Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 december 2011, 21:02
|
|
|
"Weest over niets bezorgd, maar laat alles door gebed en smeking te samen met dankzegging uw smeekbeden bij God bekend worden, en de vrede van god die alle gedachte te boven gaat, zal uw hart en uw geestelijke vermogens behoeden door bemiddeling van Christus". Fil 4:6-7
Zoals steeds kan iedereen zijn gebedspunten voorbrengen van allerlei aard. Ook is het mogelijk om gewoon als "stille bidder" aanwezig te zijn. We starten met lofprijzing, en hebben dan een stil moment waarop iedereen zijn gebedspunt kan overdenken. Deze worden dan verzamelt waarna er chronologisch voorbede is. Gezamelijk bidden we voor hetgeen we op ons hart hebben. We sluiten af met een loflied, hetzij youtube hetzij een aanbiddingslied.
Iedereen van harte uitgenodigd,
Herman, Bettie, Martha en Vandam
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op woensdag 28 december 2011, 18:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 29 december 2011, 16:58
|
|
|
Ik zou het fijn vinden als jullie voor de zus van Jacob willen bidden. Ze moet eigenlijk geopereerd worden maar vanwege haar rheuma is dat niet mogelijk en zal ze waarschijnlijk nooit meer kunnen lopen. Ook de vriend van Jacob is erg ziek, hij heeft op 3 plaatsen kanker, waarschijnlijk ongeneeslijk. En dan bovenal natuurlijk voor onze Jacob zelf, hij heeft het er erg moeilijk mee. Tot slot ook graag jullie gebed voor allen die met oud en nieuw alleen zijn, juist op zulke momenten valt dat niet mee.... Ik wens jullie een gezegend uurtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 14:39
|
|
|
[color=FFFF00]Zoals steeds kan iedereen zijn gebedspunten voorbrengen van allerlei aard. Ook is het mogelijk om gewoon als "stille bidder" aanwezig te zijn. We starten met lofprijzing, en hebben dan een stil moment waarop iedereen zijn gebedspunt kan overdenken. Iedereen van harte uitgenodigd,
Herman, Bettie, Martha en Vandam [/color]
Heer, we brengen alles bij U en bidden Uw zegen hierover Vader, wilt U de zieken steunen en hen troost schenken kracht geven ja heer, we bidden om genezing want door Uw striemen is ons genezing geworden! Dat zij het genezingwonder mogen ervaren we mogen het wonder verwachten Souvereine God Wij willen U ook onze regering(en) bij U brengen in deze tijden van gezagsconflict waardenvermindering en verloedering neemt chaos toe ja , armoede neemt toe, wordt erger als de liefde wegebt, verbrokkelt de samenleving zegt Zacharia Liefde verkoelt heer, wees met de daklozen met zulk weer als nu dat ze allemaal een plekje mogen vinden om de nacht door te brengen Wij bidden voor bewogenheid en barmhartigheid onder de christenen Dat er door Uw geest mensen geholpen mogen worden die uitzichtloos bestaan hebben
Laten we bidden dat God ons doordrenkt met Zijn liefde en aanwezigheid, dat Hij tekenen en wonderen aan zal geven in het nieuwe jaar dat we Zijn genade mogen ervaren als zoete olie. We bidden en danken dit alles in de naam van de levende Jezus.. er zijn geen grenzen aan jezus macht Wij bidden voor vrijmoedigheid en dat ons hart en verstand openblijft voor Gods boodschap en Zijn woord Alsook voor eenheid in de kerken over alle denominaties heen. En bidden voor moed om te doen in vertrouwen wat God van ons vraagt. Ook bidden we voor de mensen die honger lijden in de wereld en voor vervolgde christenen. Amen
We beëindigden de gebedsroom met Youtube het lied : “Prachtige God” opwekking 626.
Doeg allen en Gods zegen voor 2012 toegewenst Vanwege Visje, Moppie, Martha, Vandamme, Bettie, Herman en Rodger
http://youtu.be/WAdWM04Jmo4
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 1 januari 2012, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 14:52
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [color=FFFF00]Zoals steeds kan iedereen zijn gebedspunten voorbrengen van allerlei aard. Ook is het mogelijk om gewoon als "stille bidder" aanwezig te zijn. We starten met lofprijzing, en hebben dan een stil moment waarop iedereen zijn gebedspunt kan overdenken. Iedereen van harte uitgenodigd,
Herman, Bettie, Martha en Vandam [/color]
Heer, we brengen alles bij U en bidden Uw zegen hierover Vader, wilt U de zieken steunen en hen troost schenken kracht geven ja heer, we bidden om genezing want door Uw striemen is ons genezing geworden! Dat zij het genezingwonder mogen ervaren we mogen het wonder verwachten Souvereine God Wij willen U ook onze regering(en) bij U brengen in deze tijden van gezagsconflict waardenvermindering en verloedering neemt chaos toe ja , armoede neemt toe, wordt erger als de liefde wegebt, verbrokkelt de samenleving zegt Zacharia Liefde verkoelt heer, wees met de daklozen met zulk weer als nu dat ze allemaal een plekje mogen vinden om de nacht door te brengen Wij bidden voor bewogenheid en barmhartigheid onder de christenen Dat er door Uw geest mensen geholpen mogen worden die uitzichtloos bestaan hebben
Laten we bidden dat God ons doordrenkt met Zijn liefde en aanwezigheid, dat Hij tekenen en wonderen aan zal geven in het nieuwe jaar dat we Zijn genade mogen ervaren als zoete olie. We bidden en danken dit alles in de naam van de levende Jezus.. er zijn geen grenzen aan jezus macht Wij bidden voor vrijmoedigheid en dat ons hart en verstand openblijft voor Gods boodschap en Zijn woord Alsook voor eenheid in de kerken over alle denominaties heen. En bidden voor moed om te doen in vertrouwen wat God van ons vraagt. Ook bidden we voor de mensen die honger lijden in de wereld en voor vervolgde christenen. Amen
We beëindigden de gebedsroom met Youtube het lied : “Prachtige God” opwekking 626.
Doeg allen en Gods zegen voor 2012 toegewenst Vanwege Visje, Moppie, Martha, Vandamme, Bettie, Herman en Rodger |
Weet je wat mij nu een beetje fascineert Herman? Hoe doen jullie dat nu met het zingen? Juliie sluiten af met een loflied, maar hoe gaat het dan? Met alle respect overigens hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weet je wat mij nu een beetje fascineert Herman? Hoe doen jullie dat nu met het zingen? Juliie sluiten af met een loflied, maar hoe gaat het dan? Met alle respect overigens hoor... |
Beste manier om dit te weten is te proeven van zo'n gebedsforum. Het is een bepaalde manier om samen te bidden en te bemoedigen. Elke keer is het verschillend.
Tot donderdag ?
Groet, herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:42
|
|
|
Hallo Allemaal
Ik wil hier gebed vragen voor een vriend van mij die ernstig ziek is en die de HEER kent . Ik doe dit ook maar hij heeft veel gebed nodig vandaar mijn vraag. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 21:47
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Ik wil hier gebed vragen voor een vriend van mij die ernstig ziek is en die de HEER kent . Ik doe dit ook maar hij heeft veel gebed nodig vandaar mijn vraag. Sjalom. Martin |
Beste Martin, We zullen zeker bidden: "Voor de vriend van Martin die enstig ziek is". Mocht je meer details willen geven -voor een meer gericht en krachtiger gebed- kan dit steeds per email.
Ter bemoediging: http://youtu.be/WAdWM04Jmo4
Groet, Herman
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op maandag 2 januari 2012, 06:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:23
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Beste Martin, We zullen zeker bidden: "Voor de vriend van Martin die enstig ziek is". Mocht je meer details willen geven -voor een meer gericht en krachtiger gebed- kan dit steeds per email.
Groet, Herman |
Mooi he Herman, dat lied van de Rivier! Ik bid er vaak om : Leid mij steeds weer naar het water....'k wil U daar ontmoeten Heer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:50
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Beste Martin, We zullen zeker bidden: "Voor de vriend van Martin die enstig ziek is". Mocht je meer details willen geven -voor een meer gericht en krachtiger gebed- kan dit steeds per email.
Groet, Herman |
Hallo Herman. Dank je wel voor je reactie. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|