maar weten hoor...en schrijf het maar neer hier. Maar weet je ik kan daardoor weleens juist niet blij en dankbaar zijn...en DAT...geeft soms veel onbegrip.
Duurt nog wel 10 dagen he??
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 14 oktober 2011, 02:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 14 oktober 2011, 01:34
|
|
|
Tja...lees ik zojuist iets over fysio... Maandag gebeld voor een afspraak...en zou ik deze week al helemaal niet meer kunnen vanwege een volle agenda. Daar was ik niet blij mee, alhoewel ik ook wel weet dat het juist in het begin geen pretje is...maar ik hoop juist op juiste behandeling/hulp..enz Toch nog bericht dat ik vandaag kon komen... En ja...dan is het nog min of meer dat er niet veel gedaan kon worden. Een intake is nodig en is dus geen behandeling..Die start dinsdag.. Dus nog veel pijn en voor de nacht maar weer een inslapertje... (Wat nu zelfs ook niet lukte...vandaar mijn aanwezigheid hier!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 17:01
|
|
|
Van de dokter verwezen naar de fysio... Bellen en dan niet meer terecht kunnen deze week... Zojuist een ""pittenkussen"" in de magnetron gegooid en ligt die nu op mijn schouders en nek...Dat werkt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik als "hollandse meid" wist het ook niet, hoor sofie! hete bliksem klinkt voor mij heel sambal-achtig eigenlijk.
ik eet vanavond lekker gebakken zalm met roerbak-spinazie, een boursin-roomsausje en wat tagiatellie. |
Ik snap ook het woord HEET niet hoor!!! Je zou dan ook denken aan sambal ja... Want als het goed is is je eten gekookt...dus heet We hebben het toch ook niet over hete appelmoes???
Maar ja zeg eerlijk wie bedacht het woord...HACHEE... Ik weet wel dat het een gerecht is wat mijn moeder(84) al at in haar jeugd..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:53
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ik beken.....ik ken de naam wel maar geen idee wat het was.
chili con carne in tortilla's, kaas erover en ff in de oven, dat schaft de pot hier vandaag. |
Mossels...(zal me benieuwen..ze waren zo goedkoop...zijn ze zeker klein(???) Doe ik meer voor mijn dochter...ik lust ze ...maar zij DOET ER WAT VOOR...
Er staat nog een restje nassi..even een eitje erbij bakken en ben ik ook tevreden... Ik lust mossels maar een stuk of 20 en ik heb er al genoeg van..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 16:08
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Da's gelukkig nog niet zo Enne m'n man heb ik het ook niet verteld
Vond hoe prachtig hoe ze alles vertelde... 10 maal benadrukt dat ze het absoluut niet aan een ander zou afgegeven hebben..... Vandaag ging ze het in de apotheek vertellen dat alles goed afgelopen is.... |
Geweldig toch??? Maakt dat je eigen gevoel minder scherp en dom is he???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 08:10
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Na de regen wordt het erger: Het is blubberweer in de Hoeksche Waard
Ik moet dagelijks mijn auto wassen, de vervuiler betaalt Stomme aardappelsboeren
Komende dagen aub droog blijven |
Waarom reageer je zo fel naar de boeren??? Ze doen hun werk..helaas misschien op een modderig land, maar ze zijn wel bezig om jouw eten van het land af te halen... Aardappels die jij straks weer in de mond stopt!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 00:44
Onderwerp: Profetische beleving
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En toch Jolan ... op die momenten mag jij zeggen "ik stel mijn vertrouwen op God" dan zal Hij jou ook de woorden geven die nodig zijn. |
Mooi gezegd...en ik geloof dat ook zeker... Welk een geweldige getuigenis mag je dan geven... Duidelijke boodschappers toch??? kWeet zeker dat de woorden je dan in je mond gegeven worden hoor!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 12 oktober 2011, 00:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 12 oktober 2011, 00:41
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Net thuis gekomen uit het werk: krijg ik een telefoontje dat mijn portemonnee gevonden is.....
Een plaatsgenoot, heeft deze gevonden en is de hele dag druk geweest om de eigenaar te vinden.... 't was een minder begaafde dame maar zo eerlijk als GOUD. Geweldig zulke mensen! Ben haar dan ook super DANKBAAR! |
Geweldig dat er nog zulke eerlijke mensen zijn he?? Maar was er helemaal niets te ontdekken in je portemonnee waardoor ze je naam of adres hadden kunnen vinden??? Zelf heb ik er ook eens een gevonden, jaren geleden... Bij terug bezorgen vertelde de eigenaresse dat het de derde keer al was in een jaar ..en bekende ze enorm slordig te zijn... ""Laat mijn man het maar niet weten"" zei ze...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:49
Onderwerp: Godsdienstwaanzin bestaat helaas ook in Nederland.
|
|
|
Het is geloof bestaat echter niet uit kennis uit boeken en internet, maar uit een relatie met een levende God.
DAT DACHT IK OOK...Nee niet alleen denken, maar een zeker weten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 16:45
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Stinkt het dan net zo als spruitjes??? |
Jazeker...komt aardig in dezelfde richting.... Persoonlijk heb ik er geen hekel aan...
|
|
Naar boven |
|
|