ChristianMatch

Forum

Berichten van SHANITA130
Ga naar pagina Vorige 1 ... 136 137 138 139 140 141 142 ... 235 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van SHANITA130
Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:16
BerichtOnderwerp: Wat gaan jullie doen en wat houdt jullie bezig?

JOSINA022 schreef:
Ik ben al dagen in de ban van een olifant die ieder moment kan bevallen en het lijkt nu toch echt heel snel te gaan gebeuren Lachende smiley

http://www.babyolifantje.nl

Hee, wat gaaf, met die camcorders, ik klikte er net een aan, zag ik zo die olifant in beeld komen lopen met eerst die slurf, wat leuuuuk!!!!! Net een seconde nadat ik 'm aanklikte, net of het een begin van een film was ;)

Wat is dát ontzettend leuk!

Dank je!!!

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 11:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 11:12

ROELANDE345 schreef:
he Suk6 met je huis en als t af is kun je echt troste en tevreden zijn

Ja, dát is zo, áls het af is. Ja natuurlijk, tis wel je eigen huis he? Knipoog smiley

Trouwens, ben nú al blij met me huis Knipoog smiley

Gewoon een plek waar ik mezelf kan zijn, als ik er niet ben doe ik niet open, neem ik geen foon op. Ja, je kan namelijk van buiten niet zien of ik er ben, van die dikke vitrage Duiveltje smiley express zo gedaan. En 's avonds ook niet. dikke gordijnen.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 10:34
BerichtOnderwerp: Ouweneel zuigt Eindtijd uit z'n duim...

ROELANDE345 schreef:
Quote ShanitaHoi Roelande

En er is helemaal niemand die mij gaat overhalen om dat oke te vinden.
Ik haat de leugen en heb de waarheid lief.

En Pieter 619, aan mij vragen of ik wel van Ouweneel hou, ja, ik vind dat ábsurd..

Quote:
Hoi Shanita,

Ik wil je ook helemaal niet overhalen. Jij mag denken zoals je denkt hoor.
Maar als je schrijft ik haat de leugen en heb de waarheid lief moet je mij niet kwalijk nemen dat ik daar toch wat twijfels bij heb. De (vermeende) leugen van een ander zul je best haten vooral die van christelijke leiders. Heb je ook gelijk in trouwens want juist zij moeten heel eerlijk zijn. Het zijn niet voor niks leiders. Dus laat ik eens (voor nu even) met je meegaan en met jou stellen dat het bewezen is dat die kindertjes helemaal niet genezen zijn van hun blindheid en dat wat in de krant staat altijd waar is . Blijft voor mij dit over steeds weer zet jij de gebroeders Ouweneel neer als geldwolven. Mannen wie het alleen om het geld te doen is. Maar daar heb jij helemaal geen bewijs voor dat is een vooronderstelling. Dus als jij de leugen zo haat en de waarheid lief hebt zou je zoiets niet neer moeten zetten. Zet er dan op zn minst bij (als je er perse steeds over moet schrijven) dat jij dat DENKT dat dat zo is.
Dat zou echt eerlijk zijn.

Ja, kijk, Ouweneel is verder 'een ver van mijn bed show'.
Ik trek conclusies: waarom liegt men over zulke dingen: "geld", DENK IK.

En verder lig ik er geen seconde wakker van.

Je(in het algemeen) zou het maar hebben met familie, dat je zoveel geleden hebt, en ja, je krijgt herinneringen terug, je kan je agressieve gedrag plaatsen.
Jaren lopen lijden, en nu weet "je" waarom.

En moeder en broer geloven je niet, willen er niets mee te maken hebben geven jou de schuld dat jij 'vader' zwart maakt, etc.

En dat gebeurt bijna altijd, bij de Oprah Winfrey show, Dr. Phill.
Groepen mannen die hadden een foto, uitvergroot tegen hun borst, van hoe oud ze oa waren toen ze misbruikt werden. En enkele kwamen aan het woord, en één voerde het woord voor de groep.
Nou bleek dat al die mannen, stuk voor stuk, niet werden geloofd door familie.

Dat zie ik hier, in mijn persoonlijk leven ook gebeuren, het mechanisme. Dingen als: "ik ken je vader". "Het is mijn vader".

Ik bedoel het fenomeen, dat als iets levensgroot in alle kranten staat, actualiteiten, het voor mij en vele anderen zo duidelijk is, hoe de man praat, de toon, wat ie zegt.

Dan zie ik een parrallel. Hoe dingen hier ontkent en anders verdedigt worden. En in situaties op kleine schaal, waar het om een kind gaat die slachtoffer is.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 10:49
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:36
BerichtOnderwerp: Wens

Wens
Ik wens
Iedereen van Cm
EEn heerlijke nachtrust toe
Goedemorgen

Morgen
Wens ik
Iedereen van CM
Een vruchtbare Vredige dag
Aanwezigheid

God
Dat God
Bij ieder van ons
Heel persoonlijk mag zijn
Vrede

Ziek
dat God
de zieken hier
mag vertroosten en steunen
altijd!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:31
BerichtOnderwerp: 2 Korinthe 12

JEFFREY984 schreef:
In vers 1 tot 11 lezen we dat Paulus in de hemel werd opgenomen. Hij hoorde daar 'onuitsprekelijke woorden die het een mens niet geoorloofd is uit te spreken'. M.a.w. God verbood hem erover te spreken, Paulus kreeg zelfs een angel in zijn vlees om hem te verootmoedigen.

God is vandaag dezelfde God als gisteren, en Hij komt nooit op Zijn Woord terug.

Met bovenstaande in mijn achterhoofd vraag ik mij af waarom er heden ten dage mensen zijn die uitgebreide hemelervaringen hebben gehad en daar gedetailleerd over vertellen terwijl Paulus dit expliciet niet mocht? Denk bv aan Jesse Duplantis, Don Piper en Todd Bentley.

Hoe denken de mede-cm'ers hier over?

God's zegen

Ja, daar noem je ook wat namen op, die zijn er alleen om te cashen.
Een soort amerikaanse Ouwenelen, zeg maar.... Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:28

Ja, dát is een hele goede tip, ja, je kan ook foto's kopen die bijna, of net zo groot zijn als je muur, of schilderijen.

Lachende smiley

EEn grote behangfoto van Amsterdam, en of van een mooi strand Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 00:29
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:15
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vriendin

Ja, Gebed is het sterkte wapen, zo waar en mooi gezegd!

Dank je wel!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:13
BerichtOnderwerp: BZV Topic

Dat klinkt wel heel gezellig Lachende smiley !
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:06

Efeze 4
25 Legt daarom de leugen af en spreekt waarheid, ieder met zijn naaste, omdat wij leden zijn van elkander.
Lucas 10:

27 Hij antwoordde en zeide: Gij zult de Here, uw God, liefhebben uit geheel uw hart en met geheel uw ziel en met geheel uw kracht en met geheel uw verstand, en uw naaste als uzelf. 28 En Hij zeide tot hem: Gij hebt juist geantwoord; doe dat en gij zult leven. 29 Maar hij wilde zich rechtvaardigen en zeide tot Jezus: En wie is mijn naaste? 30 Daarop hernam Jezus en zeide: Een zeker mens daalde af van Jeruzalem naar Jericho en viel in de handen van rovers, die hem niet alleen uitschudden, maar ook slagen gaven en weggingen, terwijl zij hem halfdood lieten liggen.
31 Bij geval daalde een priester af langs die weg; en deze zag hem, doch ging aan de overzijde voorbij. 32 Evenzo ging ook een Leviet langs die plaats, en hij zag hem en ging aan de overzijde voorbij. 33 Doch een Samaritaan, die op reis was, kwam in zijn nabijheid, en toen hij hem zag, werd hij met ontferming bewogen. 34 En hij ging naar hem toe, verbond zijn wonden, goot er olie en wijn op; en hij zette hem op zijn eigen rijdier, bracht hem naar een herberg en verzorgde hem. 35 En de volgende dag stelde hij de waard twee schellingen ter hand en zeide: Verzorg hem en mocht gij meer kosten hebben, dan zal ik ze u vergoeden, op mijn terugreis. 36 Wie van deze drie dunkt u, dat de naaste geweest is van de man, die in handen der rovers was gevallen? 37 Hij zeide: Die hem barmhartigheid bewezen heeft. En Jezus zeide tot hem: Ga heen, doe gij evenzo.

Zo even 2 teksten, de 1ste: je mag niet liegen.

De 2de, wie is je naaste: 'die hem barmhartigheid bewezen heeft.'

Mensen neppen is geeen barmahartigheid.

De Waarheid maakt vrij.

2 Tess 2
11 En daarom zendt God hun een dwaling, die bewerkt, dat zij de leugen geloven, 12 opdat allen worden geoordeeld, die de waarheid niet geloofd hebben, doch een welgevallen hebben gehad in de ongerechtigheid.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:03

JEFFREY984 schreef:
Toets alles! Handelingen 17:11

God's zegen

Handelingen 17:

10 Maar de broeders zonden terstond in de nacht Paulus en Silas naar Berea, die, daar aangekomen, naar de synagoge der Joden gingen; 11 en dezen onderscheidden zich gunstig van die te Tessalonica, daar zij het woord met alle bereidwilligheid aannamen en dagelijks de Schriften nagingen, of deze dingen zo waren. 12 Velen dan van hen kwamen tot het geloof, en van de aanzienlijke Griekse vrouwen en mannen niet weinigen.

Zo ist! Zij gingen na of dingen zo waren. En namen het woord met alle bereidwilligheid aan, en gingen dagelijks de schriften na, fo dingen zo waren.

en: een ieder speek de waarheid, met zijn naaste.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 31 oktober 2012, 00:00

PIETER619 schreef:
Dat vind Jezus ook, Hij is niet voor de ouwenelen hun zonden aan het kruis gegaan? Jij weet 100% zeker dat zij hun zonden niet belijden in hun gebeden? Dus kan jij voor God gaan spelen en hun veroordelen?

Shanita bedenk alsjeblieft eerst voor je iets gaat schrijven wat daar aan vasthangt. Jezus had de zwaarste misdadigers naast zich hangen, en hij die Jezus erkende ging met hem naar het Paradijs.

Wij mogenwel zaken aandragen wat niet helemaal deugd in onze ogen, maar wel in de Liefe die Jezus gebied. Ouweneel is zeker je naaste geljjk elke wereldburger. Hij werd kwaad en terecht, de tempel was een rovershol geworden. detempel was Gods huis. Ga nu eens kijken naar di eclip van Corrie ten boom , kun je nog wat van lerenvan leren

S. die blij is dat de hooghartige Ouweneels nu officieel door de mand zijn gevallen.

God is getrouw.

Alles komt aan het licht. Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:53

[quote=PIETER619]Dat vind Jezus ook, Hij is niet voor de ouwenelen hun zonden aan het kruis gegaan? Jij weet 100% zeker dat zij hun zonden niet belijden in hun gebeden? Dus kan jij voor God gaan spelen en hun veroordelen?

Nee, als ik zie, dat iemand opzettelijk een deuk in me auto rijdt, ja, dan ben ik boos. De Ouwenelen liegen alles aan mekaar vast, en ik denk niet dat dat Gods bedoeling is.
Ineens komt de frase: 'al ziende blind' in me op, zomaar, raar he?

Shanita bedenk alsjeblieft eerst voor je iets gaat schrijven wat daar aan vasthangt. Jezus had de zwaarste misdadigers naast zich hangen, en hij die Jezus erkende ging met hem naar het Paradijs.

De Ouwenelen erkennen niet, blijven volharden in hun leugens zie link http://goedgelovig.wordpress.com/2012/07/16/frank-ouweneel-alle-bronnen-vernietigd/
En dan de mailwisseling eronder.

En nog even een waarschuwing:Jesaja 5:

20 Wee hun die het kwade goed noemen en het goede kwaad; die duisternis voorstellen als licht en licht als duisternis; die bitter doen doorgaan voor zoet en zoet voor bitter.

Wij mogenwel zaken aandragen wat niet helemaal deugd 'niet helemaal deugd'?? man alles is aan mekaar vastgelogen! in onze ogen, En niet in 'onze ogen' er is onafhankelijk onderzoek geweest door journalisten, met dingen die kleuters nog wel snappen dat dat niet kan maar wel in de Liefe die Jezus gebied.
Jezus gebied elkaar lief te hebben, maar daar bedoelt Jezus niet mee, de ogens sluiten voor de Waarheid. Jezus zegt ook, de Waarheid maakt vrij, heb de leugen niet lief.
Ouweneel is zeker je naaste geljjk elke wereldburger. Hij werd kwaad en terecht, de tempel was een rovershol geworden. detempel was Gods huis. Ga nu eens kijken naar di eclip van Corrie ten boom , kun je nog wat van lerenvan leren

Ach joh, ik ken die films van Corrie ten Boom al meer dan 20 jaar.
En, de beul vroeg vergeving, smeekte op zijn knieen voor vergeving.

En de Ouwenelen, blijven volharden in leugens.

Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley Woedende smiley

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 31 oktober 2012, 00:02
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 23:07

MARITIME853 schreef:
Ben jij een naaste voor hun???
Dat is jezelf!!!

Sorry, maar ik weet helemaal niet wat jij bedoelt.

Misschien gewoon duidelijk Nederlands, dat evangelisch jargon, ja, daar ben ik al een tijd uit hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:52

maandag 29 oktober 2012, 20:19

Pieter 619: Koop een boksbal, reageer daar je frustraties op af, kun je hier wat rustiger mee doen in de topics, meer op de manier zo Jezus het zou doen, in Zijn Liefde in plaats van haat

Jezus zou, denk ik, ook woedend zijn, net zoals dat hij woedend werd toen er gehandeld werd in de tempel.
en ja, er wordt over de rug van God heel erg veel geld verdient, onzin boeken, onzin studies, leugens over genezingen op grote schaal, zie voorgaande linken.

Ik haat de Ouwenelen niet. Ik vind hetzelfde wat de meeste mensen vinden als ze worden belazerd. Grote verontwaardiging.

God boven alle slief hebben en je naase al sje zelf, hou jij van de Ouweneels als je zelf?

Nee

Hij is mijn naaste niet.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 23:02
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:41
BerichtOnderwerp: BZV Topic

Heeeeee, Frank, je bent er weer, gelukkig, pffft! Opluchting!

en Leuk!!! en Opbouwend!!!!! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:31

PIETER649 schreef:
Ik heb geen last van die rib... en ook ik ben een man Coole smiley met zonnebril

Dat geneuzel over clubvorming heb ik al zo vaak gehoord, ik ben sinds ruim 5 jaar lid hier en van clubvorming nooit iets gemerkt.
Wat mij wel opgevallen is, is dat er mensen hier vriendschap sluiten met elkaar.
Dat leid er soms toe dat er gegeten word bij elkaar of dat er geklust word bij elkaar. Dat er op verjaarsvisite gegaan word etc.
Niets mis mee, dacht ik zo?

En tja, ik ga op n leuke manier met Willemijn om, net als met diverse andere mensen. Het is hier niet alleen een matchsite, het is hier ook een plek om nieuwe vrienden/ bekenden te leren kennen.

Ook jij gebruikt CM niet alleen als matchsite Mar, het schrijven op een forum over geloofszaken kan zelfs met de beste wil van de wereld niet vergeleken worden met het zoeken naar een match.

Maar joh... als je je ergert hier op forum... gebruik jij cm dan als matchsite en lees niet wat je niet wilt lezen... Knipoog smiley

Idd mee eens.
Ik weet nog OneWay-forum, ja, dat was ook een forum waar je over zaken gerelateerd aan geloof kon praten.
Júist omdat het niet gericht is op daten, krijg je juist veel meer date-en vriendschappelijke contacten.
Als ik bij elke zin ga denken van: nu ga ik zo schrijven dat de mannen me leuk vinden, ja, dan kan ik ook wel ff wat andere fotootjes laten maken bij een fotograaf.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 22:42
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 22:26

http://weeswaakzaam.com/bijbelleraar-frank-ouweneel-zuigt-de-eindtijd-uit-zn-duim/

én

EO-coryfee Willem Ouweneel ontmaskerd

Zo blijven we on-line, ehhh, on-topic bedoel ik ;)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 09:58
BerichtOnderwerp: Het weer

Het weer is heerlijk, ja echt.

Helemaal niet koud ofzo, ja, heel nu en dan ff regen, maar buiten dat je, geen wind graad of 10 of meer schat ik, iig helemaal niet koud.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 08:53

Nou, ik ga naar de boumarkt, heel dapper, zo vroeg, om nog wat afdekfolie te halen. etc.

Ik ben trots op mezelf, ja, want het moét van niemand, wat je wel hebt als je werkt voor een baas.

(Eigenlijk lijk ik wel gek: het liefste wat ik doe is de hele dag slapen, lezen en film kijken Huilende smiley, smiley in tranen

Maar nee, ik ga heel dapper met de fiets naar de bouwmarkt.
En daarna werken in me huis, plafond schilderen.

En dat wordt lopen op de terug weg, kan niet fietsen met zware spullen.
Spullen op me bagagedrager en aan me stuur en zo'n fietstas heb ik, redelijk stevig kan ook het eea in, en anders doe ik het in meerdere keren.

Maar goed, ik denk maar zo, over een paar weken ben ik klaar met me hele huis. Wat is nu een paar weken? Kijk, zo moet je denken.

En toch... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik heb toch geen uitkering om alsnog te moeten werken?
Grapjuuuu!
Ik zal héél rustig moeten doen. Want een astma aanval, en migraine liggen op de loer.....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 08:09

ANNA415 schreef:
Ik ga vandaag werken.

Wat me bezig houdt? Krijg ik de mensenplanning rond voor de GO-live van het project waar ik mee bezig ben zonder de arbeidstijden wet te over treden Twijfelende smiley
Krijgen we alles uitgelegd voor de tijd?
Hebben we alles op tijd af?
Hoe krijg ik een bepaalde manager zover dat hij mee gaat werken Woedende smiley
..
..

Maar vrijdagavond weekend Coole smiley met zonnebril (lekker naar een dorpsfeest met een vriendin)

Hai Anna,

Wat is dat, de "GO-live"? Ja, ik heb al op google gekeken, maar ja er zijn teveel vérschillende resultaten.

Maar ja, je moet iets rond zien te krijgen, met planning met mensen, zonder dat je de arbeidstijden wet overtreed...
Dus maw, daar begrijp ik uit, dat je mensen inplant voor meewerken aan een "GO-live?" project waar jij mee bezig bent.
En dat je moet uitkijken dat die mensen dan niet teveel uren maken?(arbeidstijden wet)
En je moet een hoop uitleggen voor die tijd, en 'alles' afkrijgen.
Wat is alles? Knipoog smiley

En je moet een manager zover zien te krijgen dat hij meewerkt.

Zo, het klinkt wel allemaal heel boeiend en spannend! Knipoog smiley Lachende smiley

En dan in het weekend naar een feest met een vriendin, heerlijk vooruitzicht. Knipoog smiley

Sterkte vandaag!

Ja, ik ga nu ook beginnen, tot vanavond! Lachende smiley

Dus, helaas, uitloggen, anders komt er niets van mijn werk terecht!

Laterz!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 07:15
BerichtOnderwerp: maak een vijfje

ROELANDE345 schreef:
Mooi Shanita
Jij ook Shalom

Dank je, veel plezier met je kinderen en kleinkinderen!

Jaloers hoor, ja op een positieve manier. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 07:12

Wat gaan jullie doen vandaag(en de rest van de maand, en de maand erop, en wat houdt jullie bezig.)

Ja, ik begin dit topic, omdat er misschien mensen zijn die dingen kwijt willen. Omdat ze enthousiast zijn, of omdat ze iets willen delen. Of voor wat voor een reden dan ook.

Ik zal beginnen. Nou, ik zou in de zomer me huis verven, niets van terecht gekomen, ik heb ook eerst mijn vloer erin laten zetten, en daarna schilderen, het had andersom gemoeten, maar ja, da's nu te laat.

Niets aan de hand en niets meer aan te doen, je kan een soort van zeil kopen om over je vloer te doen. Want met kranten aan mekaar plakken dat is niets en tijdrovend ook...

Dus straks bij doe het zelf zaken en zo kijken op internet, en vanmiddag, of vanochtend spullen halen en dan beginnen.
Ja, want morgen komt er iemand van de WMO kijken, en ik heb dat afgesproken en ik praat mezelf zin in Lachende smiley

Dus ja, echt veel schrijven hier vandaag zal ik niet.

Ik zal vanavond wel even vertellen hoe het ging.

En ik ben benieuwd naar wat anderen bezighoud, kan vanalles zijn Knipoog smiley

Fijne en gezegende en vredige dag.

Vandaag
spullen kopen
om te schilderen
eindelijk in mijn huis
enthousiast.
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 07:00
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

ROELANDE345 schreef:
Bedankt lieve mensen voor jullie felicitaties Lachende smiley
Het is inderdaad genieten en heel moeilijk om niet al het moois er af te kijken

Hai Roelande,

Wat moet jij je rijk voelen, ja, dat denk ik weleens, 8 kinderen, en dan ja, nu achtemekaar kleinkinderen natuurlijk.

Dat lijkt mij zó heerlijk Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 06:58
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

PIETER619 schreef:
Nogres lokwinske mei de lytse poppe, dan zy yn sûnens opgroeie mei Ongeveer het zelfde ls bij de andere berichtgeving van mij Lachende smiley

Is dat Fries, ja he, wat een leuke taal....

Ja, ik ken ook iemand uit Friesland, ja, zo gaaf dat taaltje Lachende smiley

Ik wist eerst nooit dat dat een taal was, ik dacht een uit de hand gelopen dialect Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 06:55
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd voor vriendin

Hallo,

Een vriendin van mij is ziek.

En ik heb daar zoveel verdriet van. Ze heeft mij zo geholpen.
En dan, ja, kan ik wel de hele dag huilen.

Ik wil vragen vor Vrede in haar hart, en voor genezing.

Maar ja, voor genezing is nog een weg te gaan, dus ik wou vooral nu vragen voor Vrede en dat ze God mag ervaren.

It tears me apart. (het scheurt me uiteen, van verdriet)

Ziek
onverwacht gehoord
Wat een Verdriet
Wens haar God's Vrede
Rustigst

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 08:19
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 06:45

http://www.trouw.nl/tr/nl/5091/Religie/article/detail/2957963/2011/10/08/Blinden-Burma-zijn-helemaal-niet-genezen-door-Nederlander.dhtml

OOk hier....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 06:29

http://goedgelovig.wordpress.com/2012/07/16/frank-ouweneel-alle-bronnen-vernietigd/

lees en huiver....

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 06:31
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 05:54

foutje.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 06:50
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 oktober 2012, 05:35

Hai Roelande,

Ik zal ff in het kort de geschiedenis vertellen.

Ik kwam tot bekering, op me 18de.

Daarvoor had ik alleen negatieviteit gehoord over kerken, maar ja, je weet, bij het uitgaan; even amsterdam wordt masaal geEvangeliseerd.

Goed kwam tot geloof, trouwen ect. Kocht veel boeken, Ouweneel, Lindsey, Hinn, etc.

Dan hoor, ik die belazerd dat die ook, en ja over De Heren Ouweneel, hoorde ik ook negatieve dingen van verschillende hoeken.
Dus ja, ik vertrouwde dingen niet meer, las ze zelf, klopte niet.

Nou voel ik me in zoverre benadeeld, van ja, ik heb toch een klein vermogentje uitgegeven, ook organisaties die later beleken 'anders' te zijn , maw niet te doen wat ze proclameerden en wat in de bijbel staat.

Nou denk jij er anders over over sommige zaken dan ik.
Prima, even goede vrienden wat mij betreft, ik mag je erg, vind het gaaf dat je zoveel kinderen hebt, en je zegt bemoedigende dingen.

Ik blijf erbij, ik voel me genept, heb boeken gekocht van die mensen en voelde me beroerd als ik die boeken las. Wat ook logisch is, als ze maar wat opschrijven en wat niet waar is.

En nu zijn dingen onderzocht en bewezen. en ja, ik ben behoorlijk boos.
en ik kan je zeggen Roelande, hier gaan we niet uitkomen, kijk bij jou kan ik het laten in die zin je staat wat verder van me af.

En ja, de vele leugens in de evangelische wereld, ff de ....te .........(kliniek, stichting)
met ze we nemen je niet op want je redt 't toch niet...weet jij hoeveel giften ik gaf, toen ik nog veel geld had...dat me man zei je bent gek, maar ik van ja ze doen zoveel goeds.
en in de magazines schrijven voor God en voor ons in niemand hopeloos, en achter de schermen selecteren, en dan pochen met hoge slagingspercentages, "veel hoger dan de reguliere klinieken want we hebben God". dat soort dingen.

Met daarbij opgeteld al die boeken die ik kocht van bv Ouweneel, dus het is wel zo, voordat hij ontmaskert is, geloofde ik hem al helemaal niet meer. En velen spijtoptanten met mij.

We gaan hier niet uitkomen Roelande.

En dat is jammer, ik denk dan heeft die man ook scheuringen op zijn geweten.
Wát die al heeft.
Want wij zijn niet de enigen die het niet eens zijn.

En ik ga niet denken, van jaahaa, maar hij heeft ook zoveel goeds gedaan.
de hele man, en zijn broer hebben voor mij helemaal afgedaan.
of er zou excuses moeten komen en dan echt.

Zegens!

Ps: ik heb het hier zowel over Willem Ouweneel, leugens over oa blinde kindertjes
die niet genezen zijn, waarvan hij zei van wel, en Frank Ouweneel met zijn valse (eindtijd)studies. zie hieronder.

En er is helemaal niemand die mij gaat overhalen om dat oke te vinden.
Ik haat de leugen en heb de waarheid lief.

En Pieter 619, aan mij vragen of ik wel van Ouweneel hou, ja, ik vind dat ábsurd..

Laatst aangepast door
SHANITA130
op dinsdag 30 oktober 2012, 06:51
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 22:14
BerichtOnderwerp: Het weer

LOL
Naar boven