Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 18:22
Onderwerp: Beste Wensen !
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Iedereen een spetterend uiteinde en een super gelukkig en gezond 2011 gewenst |
Ik sluit me aan bij de vorige spreekster en wil er graag nog een Bijbeltext aan tevoegen die ik traditiegetrouw elk jaar even voor 12 uur bij de jaarwisseling lees: De Heere zal uw uitgangen en uw ingangen bewaren, van nu aan tot in eeuwigheid. Ik wens dat ieder van jullie toe! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 18:20
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Een kaart van SK Hoe die aan mijn adres komt is me een raadsel |
Huh....Rob...bij jou wordt nog post bezorgd...ik weet van mensen dat ik nog minimaal 6 kerstkaarten ga ontvangen die weken geleden al op de post gingen...grrr...de hei op met TNT Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 17:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Loretta....mijn mooiste moment is dat ik het voor mekaar heb gekregen bij CM dat die man met z'n vieze vunzige bericht naar jou toe...is verwijderd van Chistianmatch. Ik zal je altijd helpen. Misschien kunnen we samen op reis? Mail maar even, wil je? Wie weet je maar nooit..... |
Nou Loret, meid, aanpakken...samen met mijn chatpaps op reis!! Whow! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 17:52
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
Mijn supergrote, dikke, hele welgemeende knuffel van vandaag gaat naar: LORETTA !!!!! (en ze weet zelf wel waarom!) Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 17:44
|
|
|
LORETTA033 schreef: | mijn mooiste moment en de dag is nog niet om
kreeg een week vacantie gratis alleen reiskosten naar Adelboden in Zwitserland wie gaat er mee alleen zorgen ter plekke voor de poes
mail zsm
loretta
van 4 tot en met 12 januari dus al heel snel |
Ik hoop dat je gauw een lieve, aardige, leuke, fijne reisgeno(o)te vindt Loret, en dat je heerlijk mag genieten!!! Als er ééntje is die dat verdient ben jij het! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 28 december 2010, 16:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | m'n moeder viert vandaag haar 75e verjaardag en ik kan er niet naar toe wegens ziekte. |
Bellen Visser! Heeeeeeel lang met haar bellen! En beterschap joh! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 13:40
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag: Tegen koffietijd vanmorgen gaat de bel, mijn buuffie stond op de stoep, kwam spontaan een bakkie koffie halen, want zei ze, hij hebt het vast erg stil gehad met de kerst..... Is dat burenliefde of niet????? Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 10:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wow Mar.........geweldig voor je!!!! Je hoopt dat ze ooit beseffen hoe je je best doet maar het nu al te horen is gewoonweg prachtig! (ik heb een kerstfeest achter de rug met tegenstribbelende pubers ) |
Dat moet een heerlijk moment geweest zijn Mar! Mijn pubers zitten in Zuid-Afrika momenteel, tot 5 januari. Wat zou ik graag effe met die (tegenstribbelende?) pubers gepraat hebben met kerst....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 10:26
Onderwerp: Sfeer en onderlinge contacten.
|
|
|
MAR907 schreef: | Tip:
Weest snel in luisteren, langzaam in spreken.
Jakobus 1:19 - Geliefde broeders en zusters, onthoud dit goed: ieder mens moet zich haasten om te luisteren, maar traag zijn om te spreken, traag ook in het kwaad worden.
Pred 5:3-5 - Wanneer je God toch een gelofte doet, los die dan ook spoedig in. God is niet gesteld op dwazen. Los dus je geloften in. Je kunt beter geen gelofte doen dan een gedane gelofte niet inlossen. Sta je mond geen loze, zondige geloften toe en zeg niet naderhand tegen de priester dat ze een vergissing waren. Wil je soms dat God zich kwaad maakt over dergelijk gepraat en moet hij wat je hebt bereikt te gronde richten?
spr 10:19 - Een veelprater begaat al snel een misstap, wie zijn tong in toom houdt is verstandig.
spr 15:28 - Een rechtvaardige denkt na voordat hij antwoordt, uit de mond van goddelozen komt alleen maar onheil.
Spr 17:28 - Een zwijgende dwaas wordt beschouwd als verstandig, men denkt dat hij wijs is als hij zijn mond houdt.
Ben benieuwd hoe ik genoemd wordt, twee lente's jonger
|
Vooral Jak.1 vers 19 is voor iedereen hier, en zeker ook voor mij, heel toepasselijk. En ook het spreukenboek, wat wij nog wel eens overslaan als we de Bijbel lezen is een goede leidraad. Ik heb me voorgenomen Mar, om weer eens aan die Spreuken te beginnen met Bijbellezen. En ik kan het iedereen aanbevelen! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 december 2010, 00:02
Onderwerp: Eenzame kerst
|
|
|
Kerst is weer voorbij....hiep hiep hoera....!!!
De kerkdiensten waren fijn! Heb genoten van het mooie orgelspel, het samenzijn, de preken....maar..... Morgen spreek ik weer mensen: de kassiere bij de supermarkt, de man van de garage waar ik mijn autoband mag halen....en misschien mijn buurvrouw wel even....
Heerlijk! het gewone leven begint weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 16:30
Onderwerp: Sfeer en onderlinge contacten.
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Graag wil ik hier mijn hart luchten en een paar vervelende dingen kwijt.
Christianmatch is een vriendschaps en dating site op Bijbelse grondslag.
Sinds Juni 2010 ben ik als lid van CM regelmatig aanwezig. Zowel in de Lobby als wel af en toe met een topic op het Forum. Het volgende wil ik graag uitleggen hoe het komt dat er met regelmaat CM leden een ban krijgen opgelegd. Waarbij ik zelf ook niet aan ontkomen ben geweest.... Laat ik mijzelf eerst maar eens onder de loep nemen. Ook ik ben niet altijd even vriendelijk en correct in mijn uitlatingen en gedrag op CM. Gelukkig ben ik ook maar eens mens en dus absoluut niet volmáákt! Maar...beste mensen, het moet mij van het hart dat het er in de Lobby helaas niet altijd gezellig aan toe gaat. Hoe komt dat nu toch eigenlijk?
In een eerder door mij geschreven topic op het Forum met als onderwerp over roddelenis op verschillende manieren c.q. wijze op gereageerd. Dat mág en dat is ook leerzaam voor een ieder. Echter, helaas ook soms op een manier wat mij enigzins als irritant overkomt. Namelijk steeds met een "agressieve" en met een 'sneer' opmerking. Hierdoor heb ik een indruk gekregen dat sommingen onder ons...en wie de schoen past...trekke hem aan...mijn inziens (nog) niet goed in staat zijn op een gepáste wijze te reageren. Nogmaals ten overvloede...soms zit ik er ook wel eens he-le-maal náást! Wat ik probeer te verduidelijken is dat zowel in de Lobby en andere chatkamers wij elkaar soms op een onvriendelijke manier elkaar bejegenen. Ook in onderlinge MSN contacten wordt mijn inziens het een en ander door verteld. Dit kan zeer nadelige gevolgen hebben voor betrokkenen en anderen die niets wéten!
Zéker...ik houd voor mij ook een spiegel voor! Laat ik daar geen misverstand over doen ontstaan. Maar als iemand mij bedreigt met: "dan zoek ik je op" gaat mij dan véél te vér! Dit soort uitlatingen hoort niét thuis op een Christelijke web-site. Vandaar dat ik er een nachtje over geslapen heb alvorens ik deze topic zou schrijven en op het Forum te plaatsen. En toch doé ik het! Want als dit soort op/aanmerkingen..maar ook andere 'sneer' opmrkingen in de Lobby en in andere chat-kamers is absoluut ongepast en getuige niet van een gezond inlevingsvermogen in zulke reacties en/of antwoord geven op zo'n moment. Dat is erg jámmer!
Het kan zo mooi en gezellig zijn. Dat is de BEDOELING ook van een Christelijke datin/vriendschap web-site is mijn stellige overtuiging. Toch? Daarom beste mensen...laat ons onze gedachten gaan naar ons ieder wéns: maak hier vrienden en laten we elkaar niet "op de kast" jagen. Ook zelf ben ik iedere dag bezig en ook ik maak af en toe een fout. Gelukkig léér ik er van. Een ban krijgt men niet zoooo maar..opgelegd. Dan is er echt iets niet goed gegaan. Wees sportief, geef je fout toe en probeer herhaling te voorkomen. Geldt voor mij precies hetzelfde....!!! Graag jullie reactie op deze topic en gelieve op een vriendelijk manier.
Ik wens ook iedereen op deze plek een Gelukkig en Gezond 2011 toe!
Gods Rijke Zegen.
Gibby. |
Ik herken je verhaal helemaal Paps, ook ik ondervind regelmatig van een bepaalde "dame" en "heer" zulke sneren, die bepaald niet christelijk onderlegd zijn. En wat die spiegel betreft Pap, ook ik ben een weekje gebanned geweest, en dat was inderdaad niet "voor niks" , ik zeg zeker niet dat mij geen blaam treft. Maar ik weet inderdaad dat er mensen de chatbox verlaten als zij weer op hun praatstoel zitten, en de sfeer wordt er daarmee dus niet beter op. Dus hoop ik met je mee op een gezond, zegenrijk, gelukkig, maar vooral VREDIG 2011! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 december 2010, 10:23
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
HAAS141 schreef: | een nieuw setje esther & daan
Uploaded with ImageShack.us |
Oh Haas, wat een prachtig plaatje! Hartveroverend! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 19:29
Onderwerp: Echt zo irritant
|
|
|
PIETER649 schreef: | maar vliegen op je bezem gaat je perfect af, toch? |
Ik wist natuurlijk dat een reaktie van pietje niet achter kon blijven.... Enne...Pietje, t komt door Eucalypta vandaag he....je kreeg haar niet op de kast, dus tikkie gefrustreerd hoor ik??? (Ik heb "met je kalf geploegd") Knuffeltje, Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 25 december 2010, 19:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 18:17
|
|
|
HENK710 schreef: | Liek, wie zegt dat hij een relatie met je wil? Wellicht is hij op zoek naar een wijze vrouw die er op een andere manier voor hem zou kunnen zijn... Dus dan is zijn bezoek wel een compliment toch |
Zo had ik het nog niet bekeken henky...maarreh....als hij mijn wijze raad wil hebben zal hij me toch aan moeten spreken en uitleggen waarvoor hij die wijze raad nodig heeft he? Ben inderdaad erg oud....wijs valt over te discussieren...maar gedachten lezen kan ik niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:47
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag: Kom een beetje koud en verloren aan bij de kerk vanmorgen... Voor het eerst alleen met kerst.... aan de late kant.... jas uit, sjaal af en dan weifelend een plekkie zoeken.... Dat lukt niet...net effe te laat van huis gegaan....kerst-kerkgangers waren eerder dan ik.... En dan opeens wordt ernaar me gewenkt...., word bij mijn naam geroepen....bijna de hele bank staat op, schuift ineen...en opeens is er een plekkie voor mij....warm nog van de vorige die er zat....óf ik welkom was! Toen begon voor mij ook het kerstfeest.... Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 25 december 2010, 16:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:41
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Mijn mooiste lied op een dag als vandaag:
Ere zij God in de hoge, Vrede op aarde, In de mensen een welbehagen! Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:39
Onderwerp: waarschuwing aan alle cm leden
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | En wat is er mis met het financieel ondersteunen van een lieve moeder?? |
(hihi)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:38
Onderwerp: we lopen tegen het einde....
|
|
|
IMKE917 schreef: | Yep idd....zo heb ik het kerstfeessie ook ervaren! Vertelde gisteren nog aan iemand...dat je met mensen die je niet kent zo'n fijn weekend kunt hebben....heel bijzonder.... Dat moet dan toch de Geest van God zijn.....!? |
Helemaal mee eens Im! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 16:37
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
ALOUS961 schreef: | troost je Angelique,
was ik ook.......waar is die herder nu???? |
die herder....dat was Marianne129....ze heeft inderdaad zeer zeker "herderlijke kwaliteiten"!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 13:11
Onderwerp: kerstfeesie op 18e december 2010
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Tja, ach, ik vrees dat ik dan i.p.v. een herder alleen nog het herderstasje ben. En misschien kunnen we van de ezel(s) muilezeltjes maken, scheelt ons als lieftallige plantjes een hoop gesjouw. |
Maar ik blijf dat domme schaap....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 13:09
Onderwerp: we lopen tegen het einde....
|
|
|
Wat heeft CM voor mij betekend het afgelopen jaar.....
Zou zo drie schermpjes vol kunnen schrijven...maar ik hou het kort:
Ik heb waardevolle vrienden opgedaan.... Genoten van alle...ik zeg alle!!!! ontmoetingen...maar de laatste(kerst bij Wadriaan) was wel de fijnste! Die liefdesfeer die daar heerste zal ik niet gauw vergeten!
Ik heb ook een paar "vrienden" te hoog ingeschat...die ik later weer ben verloren, deels mijn eigen schuld....
Maar ik weet nu dat er mensen zijn die om mij geven, die van mij houden, en van wie ik houd!
Die ene speciale heb ik nog niet gevonden....maar ik zocht eerlijk gezegd niet zo hard....zal volgend jaar beter mijn best doen want alleen is maar alleen he.... Wens jullie allen een gezond, gelukkig en zegenrijk 2011 toe! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 08:10
Onderwerp: Beste Wensen !
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Ik wens jullie allen Zijn grote Liefde, Genade en Vrede toe in deze dagen
Voor diegenen die de eenzaamheid ervaren : Zijn Aanwezigheid en Zorg in de zware, verdrietige momenten,
Diegenen die geliefden moeten missen : Zijn Troost
En voor ons allen: Hij komt Terug en is nu bij ons........
Hele Gezegende dagen..........
liefs Alous | Ik sluit me bij de vorige sprekers aan: Merry Christmas iedereen! Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 25 december 2010, 08:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 22:28
|
|
|
MAAIKE874 schreef: | Had je gedroomd angel dat die op je viel |
nou maaik...das dan wel een nachtmerrie he....ik ben op zoek naar een kerel....niet naar een nieuwe schoonzoon...die vinden mijn dochters wel voor me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 21:33
|
|
|
Dan meteen de volgende knuffel maar voor iemand die niet zo veel geknuffeld wordt: Bertje uit Drenthe..... Lieve Bert...voor jou een hele dikke kerstknuffel van mij, Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 17:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik hoorde dat het in Australie rond de 35 graden is....... Het is maar een tip |
Mijn dochter zwerft nu rond in Zuid-Afrika...29 graden...en heftig verbrand....hoe zou dat voelen? weet ik niet meer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 17:08
Onderwerp: oud en nieuw
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'T IS WEE ZÓVARRE!
'Vader Tied' klopt op de ruten Of m'r blië mie bin of nie En me gaên oâns jaêrboek sluten Wan et jaêr is wee verbie
Oevee jaêr me nog tegoed én Weten me gelukkig nie Wan, soms is voe jonge ménsen Ok de finish korte bie
't Nieuwe jaêr gaên me begunnen Zo-á me 't aaltied én edaên En prebeer'n zóvee me kunnen wee mekaren te verstaên
'k Stiere dirrom êêl vee ménsen mie een opgeruumd gezicht Ieder d'allerbeste wensen In de vurm van dit gedicht. |
Kujdut effekes voor mien vertalen Visser? ik spreek geen potjeslatijn... Ang
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 17:06
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Jaloers jochie....? HAHAHAHA...LOL. |
Griff jaloers pap? Hihi...ik had zn moeder kunnen wezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 14:13
|
|
|
GIBBY159 schreef: | KNUFFEL van vandaag gaat deze keer naar... Roffelroffelroffelroffel roffl rrrrrrrrrrrl!!! PANG!
Lady's and Gentleman's ......... And the winner is....................ANGELIQUE327.....omdat:
Ze haar mening niet onder stoelen of banken steekt. Ze een ander bemoedigd wat bij velen aan spreekt, Zelfs ik kan met haar goed overweg en we praten Over dingen wat anderen vaak niet kunnen laten, en bidden voor het welzijn van onze medemens. Op CM is daar gelegenheid voor om ieder wens, te laten vervullen zoals God ons allen wil leren... Geloof...Hoop en Liefde zo willen wij God eren.
Houd moed...want God geeft ons allen de kracht... HIJ geeft ons wat jij en ik niet hadden verwacht... Want, inééns staat er een "hij" of "zij" naast ons... Waarmee ons leven; niéuwe leven leiden in dons! Zo danken wij de HEER voor al Zijn grote gaven... Mogen jij en ik...elke dag van Gods LIEFDE láven.
Eer aan de Vader, de Zoon, en de Heilige Geest.
Angelique, ik wens je een Gezegend Kerstfeest!
Gibby. (Gezinus) |
Lieve Paps....ik word er een beetje stil van....dank je heel,heel hartelijk, en ook jou wens ik een gezegend, gelukkig en goed kerstfeest toe....in gedachten ben ik bij je! Een dikke knuffel van je chatdochter! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:06
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
LORETTA033 schreef: | Ga niet bij de pakken neer zitten
Maar pakjes uitdelen
Het zijn de kleine dingen die het doen... |
Leuke bezigheid he Loretta, alleen het inpakken is al genieten, het uitdelen nog meer!
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op vrijdag 24 december 2010, 13:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 13:05
|
|
|
PIETER649 schreef: | Vanmorgen naar t industrieterrein gereden... de ene fabriek was nauwelijks bereikbaar, mijn tweede fabriek met veel moeite.
Wat een drama die sneeuw, die rommel ligt overal 25 tot 30 cm hoog. Volgende week komen er 2 vrachtauto's uit Griekenland vol materiaal. Pakketten van 7 meter lang, moeten met heftruck gelost worden op buitenterrein... maar hoe???
Hoop dat het over n uur warm water gaat regenen en die rotzooi vanavond gesmolten en weg is, bah |
Nou Pietje, als ik jouw zorgen zo lees, dan zijn de mijnes dr nix bij, heel veel sterkte met alles jong! Angy
|
|
Naar boven |
|
|