Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:58
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ja, lach er maar mee...iedereen kan toch eens verstrooid zijn...en het ergste is dat het al meerdere malen is gebeurd...dat is zoiets als die gestoten ezel en de steen...ik zal het zelf maar zeggen... |
Hallo Frankt
Maar die ezel doet het toch juist maar 1 keer of heb ik het mis ik kom zelf wel uit het ezelen land (heemskerk) maar die mensen blijven zich stoten dus dan is het inport volgens mij. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:45
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Nice try, dan heb ik veel stokjes nodig, want het is een legkast en heeft wel een aantal planken... Maar bedankt voor de tip... ook al ben ik bang dat het niet veel helpt... |
Ja maar niet geschoten is altijd mis hebben ze mij ooit een keer verteld Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:39
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik wilde laatst ook mijn kledingkast opruimen, maar ontdekte al snel dat die kast aan vervanging toe is... als je ff teveel broeken erop legt, zakt de plank naar onderen... ook handig... ben er maar mee gestopt, want zo kwam er alleen maar meer chaos... eerst maar sparen voor een nieuwe kast, en dan maar opnieuw kijken wat weg kan... |
Hallo Susanna
Je zou er een stokje onder kunnen zetten en dat valt niet op als de plank vol ligt. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:38
|
|
|
TINK100 schreef: | Geef het een mooie plaats Martin, er is altijd wel een plekje voor te vinden. |
Hallo Tink
Ja ik weet al een mooi plekje want hier is het vol want dat heb je als je erg klein woont maar dat is niet erg vind ik maar het stoeltje gaat naar mn dochter want die heeft heel veel ruimte dus kan ik er af en toe op zitten hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 16 juni 2011, 21:31
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
FRANKT627 schreef: | waar, Leonardus |
Ik dacht om de hoek
Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 22:13
|
|
|
TINK100 schreef: | dat ik thuis kwam en alweer mijn gordijn van het plafond aan trof......genoeg nu!!!!! de schroevendraaier pakken en vast zetten die hap!!! |
Hallo Tink Dat heb ik gelukkig niet want ik heb rolgordijnen is denk ik iets makkelijker hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 22:11
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Het slechtste moment was vanmorgen toen ik met een duffe kop mijn tenen stootte tegen de trapkant en mijn teen brak. (yelnin, die bijna volleerd taper is ) |
Hallo Yelnin
Dat is zeker niet lekker en pijnlijk sterkte er mee en ik denk dat je ook niet in je schoen kan Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 22:00
|
|
|
TINK100 schreef: | word het tijd Martin dat jouw kast ook opgeruimd wordt?? Meestal ben ik heel behulpzaam, maar ik denk dat ik deze ronde pas.....jij weet wat er weg moet.....ik niet |
Hallo Tink Ja dat klopt wel dat ik weet wat er weg kan en dat is eigelijk niet zoveel want ons bent zunig en als ik iets tegen kom neem ik dat ook weer mee zo kwam ik vannacht weer een bidstoeltje tegen en die wilde niet weg want dat vroeg ik dus heb ik die maar weer mee genomen . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 21:49
|
|
|
LIAANTJE026 schreef: | Ik zit hier nog niet zolang maar heb voor een jaar getekend, was een aanbieding ( ja ben Nederlander ) |
Hallo Liaantje Ik dacht dat het de zeeuwen waren oh nu moet ik uitkijken voor visser hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 15 juni 2011, 21:46
Onderwerp: Waarvoor zit je op christianmatch?
|
|
|
DANIELSAN716 schreef: | zo als veel mensen hier denk ik zoek ik ook voor een serieuze relatie ik ben veel te verlegen om ze tegen iemand te zeggen ik vind jou heel erg leuk en dat heb ik hier ook wel een beetje
|
Hallo Danielsan. Gewoon doorgaan met proberen dan zal het zeker lukken. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 21:50
|
|
|
TINK100 schreef: | ben heel erg aan het opruimen.....mijn kast heeft weer ruimte......wat zal ik er eens allemaal in gaan doen?? |
Hallo Tink
Kom ook eens langs gezellig buurten . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 14 juni 2011, 21:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | een zoon die vandaag op tijd uit bed was omdat pa om 8.30 uur al aan het schuren was. |
Hallo Visser Had je niet beter een vak kunnen gaan leren hahaha Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 juni 2011, 22:26
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
[quote=MARIAN519]
Hallo Marian Daar zeg je wat daar had ik nog niet eerder bij stil gestaan ik ga het lezen . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juni 2011, 22:39
Onderwerp: Pinksteren
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Goed een oud topic weer naar boven halen. Waar denken we aan bij Pinksteren. Het eerste wat ik duidelijk gemaakt heb is dat Pinksteren een oogstfeest is. Nu een tweede aspect:
Door het uistorten van de Heilige Geest, mogen we weten, dat Gods Geest in ons woont. Het woord pleitbezorger, parakletos, betekent eigenlijk: hij die geroepen is om naast je te staan. Met de uitstorting van de Heilige Geest weten we, dat we niet alleen in de wereld zijn, maar dat we iemand hebben, die ons terzijde staat. Die ons helpt, ondersteunt, de weg wijst. Opeens is God niet meer een abstracte definitie, maar is Hij heel concreet geworden. |
En zo is het Amen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juni 2011, 22:33
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Voor overspel kies je zelf. Homofilie en pedofilie is een geaardheid. Homofilie is wettelijk toegestaan, tenzij in landen waar de mensenrechten als iets abstract worden beschouwd, pedofilie is wettelijk niet toegestaan en dat is maar goed ook. De Bijbel heeft echter geen enkel wettelijk gezag. Waarmee ik niet wil zeggen dat de Bijbel voor mij en miljoenen andere mensen geen waarde heeft. |
Hallo Frankt.
Volgens mij is de wet in de bijbel een andere al die van de wereld en in de bijbel staat dat het een gruwel in GODs ogen is. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 juni 2011, 22:29
Onderwerp: opwekking
|
|
|
Ik las in de EO gids dat ene Arjan er ook heen ging vorig jaar had hij zn dochter er achtergelaten met een tent en ze heeft hem helemaal omgeturnt en dat is ook wel weer leuk . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 22:13
|
|
|
[quote=LISA610]
Hallo Lisa Ik hoop dat je voorbereiding goed zal gaan en dat je dan weer vlug terug bent. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 22:11
|
|
|
Dat ik vandaag weer naar de VU geweest ben en dat de darmkanker rustig staat dit was og niet officieel maar over een week is het dat wel dus ga ik er vanuit dat alles weer goed is. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 22:08
|
|
|
LORETTA033 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag is niet zo moeilijk hoor Jaja heb mijn trouwjurk gepast gekocht yes!!! |
Hallo Loretta. Alvast voor ik te laat ben een van Harte. Sjalom. Martin
Laatst aangepast door
|
MARTIN695
|
op woensdag 8 juni 2011, 22:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 juni 2011, 22:05
Onderwerp: opwekking
|
|
|
Hallo Chat Ik vind hem erg mooi. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 22:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd vind ik de les van Japan wel zeer overdreven, we weten nu dus dat een kerncentrale niet echt bestand is tegen een aardbeving van 9.0 en een daarop volgende vloedgolf van 27m hoog. Echt omstandigheden die we in NL kunnen meemaken... Het gaat me meer om het principe, want eigenlijk is het een vorm van terrorisme wat Greenpeace bedrijft. De rechtzaken die hierover geweest zijn, zijn dus in het voordeel van Borssele uitgevallen. En een rechter hoort de wet te toetsen en niet zijn eigen voorkeuren te volgen. Als we vinden dat we dan maar eigen rechter moeten gaan spelen, zijn we bezig met een vorm van terrorisme. Hetzelfde soort als wat Pim Fortuyn zijn leven gekost heeft, de Makro in de fik gezet heeft, de nertsen heeft "bevrijd"waardoor er talloze dieren zijn omgekomen. Wij kiezen voor een democratie en een onafhankelijke rechtspraak, dat vormt het hart van ons bestaan. Als we denken het beter te weten dan onze rechters, worden we onze eigen rechter... Stel je eens voor dat er een ongeluk gebeurd was met die trein, veroorzaakt door Greenpeace? |
Hallo Chatuliem.
Dus als ik je goed begrijp zijn het de zelfde soort mensen die Pim Fortuyn en Makro hebben veroorzaakt de zelfde van green Peace . Ik moet je zeggen dat ik dat toch wel een hele boute uitspraak vind. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 22:50
|
|
|
TINK100 schreef: | ok, de hond is weer schoon, streep en vlekloos..... maar mijn witte broek.........grrrr, iemand nog een idee hoe ik zwarte modder vlekken en bruine honde vlekken er uit kan krijgen?? |
Hallo Tink
Ik denk een beetje meer wasmiddel gebruiken en een graadje hoger en op de extra hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 22:48
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
TINK100 schreef: | privacy?? moet je es op google kijken wat er allemaal van je bekend is....word je niet vrolijk van..... Dus hier een nick name??? in de wijde wereld ben je veel bekender. |
Hallo Tink
Klopt als een zwerende vinge wat je schrijft. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 juni 2011, 22:52
Onderwerp: Nickname of gewone naam op CM gebruiken
|
|
|
COOTJE711 schreef: | tja privacy... das een groot woord. Maar je bepaalt zelf nog steeds wat en hoeveel je op je eigen profiel zet.... |
Hallo Cootje Ik denk dat je alleen privacy hebt achter je eigenvoordeur dus maakt het me niet zoveel uit wat men van mij vind of zegt. Als ik maar met me zelf overweg kan want daar gaat het om vind ik. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 juni 2011, 21:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ben al lang genoeg Martin. |
Hallo Visser
Moet je dan ingekort worden dan?????? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 1 juni 2011, 22:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | De mijne ook als ik 2 x een maand verleng. |
Hallo Visser Ook jij moet gewoon blijven en de boel langer maken dus blijf maar zitten waar je zit en dan komt de rest vanzelf goed hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 22:15
Onderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is natuurlijk logisch dat als ze eenmaal voor Het Laatste Oordeel staan ze dan wel zullen erkennen dat ze fout zaten. |
Wat ik begrijp is dit. Dat als JEZUs terug komt HIJ met een ijzere staf zal heersen en dat na die 1000 jaar je nog de mogelijkheid heb om te kiezen zo heb ik die dingen begrepen. Want eerst zullen de levende die geloven opgenomen worden
Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 31 mei 2011, 21:50
|
|
|
[quote=LISA610]
Hallo Lisa
Ja ik vind ook dat je gewoon er bij moet blijven want ik mag graag lezen wat je schrijft dus even nog niet er tussen uitknijpen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 22:00
Onderwerp: christen houding ?
|
|
|
[quote=MAJARO438]Net zoals dat je er versteld van zult staan dat
Hallo Majaro
Zelf geloof ik dat als het te veel word voor je dat de HEER je vast houd
Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 30 mei 2011, 21:48
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nog 4 dagen...en ik twijfel....het is wel erg leerzaam en gezellig hier...TOCH??? |
Hallo Zeeland Natuurlijk moet je blijven Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|