Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 19:03
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn mooiste moment: Vanmorgen, als de appeltaartgeuren de oven uit komen en het huis doortrekken....ouderwets lekker, deed me effe aan vroeger thuis denken.... |
Heerlijk he ...snap je helemaal...ik ruik het gewoon!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 14:11
Onderwerp: ga je mee za 19 nov naar strand/restaurant in scheveningen?
|
|
|
En toen was het stil...logisch...want iedereen ging op pad...
Wel vanavond een verslag he..hoe het is geweest!!!!! Hier schijnt een mager zonnetje...is wel koud maar heerlijk weer...
We horen het wel!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 19 november 2011, 14:03
|
|
|
Dat vanavond....in mijn huis...weer diegene zullen zijn...die me lief en dierbaar zijn... Dat ik dat eerst niet wilde....omdat ik dacht het niet aan te kunnen...
Er mensen hier waren...die even hebben geluisterd...naar mijn ""klagen"" Ik nu weer wil proberen de woorden toe te passen...
""k Stel mijn vertrouwen op de Heere mijn God""
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 23:37
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn slechtste moment vandaag is dat mijn dochter 24 wordt vandaag en dat zij in Laos zit.....Heb haar natuurlijk wel gesproken maar juist dan mis je haar erg want je wilt haar gewoon even in je armen nemen......(ik weet het, ben een watje) |
Als...je dan een watje ZOU...zijn..ben ik het ook... Maar jij bent het niet...en ik ook niet!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 14:07
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neu hier staat tie nog steeds |
Doe HEM...de groeten!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 18 november 2011, 01:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Misschien kunnen we volgend jaar wel eens wat organiseren wat dichter bij huis is Zeeland. Heb je tips/ suggesties? Gooi maar op het forum.
En kom nou niet aan met kampvuurtjes of iets dergelijks |
Scheveningen vond ik opzich goed om te doen hoor!!! Maar 2 dagen achter elkaar iets ...is te veel voor me... Ik ben alleen een slechte wegzoeker dus zal echt niet alleen komen... De Wouwse Plantage (Bergen op Zoom...is een optie..Visser)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:19
|
|
|
Ik heb sterk overwogen om ook eens mee te gaan....(Samen kosten delen met Visser??)
Maar ik heb vrijdagavond ook iets wat heel laat wordt.. Ben bang dat ik dat niet ga trekken... En juist gisteren belde mijn broer...die wilde komen...die zie ik ook al zo weinig..Maar wie weet ...een andere keer
In ieder geval een fijne dag samen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:16
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Mijn zoontje zou me helpen in de keuken. Ik stond uien schoon te maken, goeie sterke dus de tranen liepen uit mn ogen. Mn zoontje vroeg wat ik deed, dus ik heb uitgelegd dat dat door de uien komt. O, dan moet je je ogen dichtdoen mam, dan kan het niet in je ogen prikken. Dat gaat niet, dat snij ik in mijn vingers.
Gelukkig had zoonlief de oplossing: mam, als jij nou je ogen dichtdoet, zeg ik het als je in je vingers snijdt! |
Heerlijk he die kinderlogica !!!!!!!!!!!!
Hoe zou dat komen...ik heb dat nooit meer...(tranen dus) Vroeger wel...Zelfs de rode die veel sterker zijn laten mij niet meer huilen...Gek!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 21:06
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Vreselijk...dochterlief liet zojuist de frietpan uit haar handen vallen. De hele keuken blank van het frituurvet. Zoonlief aan de andere kant van de kamer schrok blijkbaar want die laat direct zijn glas uit zijn handen kletteren.
PUINZOOI!!! |
D I T I S N I E T L E U K!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 17 november 2011, 17:12
|
|
|
ERIKA129 schreef: | knikker hem de deur uit Ach meid we delen die smart he gedeelde smart is halve smart |
Heb jij ook geknikkerd dan???
De uitsmijterdag is veranderd van morgen naar vandaag... Morgenavond een tapas-uitje met collega's..(niet zo mijn ding)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 17 november 2011, 17:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 23:11
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
VISSER278 schreef: | W-tje , je weet dat ik je heel lief vind he..... mag ik dat addres?
Kilootje sliptongetjes W? |
Ik ben niet direkt omkoopbaar, maar voor een kilo sliptong... Vraag ik gewoon eerlijk...wat moeten ze kosten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 23:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Eén geluk....volgend jaar is het duurder |
Ben je daar blij mee dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 22:58
|
|
|
kHad een fruitdag....MOEST...(van mezelf) Niet leuk, wel gezond... kHeb ruzie met de weegschaal...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 21:38
Onderwerp: Erfzonde
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Precies, en geloven doe je met geheel je hart, ziel, en verstand, en niet met rituelen. |
Juist ja...mooi gezegd..!! En nog waar ook!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 00:37
|
|
|
Slechtste moment??
Alle lichten zijn al uit..je wilt naar boven...hoort vreemde geluiden... Dacht dat de katten al lagen te slapen....STAAT ER 1 OVER TE GEVEN IN DE KEUKEN!!!!!!!!!!
Schrik me naar...nee niet vanwege dat overgeven, maar WAT hij uitbraakt..
Beetje mijn eigen schuld...Ik had het netje wat over een rollade zit, op het aanrecht laten liggen!!!!!!!!! Daar heeft nog vlees aangezeten en dat heeft dat beest in zijn geheel naar binnen gewerkt!!
Moet zeer zeker niet lekker in zijn buik hebben gezeten....arm beest.. Alles opgeruimd en Bobby ligt te slapen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 00:25
Onderwerp: zeilmeisje
|
|
|
Ik lees al haar verslagen...gewoon omdat ik dat leuk vind. Ik lees ook graag reisverhalen...of reizen van backpackers..
Overigens ben ik blij dat ik niet een dochter heb met deze plannen. Maar het feit dat ze nu die grote oversteek heeft gemaakt van Darwin naar Durban, vind ik toch wel heel dapper. Ze was in het begin erg terughoudend over die oversteek 1,v.m eventuele kapers maar ik ze 47 dagen helemaal alleen op zee geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 november 2011, 00:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wil je die kaart niet van me overnemen? Maken we er een leuk zeeuws prijsje van. 20 euri's ????? |
DAS OPLICHTERIJ!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 14:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze zeggen altijd dat beesten lijken op hun baasjes Gaat bij jou ook op volgens mij |
Als dat zo is...zijn het geen vrolijke katten...dan heette ze GERRITGROMMER!!
Bij die van mij ...hoeft de kat van buuf eg nie te komme.. Ze benne vrolijk en vriendelijk van dur eige!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 08:48
Onderwerp: Het weer
|
|
|
VISSER278 schreef: | ja ja, zo zie je maar .... Visser KAN heel soms best wel aardig zijn.
Maar hier word het wel steeds mistiger en kouder. | kMoest zondagavond nog door de mist naar Yese!!!!!!!! (En weer terug)
kHou nie van mist...was beetje eng...ben sowieso geen held in donker met de auto..maar ja had passagier met een gipsbeen die geen vervoer had en uiteraard ook zelf niet mocht rijden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 08:32
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Niets, geen tijd goed begin van de week |
Daar maken we tijd voor...anders de avond van te voren alvast wat doen..
Vanavond....SPRUITEN!!!!!!!! Gelukkig een dochter die het ook lekker vind... Simpel met aardappels en een bal gehakt..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 20:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zolang het gratis is is het leuk . Maar daar ben ik een zeeuw voor. |
Kun je niet uitleggen dat je wat problemen hebt met lezen...??? Of gooi het op je ouderdom???(sorry ik spot) Zoiets zou mij ook kunnen overkomen hoor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 18:34
Onderwerp: Oefenen voor 5 december
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zwarte Piet ging aan het surfen, toen kwam hij op CM Hij ging aan het turven en toen zat hij klem zoveel mannetjes en vrouwtjes en o zo alleen. hij gaf al zijn pepernootjes en ging toen snel heen.
Hij zag er soms ruzie, en ook wel verdriet men noemde dat discussie maar soms wat dat het niet. maar ook vreugde en liefde kwam daar ook voorbij velen vonden hun geliefde en waren heel blij.
Zijn gedachten gingen verder hij dacht aan 2012 zou er dan iets veranderen of is er veel hetzelfd' zou Yelnin of Pieter of Crossroad er nog zijn? zou Gerrit nog zo mopperen, want dat vindt Sint fijn!
op de melodie van Zie ginds komt de stoomboot |
Geweldig...wat leuk.....!!! De zeeuwse sinterklazien lachte zich een deuk....
Ik moet nu verdwijnen maar zeg je nog vlug... Nog eventjes wachten en ik kom hier terug...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 11:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik geloof er niks van dat er 65% alcohol in zit. |
Niet geloven??? Moet je even internet op gaan... Lezen...en misschien daarna geloven...
of niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:02
Onderwerp: Zin om mee te gaan poolen op vrijdag 18 nov. a.s. in Dordt ?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Reclame voor maken voor een uitje is toch wel iets heel anders als reclame maken in de supermarkt voor een andere winkel. |
Daar bedoel ik ook mee te zeggen... Wat is er mis met deze oproep!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 13:41
Onderwerp: Het weer
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zeeland staat toch bekend om het beste weer van Nl en de minste neerslag? |
Ze zeggen het, maar ik zou het echt niet weten... Vandaag is het in ieder geval prachtig weer...hoop dat iedereen er van geniet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 12:37
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wel eens geprobeerd een doorgeneden ui naast je bed te leggen Annet? (mijn vriendin zwéért erbij!) |
Dat werkt inderdaad heel goed... Ik deed het altijd bij de kinderen... Geen prettige lucht op de kamer maar het hielp wel!!! En bij keelpijn Echinaforce druppels... Vreselijk als je geen alcohol lust( is dus 65%) Maar dat heb ik er wel voor over als iets werkt. Met water vermengen op een eetlepel...(ik kok ervan) Maar je bent wel binnen de kortste keren van je keelpijn af!!!!!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 12 november 2011, 12:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 11:07
Onderwerp: Herfstwandeling
|
|
|
Dan ga je toch samen kastanjes zoeken... dennenappels en eikeltjes??
Maak je middenin het bos een herfst-tafel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 november 2011, 21:25
Onderwerp: Geert Wilders: de Jager is een Eurofiel! LOL!
|
|
|
BEUN656 schreef: | Beste mensen,
Ik vind de uitspraak erg komisch! Jij ook? Of misschien wel niet... Reageer...
Beun |
Moet je hier een topic voor openen??? Zo bestaan er wel honderden kreten...
|
|
Naar boven |
|
|