Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 13:20
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
[quote=PETRA373 God is goed, soms zak je effe in een put denk je nee, kan effe niet meer, maar als je dan opstaat geeft hij je weer de kracht om verder te gaan. dwars door alles heen [/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 juli 2013, 09:47
|
|
|
PETRA373 schreef: | Zo loop je over e en wolk en zo ineens krijg je slecht nieuws Geen zin om er over te praten, maar ha ha voelt als of ik zo ga huilen En dan maar morgen maandag en gewoon doorgaan, zucht Het leven, meestal prachtig, geweldig en mooi. Met soms de dalen |
Sterkte Petra en laat het huilen maar lekker toe, Gods kracht wens ik je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 22:18
Onderwerp: Vrouwen waar knappen je op af bij een man bij 1 1ste date?
|
|
|
LONNEKE695 schreef: | Gisteren had ik een date s'middags , wel aardig..maarrr dan hoor je niks meer als je thuis bent.. een beetje spontaan zo van "ben je goed thuis gekomen" De hele dag de tijd op Zondag om te mailen! allemaal verhalen over zichzelf en weinig vragen aan mij. Zag er verzorgt uit!!......ja kan niet alles hebben natuurlijk. Maar zo rustig ....dat ik het ff niet weet. wat ik erbij moet voelen, maandag was het strijkdag kon hij niet ..geen duidelijke afspraak om weer te gaan fietsen. Heeft wel een caravan en vroeg of ik al vakantie plannen had ...dus wel toekomst gericht "heel fijn" open ook wel, maar dan niet even een mail..ik heb het wel gedaan maar nog niks terug... Ben ik dan een kattekop/verwacht ik teveel/ moet ik mijn verwachtingen bijstellen?...HELLUP |
Als ik jou was zou ik even niets doen, het moet bij hem misschien even bezinken. Misschien twijfelt hij? heeft hij wat meer tijd nodig.
Wel lastig als je zelf wel een tweede date wil en het voelt zo onzeker als je niks van hem hoort
Maar er is hoop omdat hij vroeg naar vakantie plannen
Nou wens je rust hierin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:34
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Twee bossen bloemen kopen.... De eerste is voor mijn jarige broer...
En de tweede??? Is voor me zelf...hoe heerlijk is dat... Even met mezelf in gesprek....waarom ik dat zo verdien.... (Wat een heerlijk gesprek, maar ook moeilijk)
Bloemen houden van mensen ...zo was het toch??? |
Nou sterkte dan en geniet maar van je bloemen zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:32
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Van Harte Mamaloe, fijne verjaardag gewenst met je 3 jongens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 17:25
Onderwerp: relatie
|
|
|
TEIGETJE517 schreef: | Graag zou ik gebed willen vragen voor een vrouw in mijn leven. ik ben al geruime tijd weer alleen en merk toch dat ik een vrouw in mijn leven mis. In oktober 2009 ben ik gescheiden, dus ruim 3 en een half jaar geleden. Ik heb mijn leven aardig op de rit en een vrouw in mijn leven zou een welkome aanvulling zijn.
Ik dank diegene die voor me willen bidden hartelijk voor hun medeleven.
Groet, Sander |
Ja, wil ik wel voor je doen, sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 juli 2013, 10:45
Onderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
|
|
|
Het is toch zo dat het met de geur te maken heeft? de geur schijnt die aantrekkings kracht te bepalen. Alhoewel die ook behoorlijk kan afstoten
En soms val je niet direct voor iemands uiterlijk en dan opeens vind je iets anders heel aantrekkelijk bv zorgzaam, uitstraling, nou ja kan zoveel zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 23:01
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Mooie woorden
Maar tis altijd wat ... niet leuk meer |
Ach we hebben allemaal onze minpuntjes, maar als je redelijk gezond bent is toch ook heel wat waard. Dan zijn een paar kilootjes te veel niet zo erg denk ik, of een paar kilootjes te weinig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 22:44
Onderwerp: de enige leuke man op CM
|
|
|
[quote=FRANKT627] ...Lap dat heb ik weer. Die Flosh zit hier maar wat te tikken en binnenkort moet ik dus met jou gaan wokken...en Anna zal het ook weer vragen...wanneer krijg ik nu eens eindelijk rust?[/quote]
Als je eindelijk eens gaat wokken
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 3 juli 2013, 22:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 21:09
|
|
|
PETRA373 schreef: | En Jane je bent wel nieuwsgierig en echt hij leest nooit het forum, anders zou ik echt niet hier over date en zo schrijven ha ha |
Ja, da`s waar, moet hij natuurlijk niet lezen over onderbroeken en zo. . Of is het die man die in dezelfde gemeente komt als jou? Vast niet ha ha. Ik zag ook een keer iemand hier die in mijn gemeente kwam, voelt best wel ongemakkelijk.
Maar heel verstandig dat je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 juli 2013, 18:15
|
|
|
PETRA373 schreef: | Zucht er is een man hier op cm, waarvan ik het nog zou accepteren ook |
We zijn niks nieuwschierig maar is `tie ook op het forum??? En ik zou de milky ways en de bounty`s maar even aan de kinderen geven
Alhoewel, volgens mij ben je wel slank. Maar leuk en volgens mij is er wel het een en ander aan het opbloeien hier op CM. Ligt vast aan de zomer, nou ja, die er misschien aankomt
En wit ondergoed geeft in ieder geval niet af in de was
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op woensdag 3 juli 2013, 18:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 22:07
Onderwerp: En de nieuwe binnerkomer is....
|
|
|
TABULA699 schreef: | Ikke
ik heb vandaag eens heel wat topics afgelezen en mis een beetje het vind ik leuk knopje... Dat is toch een makkelijk maar losse manier om mensen alvast te laten wennen aan je aanwezigheid. Een voorstel hoekje is er ook niet echt, wat eigenlijk natuurlijk ook niet nodig is met al die profielen.
Maar toch als ik zie dat het toch wel een redelijk vast groepje is dat op het forum schrijft en reageert, is het (in ieder geval voor mij) toch wel een beetje lastig om zomaar ineens in te breken als nieuweling, voelt bijna als inbreuk maken op jullie gesprek of zo...tja, rare wezens zijn we toch
Ik hoef niet gelijk al allerlei privé chat verzoekjes te hebben terwijl ikzelf nog niet eens weet wat ik hier van vind en wie de mensen zijn, dus ik vind het altijd heel prettig als er op zo'n datesite ook gewoon algemeen gechat of een forum is, helaas zijn de meeste forums vaak juist op zo'n site niet zo heel druk bezet of gewoon stil, jammer maar ja alles moet tegenwoordig maar gelijk privé up close en personal... En ik ben toch meer het type van even de kat uit de boom kijken, voorzichtig contacten leggen, even mijn draaien vinden.
Dus hier ben ik dan Schrik niet als ik ineens tussendoor kom vallen op een onderwerp of zo op het forum
Groetjes Renske |
Welkom Renske
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 juli 2013, 21:05
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | Jaaaa spannend is het zeker |
Nou, leuk voor je Natascha, wens je een leuke tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 17:51
|
|
|
JOL252 schreef: | Het zegt uiteindelijk niets over degene waarover kritiek wordt geleverd qua uiterlijk/omvang maar over degene die er iets over te zeggen heeft. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 juli 2013, 12:22
|
|
|
EVERDINA396 schreef: | Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover? |
Nou wees maar blij als je volslank bent , ik krijg zo vaak te horen dat ik te dun ben. Alhoewel er ook wel vrouwen zijn die vragen hoe ik dat doe. Ik doe helemaal niks, ik kan gewoon alles eten maar wordt niet dikker Heb waarschijnlijk geen aanleg om dikker te worden.
Zo zie je maar weer, het is niet gauw goed en mensen zijn zo hard vaak in hun uitspraken. Tegenwoordig denk ik: Voor God ben ik goed en dat is het belangrijkste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 30 juni 2013, 13:30
Onderwerp: Geneest Jezus nu net zo als 2000 jaar geleden toen Hij op ..
|
|
|
In de tijd dat Jezus op aarde was, toen geloofde veel mensen niet in Hem. Het lijkt misschien makkelijker omdat je Hem toen kon zien/aanraken, maar dat was niet zo.
Ik denk dat het met genezing helzelfde is. Het gebeurd gewoon, maar je wilt/kunt het niet geloven?
De vele zieke mensen die niet genezen, die worden gelukkig gedragen en de Vader lijdt met hen mee, Hij is er om hen te troosten.
Ik gun het de mensen die wel genezen zijn en de andere kant is dat je ook verdriet hebt voor degene die niet genezen.
Maar ik blijf bidden voor mijn kleindochtertje in de hoop dat ze mag genezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 13:04
Onderwerp: Uitbraak van mazelen op biblebelt vanwege 'weigerpatiënten'.
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik vind dit een hele moeilijke discussie,ik kom uit een hoek waarin ziekte en dood(vaak) gezien werden als een straf van God. Deze ouders leven niet alleen met het besef dat hun kinderen ziek zijn omdat ze niet laten inenten maar ook nog met de angst dat God ze zal straffen met ernstige ziektes of zelfs de dood.
Ik was eens op een begrafenis van een mooie jonge blom van 17 die op haar fiets geschept was door een automobilist en meters was meegesleept.......de dominee zei:hoe zondig moet dit kind wel niet geweest zijn dat God haar zo straft.........kippevel!(en walging)
Ik ben vervloekt door deze zijde van de familie omdat mijn vader zich heeft laten cremeren ,omdat mijn broer gescheiden is en omdat mijn partner ernstig ziek werd(straf voor.......???)De hel schijnt nog te goed voor mij te zijn......mensen die hier jaren over de vloer kwamen werden door de kerk verboden hier ooit nog een stap over de drempel te zetten.
Ik bid voor kracht en wijsheid voor de ouders en dat de zieke kinderen hier ongeschonden uit mogen komen.
Leanne,moet en kan zelf beslissingen nemen |
Wat ontzettend erg zo`n angst geloof, daar kan je inderdaad maar veel voor bidden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 juni 2013, 12:57
|
|
|
Ja, ik geloof zeker dat GOD zieken geneest en dat er boze geesten worden uitgedreven door Jezus.
Ik ken zelf iemand die zo erg beschadigd is in haar jeugd, maar nu doordat er 1x per 2 weken met haar gebeden wordt zij stukje bij beetje aan het genezen is. Het gaat goed met haar en wij haar vriendinnen zijn heel blij voor haar God is goed
Wij hebben een God van wonderen. En dat niet iedereen geneest dat laat ik maar aan God over.
Maar de mensen die ik heb horen getuigen waarvan er 1 met kanker, ja terwijl zij zelf heel sceptisch erin stond. Ja, en nu kan ze God alleen maar loven en prijzen en Groot maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 28 juni 2013, 10:30
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha ha, begint inderdaad al tijdens de date |
Begin wel nieuwschierig te worden wat jullie dan doen bij zo`n eerste date. Zulke brave dames hier op het forum,
Dusz vertel...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 22:45
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...dat wil Frank zeker niet.... |
Dat is ook zo, maar leuk dat hij weer terug is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 17:37
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...de krant bellen is net een stap te ver...toch???? |
Beter nog dat het op het achtuur journaal komt Voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 17:21
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dat kun je toch aanvullen met vitaminen? Veel spinazie blijven eten en iedere dag een floradix tabletje ofzo? |
Ja, bedankt voor de tips. Floradix tabletten ken ik niet, maar zal er eens naar kijken en spinazie eet ik wel regelmatig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 juni 2013, 12:10
|
|
|
DOCTORWHO259 schreef: | Het is wel wat off-topic maar in mijn visie is het folklore om vlees nodig te vinden, ik eet vegetarisch omdat mijn dochter vanaf ongeveer 4 jaar strikt vegetarisch eet en dat heel principieel is blijven doen. Zo'n arm beest onder rot omstandigheden laten leven en slachten is denk ik niet de manier waarop Christus het zou voorstaan om met het aards om te gaan. Niet wat de mond ingaat maakt het hart onrein maar wat de mond uitkomt. Een kiloknaller kopen en voorbijgaan aan wat daar aan ten grondslag ligt maakt mijn hart in elk geval onrein. Eiwitten uit het voedsel komen in je lichaam, de hormonen ook. De gekke koeien ziekte wordt niet door een virus maar een prion veroorzaakt die veel beter tegen omstandigheden kan dan een virus. Maar als de koe dood is, zijn de cellen aan het versterven en zijn de virussen nog intact. Teveel daar aan denken is niet goed voor je welzijn. De beroemde tetanus is zelfs een gewone bacterie maar wel een die sporen maakt die bijna overal tegen kunnen. Met die kennis omgaan is meer iets van hygiene en zorgvuldigheid.
Een vaccinatie is inderdaad heel vergaand ingrijpend met risico's, daarom is het goed je recht als Christen uit te oefenen en te durven vragen hoe, waarom. Recht... misschien beter 'plicht'. We doen in deze tijd wat we nu goed achten en over honderd jaar denkt men daar anders over... In elk geval is eiwitbehoefte een idee uit lang vervlogen tijden geworden en kan een goede vegetarische maaltijd meer en beter eiwit bevatten dan een standaard maaltijd. Gezond eten en leven doe je niet alleen voor jezelf maar ook voor deze wereld, je kinderen en de kinderen van je kinderen zodat later een wijzere kijk kan ontstaan, toch? |
Goed om te lezen in het onderste gedeelte dat vegetarisch wel gezond is, misschien zelfs gezonder. Eet al jaren geen vlees meer, maar vroeg me wel af of je geen ijzer tekort krijgt?
Laatst aangepast door
|
JANE410
|
op donderdag 27 juni 2013, 12:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 26 juni 2013, 22:59
|
|
|
KLUS667 schreef: | Euh....Petra. Moet je niet even delen dat je föhn kapot is? |
Nee joh, ze wilde gewoon een hip kapsel voor haar nieuwe date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 18:51
Onderwerp: Het weer
|
|
|
SHANITA130 schreef: | De zon schijnt hier de hele dag, heerlijk weertje, 18 graden. , nog steeds, volop die zon !!!
|
Bofkond, maar wel fijn want je hebt toch vakantie? Nou hier is het meer groen dan geel vandaag. Dus af en toe wel zonnig geweest. Hoop morgen op meer zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 juni 2013, 16:52
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Waarom het inloggen zo traaaaaaaaaggg gaat vandaag.
Heb dat nog niet eerder gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 13:37
Onderwerp: klaagmuur
|
|
|
PETRA373 schreef: | mannen zijn nu een maal ook vaak om over te klagen het vervelende is, dat ze ook zo leuk kunnen zijn |
Ja, jij hebt op dit moment niets te klagen Petra over mannen
En best vervelend dat ze ook zo leuk kunnen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 juni 2013, 13:29
Onderwerp: kreet van de week