Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 17:07
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Voetbal International was ook leuk vanavond. Sinterklaas op de brommer, die hard tegen een auto aan rijdt... |
Wat dit een leuk moment?? Hoe moet ik dat dan zien??? Of ben ik nu weer een zwartkijker die geen humor heeft???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 00:01
Onderwerp: Heeft de dominee gelijk?
|
|
|
[quote=VISSER278]
Kijk...dat is ook weer zo iets... Altijd en altijd...zijn er mensen die wat aan te merken hebben... Weten we niet dat een dominee ook maar een mens is met fouten en gebreken??? (Dat zei hij overigens vaak van zichzelf) Al was het 90% die er zo over dacht...misschien hoor ik dan bij die 10% die het niet zou zeggen. Ik heb veel met deze dominee te maken gehad i.v.m de scheiding... Dat was niet makkelijk...ik was het NIET met hem eens... Maar ben ik daarom blij dat hij weggaat...?? Was zijn woord zuiver...? In mijn ogen wel... Een herderloze kudde heb ik altijd een leeg gevoel...gevonden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 19:04
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
juist doordat je Christus niet waardig bent, en Hij je toch ondanks alles liefheeft en genadig is, mag je aanschuiven aan de tafel, toch?
Helemaal mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 19:01
Onderwerp: doop en uitverkiezing.
|
|
|
Dank Hannah voor het geplaatste... Zoals ik al meer gezegd heb...ik kan vaak niet de juiste woorden vinden, maar ben dan blij met iemand die het als het ware voor mij ...verwoord!!!!
Zoals jij het hier beschrijft sta ik volledig achter en mag het ook zo voelen en ervaren!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 18:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik doe op zondag veel,misschien wel teveel in jouw beleving en ja daar hoort voetbal kijken ook bij.Ik ben nl. 50 uur per week naar mn werk om zelf het inkomen te verdienen voor mij en de kinderen en aangezien ik op zaterdag de boodschappen doe,zoveel mogelijk mijn huis aan kant maak en altijd help/kijk bij de voetbalwedstrijden van mijn zoon kom ik vaak pas op zondag aan de was toe en dan kijk ik tussendoor met mijn zoon een wedstrijd op tv,ik ga bij m moeder koffiedrinken,ik ga verjaardagen af,ik doe spelletjes met ze etc etc. Al die dingen doe ik alleen op zondag als ik er door de week niet aan toe kom..........en ik denk dat God dan wel een oogje dichtknijpt(mocht Hij het uberhaupt een probleem vinden) Helaas hebben de meeste kerken geen hoge pet op van alleenstaande ouders en beseffen ze totaal niet dat een "rust"dag slechts een droom is van de meeste alleenstaande ouders,geloof me,ik wilde het heel graag anders hebben..........
Leanne,is haar frustratie weer kwijt | Ik zorg er voor dat de rustdag een RUST...dag is... Ook ik MOET werken...ben OOK een alleenstaande gescheiden vrouw...MET...dochter... Wat dat betreft komen onze levens dus aardig overeen... Als jij er vanuit gaat dat God ogen dichtknijpt..kunnen we dat bij alles wat doen gaan denken....en gaat de dag...die niet voor niets NAAR GODS naam vernoemd is geheel verloren... Dat gebeurd nu al zo heel veel...er zal niet veel van overblijven... Je schreef...dat je het heel graag anders wilde...(???) Iets wat ik graag anders wil...ga ik toch echt proberen... Waar een wil is is een weg... Het gaat er toch niet om wat KERKEN voor een hoge pet van mij ophebben?? Ik heb niet met een kerk te maken...maar met een God...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op maandag 31 oktober 2011, 18:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 18:38
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wees eens eerlijk, ik vind die korte samenvattingen toch wel beter te volgen, dan die halve testament rollen |
Welja...laten we doorslaan met testamentrollen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 17:33
Onderwerp: Gebedsgenezing zin of onzin?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | CROSSROAD:En kom nu niet met de smoes "ik was nog maar pas bekeerd en wist het niet" ... Je gaat daar heen, waar jij je op dat moment thuis voelt ...
Dat is geen smoes, maar de waarheid. |
Kun je die 4 antwoorden niet in1x plaatsen Shanita???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 17:22
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Heerlijk die wintertijd! Geen moeite met opstaan, om half 7 vol energie naast mn bed. Om 10 uur heel het huis aan kant en de boodschappen voor een hele week al in huis. De de rest van de dag mn kinderen bezig houden, als volgende week de scholen ook weer beginnen hebt ik het helemaal naar mn zin |
Heerlijk om te lezen... En weet je als ik die hummel dan op je arm zie zitten...denk ik... Waar is de tijd gebleven...hier in huis.... Weet je dat ik er heeeeeeeeeel vaak aan denk??? Een heerlijke tijd...zou het zo over willen doen.. Ach ik zal best zorgjes gehad hebben, maar ze wogen niet op tegen de problemen bij het ouder worden!!!!(van de kinderen)
Ik vond de kindertijd een heerlijke tijd!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 17:18
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ze lezen wel je postings Chat ... ze reageren zelfs ... en dat nog wel op de zondag ... |
En??? Postings lezen mag niet??? Reageren mag ook niet???(Of juist op zondag niet???) Doe ik het effe op maandag...is dat goed??? Hoe je de zondag doorbrengt is voor je eigen verantwoording... Dat je behoefte heb om dan inderdaad een voetbal wedstrijd te zien op zondag...vraag ik me inderdaad af of dat nodig is... Was er dan geen andere nuttiger bezigheid??? En er dan zelf nog bijschrijven(of het waar is weet ik niet) dat je zit te schreeuwen??? Het gaat me te ver...Hoe vol ik ben van de zondag...zal zich meer uitten in het zingen van een lied voor God...wel of niet in de kerk... Daar krijg ik geen schorre stem van...maar wel een blij hart.... Je mag van mij vol zijn van God... Of is het....Ja ik ben vol van God maar ook van de voetbal??? Dan dienen we toch 2 HEREN????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 17:02
Onderwerp: Heeft de dominee gelijk?
|
|
|
[quote=MARYAN401]'k Hoorde vandaag dat wij een nieuwe dominee hebben, nu maar hopen dat hij gelijk heeft. Ik ga er maar van uit. [/quote
Zomaar ineens??? Das wel vreemd ja... In onze gemeente had de dominee een beroep gehad uit Canada... Dat wisten we want dat wordt gewoon vanaf de kansel gezegd... Ik geloof dat een dominee dan 14 dagen bedenktijd heeft... Afgelopen week belde er mij iemand op die hier niet woont en had het inde krant gelezen...En ja...afgelopen zondag afgelezen...de dominee gaat weg ja...Jammer...want momenteel hebben we in de omliggende dorpen te maken met veel ziektes onder de dominees en veel vacante gemeenten...]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 11:38
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Een vriend..die zijn middenvoetsbeentje heeft gebroken.... En alleen...dus hebben we maar voor zuster gespeeld en huish.hulp!!!
Maar gaf toch ook wel veel voldoening...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 11:28
Onderwerp: Kennis ondergeschikt aan de Geest
|
|
|
MOMO697 schreef: | Hey Jolan,
Wat is het toch heerlijk om gewoon met elkaar van gedachten te kunnen wisselen zonder heftige discussies van welles/nietes.
En dat terwijl we een andere kerkelijke achtergrond hebben.
Getuigd van respect, thanks |
Helemaal juist...Weet je dat ik van jullie zit te genieten??? Ik bedoel...ik leer en dan te zien...dat het hier wel zeker in liefde kan!!!
(Ineke die juist moeite heeft met zich te uitten!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 00:46
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ownee, zo makkelijk is het niet Mario. Er zit verschil in lichamelijk aanwezig zijn en geestelijk aanwezig zijn. |
Helemaal waar...en als ik dan mag(mocht) kiezen...dan graag een vader die er geestelijk is...(was)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 23:14
Onderwerp: beroepskeuze en scheiding
|
|
|
Zelf werk ik in de thuiszorg...en weet ik dat dat anders ligt...omdat de tijden gewoon overdag zijn op een normale tijd... Ik ga het OOK anders stellen ja... Wat.. als een man...vanwege zijn werk bijna nooit thuis is??? Overwerken op kantoor...vergaderingen... Goed ..als de partner het acsepteerd... Maar vaak staat een vrouw en moeder er dan ook alleen voor als kinderen naar bed gebracht moeten worden.. Mijn ex was er ook vaak niet...maar niet vanwege zijn werk..maar dat is een ander verhaal..Ik zei dan ook vaak...Hebben ze een vader??? Iets meer thuis zijn...er zijn voor je vrouw en voor de kinderen...zeker als ze klein zijn...ja dat vond ik belangrijk...Ik hoop dat vaders van jonge kinderen NIET getrouwd zijn met hun werk nee. Maar ook moeders niet!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:53
Onderwerp: Hersenoperatie op tv
|
|
|
MARISKA601 schreef: | In sommige gevallen bij hersenoperaties moet de patient wakker zijn. Ik heb het ooit voor tv gezien hoe een man lijdend aan parkinson de operatie onderging. |
Deze man hebben ze ook wakker gemaakt, en een uitleg gegeven waarom ze dat doen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:51
Onderwerp: Hersenoperatie op tv
|
|
|
[quote=GERRIT084]Hoezo sensatie wellicht was het een leer
Kijk...op deze manier wordt er niet goed mee omgegaan... Wat een zinloze woorden Gerrit...(Voor vrouwen om te zien hoe mannenhersens eruit zien) Wat is er verkeerd aan zoiets? Als je goed geluisterd hebt...is dit een vooruitgang in de medische wereld. Uiteraard heeft deze man daar zijn toestemming voor gegeven.. Je ziet niet alleen de beelden maar je hoort ook mensen die erbij zijn geweest en waarbij ze uitleg geven over de manier en de vooruitgang van zulke operaties... Ik vond het heel mooi om te zien...bovendien heel kundig..
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 28 oktober 2011, 11:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:42
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
MARISKA601 schreef: | One night stand? |
Alsjeblieft niet zo nee!!!!!!!!!!! Maar je kunt zulk soort ervaringen toch onder het forum...Christian Match zetten??? (en dan bedoel ik vervelende benaderingen door mannen of vrouwen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 10:03
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heb jij daar een lekker recept voor Zeeland? Dat zoek ik nog steeds.... |
Nee...een speciaal recept heb ik er niet voor... Maar weet je helemaal niet hoe je het klaar moet maken???
Voor vandaag is het alweer bekend...het is vrijdag he... Uitsmijter (witbrood) met soep...eenvoudig maar zoooooo lekker!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 28 oktober 2011, 10:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 21:50
|
|
|
Om dit dan ook gelijk onder het topic...SEX VOOR HET HUWELIJK...te plaatsen...vind ik net weer even te ver... Ik heb ooit eens een aanvaring hier gehad...en bij benadering met andere vrouwen bleek dit een man te wezen die gewoon niet zonder vrouw kon... Maar vind niet dat dit hier thuis hoort... Dat is meer iets voor het topic over CM zelf...je ervaringen met het daten..kennismaken en positieve of negatieve reakties...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 21:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mooiste moment....mooiste moment......nou, ik heb vandaag nog niet veel bijzonders meegemaakt. Maar één mooi moment komt er nog wel , nl. dat ik m'n wekker niet hoeft te zetten. |
Morgen vrij??? Hier ook....ik werk maar halve dagen...morgenochtend ook geen wekker, maar je zal zien...dan ben ik toch vroeg wakker en kan niet meer slapen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 21:36
|
|
|
COOTJE711 schreef: | lekkere witlof ovenschotel met ham en kaas |
Haha...dan had je dezelfde gedachte als mij!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 19:49
|
|
|
Wel vreemd...ik heb deze dingen nog niet meegemaakt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 17:27
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
VISSER278 schreef: | sssst Josina, niet iedereen hoeft te weten met welk aas ik vis he. | Visser geef je ook weleens vis weg??? Ik bedoel...ik wil het zelfs wel kopen... Want...ehhhh...dan kom ik er gewoon effe om hoor... Bie mien vandean is dah nie no varre wig e???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 17:20
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hmmmm eh....Herman? Ik vind dat je zelf ook tamelijk veel online bent hoor! |
KLOPT...jazeker Herman...ook jij bent hier veel.... Maar wil je weten wat ik heb gedaan???
Van 9-12.30 gewerkt.. Boodschappen gedaan...naar huis...thuis opgeruimd. Toen was het tijd voor fysio...Even nog een halfuurtje met iemand staan kletsen. Dochter was alweer thuis en gaan we voor het eten... Tot nu toe...is dat allemaal vrij normaal...tussendoor kijk ik dan nog even op de pc ja...
En de rest?? Vertel ik je niet...is prive...Bovendien heb ik mijn eigen verantwoordelijkheid...kan dat redelijk goed aan!!!!!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 27 oktober 2011, 17:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:00
|
|
|
BILLY701 schreef: | Lekker was dat, die zelfgemaakte chilli con carne |
Je brengt me op een idee...is ook alweer een tijdje geleden dat we dat hebben gegeten!!! Maar vanavond witlof met ham en kaas uit de oven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En je denkt dat dit bij Christenen minder snel zou voorkomen? Nou denk dat we wat dat betreft helaas niet veel beter zijn dan niet christenen |
Zoals je zegt...helaas.... We zouden een voorbeeld moeten zijn... En projecteer het maar niet alleen op de mannen nee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 16:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Had je beter morgen de boodschappen kunnen doen. Dan geven ze me toch een mooi weer af in Zeeland. |
Jawel...t''was mooi weer maar ja die boodschappen moest ik echt gisteren al hebben...Of doe jij meestal de boodschappen die je vandaag nodig hebt...morgen??? Uiteraard kan en mag dat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 16:50
|
|
|
MARRY942 schreef: | Vet pech dat ik nie in Zeeland woon...en bovendien morgen ook nog moet werken...ach ja...je hebt werkpaarden en luxepoppetjes he.... |
Oke...werkpaarden en luxe poppetjes.... Ben geen werkpaard maar ook geen luxe poppetje... Kan en mag helaas maar 3 halve dagen werken. Wel makkelijk...want na mijn halve dag werken zit ik meestal wel in de buurt van de grotere supermarkten...dus dat 2 vliegen in 1 klap. De zware spullen blijven in de auto staan, die zijn voor mijn dochter...om te tillen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | kun je vieze bek trekken... maar cootje is gezonder dan jij, heeft al 45 jaar geen arts gezien... misschien toch haar eetgewoonte maar es gaan navolgen? |
Best knap...als je 34 bent... Smaakten de pannenkoeken???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op dinsdag 25 oktober 2011, 21:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:00
|
|
|
MARIJKE736 schreef: | Vanavond heerlijk een restje stamppot boerenkool met boerenkool. En zelfgemaakte pudding als toetje (als het toetje de avondmaaltijd nog haalt en niet al daarvoor opgegeten is ) |
Akelig...heerlijk lekker he...toetjes....???
|
|
Naar boven |
|
|