Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 18:53
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke op dit topic weten ze overal een oplossing voor zag ik
Ik heb een grote droogloopmat bij de achterdeur liggen, heel fijn voor de inloop, maarrrrrrr........ er komen zo gruwelijk veel pluisjes vanaf, als ik hem zuig zit mn zuigmond onder de pluizen.
Iemand hier een oplossing voor?? |
Hoi Erika...
Is het wat om de mat voor het stofzuigen met een vochtige zeem af te nemen? Vaak blijft daar al heel wat aan hangen...... En anders de mat niet meer stofzuigen, maar uitkloppen.. Of een nieuwe kopen....das nog leuker...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 17:30
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
YES356 schreef: | Vervolg: he he !! zo ik ben weer een beetje bijgekomen van het verslikken en van alle huishoudelijke probleempjes die er waren. Dus ging ik maar eens lekker naar buiten, maar eens even naar de stad om op zaterdag zondagse schoenen te kopen die ik maandag aan wilde doen. En vroeg aan de winkelbediende of ze ook zondagse schoenen voor me had. Ze keek me verbaast aan en zei dat moet je maar aan de predikant vragen! Huh vroeg ik predikant? Oooooooow ik had dr verkeerd verstaan ze zei predicaat. Hoe kwam ik nu bij predikant? Denk dat ik weer met mn gedachten bij mn opa zat. Die was getrouwd met de zus van een predikant. Dat was weer de zus van Tante kaat. (die scheen te claimen alles te weten. Die woonde op de heide en kon de meest bizarre emos te voorschijn toveren. Pf die heide mooi hoor. ik schrok op uit mn mijmeringen en stond weer midden in de schoenenzaak. Iemand zei tegen me hey!! Ik vroeg je wat!! Jij weet toch het antwoord! Ik schrok me een ongeluk!! Het was een oude man die ook schoenen wilde kopen, met een grote bos haar niet gijs of zwart maar gidszwart. Dus niet grijs zwartig maar gidszwart haar. De man begon een heel verhaal en begon me bijna zijn bedgeheimen te vertellen. Maar gelukkig liep hij al zoekend naar maandagse schoenen verder. Ik heb hem niet meer gezien. Ik dacht weer aan mn opa en zijn schuurtje met de spinnenwebben aan het plafond. En de spinnen die daar heerlijk rond konden lopen ver weg van allen dierenhaters die zon grote bedreiging voor ze vormden en hen probeerden te vernietigen uit te roeien te verwoesten!. En daar alle middelen voor in wilden zetten. Zoals spuitbussen met haarlak en dan hopeloos verdoofd verpletterd worden. nee dat deed mn opa niet die zei tegen me. spinnen? Ga toch fietsen, die doen niets en vangen vliegjes en ander klein grut!! Ik grinnikte in me zelf en dacht aan hem haha mn opa de spiderman. Soms kwam zijn war aard ff om de hoek kijken. Ik schrok van een harde stem die schreeuwde hey gaan we nog wat kopen?? Het was de verkoopster ze had een badmuts op gedaan. Geen idee waarom waarvoor of waartegen? Maar ze had gelijk! Ik moest schoenen zien te vinden. Misschien had ze haar vrouwelijke trekjes overboord gesmeten, en dacht ze ik ben vanaf nu nooit meer 'bezorgd'. Maar op mij maakte ze de indruk van!! oooh iieewww my biggest nightmare... buiten net voor de winkel hoorde ik iemand gillen heey!! Thats my sea lover!!!!! Ik dacht er het mijne van. Van al dat engels. ik keek weer verder en zag mooie aardbei rode schoenen. Was ik zomaar in het vrouwen gangpad terecht gekomen! Met al de bij behorende dingen. mandjes,mesjes, sperti, slagroom ,suiker, kiwi...kiwi zijn van die groene vruchten binnenin met die zwarte pitjes... Koekjes van eigen deeg, verder vooral een snufje zout... geen idee waarom dit allemaal in de schoenen winkel stonden! Maar ja sommige dingen hoef je ook niet te snappen zei mn opa altijd. Dus liep ik maar snel door het hele spulletje daar kon de rambam krijge. Ik was aan het eind van het gangpad en bij de gootsteen onstoppings middelen (caffeine vrij koffie dik, oploskoffie,) die stonden boven de HG roestverwijderaar en de cola . hehe daar was ik weer op de mannen afdeling en sloeg ik af. Ik voelde me niet echt fit dus ging ik maar weer naar huis zonder de zondagse schoenen die ik maandag wilde dragen. ik dacht laat ik maar op internet ga zoeken naar een probleem dat er was met lekstrepen op de stenen door de brieven bus. ik zou ook nog es de bestrating kunnen omdraaien en een kunststof brievenbus kopen, natuurlijk...... of gewoon het hele huis verkopen maar of dat financieel wel wat aantrekkelijker is?............... |
SUPER!!!!!!
Hopelijk komt er nog een vervolg???? Wie heeft er nog meer h.h. vraagjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:59
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Ach....Josje jarig????
Van harte meid, en veel gezondheid voor het komende jaar toegewenst!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 16:57
Onderwerp: Het weer
|
|
|
LIEKE000 schreef: | Ik zou daar nog maar twee dagen blijven Willemijn..... ..... |
Nou...misschien nog wel wat langer dan 2 dagen...... Vanmorgen nog kleddernat geregend...en nu bulderd de wind om het huis. Hopelijk krijg je geen last van turbulentie Willemijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 20:50
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanmorgen gesprek gehad op mijn werk. Om maar kort te spreken de kogel is door de kerk hoe pijnlijk die voor mij ook is. Ik kan niet reintegreren in mijn eigen werk al hebben we het wel geprobeerd maar het blijkt dat de zorg wat mijn hart heeft lichamelijk te zwaar voor mij is. Ik wordt nu getest om te kijken waar mijn interesses liggen en of ik omgeschoold moet worden of wat dan ook. Een spannende tijd dus weer. maar nu toch wel verdrietig over dat ik niet meer mijn geliefde werk kan doen.
Ook al doet het pijn en verdriet ik weet dat ik dit niet alleen hoef te dragen. De Heere is altijd bij me en weet wat goed voor me is! |
Ooo, wat een tegenslag! Wel fjn dat ze je op allerlei mogelijke manieren willen helpen,.... strekte meis!! Ik hoop dat er snel wat op je pad komt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 4 januari 2012, 21:51
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | We doen er wel lollig over(ik ook)maar ik denk dat het heel veel mensen een steek geeft,ik weet dat ik destijds heel erg verlangde naar simpelweg een paar armen..........
En nee,ik doe niet mee aan de nieuwe rage |
Is dit een rage dan?? ......ik kan er best naar kijken..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:40
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
MARRY942 schreef: | of meer dekseltjes dan potjes? |
Nou...simpel...gewoon je eigen potje creƩren, en dan past er altijd wel een dekseltje op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:36
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | leuk idee! misschien een donatie voor ons 'stap avondje'? |
Jaa...leuk!!! Alleen ik doe geen oudjes naar bed, of zet ze op de wc.......ik praat niet in WE........ Dan hoef ik niet te doneren........das wel weer leuk..........nu ik dit lees over de werkzaamheden van jullie, besef ik dat ik morgen ook weer moet werken!!! MMmm.....slecht momentje..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat zie ik nou op je foto????? |
Uhhhh...kun je zien dat ik mega veel ben aangekomen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 20:12
Onderwerp: mop
|
|
|
COOTJE711 schreef: | maar wat is Berlusconi eigenlijk???? ehhmmm..... vermoedelijk..... |
Uhhh... beslist geen lekker toetje..het lijkt meer op een glibberige gel pudding.. ....dan liever Angela...en dat haar op de tanden???.... ,neem ik dan maar voor lief...... Of toch maar liever lijnen?...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooiste moment van vandaag huisje weer kerst en oud en nieuw vrij Het is altijd gezellig maar vind het ook wel weer lekker om mn huisje weer gewoon te hebben schoon en aan kant Morgen dus lekker relaxen en genieten |
Jaaa!!.......helemaal mee eens....mijn huis ook weer kerst en oud en nieuw vrij,...maar ik had hulp ...en dat scheelt een hoop....maar mijn hulp is niet te huur .........nou de koelkast nog feest-vrij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 19:52
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
Hoe vonden jullie Johannes, wat schattig he?[/quote]
oooooo...... ik heb alles weer gemist!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 15:55
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gewerkt..........om 12 uur rook ik snackjes dus client afgehandeld........zijn de snackjes al opgesnaaid Geen nood,straks komen ze met oliebollen .........weer client afgehandeld.......alle oliebollen op
Nu begrijp ik waarom ik het zo druk had,mijn collega's hadden hun mond de hele dag vol
Toen mijn baas lekker geknuffeld en gezoend(oefenen voor maandag)en zowaar..........ik mocht een uur eerder naar huis .Ik heb uitgebreid gezwaaid naar de beteuterde collega's
Ooit leer ik hoe het werkt en heb ik een snack in de ene hand,een oliebol in de andere terwijl ik bij de baas op schoot zit en geen fluit hoef te doen |
...I am in shock........bij de baas op schoot......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 15:48
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oudjaars-kliekjes vandaag.
En dan eindelijk morgen gewoon weer aan de vlees-aardappels-groente-toetje. |
Nou....zucht...zeg dat wel.....
Maar de hele Fam, moet me nog wel effe los maken van de oliebollen, slaatjes..hartige taart..enz enz..... Ieder jaar weer dat voornemen om volgend jaar iets minder klaar te maken....maar ja...... geen voornemens.......misschien gaat dat werken aan het eind van 2012!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:06
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Chatuliem Pieter Annette Willemijn Frank josina (o.v) Erika (o.v ligt aan mn gezondheid) Marry (o.v.) Bert Cootje Momo Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 | Marianne Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 december 2011, 20:46
|
|
|
MARIO216 schreef: | Mijn mooiste moment is toch wel dat ik de dag. af heb voor de komende 6 dagen. Ik zo een rustige kerst heb en daarna 3 dagen naar Parijs kan. |
Bofkont!!... Geniet er maar lekker van!
Groetjes......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:30
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
Beste CM ers.....
Voor de laatste dagen van dit jaar...... Veel gezelligheid met elkaar.....
Voor de 365 dagen die daarna volgen.... Veel geluk, en weinig zorgen....
Herman en Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 december 2011, 19:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag kerstpakket ontvangen. Kan de voorraadkast weer aangevuld worden na dat ik vorige week een half kerstpakket van vorig jaar heb moeten weggooien. kerstpakket? Leuk , alleen jammer van die dingen die je nooit gebruikt of nooit eet. |
Inderdaad Visser......had ik ook altijd. Nu heb ik een andere baas, die zulke dingen snapt! We kregen een geweldig kerstdinner...als toetje..een goed gevulde envelop.....en vanmorgen..een goed gevulde stol...... En dat komt allemaal wel op...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 22 november 2011, 20:32
Onderwerp: christenmatch is maar heel kleine kans voor vaste relatie
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Vanmiddag had ik een oud CM er op visite en we kwamen eigenlijk samen tot de conclusie dat een tweede huwelijk nooit hetzelfde wordt als een eerste huwelijk. Bij je eerste huwelijk had je meer het gevoel van verbondenheid, samen voor een nieuwe toekomst gaan. Een evt. tweede huwelijk lijkt meer op: wat moet je opgeven voor de ander. Je hebt al zoveel bereikt, je hoeft niet meer zoveel...en dan lijkt het alsof je alleen maar iets op moet geven voor de ander. |
Nou, dat is eigenlijk niet te hopen......natuurlijk is een tweede huwelijk niet hetzelfde als de eerste keer...ik moet er niet aan denken zelfs.... Maar als je bij een tweede huwelijk alleen maar denkt wat je op moet geven, zou het voor mij niet hoeven. Dat stukje saamhorigheid, en verbondenheid, warmte en liefde, je soulmate.... begrip vinden bij de ander......dat maakt het plaatje wel af. Ik zou bij een tweede huwelijk niks opgeven,..het zou weer een hoop toevoegen aan mn leven. En volgens mij hoort dat ook zo,...ook al trouw je voor de tweede keer. Weer samen zijn........samen alles delen......samen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 14:11
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Vandaag op de veluwe....
Stralend mooi weer......wel een beetje frisjes.
De houtkachel brand lekker, zo dadelijk een bakkie koffie, en dan een heerlijke wandeling over de hei maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 14:00
Onderwerp: Ga je mee uiteten op 12 November???
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja vandaar dat je ook nog op CM zit, heel gezellig dus |
Uhhhhh........telefoon.........internet............
Het was erg gezellig, en naar mijn idee ook nog lekkerder als vorig jaar! Zeker voor herhaling vatbaar. O ja...voor iedereen die Benny en Miekjes kent.......gr terug!
Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 13:51
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARY052 schreef: | Lieve mensen,
Ik ga weer afscheid van jullie nemen........heb geen idee voor hoe lang maar goed.........jullie zien me wel weer es verschijnen.
God's Zegen voor jullie allemaal. Groet Mary |
He....Mary toch...en ik heb je amper getroffen in de chat! Maarre...doe wat het beste is voor jezelf....en ook jij Gods zegen toegewenst........en hopelijk tot ziens.
Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 november 2011, 21:10
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mijn oudste dochter en haar vriend hebben vandaag een huis gekocht en 1 april (!) krijgen de sleutels. Toppie |
Geen grapjes Herman!! Dat wordt klussen...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 5 november 2011, 16:35
|
|
|
Ach.......
Wat lees ik nou???
Erika...nou mag je een keer met je handen eten ......... het kluppie blijft klein, inderdaad, maar daarom niet minder gezellig!!
Het kan nog best......we hebben nog een paar dagen.... wie oooo wie gaat er mee??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 19:28
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Eigenlijk was het weer te mooi voor mijn menu..... maar ik had er toch zo"n zin aan....
Heerlijk hachee gegeten met rode kool!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 19:25
|
|
|
HERMAN040 schreef: | Hallo beste mensen van cm,
we gaan lekker en gezellig uit eten, wie gaat ermee??
We verzamelen om 18.30 in Veenendaal.
groetjes Herman en Marianne |
ennnn.....up maar weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 19:15
|
|
|
LORETTA033 schreef: | mijn ons mooiste moment
onze ondertrouw datum vast gelegd 11 -11 om 11 uur
joepie in een gezellige tents avonds op het strand een feestje met zijn twee |
Wat mooi om te lezen...
heel veel geluk samen, en een fijne dag toegewenst. Succes met de voorbereidingen van jullie "grote"dag!
Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 19:10
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. 'k Heb vanmiddag heel erg gelachen met de kids van mijn groep. 'k Zal proberen het over te brengen, maar eigenlijk zou je er bij moeten zijn. Tussen de middag zet ik altijd de filmpjes e.d. klaar op de pc, om ze op het digi-bord te laten zien. Dus ik had o.a. de volgende site klaargezet. Neem even de tijd en let op die man, vooral op de bewegingen/geluiden (jas, kuchen..) die hij maakt. http://www.pazzup.nl/junior/ Aan het eind van de middag wilde ik de kids - op de computers - dit spel laten doen. Je legt het dan even uit aan de hand van het digibord. Vervolgens hoorden we - vanaf het begin van de middag - om de paar minuten een gekuch (in combi met geritsel van die jas), het leek wel alsof er iemand achter het bord zat. Ik had echt geen idee waar dat geluid vandaan kwam, vond het zelfs een beetje eng/luguber. Eerst bleven de kids lachen, vond het zelf ook grappig. Op den duur word je er chagrijning van. Als je voor de zoveelste keer gestoord wordt in je les, ga je toch wat mopperen. We hebben het een poosje genegeerd, al viel dat niet voor iedereen mee. Pas na het spelen van het spel, ben je dik een uur verder, ontdekte een van de kinderen waar het geluid vandaan kwam. En toen viel het kwartje... Echt waar, ik (wij) kwam(en) niet meer bij van het lachen, na schooltijd met de collega's ook nog lol om gehad. Als ik ze donderdag weer zie, begin ik denk ik eerst met gekuch.
Super!!! |
Leuk Maryan!!
Dat zullen de kids niet snel vergeten! Je was vast HET gesprek van de dag in vele gezinnen.
Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 16:29
Onderwerp: Wanneer ben jij tevreden??
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dit onderwerp schoot me net te binnen terwijl ik rustig ging zitten en tevreden dacht "zo mijn huisje is aan kant" Maar gelijk dacht ik erachteraan wanneer is een mens eigenlijk echt tevreden??
*ben je tevreden als je de dingen hebt gedaan die je wilde doen? of ben je pas tevreden wanneer je meer hebt gedaan dan dat je van plan was! *Of ben je een persoon die al heel snel tevreden is over dingen in je leven of ben je juist een persoon die niet snel tevreden is over zichzelf. *Ben je tevreden als je iets hebt gedaan voor een ander of is dit gewoon voor je
Dit zijn maar zo een paar punten er zijn er natuurlijk veel meer. Als ik naar mezelf kijk dan is dit een leertraject voor mij want ik stel veel te hoge eisen aan mezelf! Ik heb mezelf ongeveer 20 jaar als een sterke meid geprofileerd maar ondertussen ging er achter dat masker veel pijn schuil. Hierdoor ben ik hoge eisen aan mezelf gaan stellen en was dus niet zo snel tevreden, nu ik er steeds op gewezen wordt er ermee bezig ben merk ik dat ik met kleine dingen die ik doe al tevreden kan zijn. Waarom?? omdat mijn lichaam niet meer aankan op het moment en ik dat moet leren accepteren, maar dat vind ik vaak toch moeilijk. |
Nou idd Erika,
dit is een moeilijk onderwerp. Ook ik heb hier mn gedachtes dikwijls over laten gaan. Of je nou wel of niet goed in je vel zit......je moet door. Wat wel heel belangrijk is, om goed te luisteren naar je lijf.....want daar moet je het mee doen. Het accepteren dat je lijf niet doet wat jij wil, is zeer frusterend,......maar ooit komt de dag, dat je weer maatjes wordt met je eigen lijf. Ik probeer ook iedere dag een planning te maken, van de dingen die ik wil doen......dat lukt helaas niet altijd. Lukt het wel...dan ben ik zeer tevreden, en dan denk ik:..zo...dat heb je goed gedaan! Lukt het niet.....dan probeer ik in mn trieste stemming te denken aan de spreuk die bij mn ouders hangt:
Wie tevreden is met wat hij heeft....is de rijkste die er leeft!
En dan ga ik me diep schamen......want ik kan nog zoveel!! Ik probeer mn zegeningen te tellen...iedere dag, en dan komt het goed Erika......ook met jou Al kunnen er nog wel wat jaartjes overheen gaan........geef het de tijd.
gr, Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 15:59
|
|
|
TINK100 schreef: | door het foon gesprek begrepen dat de ziekte van mijn vader( schildklierkanker) misschien toch mee gaat vallen....het gezwel moet eruit, maar is misschien niet kwaadaardig.....ik blijf bidden.... |
Spannende tijd Tink............. heel veel sterkte toegewenst! En.......we bidden met je mee,....
gr, Marianne
|
|
Naar boven |
|
|