Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 17:51
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wanneer kom je hem brengen imke?? |
Zo snel mogelijk
dan krijg jij een echte Imke knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 12:54
|
|
|
YES356 schreef: | Ik vind het nodig om het onderstaande te delen met jullie, omdat ik ook in het openbaar de vraag gesteld heb.” Worden de berichten en de chat wel gelezen hier en gecontroleerd ?”
Ik heb CM aan de telefoon gehad. En dat was een verhelderend ,open , gesprek!!!!!!!!!! Sommigen van ons (incluis mij zelf) bekroop de vraag of er wel een redactie was/is ???????? Bij mij is dat gevoel nu weg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze zijn er En heb er vertrouwen in dat het weer Cool Men word hier (en dat zullen we met zijn allen kunnen denk ik) Er is een redactie die ons serieus nemen. Ook al gaan dingen soms langzamer dan je zou willen. Men is er wel degelijk op de hoogte en zijn er mee bezig wat er hier gebeurd Dus dikke knuffel aan de CM redactie En veel sterkte en wijsheid |
Thx Yes en ook Hannah
Mijn eerste knuffel die ik hier uitdeel zijn voor jullie
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op donderdag 27 januari 2011, 21:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 10:50
Onderwerp: verjaarswandeling
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Leuk, het lijstje begint weer te groeien:
1. Leonard 2. Sabine 3. Willemijn 4. Chat en Nikita/Mickey |
5. Imke917
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 27 januari 2011, 10:09
Onderwerp: goed nieuws voor sommigen
|
|
|
Pieter en Annette, het ga jullie goed, samen met de kinderen!! Ik vond het leuk om jullie te ontmoeten op de bbq. A Dieu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 21:05
Onderwerp: secret ambition
|
|
|
[quote=MAR907]
Maar Hij, die in ons is, is sterker!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:27
Onderwerp: Het ICHTUS teken...(het bekende visje die naar links zwemt)
|
|
|
MAR907 schreef: | tja, wil je vervolgd worden of niet..!!!! Dat is het wat mij zegt in deze wereld....
Wil je vervolgd worden??? Plak een sticker met een visje, zeker op de auto.... Hoe slim ben ik???? |
Ach, dan zou ik het kruisje om mijn hals ook maar niet meer dragen want ik zou wel eens vervolgd kunnen worden.....
Uiteindelijk zul je als christen herkend moeten worden door je leefwijze....en niet door een visje of een kruisje..........toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 20:21
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Oke...geduld wordt altijd beloond. De naar links aangewezen richting van het Ichtus symbool komt voort uit het verhaaal dat ten tijde van Herodes dat de eerste volgelingen van Jezus Christus een teken aan elkaar door gaven door middel van een teken in het zand of waar dan ook (het visje dus) altijd naar links aan gaf bij een bepaalde splitsing of kruispunt of richting verandering! Om zo bij elkaar te komen op een geheime plek waar men naar Jezus' Woord kon luisteren. Zo is mij dat uitgelegd door de eigenaar van een Evangelische (boek) winkel. |
Ja ik wist dat het een richting aanwijzing naar samenkomsten was, maar het zegt mij nog niets over het naar links of rechts zwemmen van het visje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 19:11
|
|
|
EVA685 schreef: | Ik draag een ring met allemaal Ichtusvisjes, had nog nooit gezien dat ze naar links zwommen waarom?? |
Eva......je bent me voor Ik ben ook benieuwd,..... moeten ze naar naar links zwemmen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:54
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
HENK710 schreef: | Blijkbaar kan een mens ook gaan twijfelen en wil hij dit eerst nog eens goed op een rij zetten voor zichzelf voor hij iets onderneemt... Bezint eer ge begint heet dat Voor een relatie misschien wel zo prettig |
Zou kunnen, maar zo bracht hij het niet. Hij geeft aan direct al te hebben geweten dat die andere 2 dames geen kans meer maakten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:47
|
|
|
PIETER649 schreef: | hij heeft groot gelijk... het is geen betaalde acteur die een kunstje opvoerd... waarom zou hij voor een tv programma nog n week met vrouwen over de vloer gaan zitten en ze valse hoop geven? hop, dr uit met die dames. |
Dan had tie direct nadat hij met die dame (naam ff ontschoten) was gaan daten moeten afmelden voor verdere deelname en niet nog scheinheilig ze allemaal op de boerderij moeten halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:42
|
|
|
Wat een *** die boer Richard zeg speelt niet volgens de bzv spelregels kunnen volgende week alle dames naar huis zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 20:12
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GRACE585 schreef: | het weekend is al weer voorbij |
Stil maar Grace, voor je het weet is het weer weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 20:07
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Helaas is de heerlijke vakantie weer voorbij.....Egypt i miss you........
vooral de vrienden en de zon................ |
Welkom terug in het gure Nederland .......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:24
Onderwerp: zou er een belgische christianmatch bestaan?
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | hints begrepen
zal toch eens moeten komen kijken hoe het er aan toe gaat hé |
Heel goed initiatief Marylien
dan komt er zeker en vast een vervolg in de ardennen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:49
Onderwerp: Autobezit is noodzaak voor een goede relatie
|
|
|
[quote=WILLEM591]strijkfiets
Wat moet ik me voorstellen bij een strijkfiets.........ik ken wel een strijkplank/ijzer of lig/snorfiets......maar strijkfiets...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:43
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Eh.......dat nog niet eigenlijk. 'k Ben niet zo'n kei in het organiseren van activiteiten voor volwassenen. Misschien voelt een ander, een Belg?, zich geroepen |
Hebben we genoeg hints gegeven denk je, dat ze het oppakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:35
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ja hè. Als ik vrij ben, borrelen de beste ideeën naar boven. |
Komt dan, bij het naar boven borrelen van ideën, ook de drang tot organiseren......???
dat zou mooi zijn, want weekendje ardennen ben ik wel voor te porren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 09:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik ben bang van niet. CM vult een gat/gaatje in de chr. markt van België, want er wordt wel rekening met jullie gehouden (bijv. bij het invullen van je profiel).
Kan me voorstellen dat het lastig is met een uitje. Aan de andere kant moet je maar denken, dat een uitje in Friesland voor een Zeeuw ook erg ver is. En een uitje naar Vlissingen, is voor iemand uit het noorden van het land bijna niet te doen. Dan zit jij misschien nog wel dichterbij. Misschien een idee, om iets in het zuiden van het land te organiseren? Als je in het zuiden van België woont, wordt het wel lastig. Er bestaan misschien wel neutrale datingsites in België, die ook openstaan voor christenen? We kunnen natuurlijk ook met z'n allen een weekje gaan kamperen in de Ardennen. En een dagje Antwerpen kan ook erg leuk zijn. In Nederland zijn we eigenlijk best verwend met zoveel chr. datingsites. |
Marijan.......wat heb je geweldige ideën, zo op de vroege zaterdagochtend....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 13:59
Onderwerp: Maskers
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=2e-OomLeXP0
Maskers af by Elly en Rikkert
He zeg ben jij er al Op het gemaskerde bal Van de maatschappij Al ben je arm als Job Met je mombakkes op Hoor je overal bij Er wordt gewed en geloot En gedanst door de grote ontgochelaar Maar totaal onverwacht Diep in de nacht Is het einde daar
Dan gaan de maskers af Maskers af Dan zien ze wie je bent Dan gaan de maskers af Maskers af Alles wordt bekend Dan gaan de maskers af
Hee zeg doe je al mee Op het bal masque Van het wereldtoneel Want je bent pas in tel Als je netjes het spel van de glimlach speelt En je weet hoe het moet Ja met mij gaat het goed En je lacht idolaat Maar je blijft achterbaks Je vergeet dat je straks In je nakie staat
Dan gaan de maskers af Maskers af Dan zien ze je gezicht Dan gaan de maskers af Maskers af Alles komt tot het licht Dan gaan de maskers af
Daar is de angsthaas verkleed als een krijger Daar is de underdog sterk als een tijger En Magere Hein die zo vriendelijk lacht Daar zijn de wolven in schapenvacht Kijk de heks is gekomen verkleed als een fee De prins van je dromen neemt slaappillen mee De haat is vermomd met een vrolijk gezicht Satan die komt als een engel van het licht Leugens (11x)
Oh je danst als een beest En de roes van het feest Sleept je helemaal mee Tot het uur van de waarheid Eindelijk daar is De demasque
Dan gaan de maskers af Maskers af Alles neemt een keer Dan gaan de maskers af Maskers af Vluchten kan niet meer Dan gaan de maskers maskers maskers af...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 08:59
Onderwerp: kanker
|
|
|
Hoi lieve mensen, Ik probeer via een andere site contact te krijgen met mensen die haar ook kennen. Op die site las ik dat zij is overleden. Zodra ik antwoord heb op mijn mail laat het jullie weten. Groet Imke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 22:43
Onderwerp: Piekie
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | sorry dit is geen nieuw onderwerp, maar ik vind het vorige niet meer,
Heeft er nog iemand nieuws over Piekie? denk toch vaak aan haar! |
Ja, ik heb net even gezocht op een andere site waarvan ik wist dat Piekie daar ook op zat.
Daar lees ik dat op 13 januari is geschreven, dat Piekie is overleden.
Ik kan ff niets meer zeggen.........
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op woensdag 19 januari 2011, 22:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 21:21
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Fijn, dat hij in ieder geval weet waarom.
Marijan, vindt dat 'je weet wel waarom' iets te vaak gebruikt wordt op dit openbare forum. |
Idd Marijan......helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 21:22
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
[quote=HANNAH810]er zat een heel klein groninger jochie zwijgend op een steen; zwijgend zwijgend heel de dag alleen, sta op jongetje lief, kom van je steentje af als je geen eikeltjes gooit, mag je picknicken zonder "straf"
(twee meter hoog valt ook onder klein vandaag, toch, imke??)[/quote]
Tuurlijk...in het het grote picknick bos wel he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 17 januari 2011, 21:00
|
|
|
CARIEN982 schreef: | En dat had jij zeker gedacht Visser..de vakantie is wel voorbij als jullie op de boerderij komen.
De eerste dag mag je uitslapen tot 6 uur
De volgende nachten mag je er om de 3 uurtjes uit...om te kijken of er geen schaap aan het lammeren is. Is dit zo dan roep je Chat of Mar..Chat heeft toegezegt dat hij het leuk vind om bevallingen te doen. Krijgen de heren het niet voor elkaar, dan pas mag je mij roepen...het liefst na 8 uur.
Ik wil jullie wel ergens voor waarschuwen....de EO is met de camera aanwezig. |
Geweldig !!!! onze eigen CM-soap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:45
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Een ongeluk zit in een klein hoekje, geluk zit in de rest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|