Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:03
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
Mijn hele dikke knuffel van vandaag gaat naar mijn chatpa Gibby159. Om hier uit te gaan leggen waarom zou ongeveer 3 schermpjes vol worden, maar ik denk dat je het zelf wel vat he pap!?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:57
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag: het sluiten van de buitendeur....
(na dat ik alle uit de kerstboom gewaaide ballen in de steenkoude ijswind opgeraapt had met de gedachte: zo...en nu vandaag niet meer naar buiten!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:54
Onderwerp: Echt zo irritant
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | ik hoop niet datie het mooi er afkijkt.. hij wil natuurlijk dat jij ambasadeur wordt , begrijp dat dan... al wat jong is speeld graag, en al wat oud is bromd graag |
Ben helaas niet in de wieg gelegd voor ambassadeur Dikkie, hooguit voor ambassa...eh...trice? drice? Ben het effe kwijt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 12:51
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Kom ik vanmorgen uit bed, ijskoude wind die lijkt op storm....buitenkerstboom omgewaaid en bijna alle ballen door heel de tuin heen....en ik maar ballen rapen....brrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 00:39
Onderwerp: Echt zo irritant
|
|
|
Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he.... Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 00:34
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | We kunnen ook gewoon een feessie afspreken in maart? Kan ik gelukkig geen ezel zijn..... |
en ikke geen schaap...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 23:03
|
|
|
HENDUK927 schreef: | je kunt wel zin dat je blij was 2 keer posten, of was je beetje in de war van je viste |
pc storing ducky....hij sloeg op hol...doe ik ook wel eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:58
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag was eh....de hele dag! Om een uurtje of twee ontving ik een mail van Chris dat ik weer welkom was op CM....Oh wat had ik jullie gemist! Vervolgens komt er een gezellige CM-er....ik zat al 3 weken zonder tv ontvangst en hij regelt het effe..ik kan de kerst-toespraak van ons vorstin weer ontvangen ..... Na een genoeglijke maaltijd bezoeken wij een fantastisch kerstconcert...ook dat was genieten... Komen we thuis...en wat staat er op de stoep???? Een giga kerstpakket!!! Zo'n dag kan toch niet meer kapot?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 22:58
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag was eh....de hele dag! Om een uurtje of twee ontving ik een mail van Chris dat ik weer welkom was op CM....Oh wat had ik jullie gemist! Vervolgens komt er een gezellige CM-er....ik zat al 3 weken zonder tv ontvangst en hij regelt het effe..ik kan de kerst-toespraak van ons vorstin weer ontvangen ..... Na een genoeglijke maaltijd bezoeken wij een fantastisch kerstconcert...ook dat was genieten... Komen we thuis...en wat staat er op de stoep???? Een giga kerstpakket!!! Zo'n dag kan toch niet meer kapot?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 14:16
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Ik weet niet onder welk kopje ik dit bericht moet plaatsen, hoop dat iedereen die het aangaat het leest:
Allen die mij in de afgelopen week, die best wel moeilijk was, gesteund hebben met mails, telefoontjes, bezoekjes en kaartjes wil ik heel hartelijk bedanken. Ze zeggen wel eens: in de nood leer je je vrienden kennen... Heel , heel hartelijk bedankt allemaal. En iedereen die dit leest: Goede kerstdagen, en een gezond en gelukkig 2011! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 december 2010, 14:11
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Lieve Pimpernel, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en drie dikke verjaardagskussen van mij! Maak er een fijne dag van... Knuffel! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 december 2010, 15:20
Onderwerp: we lopen tegen het einde....
|
|
|
GRACE585 schreef: | na zowat 3 jaar op cm ben ik dus degene die hij gevonden heeft. en ja we bellen meerdere keren per dag, de klik was er inderdaad meteen,allebij last van een heftig virus mijn kids zien er naar uit om hem te ontmoeten. En het fijnste is dat God onze Leidsman is. we gaan dus samen het einde van dit jaar tegemoed en beginnen het nieuwe jaar met elkaar en mijn kinderen hierbij zijn wij dus het nieuwe cm setje |
Lieve Grace, Ook namens mij een hartelijke felicitatie! Ik hoop dat jullie samen heel gelukkig worden! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 december 2010, 13:14
|
|
|
HENK710 schreef: | Een welkomst-terugknuf voor mijn Doeshi En een knuf voor alle verwarde chatters van de afgelopen tijd, die nu weer opgelucht kunnen ademhalen |
Poeh...pak van mijn hart! En daarbijgevoegd maar meteen een dikke knuffel voor jullie beiden! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 18:12
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik breng het weer ff on topic
men vroeg mij om de laatst aangepaste lijst, hier is ie dus dan allemaal heel gezellige mensen die de 18e elkaar gaan ontmoeten het wordt vast een top feesie
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 7. chatuliem619 8. nes158 9. crossroad317 10. herman388 11. liahack200 12. alous961 13 .sofie807 14. ton818 15. sjaak585 16. pimpernel883 17. susannah475 18. henduk927 19. willemijn410 20. emma807 21. heideke096 22. B?????? 23. mosterd 24. teuni992 25. (maris)??? 26. marina999 27. jannos602 28. bert168??? 29. griffin748 30. loretta200
dit is dus de complete aangepaste lijst aangepaste lijst regel evt met elkaar vervoer zie ook topic van griffin voor vervoer ik zie jullie de 18e tegemoet
|
Grace effe een nieuwsgierig vraagje: wie is B???? (FBI-agent misschien? under cover?)
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op dinsdag 14 december 2010, 18:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 18:03
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Komt vast wel weer Angel... Ik zat van de zomer ook in een dip... vandaag besefte ik weer hoe goed ik momenteel in mijn vel zit (lang niet geweest zo)... Mijn troost is altijd dat als ik dingen niet met iemand kan delen ik het altijd nog met God kan delen... hoop dat jou dat bemoedigt. Dikke knuf Angel...
Enne... mijn oma schreef ooit in mijn poeziealbum: "Niet wachten op de lente want dan komt ie niet" (haha sommige vonden dat maar een rare zin, maar de kern ervan was dat je beter (in het) nu kunt leven... ) |
Lieve Suus, dank je wel voor je bemoedigende ruggesteuntje! Jij ook een hele dikke knuffel terug, en wederzijds ook nog steeds heel veel sterkte meissie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 17:55
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | oh oh, dat wordt nog wat met die kledingkeuze... spijkerbroek... ? of eh.... toch maar... netjes... |
Volgens mij mogen we er altijd in van Wadriaan, wat we ook aan hebben! (eh...we moeten wel WAT aanhebben....)
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op dinsdag 14 december 2010, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 17:37
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wat is de kledingregels????
mannen: thsirt, spijkerbroek, witte tennissokken, gympies
vrouwen: bloes met sjaal, middenlang rok, panty of leggings, 2 cm hoge hakken |
Wat een slap gezwam Herman...had je nix beters te doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 17:36
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | En toch is het mogelijk om dan te genieten! |
Wel jammer dat ik effe niet meer weet hoe dat moet, genieten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 17:30
|
|
|
Decemberdippie.... Het wordt donker buiten.... Verwarming een graadje hoger.... Adventsster en kerstboomverlichting aan... Wat kaarsjes aangestoken.... Mooi kerstmuziekje op.... Kortom....je zou volmaakt gelukkig moeten zijn, ware het niet dat je dit met niemand kan delen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 december 2010, 17:27
|
|
|
HENDUK927 schreef: | kreeg vanmorgen een tel dat mijn oude heer een ongeluk gehad heeft...hij belde zelf dat was nogal een geruststelling..gelukkig heeft ie zelf nix..alleen de auto van mijn oude heer is afgeschreven. |
Zo Ducky dat was heftig schrikken joh! Wat fijn dat hijzelf niet gewond is, mogen we dankbaar voor zijn he! Wens je ouders maar sterkte van me! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 13 december 2010, 12:45
|
|
|
HENDUK927 schreef: | had mij maar gebelt doe het voor een harteveld |
Azzikdattochgewetenhad!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 23:17
|
|
|
EN NU ..sorry caps out...en nu..en hele dikke lievevolle knuffel naar Marianne 129!!!!! Gewoon omdat ze zo lief is! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 18:39
|
|
|
Vandaag maar eens een hele, superdikke knuffel voor Gibby! Paps, heel veel sterkte de komende dagen, en weet dat we aan je denken en voor je bidden! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 december 2010, 18:16
|
|
|
Mijn slechtste moment vandaag was vanmorgen: opgetut en netjes aangekleed...klaar om naar de kerk te gaan en dan....lekke autoband Te laat om nog op de fiets te gaan..baaaaaaalen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 18:57
Onderwerp: meeleven met Gibby
|
|
|
Vanmiddag rond 16.00 uur is vrij onverwachts de zus van Gibby overleden.(pas 56 jaar) Het zou fijn zijn als jullie voor hem en zijn familie willen bidden. Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 11 december 2010, 19:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 14:58
|
|
|
Open huizendag vandaag...eventuele toekomstige kopers mogen inlopen.....van 11.00 tot 15.00 uur vandaag. Het is nu 14.57 uur...nog drie minuten dus...en er is niemand geweest......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 10:28
|
|
|
En Teuni992, ook jij een hartelijke felicitatie! Ik hoop dat je een gezellige dag mag hebben! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 00:53
|
|
|
Benny, als nog, nog weer...en nog steeds: van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag vandaag, samen met M!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 december 2010, 00:52
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Heb je meerdere aanbidders dan Je bent er inderdaad druk mee zeg.
Of begrijp ik het gewoon niet goed? |
Knuffelen doe ik niet met aanbidders Marijan (volgens mij heb ik die niet eens), knuffelen doe ik met mensen die ik lief vind....of die lief voor mij waren!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 11 december 2010, 00:56
|
|
Naar boven |
|
|