Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 20:24
Onderwerp: Staatsloterij
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | wat ik zou doen?
eerst alles eens rustig laten bezinken, en beseffen en begrijpen over hoeveel geld het gaat, verder mijn bijdrage voor AZG verhogen, mijn zoon een deel geven, en nadenken wie er nog echt hulp nodig heeft, ik zou het zeker niet allemaal opdoen, voor mijzelf misschien wel een leuke reis maken, en verder sparen voor mijn oude(re) dag |
En een waakhond aanschaffen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 15:18
Onderwerp: oud en nieuw
|
|
|
[quote=HERMANDV978]
Dan is mijn vraag: Is ze wel goed voorbereid op pad gegaan. Als je bij het maken van een wereldreis , na een paar maanden al in geldnood verkeert, .......lijkt mij dat de financiën toch beter geregeld had moeten gebeuren.
visser, die geen verstand heeft van wereldreizen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 15:08
Onderwerp: Staatsloterij
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Maarre, bedankt voor al jullie adviezen, maar wat zouden jullie doen was mijn vraag??? |
Alles oppotten.
Ons zeeûwn bin zuunig hé
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op woensdag 29 december 2010, 15:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 15:00
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Volgens mij heeft VISSER278 een type cursus nodig! Of hij heeft een hele rare toetsenbord voor zich liggen. Maar ik zou zeggen: Luuster eev'm mien jong! Zeug d'er veur das't doe gain verkeerde ding'n dust in't naaie Joar! En dat dien ozevurrels die nait oaf zak'gn! Aans krigst 'd er nog kopzére en liev-zére bie!
Groag: Oan't sjén. |
Ozevurrels?????????????/ Wa sien da noe wêe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 14:29
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Volgens mij heeft VISSER278 een type cursus nodig! Of hij heeft een hele rare toetsenbord voor zich liggen. Maar ik zou zeggen: Luuster eev'm mien jong! Zeug d'er veur das't doe gain verkeerde ding'n dust in't naaie Joar! En dat dien ozevurrels die nait oaf zak'gn! Aans krigst 'd er nog kopzére en liev-zére bie!
Groag: Oan't sjén. |
Eh Gibby
Bedankt veur oen wiezen road, hé En ........koppiene hêk a unoê , mâe dá gé wa wee ofur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 29 december 2010, 11:50
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Hoorde vannacht de klok slaan: 1 uur , 2uur , 3uur, 4 uur, 5uur. Wouw, 5 uur al? , 6 uur , 7 uur , te gek...... maar dat ding ging lekker door tot 12 uur. Dacht dat ik al uren geslapen had , bleek het dat het nog geen half uurtje was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 16:00
|
|
|
m'n moeder viert vandaag haar 75e verjaardag en ik kan er niet naar toe wegens ziekte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 15:34
Onderwerp: lid worden
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Het is gelukt!!!
dank jullie voor tips, marylien |
Zo...........en nou Belgische pralinekes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 16:05
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
Vanmorgen in de kerk: 2 banken voor me zat een CM-er .........met vrouw. Ik weet niet of die vrouw ook een CM-er is/was.
..........., mocht je dit lezen, Van harte gefeliciteerd en veel geluk gewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 19:24
|
|
|
PIETER649 schreef: | was een ziwse chauffeur zeker? |
Ja , op een duitse heftruck
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:52
|
|
|
PIETER649 schreef: | zou schitterend zijn met een lpg of dieseltruck, electrisch werkt iets anders helaas zeker als de ondergrond al vastgereden is |
Pieter...........tijd voor een nieuwe heftruck. Ruim die ouwe zooi nou eens op , man.......
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=15396
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 25 december 2010, 16:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:29
|
|
|
[quote=BART817]o nee zit Laura er nog in? zie je nou wel, iemand had voor de zekerheid met haar mee moeten gaan...
Precies. Had ze wat beter met haar geld om moeten gaan ook. Nog maar een paar maanden onderweg en nu al 25000 euro er door gejast. En dat op 14 jarige leeftijd
http://www.omroepzeeland.nl/137096/2010-12-24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 19:22
|
|
|
PIETER649 schreef: | Vanmorgen naar t industrieterrein gereden... de ene fabriek was nauwelijks bereikbaar, mijn tweede fabriek met veel moeite.
Wat een drama die sneeuw, die rommel ligt overal 25 tot 30 cm hoog. Volgende week komen er 2 vrachtauto's uit Griekenland vol materiaal. Pakketten van 7 meter lang, moeten met heftruck gelost worden op buitenterrein... maar hoe???
Hoop dat het over n uur warm water gaat regenen en die rotzooi vanavond gesmolten en weg is, bah |
Oplossing: Pak je heftruck, pallet op de lepels , en geef maar gas . Sneeuwschuiven maar........... Als je dat morgen een hele dag doet , nou ....dan kan je wel wat metertjes schoon krijgen hoor. Heeft annette ook een rustig kerstdagje. Zo zie je maar: het mes snijdt aan twee kanten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 18:28
|
|
|
MAR907 schreef: | Is je boot gezonken visser???
|
Nee hoor. Laura Dekker ( het zeilmeisje) is er mee vandoor gegaan. Wilde persé aan de andere kant van de oceaan haar kerstinkopen gaan doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 16:32
|
|
|
'T IS WEE ZÓVARRE!
'Vader Tied' klopt op de ruten Of m'r blië mie bin of nie En me gaên oâns jaêrboek sluten Wan et jaêr is wee verbie
Oevee jaêr me nog tegoed én Weten me gelukkig nie Wan, soms is voe jonge ménsen Ok de finish korte bie
't Nieuwe jaêr gaên me begunnen Zo-á me 't aaltied én edaên En prebeer'n zóvee me kunnen wee mekaren te verstaên
'k Stiere dirrom êêl vee ménsen mie een opgeruumd gezicht Ieder d'allerbeste wensen In de vurm van dit gedicht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 december 2010, 18:32
Onderwerp: Eenzame kerst
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hup Pieter naar oew bedje gij, tis weer veels telaat hihi |
Sja, de nacht is voor het ongedierte hé!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 december 2010, 21:29
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Had de droogmolen open moeten kerstballetjes erbij en slingers erop +sneeuw prachtig toch? |
Dan maar liever een partytent. Sfeerverlichting erin , vuurkorf erbij, glúhwein(of warme chocomel), eventueel barbeque aan ,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 23:26
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Gracie bedankt, Gracie bedankt, Gracie, Gracie, Gracie bedankt ! Wadri bedankt, Wadri bedankt, Wadri, Wadri, Wadri bedankt !!
ff voor Visser (en de rest)… heb ik alsnog (eh virtueel dan) gezongen… lol |
Goed zo suus, en nou nog een keer maar dan even luid .....en duidelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 23:19
|
|
|
AREND003 schreef: | Ach, ik ben er mee gestopt kerst te vieren! Waarom zou je een commercieel feest aandacht geven als je er persoonlijk niks aan of mee hebt! Ik zit lekker op Ibiza met vrienden en het woord kerst komt onze mond niet uit! Ik heb geen zogenaamde feestdagen nodig om het naar m'n zin te hebben! en als je het realistisch bekijkt zijn de zogenaamde christelijke feestdagen over het algemeen ingevuld door de commercie en de religie! En wat valt de kerst slecht nu het op zaterdag en zondag is! Wat een omzetverlies! Was het maar weer op zondag en maandag! Allemaal een groot commercieel gebeuren in het algemeen! De geboorte van Jezus kun je ook innerlijk zelf beleven als je daar aan toe bent! Daar heb je echt geen kerst voor nodig! En al helemaal geen kerstboom! Maar van mij mag iedereen, met of zonder familie en vrienden lekker genieten van zijn of haar kerst! Fijne dagen allemaal! |
En jij een fijne vakantie toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 23:16
Onderwerp: Themachat
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Deze vertaling is echt niet heiliger dan de andere die gemaakt zijn. Sorry, je beledigt hiermee iedereen die zich ingezet heeft om een goede en een begrijpelijke vertaling te maken. |
Ik hoop één ding: Dat er hier niet net zo'n discussie komt over de HSV en de SV zoals die afgelopen weken is gevoerd in de krant (mn. het RD). Regelmatig vond ik het gewoon misselijkmakend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 20:40
|
|
|
PIETER649 schreef: | En hier is het dit jaar gewoon een "bazenjaar" De vrije maandag is voor rekening werknemer...
Maar he!! Ik betaal wel het hele jaar bijv. de koffie |
Ja, die bazen zitten goed dit jaar . Het scheelt ze 3 vrije dagen, die de knechten nu mogen komen opdraven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 december 2010, 20:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik wil met deze bijdrage zeggen, dat er mensen "noodgedwongen" alleen de feestdagen doorbrengen. Hoe graag ze het ook anders willen. |
Eén geluk dan misschien wel voor die mensen: Dat kerst dit jaar precies in't weekend valt. Vrijdagmiddag 17.00 klaar met werken en 's maandags weer gewoon net als na alle weekenden weer aan de slag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:59
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Allemaal hartelijk dank voor het supergezellige kerstfeest... !! Wadriaan en Grace, mijn dank voor de organisatie, dat dit mede mogelijk was door jullie... tnx !! Enne... Henduk bedankt voor het ophalen en thuisbrengen, vond het erg gezellig... Voor herhaling vatbaar
mag van mij veeeeel eerder dan kerst... |
En wat heb je gezongen voor Henduk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat is die groene paal dan tussen al dat wits? Of is dat een vreselijk domme vraag??? |
Droogmolen met een groene hoes er om heen. Word tijd voor een witte hé.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Wat een mooie foto van je tuin visser....... |
wit hé????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:22
Onderwerp: Foto.s plaatsen
|
|
|
EVA685 schreef: | Op dit moment ben ik bij foto.s toevoegen, ik klik aan en kom op de homepagina van Chr. Ma. uit
Heb Chris nu gemaild. |
Als je op foto's toevoegen klikt krijg je de map mijn documenten of mijn afbeeldingen. ( als het goed is) . Daar kan je dan de foto uit selecteren . Is de foto groter dan 3 mb dan moet je'm eerst verkleinen.
Maar als ik dit zo lees dan denk ik toch dat er iets mis is met je pc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:15
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hoe bak je sneeuwballen? |
Doe een klontje boter in de pan . Voeg aan de sneeuw zout en peper toe , wacht tot de boter goed heet is . Daarna de ballen om en om enkele minuten op heet vuur dichtschroeien . Klaar is kees. Heerlijuk in combinatie met gestampte muischjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 14:40
Onderwerp: Foto.s plaatsen
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik denk dat je dan iets verkeerd doet misschien, eva....... op je profiel klik je op "foto's beheren" dan op "foto toevoegen" dan zoek je op dat scherm naar de foto die je wilt plaatsen en dan op ok
en dan staat ie op je lijstje, als cm de foto heeft "gekeurd" is hij voor ieder zichtbaar |
Misschien dat de foto te groot is ( teveel mb's) Dan eerst foto verkleinen, kan via www.fotoaanpassen.nl Misschien is dat een optie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|