Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 december 2011, 11:16
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Vanmorgen met een vriend naar het ziekenhuis...gips zou er af gaan....
Helaas...niet goed aan elkaar gegroeid.... Zegt u het maar meneer welke kleur wil u deze keer???
En opnieuw voor 3 weken gips!!!!! das een tegenvaller...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 23:44
Onderwerp: Aanwezigheid
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Kan er niet meer omheen
I Love Your Presence - Kim Walker
http://www.youtube.com/watch?v=24jV5nr6nx4&feature=related |
Wie kan er niet...wat kan er niet...omheen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 18:27
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
GRACE585 schreef: | kruidnootjes taart heb je recept voor mij? |
Nee...dat niet...maar voor de bodem van de monchoutaart!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 09:10
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
MARRY942 schreef: | Jippie ben ik effe blij dat ik nie snoep! Dat scheelt me toch een dikke portemonnaie |
Niet alleen je portomonee...maar ook weer spijt als je op de weegschaal staat...Als ik geen letters koop...koop ik ze ook niet naderhand of omdat ze goed koop zijn...Heb weleens pepernoten gekocht naderhand maar doe die als bodem in een taart...heerlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 01:36
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
J O L A N
Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Een hele fijne dag....en alle goed voor dit nieuwe levensjaar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 21:45
Onderwerp: En dan gaat het weer kerst worden....
|
|
|
GRACE585 schreef: | je wilt niet zeggen hoeveel ellende je gezien hebt en hoeveel goeds je doet wat lezen we hier dan allemaal vis je naar schouderklopjes of moeten we allemaal ineens ....... sorry maar ik wordt hier fff onpasselijk van |
Heel veel mensen valt me op hebben de laatste dagen last van onpasselijkheid...last van andere kleffe mensen....veel commentaar.... Mens erger je niet...heet dat spel.... Laat ik me daar nu ook zo aan ergeren....AAN AL DIE ERGERENDE MENSEN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 09:26
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Als ik het zo lees...heb je dus best veel tijd... Dankbaar gebruik van maken...zou ik zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 00:20
Onderwerp: knuffel of lief woord voor jou !!!
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Toevallig ben ik nog wakker...heel veel sterkte! |
Ik heb het nog kunnen lezen... Wil morgen nog even een dankdagdienst beluisteren op de pc... Moet 3 uur in zkh zijn... Bedankt hoor...lief van je...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:58
|
|
|
Weet niet of je weer moet werken Tink... Gisteren deelde je knuffels uit...toen had ik er niet direkt 1 nodig...Nu wel...
Voel me hondsberoerd...Moest smerig drankje drinken voor een darmonderzoek morgen..Maar ben er zo beroerd van!!!!!!!!
Het heeft allemaal wel effect!!!!!!!!!! Heel veel effect, maar nogmaals ik ben vreselijk misselijk en beroerd... Moet ik dit nu echt morgenochtend nog een keer???? Vreselijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 17:45
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ow grutjes, Zeeland wat erg! En dan loop ik over ratatouille te zeuren....sooooory |
Ik ervaar het niet als erg...en jij zeurt niet....
Ik hoop en wens veel meer dat er morgen niets ernstigs wordt gevonden... Vandaag ook weer gehoord over mensen die een vervelende boodschap kregen van een arts... Dan realiseer ik me...Ben ik meer of minder dan hen??? Kan mij toch ook gebeuren???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 17:28
|
|
|
Mijn menu bestaat uit.....thee...water....appelsap....koffie....bouillon.. Genoeg keus dus... In totaal 2 liter waarvan er 1 liter bestaat uit een darmreinigend ""goedje""
Hoop dat het me lukt dit binnen te krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 16:44
Onderwerp: 144.000?
|
|
|
RONNY104 schreef: | hoe zo raar en respectloos ,misschien is haar abonnement afgelopen.. |
Zet je dan nog een vraag een dag van tevoren hier neer????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 08:13
|
|
|
Heel vervelend en heel raar... De vraagstelster is alweer verdwenen... Er zijn dan mensen die zich erin verdiepen en een antwoorden geven en vervolgens...FOETSIE...
Raar en respectloos...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 23:50
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
PIETER649 schreef: | of iemand zwanger maken |
Lekker makkelijk...om CM de schuld te geven.... (maar ik lach wel!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 23:07
|
|
|
TATJE948 schreef: | Het volgende is voor mijn oma, en ook voor mij, onduidelijk en wij zijn benieuwd of er iemand is of meerdere die hier meer van weten en wellicht dit met ons zou kunnen delen;
God´s volk was verstoten maar zal hersteld worden. Jeremia 31-1:10. In Openbaring 7 en 14 wordt over Christus bruid gesproken in getal 144.000 uit alle 12 stammen Israels.
Betekent dat er een verzegeld aantal Joden 144.000 Christus als de Messias aannemen?
Is de betekenis geheel Israel bedoeld uit alle 12 stammen 12.000 en worden zij voor de grote verdrukking opgenomen? (doden en overblijfsel)?
De ontelbare grote schare zijn dat de Christenen uit de heidenen die op de nieuwe aarde in geluk mogen wonen? Komen zij door de grote verdrukking? (rein in witte klederen openbaring 7:9,10? Zijn de 144.000 de kleine kudde waar Jezus over spreekt en de grote schare de andere schapen die samen gevoegd zullen worden?
ik weet niet of hier al een andere topic van is maar wij hopen dat er meer duidelijk mag komen. |
Wat fijn dat je op deze manier... samen met je en Oma.bezig bent met Gods Woord..geen verkeerde aktie meid!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 17:47
Onderwerp: Zingen in de kerk.
|
|
|
GRACE585 schreef: | tja we zijn niet van de wereld maar leven wel in de wereld chat,mij is niks meer vreemd,schrik niet meer zo maar vind het idd wel triest. |
Juist omdat we ook al niet meer schrikken...vind ik het zo erg.... In de thuiszorg kom ik bij een variateit aan geloofsovertuigingen... Gelukkig mag ik ervaren(vooral toch ouderen) dat ze toch ook al vaak uitgesloten zijn van de kerkgang(wel kunnen luisteren via de kerkradio)dat ze ook bij het ouderworden dit horen ...ervaren...en beleven. En is er een gesprek met de kinderen of kleinkinderen over de kerkgang of het geloof...deinzen ze terug...als ze ook al horen hoe die er dan een generatie jonger alweer over denken!!!! Omdat ik nog niet gelijk mee waai met alle winden...en nog echt probeer voor mijn geloof uit te komen, mag ik er vaak fijne gesprekken hebben!!!!!!!! Zo mag ik een zegen voelen in mijn werk.. Vanmorgen zei mijn 83 jarige client: Ineke je mag vandaag de dag niet eens meer verdriet hebben!!!!!! JA MAM ZO IS NU EENMAAL HET LEVEN!!!!!!!!(zeggen de kinderen) OOk rouwen kan en mag haast niet meer...
Ik vind dit erg...en ja...ook ik kan en mag niet eens meer alles zeggen.... Maar in mijn werk mag ik het gelukkig nog wel...das fijn... Het zijn soms fijne gesprekken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 17:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb je de stamper dus niet nodig vandaag |
Als er dan geen stamper is...en er ook mensen ineens geen boerenkool meer gaan eten...dan doe ik het!!!!!!!!!!!!!!!!
Vanaf morgenavond moet ik lege darmen hebben(arme ik) dus zullen we nu nog even die boerenkool fijnknabbelen...
En de stroopwafelpudding van M was in de reklame..(dit gaat er dus echt aan geloven)
Dit wordt een heerlijk galgenmaal...moet er even op teren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 11:27
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Jammer dat je zo reageert Grace, ik denk dat je niet goed begrijpt waarom ik zo reageer. Ik constateer dat de evangelische beweging hard op weg is om net zo traditioneel te worden als andere kerkelijke stromingen. Toen ik in de jaren 80 bij de pinksterbeweging kwam, was ik meer onder de indruk van de diensten dan de huidige. Hoewel het allemaal veel professioneler is dan vroeger, het gaat ten koste van de waarachtigheid. Laatst zag ik een advertentie: gevraagd een voorganger: HBO diploma, moet goed kunnen managen, moet goed vergadering kunnen leiden en o, ja, moet een goed woord kunnen spreken. In mijn ogen is dat omgekeerde wereld. De eerste vraag die je zou moeten stellen, is, heeft hij een roeping/bediening? En ik zie voldoende gemeentes, waarvan ik niet eens weet of de voorganger wel een bediening heeft. |
Volkomen gelijk!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 11:12
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Het is toch algemeen bekend dat verliefdheid maximaal anderhalf jaar duurt, en dat het daarna maar afwachten is of dat over gaat in echte liefde. Persoonlijk zou ik dus nooit willen trouwen binnen die tijd, maar eerder wachten op stabiliteit en zekerheid. Een zekerheid die je lijkt te hebben in de eerste periode, maar die niets anders is dan verliefdheid en aantrekkingskracht. Maar als een ander daar anders over denkt dan is hij/zij daar volkomen vrij in, en vind ik dat zij moeten genieten van hun geluk samen. Daarbij telt een gewaarschuwd mens nog altijd voor twee, en als je vlug trouwt is dat voor de eigen verantwoordelijkheid.
Wat ook meespeelt is dat men tegenwoordig niet meer schijnt te geloven in het huwelijk tot de dood ons scheid. Als je daar makkelijker over gaat denken, dan is het ook makkelijker om sneller een huwelijk aan te gaan denk ik. |
Mmmmm...wat ben ik het akelig eens met je.... Vandaar dat ik wel ga voor vriendschap...maar dieper dan dat...gaat nog niet...ik laat het overwinteren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 07:51
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sorry, maar het verband ontgaat me volkomen. Ik denk ook niet dat het zin heeft om hier verder op in te gaan. |
Laat het je gewoon volkomen ontgaan...het is gewoon te zot voor woorden...niets aan vuil maken dus...
Vaak geeft roeren...een vieze lucht..dus laat het rusten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 07:33
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vandaag weer hetzelfde meegemaakt, maar nu in een andere gemeente. De zangleider vergat voor het gemak maar te bidden voor de dienst, kwam daar halverwege de dienst achter. En hij zong liederen waarvan de gemeente de helft maar mee kon zingen.....Ik baal van die egotripperij, en wat ik erger vind, is dat ik een van de weinige ben die het merkt. |
Toch maar blijven opmerken...toch maar blijven zeggen...zul je nooit geen spijt van hebben....
Als een voorganger zonder gebed start...is dat wel erg leeg...
Ook al weer een bewijs...dat er toch veel (ook in andere gemeentes hoor) afzwakking en achteruitgang is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 20:30
Onderwerp: DONKERE DAGEN ACTIE
|
|
|
IK KET TUT OK EDIN!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 15:53
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | dat schreef je vandaag zelf ... |
Ach ik word oud....maarre het ging over wat we zouden eten.... Jan krijgt de bami...en mijn dochter en ik hebben uitsmijterdag....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 15:15
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Niet te persoonlijk worden ... wie had daar ook al weer moeite mee |
Was ik dat??? Geen idee...
Overigens was dit tegen P gericht...en DIE...heeft daar nu net geen moeite mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 11:31
Onderwerp: aangifte
|
|
|
ERIKA129 schreef: | |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Deze stond er nog...kijk maar naar de datum!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 10:06
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | T hier hier grijs, nat en koud buiten, echt weer om met een beker warme chocolademelk en wat lekkers erbij op de bank te kruipen met de kinderen. |
Toch wel gedaan???
Moet je in de warme chocolademelk...langzaam je pepernoten laten smelten..op een lepeltje...mmm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 00:08
|
|
|
MARRY942 schreef: | ja...hihi..heb je pietjes buikje wel es gezien Zeeland? (ik wel!) |
Dat meen je niet...VERTEL!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 00:04
|
|
|
PIETER649 schreef: | owja? ben je weer zo aan het groeien dan? |
Niet te persoonlijk worden...daar heb ik moeite mee... Overigens jouw leven daar is ook goed van de kost... (zo te zien)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 23:58
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Aaaaaaaaaah Zeeland...ook een knuffel voor jou dan
Wordt je al ? |
Je moest mijn grote brede glimlach eens zien!!!!!!!!
Wordt ik al.....??? wat?????
Ik vind het vreselijk lief maar doe niet zo geheimzinnig!!!
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 26 november 2011, 00:01
|
|
Naar boven |
|
|