Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 10 augustus 2010, 23:19
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging van Eva/Dinsdag 20 juli 2010
|
|
|
Dinsdag 10 augustus:
VOLG JE LEIDSMAN!
IK ben met je om je te leiden en te helpen. Ongeziene krachten begeleiden je op weg naar je doel, je kleine vreesachtigheden zijn ongegrond. Wat te denken van een man, die een prachtige open plek in het bos overstak en bezorgd was, omdat daar voor hem een rivier stroomde, die hij misschien niet zou kunnen oversteken, terwijl er al tijden lang een brug over die rivier lag? En wat te zeggen als die man een vriend had die de weg kende - deze weg had uitgestippeld - en die hem verzekerde, dat zich tijdens de gehele reis geen enkele onvoorziene gebeurtenis kon voordoen en dat alles in orde was? Laat daarom je dwaze angsten los en volg MIJ, je LEIDSMAN en weiger vastberaden je gedachten te laten gaan over de problemen van morgen. MIJN boodschap voor je luidt: Vertrouw en wacht af!
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op dinsdag 10 augustus 2010, 23:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 augustus 2010, 23:09
|
|
|
Maandag 9 augustus:
LICHT IN ZICHT!
Vertrouw en wees niet bevreesd, het leven is vol wonderen. Kijk met kinderlijk vertrouwen uit naar alles, wat IK voor je aan het doen ben, vrees niet. Nog maar een paar stappen en dan zul je MIJN macht zien en kennen. Jullie wandelen nu zelfs als in een duistere tunnel, spoedig zullen jullie zelf lichten zijn om de voeten te leiden van hen, die bevreesd zijn. Het luide geroep vanuit je lijden is zelfs doorgedrongen tot de oren van GOD zelf - MIJN VADER in de hemel, jullie VADER in de hemel. Horen betekent bij GOD, antwoorden. Want slechts de kreet, die voortkomt uit het hart, een roepen tot de Goddelijke Macht om hulp in menselijke zwakheid, een roep vol vertrouwen, bereikt altijd het Goddelijk oor. Bevend hart, bedenk, dat horen bij GOD gelijk staat met antwoorden, jullie gebeden en het waren er vele, zijn verhoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 8 augustus 2010, 14:23
|
|
|
Zondag 8 augustus:
DAGEN VAN OVERWINNING!
IK zie ernaar hoe je liefhebt en hoe je je best doet. IK kijk niet naar de fouten, IK zie de overwinning van jouw speciale strijd. IK beschouw die als een overwinning, een blijde overwinning. IK vergelijk het niet met de zware campagnes van MIJN grote heiligen. Voor jou betekent het overwinning en de engelen verheugen zich, en zij, die je lief zijn, verheugen zich, zowel over deze overwinning als over elke andere overwinning, die geboekt wordt en waarover in de hemel blijdschap heerst. MIJN kinderen, beschouw de dagen, waarop je overwint, als zeer gezegende dagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 23:55
Onderwerp: Gebed
|
|
|
ANITA637 schreef: | Hallo lieve gelovige broeders en zusters Ik wil vragen of jullie voor mij willen bidden . ik voel me gebroken bid veel maar trek het niet meer alleen weet niet meer wat te doen willen juliie om kracht en wijsheid bidden voor mij ben 14 juni geopereerd 21 juni nog een keer op ic gelegen , relatie die op dat moment twee dagen daarna werd verbroken ben nu herstellend thuis heb mijn oudste zoon een week thuis gehad hij is uitwonend ivm autisme maar voel nu de eenzaamheid mijn hondje weggedaan naar assiel omdat ik he niet meer kon betalen , en niet meer rond kan komen maandelijks hoop dat er velen zullen zijnen willen bidden voor kracht en genezing ik kan niet meer mijn andere twee kinderen zijn ook uit huis een bij vader wonend en een pleeggezin Ik zie zoveel fouten nu van mezelf ik ben in januarie bekeerd het ging nog nooit zo goed en nu ik dacht dat het zo zou blijven maar nu is het voor mij zo donker aub bid voor mij gods zegen voor alllen die oprecht gelovig voor me bidden amen |
Lieve Anita:
GOD ziet jouw wanhoop, blijf bidden, ik bid ook voor jou, blijf het licht zien, wij bidden ook voor jouw in de Gebedsroom voor kracht, herstel en moed, we doen dit anoniem en hopen dat je ook daar komt en met ons meebidt.
Veel liefs van Eva GOD houdt van jouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 augustus 2010, 23:43
|
|
|
Zaterdag 7 augustus:
GEZEGENDE BAND!
JEZUS, laat Uw heerlijke tegenwoordigheid altijd bij ons zijn.
IK zal je geenszins begeven, IK zal je geenszins verlaten. Er is op aarde geen enkele verbintenis, waarvan de band te vergelijken is met de band, die er bestaat tussen MIJ en de ziel, die MIJ liefheeft. Die vriendschap is zo kostelijk, dat het elk voorstellingsvermogen te boven gaat. Als hart, gedachten en wil opgaan in MIJ, ontstaat er een èènheid, waarvan allèèn degenen, die het ervaren, zich een voorstelling kunnen vormen - zij het slechts vaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 augustus 2010, 22:17
|
|
|
Vrijdag 6 augustus:
Wankelende schreden!
Toon ons Uw weg o HEER en laat ons wandelen op Uw paden.
Dat doe je, dit is de weg, de weg van een onzekere toekomst en van wankelende schreden, het is MIJN weg. Zet alle vrees voor de toekomst van je af. Weet, dat je geleid zult worden. Weet, dat de weg je getoond zal worden. IK heb het beloofd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 19:27
Onderwerp: De hemel niet voor gescheiden mensen??
|
|
|
MARGREET933 schreef: | EVA toch, het is wel heel belangrijk waar je dat in heb gelezen. staat niet in de BIJBEL= GOD"s WOORD> De duivel gaat rond als een BRIESENDE Leeuw. de WERELD die heeft Satan al. nu nog de Christenen, in zijn klauwen, daar zit ie op te loeren. Laat je toch niet's wijs maken, en laat dat maar aan de HERE onze GOD over. er zijn zoooooveeeel redenen om de zonde te bedenken. waar de HEER om huilt, maar de gescheiden mens, dat kan je ook zomaar overkomen. en de woorden van JEZUS zijn, wie zonder zonde is werpe de eerste steen.. daar bedoel ik mee,dat iedereen een zondaar is, en dan zal er ook NIEMAND in de HEMEL komen....toch? |
Helemaal waar Margreet, waar ik het heb gelezen Weet het echt niet meer....word een dagje ouder hè hahaha en misschien trek ik het iets uit z.n verband. Maar die woorden dan uit de Bijbel: Wat GOD samen heeft gevoegd, scheidde men niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 12:57
Onderwerp: Scheiden en hertrouwen
|
|
|
IMKE917 schreef: | Van een pastoraal werker verwacht ik ook dat hij of zij oprecht is. Dat verwacht ik van elke hulpverlener. Bij iedereen waarvan je hulp wilt hebben moet je je overgeven, moet je zien of er een vertrouwens band kan ontstaan. Ik merk in de discussie dat er verschillend naar pastorale werkers wordt gekeken. Er zijn pastorale werkers in de gemeente. Wanneer er dan wordt gezegt dat die minder bijbelkennis zouden hebben, ja zou kunnen, maar zij hebben vaak meer onderricht gehad in het probleem oplossend werken. Zij hebben tijd en gelegenheid om op heel laagdrempelige manier langdurig mensen te ondersteunen. Deze tijd en gelegenheid ontbreekt een predikant vaak door zijn drukke werkzaamheden. En er zijn ook pastorale councelers. Mensen die en gedegen opleiding hebben gehad, al of niet aangevuld met bijbelschool. Ik heb hulp gehad van een pastoraal counceler, het is haar beroep. Het voordeel van een pastoraal counceler is dat hij/zij een hele poos met de mensen kunnen oplopen, soms jaren lang. Bij een predikant is dit lang niet altijd het geval tenzij, net als bij Does er een vriendschapsband ontstaat. Mijn predikant ging kort na mijn scheiding weg en dan.....?? |
Juist die Bijbelkennis is voor mij zo belangrijk Imke, er wordt altijd gezegd, het staat in de Bijbel, soms kan ik het niet vinden en wil dan graag uitleg, als zo.n pastoraal werker dat niet kan, vind ik een gemis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 12:46
Onderwerp: Gibby
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Afgelopen woensdag is Gibby geopereerd. Ik sta in telefonische contact met hem.(sms) De operatie is goed gegaan de artsen zijn tevreden en Gibby is erg opgelucht. Hij had vanmorgen nog wel aardig wat pijn maar zij humor was er weer. Gibby laat jullie allen hartelijk groeten en met de nadruk om jullie te bedanken voor de vele al mooie kaarten die hij heeft gehad.
Gibby had door een oorzaak per direct zijn abonnement opgezegt. Zodra hij het kan gaat hij deze weer laten activeren.
Groetjes erika |
Fijn te horen, dat alles goed is gegaan, nu hopen dat hij gauw hersteld. Doe je hem de groetjes, ook van de Gebedsroom? We bidden voor hem.
Groetjes van Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 augustus 2010, 08:54
|
|
|
Donderdag 5 augustus:
LIJDEN VERLOST!
Elk offer, dat wordt gebracht en alle lijden werkt bevrijdend, het wordt gebruikt om de enkeling te leren of om anderen op te richten en te helpen. Niets is toevallig! Het gaat je beperkt verstand te boven om het Goddelijk denken te begrijpen en de wonderen die het bewerkt. In MIJN plannen, die vanaf het begin volmaakt zijn, wordt geen enkel detail vergeten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 23:35
|
|
|
IMKE917 schreef: | Dat gaat niet altijd op Eva. Met mijn toenmalige predikant had ik totaal geen band. Hij heeft goed geholpen, vooral in de praktische dingen daar niet van, maar 2 jaar later kreeg ik contact met een pastoraal werkster en daar heb ik erg veel aan gehad. Heb veel van haar geleerd en zij heeft mij geholpen om het verdriet en de pijn van de scheiding te verwerken. Ik denk niet dat dat met gezag te maken heeft maar met vertrouwen hebben in elkaar. |
Met gezag, bedoel ik ook vertrouwen, verkeerd verwoord dus, van een dominee verwacht ik dat hij oprecht is en bij iemand anders moet je dat afwachten, je overgeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 22:38
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik weet het niet Eva,
Ik geloof dat we allemaal een vrije keus hebben en dat God van geen van ons gewild heeft dat we zouden gaan scheiden. Maar zoals Chatuliem in een ander topic al aangaf gaat het feit dat we niet zouden mogen scheiden soms mank tegenover een heleboel andere normen in de bijbel. Ik geloof niet dat God het heeft gewild Eva, maar ik geloof wel dat Hij ons vergeeft en het hart aan ziet. Waarom zou de zonde van echtscheiding dan niet vergeven worden, naast vele andere zonden die dat wel worden |
Ja, Tes, JEZUS is toch voor onze zonden aan het kruis gegaan? Nu andere vraag, mag je op Bijbelse gronden wel scheiden? Wat is het verschil, als je niet gelovig bent?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 21:36
Onderwerp: I'm back (+ gebruiksaanwijzing)
|
|
|
CHANDLER627 schreef: | Ben er weer!
En wil daarom maar gelijk de lessen en valkuilen uit het verleden voorkomen met mijn onderstaande gebruiksaanwijzing...
Ik zit hier op CM niet om Christus te vereren. Ik zit hier voor mezelf. En hoop daarmee Hem te dienen. Ik zit hier op CM om een christelijke vrouw te ontmoeten.
Een vrouw die christelijk en vrouwelijk is, in goed balans. Niet om geloofsstandpunten uit te wisselen, maar om samen gevoelens te zoeken. Niet om vast te houden aan wat je al kent, maar om samen een nieuwe weg te bewandelen.
Ik zit hier om te flirten en niet om een halve theoloog uit te hangen. Hoewel ik valse stellingen op dit forum makkelijk kan weerleggen. Liever stel ik hoe mooi, lief en zachtaardig je bent. Maar dan moet je wel genoeg pit hebben om dat in mij te bewerken. Want soms lijk ik wel getrouwd met mijn werk...
Ik wil hier zeker bijdragen aan beter Nederlands. Want wat je schrijft, is belangrijk. Maar wil 't goed overkomen, dan is 't van belang hoe je 't schreift... 't Geeft mij een indruk van hoe zorgzaam jij kunt zijn. Met taal en met intelligentie.
Als jij schrijft dat je 1.65m bent met een 'normaal postuur' en 90k weegt, dan moet mijn opmerking over jouw bijzonder groot achterwerk als humor worden opgevat. Oh... nee, echt niet!? Ik had er zelfs een smiley achter gezet...
Verder wil ik je waarschuwen voor stalkers die hier aanwezig zijn. Mensen die emotioneel te kort schieten en te veel op zichzelf gefocust zijn. Maar er zijn er ook die te veel op hun aanstaande focussen. Zelfs als die niet in beeld is.
Hey, ik ben er weer. Durf jij dit keer wel? |
Je hebt ook vrouwelijke theologen, ze kunnen lief, zacht en mooi zijn hoor en je hebt gelijk je preek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 21:28
|
|
|
HENK710 schreef: | Dan blijft er nog meer ruimte over in de hemel, aangezien er wel meer zonden zijn en we daar allemaal wel last van hebben |
Een kennis van mij zei daarop......dan heeft satan gewonnen, als velen niet in de hemel komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 21:26
|
|
|
HENK710 schreef: | Tijdens opleidingen voor predikanten is er al meer aandacht voor pastoraat annex maatschappelijk werk. Tegelijk zie je in kerken vaak een andere tendens, namelijk dat er meer gebruik gemaakt wordt van andere gemeenteleden middels een pastoraal team o.i.d. om zo de predikant te ontlasten danwel zich meer te kunnen laten richten op zijn onderwijzende herdersfunctie. Want in de loop der eeuwen is wel duidelijk geworden dat een predikant teveel aan taken toebedeeld heeft gekregen, die niet noodzakelijkerwijs bij hem hoeven te liggen.
Henk, die voorstander is van functioneren als lichaam in de gemeente, waarbij ieder zijn/haar taak heeft om er zo voor elkaar te zijn. Dit is zeker in situaties van scheiden van belang. Na mijn scheiding heb ik wel heel duidelijk mogen ervaren wat voor warm nest een kerkgemeenschap kan zijn. Zowel de ouderling als een aantal gemeenteleden waren er voor me zonder direct klaar te staan met allerhande donderpreken en zo. Ik kon mijn ei kwijt en ze ondersteunden me praktisch waar nodig en mogelijk. |
Toch voel je je denk ik vertrouwder bij je eigen dominee, i.pv. Pastoraal werker, een dominee heeft toch iets meer gezag vind ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 21:22
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | dooddoener 1e klas: 'wie trouwt doet goed, wie niet trouwt doet beter'
(dan doe ik het zo slecht nog niet...) |
Of je moet branden van begeerte, dan zegt Paulus trouwen, wat nu als het alleen een LAT relatie blijft.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 4 augustus 2010, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 21:20
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | Je gaat niet naar de Hemel omdat je getrouwd bent,maar door te geloven in de Here Jezus |
Dat klopt Arnold, maar scheiden is wel een zonde in GODS ogen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 20:53
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Goed om te horen, Does. Veel CM-ers hebben hele slechte ervaringen als het gaat om het pastoraat en de scheiding. En als een gelovige vrouw als Hannah van de sacramenten, lees het Avondmaal, wordt uitgesloten vind ik dat veel te ver gaan. Veel gescheiden mensen hebben de kerk, ook vanwege de slechte behandeling verlaten. Met zoveel gescheiden mensen zou het pastoraat beter toegerust moeten zijn. Dat maakt het alleen maar mooi als het in jouw geval wel goed bleek te gaan.
Thomas, een goed pastoraat bewaart gelovigen voor de kerk als er crisis is. |
Waren alle dominees maar zo, ze zouden nog een studie Pastoraat moeten doen, juist als het moeilijk is, laten velen je vallen, ook trekt de man vaak aan het kortste eind, is er meer begrip voor de vrouw en evt. kinderen. Als een man een fout maakt, moet hij dan gelijk verstoten worden door de kerk? Wat zou JEZUS doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 20:45
Onderwerp: Dagelijkse bemoediging.
|
|
|
MARIO216 schreef: | Woensdag 4 augustus; Lucas 12-13-21: Rijk in God.[
Dat kan gebeuren: een oude vader of moeder sterft en laat aan de kinderen nogal wat geld na. Eerst is iedereen erg verdrietig en erg zorgzaam; maar o wee als de begrafenis voorbij is...Dat staan soms die lieve, aardige kinderen als kemphanen tegenover elkaar. Eerlijk zullen we alles delen - maar als het even kan krijg ik graag iets meer dan hij of zij! Er komt een man bij Jezus. Zijn broer wil het geld van een erfenis niet met hem delen. Die man denkt: Laat ik Jezus vragen contact op te nemen met met mijn broer. Wie weet krijg ik dan dat geld wel los! Mis! Jezus is niet gekomen om erfeniskwesties op te lossen. Jezus is gekomen om ons te laten zien hoe rijk je kunt zijn zónder geld! Hij vertelt een gelijkenis, een verhaal over iemand die denkt dat geld gelukkig maakt. Het gaat over een man, een boer, die hard gewerkt heeft. Keihard. Eindelijk zal hij nu gaan rentenieren. Nu heeft hij genoeg om verder van te leven. Zijn schuren puilen uit van het koren. Zijn portemannee kan haast niet meer dicht, zo rijk is hij. Alleen zijn levenstijd is op. En met schrik ontdekt hij : ik benniet rijk in God! Dat is dan een vreemd antwoord op de vraag naar de erfeniskwestie. Eigenlijk wil Jezus zeggen: Man, wat maakt je je toch druk? Laat dat geld toch zitten! Wat heb je er aan? In het leven is eigenlijk alleen deze vraag van belang: Ben je rijk in God? Rijk in God. Hoe word je dat? Moet je daar hard voor werken? Nee! Het enige dat God vraagt, is dat we Hem liefhebben, des te rijker worden we - in God! Probeer het maar! |
Mooi hoor Mario, leuke stukjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 20:18
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nou, dat denk ik ook wel ja |
Nou, dat dacht ik dus ook. HIJ wist alles al van te voren, ook dat wij gingen scheiden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 19:52
|
|
|
Nu heb ik weer wat gelezen, weet alleen niet meer waar het instond. Alle gescheiden mensen zouden niet in de hemel komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 19:47
Onderwerp: Donderdag 5 augustus Gebedsroom/20.00 uur-21.00 uur
|
|
|
IK ben er altijd voor jou:
Het klinkt misschien een beetje zot
ze spreekt de woorden fel ,
ik geloof echt wel in GOD ,
alleen mijn tijd komt nog wel.
Alles is te mooi om nu al op te geven
ik wil niet in die kooi , ik wil leven
de Bijbel lees ik bijna niet
omdat het me niks meer zegt
En als je deze wereld ziet
maakt GOD veel krom en weinig recht
voor anderen bid ik soms nog wel
dat ze gelukkig zullen zijn
laat mij maar in mijn eigen vel. "
Je woorden doen me pijn , Meen je het echt?
Is het niet laf wat jij zegt ?
De duivel lacht zich ziek,
je bent een speelbal in zijn hand
door zijn handige tactiek
zet jij je MAKER aan de kant.
Huilend buig ik biddend mijn hoofd
en leg haar voor U neer:
want ik weet wat Uw Vaderhart belooft:
Uw liefde geeft de ommekeer.
Ik laat haar gaan het hoofd omhoog
want niemand ontglipt aan Uw oog.
Lieve Christianmatchvrienden:
Het is bijna weer donderdag, tijd voor de Gebedsroom, waar doen we dat? Kijk eens rechts onderin de chat en We zijn daar van 20.00 uur-21.00 uur, we danken en bidden daar, het is fijn om daar te zijn. Je voelt de aanwezigheid van GOD, ZIJN Vrede!
Alle jarigen van harte gefeliciteerd namens ons en GODS Zegen!
We gaan bidden voor Gibby, hij wordt geopereerd aan een hernia. Aan alle andere zieken denken wij ook en mensen die in hoge nood zitten. Er kunnen verkeerde mensen op ons pad komen, ook op deze site. We bidden voor bescherming. Ook voor iedereen die op zoek is naar een fijne baan. Mensen die graag willen evangeliseren. Voor diegenen die afgedwaald zijn.
Wat GOD in jullie is begonnen maakt HIJ af! HIJ laat niet los, wat ZIJN hand begon. Zo is er zoveel om voor te bidden en te danken.
Kom gewoon eens kijken, niks hoeft, wees jezelf!
Warme groetjes van Martha en Eva.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 4 augustus 2010, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 19:42
Onderwerp: Donderdag 5 augustus
|
|
|
IK ben er altijd voor jou:
Het klinkt misschien een beetje zot
ze spreekt de woorden fel ,
ik geloof echt wel in GOD ,
alleen mijn tijd komt nog wel.
Alles is te mooi om nu al op te geven
ik wil niet in die kooi , ik wil leven
de Bijbel lees ik bijna niet
omdat het me niks meer zegt
En als je deze wereld ziet
maakt GOD veel krom en weinig recht
voor anderen bid ik soms nog wel
dat ze gelukkig zullen zijn
laat mij maar in mijn eigen vel. "
Je woorden doen me pijn , Meen je het echt?
Is het niet laf wat jij zegt ?
De duivel lacht zich ziek,
je bent een speelbal in zijn hand
door zijn handige tactiek
zet jij je MAKER aan de kant.
Huilend buig ik biddend mijn hoofd
en leg haar voor U neer:
want ik weet wat Uw Vaderhart belooft:
Uw liefde geeft de ommekeer.
Ik laat haar gaan het hoofd omhoog
want niemand ontglipt aan Uw oog.
Lieve Christianmatchvrienden:
Het is bijna weer donderdag, tijd voor de Gebedsroom, waar doen we dat? Kijk eens rechts onderin de chat en We zijn daar van 20.00 uur-21.00 uur, we danken en bidden daar, het is fijn om daar te zijn. Je voelt de aanwezigheid van GOD, ZIJN Vrede!
Alle jarigen van harte gefeliciteerd namens ons en GODS Zegen!
We gaan bidden voor Gibby, hij wordt geopereerd aan een hernia. Aan alle andere zieken denken wij ook en mensen die in hoge nood zitten. Er kunnen verkeerde mensen op ons pad komen, ook op deze site. We bidden voor bescherming. Ook voor iedereen die op zoek is naar een fijne baan. Mensen die graag willen evangeliseren. Voor diegenen die afgedwaald zijn.
Wat GOD in jullie is begonnen maakt HIJ af! HIJ laat niet los, wat ZIJN hand begon. Zo is er zoveel om voor te bidden en te danken.
Kom gewoon eens kijken, niks hoeft, wees jezelf!
Warme groetjes van Martha en Eva.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 19:14
Onderwerp: airsupport
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Al veel goede raad geschreven, toch nog één erbij (kan het niet laten), een hele goede vriend van mij heeft met hetzelfde probleem rond gelopen (drinkt nu al 25 jaar niet meer). Ging gewoon naar zijn werk, als je niks wist merkte je ook bijna niets aan hem, maar toch. Hij heeft enorm veel steun gehad van de AA (anonieme alcoholisten) misschien ook iets voor jou. Maar de eerste stap naar genezing heb je gezet hoor, toegeven dat er iets mis is. Van harte gefeliciteerd daarmee. En natuurlijk zal ook ik voor je bidden. |
En David........ben je weer helemaal de oude?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 13:04
Onderwerp: Werken een baan
|
|
|
RICHARDRI464 schreef: | Veel mannen vinden het hebben van een baan belangrijk (ik ook). Maar het geloof is natuurlijk het belangrijkste in je leven. Momenteel zoek ik werk voor rond de 24 tot maximaal 32 uur in de week. Ik heb ook een tijdje 40 uur gewerkt maar dat ging niet om medische redenen.
Mijn vraag is heeft de Bijbel ook richtlijnen op het gebied van werken? Zo weet ik dat je 6 dagen zult werken. Maar schrijft de Bijbel ook voor hoeveel uren je dient te werken enzo? Is het wel goed wat ik doe dat ik in deeltijd wil gaan werken bijvoorbeeld? |
Bid en werk staat wel in de Bijbel....maar hoelang?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 11:39
|
|
|
Woensdag 4 augustus:
VERTOEF IN DE STILTE!
Kom meer bij MIJ rusten, als IK, de ZOON van GOD, die tijden van stille gemeenschap met de VADER nodig had, om allèèn te zijn, weg van alle lawaai en bedrijvigheid, dan heb jij die tijden beslist ook nodig. Het is noodzakelijk je opnieuw te laten vullen met de GEEST. Dit vertoeven in de stilte, dit terugtrekken van jezelf in de binnenkamer - weg van alles, allèèn met MIJ. Uit deze tijden kom je te voorschijn in de Kracht om te zegenen en te genezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 11:21
Onderwerp: Gibby
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vandaag dus........... |
Bidden doe je al voor die tijd Hannah, Gebedsroom besteed je er extra aandacht aan Kom eens meebidden als je wilt
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op woensdag 4 augustus 2010, 11:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 augustus 2010, 11:20
Onderwerp: Herstelweek
|
|
|
HANNAH810 schreef: | veel zegen op je werk gewenst zing! ik hoop dat je fijne mensen tegenkomt, en mooie gesprekken hebt. |
Haa Zinga.....geniet ervan in die fijne beschermende omgeving, waar je veel kunt leren, sta er open voor
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|