Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:14
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Blijf nog even joh, het wordt net gezellig.
Oeps, ben ik nu het forum aan het volkladderen. |
ik blijf ook lekker Heb net nog klein tukkie gedaan dus ze moet het nog effe met me doen En ja je bent het forum aan het bekladden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:09
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Haha, ze boffen best wel met een tante die alle tijd heeft hè. Ik kan ook super van ze genieten, maar inderdaad.....soms ook lekker als ze weer gaan. |
Echt wel en tja je mag dan ook zo lekker veel he Zeggen wat je wilt eten en drinken lekker op de bank hangen en eenfilm kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het is weer bijna tijd om je pjama aante doen |
moet ik weg of zo zeg dat dan gewoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:06
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARYAN401 schreef: | En dan nu even serieus, morgen loopt mijn abonnement af. Na een periode van 6 weken, was goed er nog even te zijn, ga ik CM weer verlaten. 'k Wil jullie bedanken voor de gezelligheid, ook voor de leerzame discussies op het forum. Een paar mensen (weten ze wel) wil ik in het bijzonder bedanken , maar die zijn ook nog niet helemaal van me af (Of ik niet van hun? )
'k Wens iedereen alle goeds toe!
Groetjes, Maryan |
Ow dus je gaat ons echt verlaten Jammerrrrrrrr Het gaat je goed en we zeggen maar tot ziens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 19:03
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Geweldig hè, Erika! En mochten zij het een periode niet doen (hoort ook bij pubers), dan blijven wij het gewoon tegen ze zeggen. |
Echt wel. Mijn oud tante zei eens: Mocht je nooit trouwen of kinderen krijgen houd het dan goed met je neefjes en nichtjes kijk maar naar mij ze komen allemaal nog steeds. En dat was zo wij kwamen heel graag bij de tante van mn moeder dus daar houd ik me maar aan vast krijg ik toch liefde En het voordeeel ervan is als je ze zat bent gaan ze weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 17:08
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | ik wacht ook in spanning.... |
Oke dan ben benieuwd Ik heb net een schitterend boek uit van Francine Rivers "moeders hoop"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 17:06
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Heerlijk skypen met een ziek neefje (6) en dan, komt dan uit het diepst van mijn hart, het gesprek af te kunnen sluiten met de woorden ik hou van je...xxxxxxxxxxxxx
Dat zullen veel mensen bij hun eigen kinderen herkennen, komt heel dicht bij onvoorwaardelijke liefde hè. |
Hey das herkenbaar mijn neef van 15!!! zei dat van de week nog tegen me. Welke puber van 15 zegt dat nu tegen zn tante
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 17:02
|
|
|
Hoe ist met ieniemienie??? Doet ze alweer jummie?? Of nog steeds Ik zit weer in de kleren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 17:01
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Kip staatin de ketjap saus te trekken. Straks lekker in de wok,uien papika en champignons erbij lekkerroerbakken nog scheutje ketjap erdoor en dan rijst. Simpel calorie arm en lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 16:58
Onderwerp: Oefenen voor 5 december
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | 17 Januari in het nieuwe jaar In mijn ring staat haar “doop”naam Gevangen, gestrikt, in liefde een paar En ze is zo gehoorzaam … volgzaam …
De kaart die komt pas achteraf Eerst vakantie, een weekje vrijaf Een extra week rust … ik ben bekaf De kaart, die komt pas achteraf
Veel te vieren, jullie mogen komen Abraham … en een “eigen” vrouw Van haar durfde ik nooit te dromen +0 -/- 8 dat principe kreeg een douw
Ik zal wel schrikken, das normaal Ik stuur gelijk een noodsignaal Geef maar geld, mag ook giraal Jullie mogen komen, allemaal …
Goed in taal, hoog moraal Radicaal, joviaal en royaal Donderstraal, zonnestraal En ik ben straks haar gemaal
Ik zal wel schrikken, das normaal Ik stuur gelijk een noodsignaal Geef maar geld, mag ook giraal Jullie mogen komen, allemaal …
En de zon … de zon ging onder met een plons !!
http://www.youtube.com/watch?v=3kK4oc_YM3s |
De liefde maakt van hem een dichter, En ook pondjes lichter? ik gun jullie alle goed veel liefde en voorspoed. En komen doe ik zeker echt waar, maar dat vind je vast niet raar We moeten toch met eigen ogen zien, dat ze je heeft gestrikt met bijna +10 Ik kon het haast echt niet geloven, dat je de getallen hebt afgerond naar boven Een 50 + er echt waar, maakte jou weer voor het vrijen klaar. Dus die kaart daar wacht ik op, het feestje wordt vast top
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 16:51
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Nou vanmorgen om 11.00 uur was daar waar de zon niet kwam alles nog wit flink aardig gevroren dus. Verder was het een mooie zonnige maar weer koude dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:38
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Zonnetje heeft lekker geschenen maar is nu verdwenen. Buiten is het echter zeer koud, wat mens en dier binnenhoud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:35
|
|
|
[quote=FRANKT627]of hij heeft schoenen gekocht met een goede sterke zool en een step...past ook goed bij dat matrozenpakje [/uote]
Ik lach niet echt niet Whaaaaaaaaaaaaaaaahahaha kom niet meer bij sorry Enne vergeet de grote lollie niet he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 16:32
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Zal hij nu toch echt voor gaas gaan, Maakt hij de gang naar het altaar. wij CMmers zullen verbaasd staan, En verwachten van hem een groots gebaar.
In de vorm van een trouw kaart, en een groot stuk bruids-taart In de vorm van een trouw kaart en een groot stuk bruids-taart
Met zijn allen zullen we komen, als hij beloofd, de eeuwige trouw. Dan gatie eind'lijk van CM af omdat hij het te druk heeft, met zijn eigen vrouw.
Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal. Hij zal wel schrikken, niet normaal, want we komen allemaal. |
hihi cross effe het mikpunt? wat gemeen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 11:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik geloof dat ze dat in zeeland een
oanmekoarefijtse noemen of zoiets... |
ach ach arme visser is weer de klos en ik lach er helemaal niet om maar die zal nu wel driftig opzoek zijn naar zijn fiets die die ergens heeft neergezet maar weet niet waar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 11:45
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoef je niet boos te worden, jij heb makkelijk praten jij heb cm, en ine minie nie Soms benne katten ook verliefd, en kenne niet praten, dan geven zij dat weer, weer door over te geven. De mijne is kater, en ging sjaggrijnen, poes van de buuf er bij, hij blij |
Ze zeggen altijd dat beesten lijken op hun baasjes Gaat bij jou ook op volgens mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 11:43
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nee ieniemienie is te ziek om zo ver te reizen. Vanavond naar de dierenarts geweest, beesje is errug ziek, heeft twee spuiten gehad om weer wat te herstellen en krijgt nu astronautenvoeding ( jaja bestaat ook voor beessies) om weer wat aan te sterken. Nu maar hopen dat ze het gaat redden. |
oei das minder hopelijk red ze het! Sterkte ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 19:00
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mutsjes,dan neem je toch gewoon een draadloos stopcontact mee......... |
Euh maak ons dames nu niet ten schande he draadloos stopcontact
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 18:56
Onderwerp: Sinterklaas
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Zeker de verkeerde narcose gehad |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 18:55
|
|
|
GERRIT084 schreef: | In jou geval leed vermaak en er is maar een leuk liedje. Dag st Klaasje |
hahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 18:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zwarte Piet ging aan het surfen, toen kwam hij op CM Hij ging aan het turven en toen zat hij klem zoveel mannetjes en vrouwtjes en o zo alleen. hij gaf al zijn pepernootjes en ging toen snel heen.
Hij zag er soms ruzie, en ook wel verdriet men noemde dat discussie maar soms wat dat het niet. maar ook vreugde en liefde kwam daar ook voorbij velen vonden hun geliefde en waren heel blij.
Zijn gedachten gingen verder hij dacht aan 2012 zou er dan iets veranderen of is er veel hetzelfd' zou Yelnin of Pieter of Crossroad er nog zijn? zou Gerrit nog zo mopperen, want dat vindt Sint fijn!
op de melodie van Zie ginds komt de stoomboot |
Humorrrrrrrrrrrrr Ben blij dat ik er niet bij sta
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 17:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | O, kom er eens kijken wat ik in mijn mailbox vind alles gekregen van dat lieve kind. Maar eigenlijk ken ik dat mens nie lije want op de eerste date wilde ze al vrije....... Toen riep ze me in de keuken want ze wilde met me lezen op de muur stonden mooie spreuken en een tekst van Rouwen Heze Wat moet ik daar nu weer mee aan. Ken die gasten heel niet verstaan. dus doe dan maar nick en simon, Zeg hen maar dat ik graag naar volendam kom Een mail van weer een lekker ding een foto zo mooi, zo zie je t niet vaak t profiel staat stijf van verleiding maar thuis blijft wel t enige vermaak
Zo aanvullen maar |
en up maar weer jullie gaan zover Maak er een leuk sinterklaas gedicht van he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 17:23
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Als je abonnement geldig is tot 17 november, bedoelen ze dan t/m 16 november? Lijkt me wel handig om te weten. |
Geen idee vraag ik me ook altijd al af Ach probeer het uit je bent vanzelf weg maarre wel weer gewoon verlengen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 16:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je weet het.. Knijnen zijn dol op wortels... Dus er word een grote pan gemaakt... En wat er over is verdwijnt in een bak in de vriezer.. En dat gaat vrijdag er weer uit... En vrijdag warm ik het op in de braadpan met een beetje jus erbij... |
Krent Niet eens wat over voor mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 16:44
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja... als jij in je nest blijft liggen zie je nie veul he |
lig er nie voor mn lol in he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 16:43
|
|
|
GERRIT084 schreef: | In de wetenschap dat ik morgen weer alleen met me kater ben, de vlag uit het vet kan halen, en morgen met wimpel uit kan hangen, zonder er een boete voor te krijgen. Alleen al daarvoor loopt justitie uit naar mijn adres, om het mee te vieren. Ik geloof dat heel ons land mede blij is dat .... ..... voor onbepaalde tijd uit het straatbeeld is verdwenen. |
heb ik wat gemist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 16:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik ga straks een kilo aardappelen schillen.. Die ga ik opzetten. Dan doe ik er een zak kant en klare hutspot erdoor. Een beetje zout er bij en een beetje peper...
Ik serveer dat met een rookworst.
Jammie jammie... |
Bietje veel voor 1 persoon he breng ff wat bijje buurvrouw een dorp verderop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 16:40