Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 18:47
Onderwerp: mijmering
|
|
|
PIETER649 schreef: | nou WERK er dan es aan om t volgend jaar beter te krijgen. met janken en klagen kom je geen ruk verder... |
Voor deze ene keer ben ik het met je eens Pietje...(das alleen nu hoor!).... ik ben een zeurpiet....tel uw zegeningen he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 18:43
Onderwerp: A beautifull card for You
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Willemijn had een goed idee... Het was iets met een gemengde sauna en dan nog zo van die gezondheidsdinges... |
Oh dan haak ik af...wie mij in me blootje ziet gaat onderuit....das nie gezellig voor...eh...mij...want ik alleen blijf over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:49
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
FRANKT627 schreef: | menu onbekend??? En je gezelschap??? Is dat ook onbekend? En wil je bekend maken met wie je gaat eten??? |
Hier spreekt weer de Story-reporter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:48
Onderwerp: Liefdesliedje
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vind het wel een mooi lied... dus helemaal niet klef...dat had ik ook graag opgedragen aan iemand...
Het hoeven niet allemaal hallelujah gezangen te zijn waar de grootsheid van die Ene geprezen wordt en waar er met vaandels gezwaaid wordt waar de windmolens als gek gaan draaien... |
Je kunt het alsnog aan die iemand opdragen Frank, misschien waardeert ze dat echt wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:47
|
|
|
FRANKT627 schreef: | tja, 6/12 van het jaar was mooi...heel mooi... |
Had je een beter jaar dan ik Frank....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 15:45
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je bent dus ook alleen... |
Nee hoor, ben niet alleen, wij zijn samen: mijn halve flessie ouzo en ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 14:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik bedoel dat ik niet meer reageer op die rebelse Cootje...zij is soms erg onlief...pfffff, ik zou haast nog gaan wensen dat ze binnenstebuiten is... |
"onlief" tistat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 13:58
Onderwerp: Liefdesliedje
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Elke keer als jij me aankijkt Dan weet ik dat ik juist ben Elke keer als ik aan jou denk Dan voel ik dat ik thuis ben Je redt me uit m'n bange dromen Je liefde leidt me door de nacht Mocht ons ooit iets overkomen Weet dan dat ik op je wacht Want m'n lief Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou bestaan Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou Een hart dat zegt ik heb je nodig Dat zegt ik hou van jou Zo'n hart maakt woorden overbodig En ik blijf het altijd trouw Je laat de zon weer voor me schijnen Je bent m'n passie en m'n kracht Mocht je op een dag verdwijnen Weet dan dat ik op je wacht Want m'n lief Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou bestaan Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou Mocht je op een dag verdwijnen Weet dan dat ik op je wacht Want m'n lief Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou bestaan Altijd heb ik je lief Ik kan niet zonder jou Altijd heb ik je lief ik kan niet zonder jou bestaan Ik kan niet zonder jou...
http://youtu.be/_99sXoiIgZQ |
brrr....klef hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 13:57
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik denk niet dat ze begrijpt wat je bedoelde, Pieter... |
Ik denk niet dat jij begrijpt wat ik wou zeggen Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 13:56
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag: thuiskomen uit mijn werk en daar is mijn dochter : mam..je zult wel moe zijn, ik heb vast gestofzuigd en het eten is klaar..... Das pas verwennerij!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 13:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, ik blijf wel hier met Floshke... |
Ik blijf ook thuis bij Tommy, Sara, Wozzy, Miep, Moos en Appie....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 13:49
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | weer gleed een jaar voorbij de dieptepunten deden pijn de mooie dagen waren fijn het hoort er allemaal bij... |
De Heer zal uw ingang en uw uitgang bewaren....van nu aan...tot in eeuwigheid. Tjok, meissie, ik wens het je van harte toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 22:25
Onderwerp: Gebedsverzoek
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dank je wel, Lieve Marry!(en mensen die niet hebben gereageerd hier en wel aan me hebben gedacht)
Ja, ik kan m'n gedachten veel beter ordenen nu
En juist dat is nodig voor sowieso alle administatieve zaken, dus ook voor een duidelijke correcte brief.
Ja, en bidden helpt, daarom staat het in de bijbel en hier op het forum, een aparte forum ervoor!
|
Sterkte meis....jouw leven is ook niet makkelijk! net als van velen van ons he.....maar als God met je is, wie zal dan tegen je zijn! Ik wens je een gezegende jaarwisseling ...in gedachten ben ik bij jou..en bij zo velen hier die het moeilijk hebben.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 22:20
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heb je afspraak gemaakt om de daten met vrouwelijke cmlid |
ook lid van redaktie Story?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:53
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kopieer onderstaande lijst en zet je eigen naam eronder
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v ligt aan mn gezondheid) | Marry (o.v.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:52
|
|
|
PIETER649 schreef: | saaie bende dus, blij dat ik niet met jou getrouwd ben |
Pietje....bingoooooooooooooooooo we zijn het eens!!!! (Ik vind je toch wel een lief jong hoor....je lijkt op mijn a.s. schoonzoon)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:47
Onderwerp: Gebedsverzoek
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En het gebed is dan voor een tipp-ex roller, tipp-ex pen of gewoon een potje tipp-ex ... |
Zullen we dan gewoon bidden om heeeeel veel wijsheid voor Shanita? Dat deed Salomo ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 19:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik denk dat die avonden bij Marry de moeite waard zijn om eens mee te maken... |
Ik vrees dat je dan tot volgend jaar moet wachten Frank....wegens gebrek aan belangstelling vier ik deze oudejaarsavond alleen.... Maar mocht het volgend jaar doorgaan, dan ben je van harte welkom hoor! Bij deze vast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 17:31
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heeee Frankie, ik ben toch geen rokkenjager Wil je nog meer over mij weten? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:58
Onderwerp: Op do 29 dec. om 20 u. - Echt opgewekt gebedsleven
|
|
|
Ik zou het fijn vinden als jullie voor de zus van Jacob willen bidden. Ze moet eigenlijk geopereerd worden maar vanwege haar rheuma is dat niet mogelijk en zal ze waarschijnlijk nooit meer kunnen lopen. Ook de vriend van Jacob is erg ziek, hij heeft op 3 plaatsen kanker, waarschijnlijk ongeneeslijk. En dan bovenal natuurlijk voor onze Jacob zelf, hij heeft het er erg moeilijk mee. Tot slot ook graag jullie gebed voor allen die met oud en nieuw alleen zijn, juist op zulke momenten valt dat niet mee.... Ik wens jullie een gezegend uurtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké, dank je wel. En er was geen euh...romance? |
Je zou geen slecht figuur slaan als redakteur van de Story Frank, maar nee, er hing geen romantiek in de lucht....wel mooie vuurpijlen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het lijkt wel of jullie elkaar goed kennen...is er iets dat wij niet weten? Enne, mogen we het weten??? |
Ja hoor Frank, je mag alles van me weten behalve mijn pincode... Her en ik kennen elkaar al weer heel wat CM-uitjes lang, we hebben gepicknicked, geboswandeld, gestrandwandeld en vorig jaar oudejaarsavond waren er wat CM-mertjes hier in Gouda om olie-flappen te komen eten en triviant en rummikub te spelen. Dusseh.....uw nieuwsgierigheid geblust Frankie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:34
|
|
|
HERMAN388 schreef: | haha, door te veel gedronken ben je nu vergeetachtig |
Hohoho....de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet: Wie verloor er met rummikub? En wie met triviant? Overmand door slaap Offe misschien toch oorzaak drank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:33
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Allemaal gesterilliseerd of heb je een fokhuis? |
Eh...sinds wanneer fokken huizen En hier wordt niet meer gefokt, niet door het vrouwtje, en ook niet door haar je-weet-wel-katten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:28
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dat geloof ik niet, Mar..... Ik was vorig jaar bij jou, weet je nog? |
Nee weet ik nix van her Wat kammie doen dan? Had het met champagne te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | In dag geval kan je het beter aan de katten geven, slapen zij er misschien ook doorheen |
Mijn katten zijn geheelonthouders....zogezegd van de blauwe knoop en de enige die hier bang voor rotjes is.....dat ben ik!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 15:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gut... heb je ook al een eekhoorn als huisdier? |
Nee hoor Visser, ik heb mijn handjes wel vol aan mijn 6 katten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:25
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Witte bonen in tomatensaus, gebakken aardappeltjes en een tartaartje.... Wij hebben het goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 13:18
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bij gebrek aan beter, of als de ouzo op is... |
hihi....de ouzo is nog nie op...dr staat nog een half flessie....is een bietje veul voor mij alleen....misschien 31 december om 24.00 uur....dan slaap ik door de herrie heen
|
|
Naar boven |
|
|