Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 13:17
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Zo voor de hele week die komen gaat gekookt Maandag...........bloemkool, aardappel en vlees Dinsdag...................................................ook Woensdag.......................................het zelfde Donderdag, bijna het zelfde, alleen, nu met kippe jus, omdat die van de gehakt op is k Vrijdag...........................................het zelfde |
En zaterdag, zondag.....?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 13:04
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat ik me afvraag??? waarom de site zo mega traag is | Kan ook dat jij te gehaast bent.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 13:02
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 20 april in ede op de heide
|
|
|
LEONARD480 schreef: | hmmm kan erg gezellig zijn ...op de heide ...in de sneeuw...terrasverwarming...apresskitentje zonder een druppel alcohol...en als laatste een stukje vlees op het houtskool |
Die kans is nu verkeken, dan had je van de winter toen er sneeuw lag kunnen doen ............en kunnen organiseren........voor ons!
Nu is de tijd voor de Lentekriebels.........zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 10:08
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Daar kom je wel mee in de hitlijsten |
zal vanavond ff keuren................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 10:07
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lekker he dat zonnetje hier |
ja heerlijk..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 10:07
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | .......... of Floshke doelwit geworden is in een sneeuwballengevecht..... |
arme Floshke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 maart 2013, 09:58
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Lekker wakker worden met de zon in mun sm... gelaat, wedden dat hij zo weer gaat |
ja dat klopt gerrit, ik zei tegen de zon, kom even deze kant op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 maart 2013, 22:26
Onderwerp: Liefde
|
|
|
Liefde De zachtheid In jou ogen.......
Liefde Stralende lach In jouw gezicht......
Zo verliefde blik Zo dromige blik Samen kijkend De ogen slaan neder
Daar gaan ze Hand in hand Dochterlief en vriendje lief............
Liefde..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 maart 2013, 22:16
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Slechtste moment is niet vandaag maar gisteren. Ging voor uitlslag naar de reumatoloog, oke dat ik fibromyalgie heb wist ik al wel, maar kreeg er nog een toetje bij... Mw u heeft artrose in uw onderste ruggenwervel ben je 38 heb je artrose en dat dus al een aantal jaar want die slijtage is er niet in een jaar gekomen Ach ja verwerken en weer door gaan dan maar... pff maak wel eens grapje oud en stijf maar nog geen 80 maar meet artrose zou je denken dat je het wel bent
Sowwwww effe klagen ik ken er weer tegen | Tjeetje moeilijk hoor, Erika, goed dat je even klaagt, dat mag jij hoor, sterkte hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 maart 2013, 22:13
|
|
|
JOL252 schreef: | Voor het eerst sinds jaren weer met een ballon naar huis Als ik nou de inhoud eruit inadem kan ik smurfje spelen.
|
Wanneer ga je concert geven....dat wil ik niet missen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 maart 2013, 17:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | ( dat toetje vergat ik...ik vraag of ik mag kiezen...niet zo moeilijk)
Zag die vreselijk...akelige ...lekkere...ze waren in de reclame bij de C....!!!! |
mmmmmmmmmmmm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 maart 2013, 17:21
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...wonderlijk he??? Hier ook een mager zonnetje...maar nog wel koud...
Ook mijn handen willen in de tuin...maar ik moet nog even geduld hebben.. |
Ja wacht nog maar even..............nog ff te fris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 13:59
|
|
|
Ik geloof dat ik weer eens lasagne gaat maken, zoon komt thuis, Stokbrood met kruiden boter erbij. En tuurlijk toetje erbij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 13:57
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ga bij de jongste zoon koken.... ""Sla met aardappels een een ""gehaktbal a la mama"" kan dat mam?
Natuurlijk zoon...ik kom er zo aan hoor! |
Gezellig, eet smakelijk samen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 13:55
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Brrrr, koud, sneeuwt nu ook hier..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 10:10
Onderwerp: aliens,buitenaardse wezens
|
|
|
[quote=GERRIT084]Aliens op CM
Dat is volgens mij meer van toepassing, volgens mij is CM ook weinig Christelijk meer, match misschien. Hoewel ik met niemand schijnt te matchen, aan de ene kant ook maar goed ook, ik meer het gevoel krijg buiten staander te zijn. Maar das dan niet buitenaards, aliens ook niet, eigenlijk wel weer allien das kattuks voor alleen. Voel ik mij dan ook enig sinds verbonden met dit topic, een beetje vreemd,
Ik heb eigenlijk best medelij met jou, er zijn zoveel gezellige mensen hier op de CM, wees eens positiever en geniet gewoon eens van de kleine gezellige dingen. Wees geen vreemde.............!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op woensdag 20 maart 2013, 11:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 09:59
Onderwerp: Mijmeren
|
|
|
MAMY994 schreef: | Mijmeren
Intercity + 5 min. Nog 5 minuten meer mijmeren over wat had kunnen zijn, moeten zijn. Wat niet was, wat nog komt toekomst. Toe komt? Nader komt naderbij. Wat niet is, komen gaat.
Trein 2 minuten te laat. |
Leuk geschreven......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 09:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | De koelkast nakijken...kliekjesdag dus... |
Kliekjes dag Ook kliekjes van toetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 09:30
Onderwerp: Boos op God
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ben je boos op God of ben je boos over de dingen die je overkomen? Dat kan je je ook afvragen..... Soms is je levenspad niet altijd rozengeur en maneschijn, dat willen we graag en als het dan weer goed is danken we God want die heeft er in voorzien...... Ik denk zelf dat je pad gaat zoals het gaat , het leven van Jezus was nu ook niet eenmaal prachtig en goed.....De kunst is om niet verbitterd in het leven te gaan staan en de mensen die je iets aangedaan hebben niet te veel aandacht te schenken....dan maak je ze nog belangrijk in je leven en dat is zonde van je leven....We moeten proberen vooruit te leven en met een milde blik achterom te kijken....Dat leed en verdriet mag er zijn maar kan je ook laten groeien in barmhartigheid.....en daardoor wordt je de mens die je bent.......en heb je vooral inzicht gekregen in hoe dingen scheef kunnen lopen en hoe verknipt mensen kunnen zijn.....Het geeft je inzicht in vergeving of in macht en onmacht......en dan blijkt dat je soms onmachtig bent om te vergeven....accepteer dat dan .....maar probeer de pijn los te laten die het bij jou veroorzaakt heeft......Dat litteken blijft en mag toch ook......alleen de blik van kijken ernaar is belangrijk..... Leef het leven, het kan zo maar voorbij zijn.... |
Ja, zo is het Willemijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 maart 2013, 09:18
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hoi Jol 50 jaar Mooi rond getal, Wijsheid in nieuwe levensjaar Jong van geest Wat een feest Om Sara Tegen te komen. Geniet deze dag, Gefeliciteerd En Gods zegen In jou nieuwe 50 Levensjaar!
Liefs Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 maart 2013, 17:39
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Even het appartementje van mijn lieve moeder van stof ontdaan....(en de rest)
Morgen hoopt ze 86 te worden....wat een sterke vrouw... Morgen met zussen en schoonzussen...even een bakkie halen..
Het is een lust...om daar te wezen...wat fijn dat we haar nog bij ons hebben... |
Alvast gefeliciteerd met jullie moeder en een fijne gezegende dag samen, grt Joannie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 maart 2013, 10:18
Onderwerp: Rick en July Walth in Nederland
|
|
|
RICK EN JULY WALTH IN NEDERLAND Van 21 maart tot 3 april zijn Rick en July Walth in Nederland. Rick en July zijn afkomstig uit Iowa. Rick heeft een krachtige, profetische gebedsbediening. Ook gebruikt de Heer hem als evangelist. Velen zijn onder zijn bediening tot geloof, genezing en bevrijding gekomen. In verband daarmee zullen een tweetal bijeenkomsten plaatsvinden. Tijdense eerste bijeenkomst onder de naam Prayerroom is er vooral ruimte is voor persoonlijke voorbede. Deze bijeenkomst vind plaats op zaterdag 23 maart van 10.00 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 15.30 uur. Het is niet noodzakelijk dat u de hele bijeenkomst bijwoont. U kunt gewoon komen en gaan wanneer u wilt. Voor koffie en thee wordt gezorgd. Locatie: Gebouw De Wissel, Bettekamp 99 in Ede.
De volgende samenkomst vind plaats op op maandagavond 25 maart vanaf 20.00 uur tot 22.00. Zaal open om 19.30 uur. Eveneens aan Bettekamp 99 in Ede. Deze avond zal Rick ons voorgaan in prediking en getuigenis. We verwachten een bijzondere avond. Iedereen is van harte welkom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 maart 2013, 10:11
Onderwerp: Messiasbelijdende Joodse voorganger Leon Mazin in Ede
|
|
|
Op dinsdag 19 maart om 20.00 uur in Jonah. Leon Mazin is voorganger van een Messias belijdende gemeente in Haifa, Israel. Naast zijn gemeente werk runt hij 2 gaarkeukens, 1 in Haifa en 1 in Nazareth.
Leon Mazin is voorganger van een Messiasbelijdende gemeente in Haifa, Israel. Naast zijn gemeentewerk runt hij twee gaarkeukens, één in Haifa en één in Nazareth. Op dindagavond 19 maart spreekt hij bij ons in de gemeente over zijn werk in Israel.
Leon Mazin is geboren in Wit Rusland. In 1991 emigreerde hij met zijn Joodse ouders naar Israel. Hij trouwde met Nina, een immigrante uit de Oekraïne. In Haifa sloten ze zich aan bij een Messiasbelijdende gemeente. Mazin, atheïstisch opgevoed, tijdens zijn studie tot geloof in Jezus gekomen, leerde in Israel zijn Joodse wortels kennen. In 2004 werden hij en zijn vrouw door de gemeenteleiding aangemoedigd een zustergemeente te starten. Zo ontstond de Shavei Zion gemeente. De naam die ‘terugkeer naar Zion’ betekent, is erg toepasselijk. Veel van de gemeenteleden zijn Joden die de afgelopen jaren naar Israel zijn geëmigreerd vanuit Rusland en de Oekraïne. In Israel leeft 20% van de bevolking onder de armoedegrens. Mensen hebben moeite om hun rekeningen te betalen en lopen kans op ondervoeding. Dit bracht Mazin ertoe om een gaarkeuken te openen. Eerst in Nazareth en inmiddels ook één in Haifa. De Nederlandse Stichting Steun Messiasbelijdende Joden onder leiding van de Hervormde predikant ds A. Jonker steunt het werk van Leon Mazin. Op uitnodiging van deze stichting spreekt hij op verschillende plaatsen in Nederland.
Op dinsdag 19 maart spreekt Leon Mazin in de Jonah gemeente in Ede over Davids Tabernakel.
Bettekamp 99 6712 EJ Ede
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op dinsdag 19 maart 2013, 10:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 maart 2013, 00:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jou gemist waar lees je dat niks van gezien hoor
Welkom thuis |
klopt Erika en dat was ook wel fijn om toch steeds even bij jullie te zijn ff een praatje en dat had ik ook ff soms nodig dus bij deze bedankt.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 maart 2013, 00:45
|
|
|
gezellig mijn dochter was vanmiddag en bleef mee eten, ik vindt het zo heerlijk als zij er is, samen knutselen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 maart 2013, 16:20
Onderwerp: beter alleen leven?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | ALLEEN ZIJN...MAAR DAN ANDERS!!!!!
Voor hen die alleen zijn...misschien kun je dat ""alleen zijn"" zien in een ander licht.. Dit gedichtje kwam ik onder ogen op de dag dat mijn lieve vader werd begraven...Ik heb het uit het tijdschrift gescheurd...in mijn jaszak gestopt en later voorgelezen .....
Alleen-zijn betekent.....niet eenzaam; Alleen-zijn geldt niet als straf. Alleen-zijn met mooie gedachten; gedachten neemt niemand je af...
Alleen-zijn met dierbare doden: alleen-zijn met herinnering aan tijden, die lang reeds voorbij zijn; aan alles wat kwam en wat ging alleen...ongestoord in je kamer; de dingen vertrouwd om je heen, een rustig en zuiver geweten dan ben je gelukkig....alleen!!!
Wie zo het""alleen-zijn"" kan dragen; wie zich zo verzoent met zijn lot, die spreekt niet van eenzame dagen....
DIE LEEFT IN VERTROUWEN OP GOD!!!!!
(bron: onbekend) |
Ja zo is het, mooi gedicht Fijn dat je dit neer gezet heb Zeeland, dankje wel. Gr. Hannie
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op maandag 18 maart 2013, 16:22
|
|
Naar boven |
|
|