Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:59
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik ga vanavond eens op de Italiaanse toer: spaghetti bolognese....zou er een knappe Italiaanse man op af komen? |
Nee joh..want die eten dat elke dag!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:58
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dan heb ik er met m'n 2 meter al wel heeeel veel tegoed volgens mij. |
2 METER??? Das dan heel koud bovenin......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 13:51
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Watergruwel, met waterkers op een bedje van zeewier |
Watergruwel?????????????? Dat heeft hier een naam van een TOETJE!!!!!
Is overigens heerlijk...gort met rozijnen en bessensap...
Hier wordt het wederom...bami...omdat ze weten dat die bij mij zo lekker is(doe er overigens niets bijzonders mee) en ik eters krijg!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 13:48
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Ja...inderdaad...zo voelde ik het ook... Boodschappen doen in de regen...GEEN paraplu en ook geen boodschappentassen... Das 2x lopen in de regen(maar ja eigenschuld...hoofd beter gebruiken)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 22:23
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
JOLAN931 schreef: | de operatie is goed verlopen
ze heeft nog wel pijn en moet minimaal 6 uur stil blijven liggen op haar rug.
heb jolan net ff aan de telefoon gehad
gr wilco | Ha...bedankt voor je berichtje Wilco!!! Doe haar de hart.groeten van Ineke(alias Zeeland)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:31
Onderwerp: operatie
|
|
|
Even een geheel andere vraag... Is er iemand die berichten van Jolan krijgt...of ontvangt???
Ze zou vandaag geopereerd worden toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 15:25
|
|
|
Spruitjes...want die lagen er nog(toen ik besloot chinees te gaan halen) Met een kippenpoot...
(gewoon ...omdat ik niet van huilende wortels en uien hou)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 24 oktober 2011, 15:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 15:24
|
|
|
Zoals...meestal...frietjes met een mexicano...enne...zullen we stroopwafelijs toe doen...???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 13:04
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Annette...heel lief van je en misschien draai ik idd weer het ziekenhuis in...maar niet komende week hoor. In dit geval is Jolan aan de beurt!
Sterkte Jolan! |
Tuurlijk is dat harstikke lief van jouw... en ook van Erika...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 13:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 12:06
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Als Josina invult 'hangt' er vanaf dan zegt ze eigenlijk dat het wel zou kunnen maar dat het van dingen afhangt die nu niet te overzien zijn. Verder ben ik het wel met je argumentatie eens. Er moeten meer opties bij de antwoorden komen, veel mensen kunnen er sowieso niet meer mee uit de voeten. Kom op CM, verbeter eens - of is deze site alleen maar een geldmachine?
En Leanne, hoewel ik het niet met je oneens ben, loop je soms wel tegen een harde werkelijkheid aan als je als man binnenkomt in een gezin met pubers. Niet alles is met goede wil en inlevingsvermogen op te lossen. En nu kan ik nog goed met pubers omgaan.
Thomas | Helemaal mee eens...dat was in mijn gezin van toepassing.. Gezien en een dochter is met PDD-NOS...was dit niet makkelijk... Het was niet de reden van het stopzetten van de relatie, maar had er wel degelijk mee te maken..We hebben er veel over gesproken maar ik kan me wel degelijk indenken dat het ook voor de ""inkomende"partij niet makkelijk is.. Nu ging de nieuwe relatie daar nog niet eens verkeerd mee om, maar het is en blijft je dochter en toch leidde het vaak tot verschil van mening!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 11:59
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | waarom? wat maakt het uit waar zoiets staat.... | Sorry hoor, maar Erika maakte Jolan er opmerkzaam op!!! Het is geen bemoeizucht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 11:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heel handig gaat mij mailverkeer schelen Maar dat had me niet uitgemaakt hoor Weet je ook wat de verwachting is hoelang je moet blijven?? MMmmmm bedenk net dit bericht van jou hoort eigenlijk in het ziekenhoekje thuis |
Erica...kan jij het ook niet even in het ziekenhoekje plaatsen dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 16:22
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
[quote=LEONARD480]Zou toch fantastisch zijn Zeeland en weet vrijwel zeker dat God ons niet op de wereld het leven gaf, om alleen te zijn. Maar in reactie op Erika …...zit zeker een waarheid. Denk alleen dat we het met gebed voor de Heer mogen en kunnen brengen en in de toekomst zal duidelijk mogen zijn of het ook ons is gegeven.[/quote
Zal aan je woorden denken... Ach...ik weet het wel, maar soms......]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 10:31
Onderwerp: Het weer
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Lekker zoooooooooooonnetje hier |
Ja...hier ook Jose...maar volgend mij wel koud he?? Ben nog niet buiten geweest... Goede reden om de ramen te zemen..zitten vol met spinnewebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Voor mijn oude en huidige situatie heb ik een hele eigen website nodig | Begin die website!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 22:41
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen |
Best veel keuzes he....wat een gigantisch rommelige wereld...
Maar geweldig ...ik sta er bij...dus waarschijnlijk normaal...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:04
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Die geven aan dat het een herenschoen is ....
MW = Men Walking WW = Woman Walking
BR = Brown
De New Balance MW of WW888BR is de officiele schoen van Nijmeegse wandelvierdaagse ...
.. | Wat goed van jouw Cross...hoe kom je aan die kennis???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:03
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Natuurlijk heb ik dat gelezen....maar wat betekenen die letters dan??? Die zeggen mij niets hoor... |
Nee...Willemijn ze zeiden mij ook niets...dat was de mop... Ik wilde alleen vreselijk interessant zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:57
|
|
|
O...luister...geweldig.... Ineens bedacht ik ...dat ik iets wilde vieren, en voelde terstond ook niets meer met de spruitjes...(makkelijk dat je die zolang kunt bewaren)
Ik vond dat mijn dochter wel wat verdiende...ze is zo lief geweest voor me.. En dan moet je weten dat wij hier op het dorp een ZEER GOED chinees restaurant hebben....
Dus...juist!!!!! Ik hou van mijn dochter, en dan meteen maar even van mezelf...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nee je ziet het goed! dit topic begint behoorlijk uit het verband te schieten | Straks gaan ze het omgebouwde profielen noemen..... Wat er allemaal niet uit voort kan komen... Ik heb er niet veel meer mee...sorry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als we ingeloot worden ga ik volgend jaar de Vierdaagse lopen.....dus wat zijn dat voor bijzondere schoenen? |
New Balance MW888BR...heb je dat niet gelezen???? Alleen de letters en de cijfers zeggen toch al genoeg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 18:03
|
|
|
Voor mijn gevoel...gaan we wel erg ver...zie ik het verkeerd???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 16:33
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Vele berichten op deze topic en dus ook deze bijdrage illustreert het verlangen naar die ware liefde en op zich begrijpelijk. Lief en leed te delen met een levenspartner die er altijd voor je is. Naar mate we ouder worden wordt dit gevoel sterker onderstreept en het juist ontkennen geeft mij meer het gevoel dat de pijn van innerlijk verdriet te meer uit uiting komt. Op ieder z’n potje past een deksel zeg maar en de ware bestaat er voor iedereen. |
Zou dat waar zijn Leonard??? De ware bestaat voor iedereen??? Dan zouden er toch geen vrijgezellen zijn? Past op ieder potje een deksel?....toch weet ik dat niet zo zeker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 16:28
|
|
|
Zojuist werden er 4 dozen met kleding aan de deur gebracht.. Ben heftig aan het passen geweest met mijn dochter.. Zitten zelfs nog 2 nieuwe jassen bij... Wat ben ik er blij mee...als je net als ons niet 1 van de slankste bent...is kleding toch al duur genoeg, en krijgen we het nu zomaar!!!!
Bijna alles past, wat geweldig...Ik ben blij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:50
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | jaaaaaa, die wil ik ook weer eens eten, maar t is zo moeilijk om hier aan lekkere spruitjes te vinden. Ik vind namelijk enkel kleine spruitjes lekker. Hier noemen ze het Rosenkohl, en die dingen zijn ook bijna net zo groot als een kool |
Of er stamppot van maken...is zo lekker!!! restje bewaren tot de volgende dag...en dan opwarmen bij je boterham...(slurp)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:46
|
|
|
Jawel...klapstuk kan maar draadjesvlees ook hoor... Hier is het simpel spruiten, maar dat komt omdat dochter en ik ze zo graag lusten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 15:42
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Speciaal voor lekkerbekkies. 1 hele beenham 500gram, witlof gegaard in roomboter met runderboillon, witlof met ham en kaas, en gevulde aardappeltjes, ligt gefruit. Je mot alleen geen lid van weet watjers zijn, want de calorieen vliegen je om de oren Maaaaaarrrrrrrrrrr lekker, lekker. Tis net of een kudde engeltjes op je tong ppppIssssen |
Het klinkt verrukkelijk...maar ook ik met mijn NIET TANTE SIDONIALIJN...eet wel hier...Het is lief aangeboden al die uitnodigingen(waren ze er wel??)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 08:23
|
|
|
Een kind van 3 zeker niet... Ik was ook gescheiden...Was??? Zo zie ik dat nog steeds...ik ben het dus... En omdat ik zeker weet dat het voor sommige mannen toch misschien moeilijk ik...wil ik dat ze dat weten... Het is namelijk wel heel anders als je ziet staan ....weduwnaar...gescheiden...of vrijgezel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 00:21
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik was gisteren nog ff in zeeland en t was toen ook al mooi weer |
Lieten ze je zomaar binnen Pieter??? Had je je paspoort bij je???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 01:18
Onderwerp: opbouwen van een relatie
|
|
|
BEUN656 schreef: | Ja, je hebt hier echt een serieus punt. Kweet er helaas alles van... Zelfs als je beiden van dezelfde kerkgenootschap bent geeft nog geen garanties... Hou maar op, schei maar uit... |
Inderdaad dat klopt...ook dat was mijn ervaring.. Dus niet..hou maar op...schei maar uit...Natuurlijk niet.. Bij ons was het juist ook heel duidelijk dat de scheiding van ons allebei reden was juist om wel veel te praten. Er zit iets...moet je daar een volgende relatie mee belasten??? Belasten is iets anders dan er over praten...en dat konden we en wilden we.. Soms merk je dan weer hoe diep het zit...en ook welke wonden het achterlaat...
|
|
Naar boven |
|
|