Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 16:27
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PIETER649 schreef: | tssss je vind 85 kilometer te ver om hier naar mn dochter te komen kijken, maar ik mag wel op komen draven als jij 600 km verderop met een lekke band staat??? je belt ADAC Pannenhilfe maar... 0049-172.222.222 |
Over naastenliefde gesproken he..... Niet mannen eigen geloof ik, alleen Grace vind het naastenliefde.......Mario rekent voorrijkosten en bij Pieter moet het niet te ver uit de buurt zijn........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 14:03
Onderwerp: Christen zijn, en gaan scheiden???
|
|
|
Ik ben het wel met je eens, zeker is, zoals Thomas ook al schreef, dat we het zeker in het teken van dietijd moeten lezen..... Volgens mij was het in de tijd toen het gebod uitgevaardigd werd zelfs sprake van veelwijverij en polygamie. Het gebod was ook meer bedoeld voor het behoud van het leven en de voortplanting...... Dus zo'n gebod is dan wel eenvoudiger om na te leven...... Binnen de monogamie is dit totaal anders, als wij (ik) ga trouwen meen je je trouwbelofte en ga je er van uit dat dat voor de rest van je leven is omdat je partner de liefde van je leven is....(ik spreek voor mijzelf). Maar de ervaring leert dat je ook kan ophouden met van elkaar t ehouden, dat je moe bent van elkaar en je je binnen je huwelijk hopeloos alleen voelt. Vroeger en misschien nu ook nog wel had je dan de sociale trouw, je blijft(bleef) bij elkaar om de kinderen, het geld, vrouwen waren financieel afhankelijk enz... Mijn ervaring is dat ik de huwelijksbelofte wel gebroken heb maar dat het huwelijk mij eerst gebroken heeft....... Ik ben dan ook van mening dat als je in alle wijsheid geen gevoelens meer voor elkaar hebt geen God of oudsten jou dat kwalijk kan nemen.......en dat ook niet zal doen....... En staat er ook niet in de Bijbel: Wie zonder zonde is werpt de eerste steen...... Dus al die mensen die daar een mening over hebben dat het niet kan en mag of dat het zonde is? Lees bovenstaande zin eens zou ik zeggen.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 13 december 2010, 14:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 12:22
|
|
|
GRACE585 schreef: | hahaha zolang het in brabant is carien, |
Of reken jij, net als Mario , ook voorrijkosten?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 22:24
Onderwerp: Verwerken van het verleden
|
|
|
HENK710 schreef: | Slechte ervaring in het verleden De chatbox is eigenlijk net als het forum: kan gewoon over koetjes/kalfjes gaan, maar ook serieuze gesprekken komen voor en ja, meningen zijn ook daar verdeeld |
Welnee, ik kwam regelmatig in de chatbox en ik spreek heus wel uit ervaring........ Ik vind het absoluut niet te vergelijken met het forum.........gelukkig niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 22:12
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Wie kan ik bellen voor Brabant... als ik met een lekke band sta? |
Woont Grace niet in Brabant? Die is reuze handig...... Of wil je persé een cm man???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 22:10
|
|
|
De chatbox is kul....
Je gelooft het niet Mar maar ben het weer met je eens.......
En wat vergeving betreft: Crossroad heeft onder dit topic een prachtig lied gezet: pas als er vergeving is komt de genezing...... Ik ben niet zo van de opwekkingsliederen maar de tekst van dit lied is werkelijk prachtig........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 22:06
|
|
|
[quote=ANNETTE792]
Het probleem is dat er over niets anders gepraat wordt Annette.....dat gaf ik al eerder aan als je goed gelezen had............ Maar goed, kritiek is een moeilijks iets op cm........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 18:21
|
|
|
[quote=ANNETTE792]Dan moet je je in ieder geval kunnen voorstellen dat het niet leuk is als je voor een gezellig praatje naar de chatbox gaat het altijd maar over die exen en die kinderen gaat? je hoort niet anders of je nu 's middags of ''s avonds komt..... En dan erger je je aan mij omdat ik dat niet leuk vind???? Kom zeg......... Heb ook eens een oor en oog voor andere dingen zou ik zeggen......Cm draait blijkbaar alleen om moeders met kleine kinderen en echtscheidingen........ Dus die week van mij valt dan nog reuze mee.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 12 december 2010, 18:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 17:32
|
|
|
PIETER649 schreef: | Duitsland is GEEN provincie van Nederland
Voor limburg adviseer ik WMG uut Venlo Voor gelderland is Arend een realistische optie wellicht? |
Duitsland is GEEN provincie van Nederland
Zeg je dat nu omdat je eigenlijk geen band kan verwisselen Het is ook wel handig om je adresjes over de grens te hebben voor het geval dat? Wie weet heeft iemand ook nog het 06nummer van Frank????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 14:05
|
|
|
HENK710 schreef: | Grappig dat in dit topic het woordje levenservaring toch steeds weer om de hoek komt kijken... Maar wat is nu eigenlijk levenservaring? Is dat nu de hoeveelheid aanjaren die je hebt geleefd, als in... Ik ben ouder dus ik heb meer levenservaring. Of zijn het de dingen die je hebt mee gemaakt in de jaren die je leeft, Zo kan een jong iemand dus meer levenservaring hebben dan een ouder iemand. Zelf denk ik (Does) dat het gaat om de dingen die je hebt mee gemaakt, Iemand van ik roep maar wat 60 kan in die zin dus minder levenservaring hebben dan iemand van zeg eens wat 25. Daardoor denk ik dat je heel erg moet oppassen om te zeggen IK heb meer levenservaring dat jou. Want dit is een forum, je weet van een ander niet wat ze wel of niet hebben mee gemaakt. Mensen laten hier maar kleine stukjes van zichzelf zien, Niet alles dus je weet maar een klein stukje van die levenservaring, niet het hele verhaal. Ben heel benieuwd hoe jullie daar over denken. groetjes Does |
Ik denk zeker als je wat ouder bent wat milder tegen de dingen aankijkt.......dus in die zin kijk je wel degelijk anders naar het leven..... En iedereen maakt wat mee en je eigen leed is je eigen leed dat is niet te meten in ergheid........ Maar kan je me vraag wel voorstellen, die had ik nu ook gesteld als ik een stuk jonger was geweest....... En had dan ook zeker gedacht; dat gezeur over levenservaring......waar slaat dat op.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 12 december 2010, 14:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:17
|
|
|
Imke, kan jij een band verwisselen? Anders kan je je aansluiten bij de CM cursus.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 13:11
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En dat risico willen we natuurlijk niet lopen.
Een cursus kan nooit kwaad natuurlijk en is ook erg gezellig. Dan kunnen we de mannen advies geven (in woorden).
'k Zal vast een lijstje beginnen, vullen jullie 'm verder aan? 2 Mannen per provincie, heeft wel onze voorkeur.
Groningen: Chatuliem 06- Friesland: Thomas 06 - Drenthe: Crossroad 06 - Overijssel: eh...... Gelderland: (wie biedt zich aan?) Zuid-Holland: Mario 06- Zeeland: Visser 06- Duitsland: Pieter 06- ......... |
Zijn er wel cm mannen in gelderland? Kunnen we wel een tourtocht door Nederland houden? Bandenpech geen probleem meer......Er vanuit gaande dat iedere man dat kan he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 12:50
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 'k Heb een nog beter idee. Als alle CM-mannen - vanuit alle provincies - hun mobiele nummer beschikbaar stellen, dan kunnen we jullie gewoon bellen als we pech onderweg hebben. Nog beter! |
Dat vind ik nog eens een goede tip! Hoewel een cursus band verwisselen lijkt me ook wel gezellig...... Maar ik ben toch altijd bang dat ik het niet hard genoeg aanschroef en mijn band dus halverwege verlies......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 12:38
|
|
|
PIETER649 schreef: | De mening en levenservaring van Willemijn zijn idd heel waardevol. Fantastisch te lezen dat er mensen zijn die op een evenwichtige wijze in het leven staan en hun scheiding goed verwerkt hebben. Fantastisch ook dat haar kinderen volwassen zijn en een normaal leven leiden.
Helaas zitten er ook jongere moeders, met veel jongere kinderen op dit topic, moeders die wel degelijk soms levensbedreigende situaties meemaken met de vaders van hun kinderen. Moeders wiens structuur weg is omdat op ieder onverwacht moment een psychopatische idioot toe kan slaan. Toch worden ze regelmatig gedwongen door de staat der nederlanden hun weerloze kinderen mee te geven.
Dan is het aan de ene kant bemoedigend te lezen dat er ook gescheiden moeders zijn waar het wel goed gaat, maar aan de andere kant vernederend te moeten lezen dat ze niet moeten zeuren en "gewoon" moeten vergeven. |
Ik zeg absoluut niet dat ze zeuren en gewoon moeten vergeven, ik heb gezegd-en dat geldt ook voor mij- dat vergeven soms een brug te ver is..... En ik had in mijn omgeving gelukkig mensen die niet met mij 'meehuílden' maar mij duidelijk maakten dat het de realliteit was en dat je daar mee moet dealen.....Doet niets af aan het verdriet , pijn en angst...... Als mensen dat beleven als 'te direct zijn'en 'geen respect'hebben dan vind ik dat jammer maar is wel hun invulling........ Ik probeer alleen maar te zeggen: leef het leven zo dat het de moeite waard is onder alle omstandigheden en kijk naar wat je wel hebt......en dat is vaak meer dan je denkt....
En Pieter, evenwichtig? een normaal leven? Je neemt je verleden altijd mee, ook mijn kinderen nemen het mee, dat geldt voor jou en ook voor mij en iedereen toch? En af en toe steekt dat de kop op, ook bij mij en ook bij mijn kinderen....... Mijn kinderen zijn inderdaad volwassen(in jaren zeg ik altijd ) maar ik denk niet ze als de gemiddelde volwassen jongere in het leven staan......
Willemijn
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 12 december 2010, 13:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Natuurlijk. Waar zie je me voor aan ? Voor een échte lompe zeeuw ofzo?
Iedereen die met de auto de weg op gaat hoort een band te kunnen verwisselen (is mijn mening) |
We praten nu toch al over een cursus band verwisselen? ik heb al meer dan dertig jaar mijn rijbewijs maar ja.....Nooit te oud om te leren he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 00:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | Strak plan. En Mario als cursusleider zeker? |
Ik ga er maar vanuit dat iedere man dat wel kan maar is dat ook wel zo? Kan jij het Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:46
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Wijntje toch??? |
En zo wordt uit het slechtste moment van de dag toch weer wat leuks geboren......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:29
|
|
|
HENK710 schreef: | Je reageert wel op het stuk van Does met je reactie. Dan is het toch begrijpelijk dat ze zich aangesproken voelt? Als dit niet je bedoeling is geweest, is het wellicht goed om niet te quoten |
Ik bedoelde niemand persoonlijk en bedoelde het in algemene zin.....? Zoals mijn mening een mening is en de manier is waarop ik er mee omga.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 11 december 2010, 23:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 23:00
|
|
|
HENK710 schreef: | Wie zegt dat ik er verbitterd en dagvullend mee bezig ben?? Dat hoor je mij niet zeggen, jammer dat je dat er uithaalt, Ik geef ook heel duidelijk aan dat ik nu gelukkig ben! Maar ik kan het niet loslaten, als ik/wij keer op keer weer bedreigt worden, Het zij met dreiging van ontvoering het zij met de dood. Dus ja ergens leeft het altijd bij je al is het op de achtergrond. |
Misschien voel jij je aangesproken? Bedoelde je nl helemaal niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:58
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Gezellie. Maar dan stel ik voor dat we t wel in de zomer doen. k Voel er weinig voor om in deze kou autobanden te verwisselen.
En t t moet ook geheim blijven dat ik weet hoe het moet |
Ze oefenen toch wel binnen met een kopje koffie in de hand?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:42
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Hmmm, dat klinkt hartstikke leuk en gezellig een vrouwen anwbcursusje
kunnen we niet met een groep dames gaan? dan ben ik van de partij |
Straks gaat het nog een CM activiteit worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:40
|
|
|
[quote=JOLAN931]
Pff Jolan, jij begrijpt in ieder geval hoe ik het bedoel........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 22:39
|
|
|
[quote=HANNAH810]Ach Hannah, laten we het erop houden dat ik flink wat meer levenservaring dan jij hebt...... Maar ik ken je niet en ken jouw geschiedenis niet ook al deel je daarvan vrij veel op het forum.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 11 december 2010, 23:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 19:27
|
|
|
MARTIEN579 schreef: | Hier Marieke897, ik log even in via een account van iemand anders.
Ik vroeg Hannah dit gedichtje te plaatsen voor mij omdat in dit topic de meningen nogal uit één lopen over het wel of niet betrekken van de vader bij de kinderen.
Mijn kids gaan nog steeds naar hun vader, en ja..dat sta ik toe met een enorm gevoel van angst. Hij heeft aangegeven geen zin meer te hebben in dit leven, neemt elke keer weer een beetje afscheid van ons allemaal... Vrijdag heb ik dit op papier gezet, niet om dramatisch te doen maar omdat ik vaak blog over mijn gevoelens en gedachten...een soort van uitlaatklep.
Er staat nergens hoe lang dit al gaande is, of ik wel of niet vooruit kijk voor de kinderen en ik zou NOOIT maar dan ook NOOIT dit soort gedichten plaatsen om medelijden op te wekken of om dramatisch te doen over de ruggen van mijn kinderen heen, en ik had gehoopt dat dat hier ondertussen wel bekend was over mijn persoontje.
het is allemaal erg verdrietig, en ik kan er niets aan doen...ik ga door met de 'gewone' dingen, vier sinterklaas, tuig de boom op met de kids en heb ze dan ook afgelopen vrijdag 'gewoon' weer meegegeven aan hun vader voor het weekend. Ik hoop en bid dat hij op de één of andere manier gaat zien hoe waardevol hij is in het leven van zijn zoons, en hoe belangrijk hij voor mij ook is als vader van onze kinderen!!!
Maar ook weet ik dat als de negatieve spiraal bij hem niet stopt ik de keus moet gaan maken om de bezoekregeling te stoppen, hoe moeilijk dat ook zal zijn. |
Marieke, ik weet onder welk profiel je schrijft en begrijp ook best je verdriet en je zorgen........ Maar het helpt niet om er maar bij stil te staan hoe erg het allemaal is.....het is zoals het is........en daar moet je mee dealen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 19:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | niet iedereen zit hetzelfde in elkaar denk ik, willemijn!! en als iemand anders voelt bij een situatie, wil dat nog niet zeggen dat daar een waarde-oordeel aan gegeven moet worden! dat kan namelijk nogal eens als zeer kwetsend ervaren worden. jij zou misschien je emoties afsluiten en op de "actie-tour" gaan terwijl iemand anders even alle emoties op papier smijt, om ze op een rijtje te krijgen en daardoor rustiger te worden. het voelt voor mij niet goed, wanneer je iemands gevoel afdoet als "gevoel voor tragiek", al is de situatie in dit geval wel degelijk tragisch te noemen!! ik had deze reactie, eerlijk gezegt, niet van je verwacht!! |
Ik vind het hier zeer kwetsend over hoe er over anderen met name exen wordt gesproken...... ook door jou...dus over waarde oordelen gesproken???? Ik denk dat het juist heel goed is om even te relativeren en te horen dat het ook anders kan... Het is maar net hoe je er naar kijkt Hannah...... En ik op de aktie tour? Hannah, je kent me niet eens en je kent mijn geschiedenis niet......... En waarom voelt iemand zich aangesproken als mijn commentaar niet terecht is? Jij voelt je blijkbaar aangesproken terwijl het niet jouw gedicht toch was?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 11 december 2010, 19:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 17:55
|
|
|
GRACE585 schreef: | zeker weten van wel |
ik vind je in ieder geval wel een stoere vrouw zeg....... Kan je ook boren en lampjes ophangen???? Dan stijg je nog meer in mijn achting want dat kan ik dus ook niet......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 17:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | marieke897 vroeg me dit gedicht te plaatsen;
2 onschuldige toppertjes slapen nu nog zacht...
hoelang nog tot ze het gaan beseffen en voelen dat alles nog erger gaat worden dan al is geweest?
als een bloedband weinig waarde heeft en de liefde wordt overheerst door zelfmedelijden? als een slachtofferrol je beter past dan een ouder zijn? en je alles wilt weggooien uit wraak? als "er niet meer zijn" als de beste uitweg voelt in de grote knoop die je leven heet?
mijn 2 onschuldige toppertjes slapen nu nog zacht.... |
De maakster heeft in ieder geval veel gevoel voor tragiek, dat is een feit......Ik denk dat je beter kan kijken hoe je je kinderen hier doorheen kan slepen ipv er steeds bij stil te staan hoe erg het is......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 11 december 2010, 18:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 16:07
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat doet me goed, Willemijn. Bij de garage vertelden ze me, dat er ook cursussen (zelfs speciaal voor vrouwen) zijn. Ga je mee?
Gezellig, kunnen we lekker bijkletsen.
PS De Wegenwacht helpt dus wel, als je een reservewiel in je auto hebt? |
Ja hoor, die helpen wel en ik spreek uit ervaring...... Wel een leuk idee een cursus bij de anWB en ook gezellig.....misschien zijn wij dan wel te gezellig??????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 11 december 2010, 18:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:53
|
|
|
HENK710 schreef: | Annet helaas kan ik (Does) dat enkel beamen, Zolang wij geen rust krijgen en iedere keer weer achterom moeten kijken, en weer eens moeten verhuizen ivm de veiligheid van de kinderen kan je dat stukje verleden niet achter je laten, Dat wil niet zeggen dat ik niet gelukkig ben. Dat ben ik zeker wel, Maar de angst blijft altijd op de achtergrond, Het is zo makkelijk voor een ander die niets van de situatie weet, om te zeggen je Moet vergeven, je Moet het verleden laten rusten... Er is niet liever dan dat ik dat zou willen, maar wanneer laat het verleden ons eens met rust? Zodat wij ook ongestoord verder kunnen? En Mar kan wel zeggen dat het volgens de bijbel MOET, En dat ik men kinderen er mee heb, ik kan en durf met stelligheid te zeggen dat ik mijn zoon er niet mee heb, mijn zoon mist zijn vader NIET, hij is doodsbang voor die man. Moet ik dan maar zeggen joh kereltje je moeder heeft em vergeven, ga maar lekker naar hem toe....Dat hij geen spat veranderd is geeft niet. Want je komt uiteindelijk toch in de Hemel. Sorry ik vind dat Bull shit, Voor sommige mensen wil ik zeggen denk eens na voor je iets zegt, Niet alle situaties zijn het zelfde. Er zijn ook uitzonderingen. En nee we zijn niet zielig...We zijn gelukkig maar toch blijft er een schaduw uit het verleden over hangen. Als ik kijk naar de afgelopen maanden en zie dat een ventje van 13 niet meer wil leven om wat zijn vader destijds heeft aangericht. Dan durf ik stellig te zeggen dat die vader zijn vader zijn verspeelt heeft. En als ik hem al zou kunnen vergeven voor alles wat hij heeft gedaan, voor het feit dat hij het jonge leventje van mijn zoon totaal kapot heeft gemaakt, Dan zou ik Jezus niet nodig hebben want dan zou ik gelijk zijn AAN Jezus. En dat ben ik niet, ik ben ook maar een mens die gelukkig wel weet dat Jezus naast haar en haar gezin staat toen en nu en altijd. In sommige reacties proef ik dat ik daarom een "slecht"christen zou zijn, Dat is mijn inziens de mening van mensen. Ik geloof dat Jezus er gelukkig anders overdenkt. |
Ik neem het woord vergeven absoluut niet in mijn mond maar inderdaad de realiteit is zo en daar kan je toch ook wel minder bitter mee omgaan? Dat is wat ik hier zo erg vind, mensen zijn verbitterd en natuurlijk het gaat om je kinderen en die wordt onrecht aangedaan....Maar dat verandert niet dat blijft de rest van je leven zo.......dat is de echte realiteit en neem van mij aan ook als je kinderen ouder zijn blijft dat...... Maar is toch zonde om daar verbitterd en dagvullend mee bezig te zijn? Probeer de emoties wat los te laten en het als feiten te zien die nu eenmaal bij je leven horen...... Maakt wel dat je een stuk rustiger in het leven staat......
Willemijn, ook een ervaringsdeskundige......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 10:09
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Maar daar zijn de mannen toch speciaal voor uitgevonden? Voor het verwisselen van alles wat los of (te) vast zit??
GrZ! |
Zit wat in Zinga, zijn wel altijd mannen die je band verwisselen he? Er komt nooit een vrouw naar je toe om te kijken of die je kan helpen met je lekke band........
|
|
Naar boven |
|
|