Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 12:13
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
mijn dochtertjelief gaat vanavond eten maken te weten aardappels, witlof en varkenhaas. Het is voor haar een goede oefening voordat ze gaat trouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 12 januari 2012, 00:23
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hoi Annette,
Van hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
We wensen je, samen je gezin, Gods zegen toe in het nieuw levensjaar en prettige dag voor je verjaardag.
De groeten uit de Hoeksche Waard,
Herman en Brigitta
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 22:47
Onderwerp: samen handen vouwen in week van gebed.van 15t/m22 januari
|
|
|
HANS744 schreef: | dit jaar is het thema winnen met gevouwen handen.daar wordt in de meeste kerken aandacht aan geschonken zie kerkbode of nieeuwsbrief.want samen staan we sterk binnen en buiten de kerk |
Bij welke kerkgenootschap is dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 20:04
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARRY942 schreef: | Mijn rot-moment vandaag: kom aan op mijn werk, mijn bazinnetje (80 jaar is ze) helemaal overstuur en in tranen: er was ingebroken. Geen deuren geforceerd, dus iemand had een sleutel. Al haar gouden oorbellen en sierraden weg, veel geld wat ze in een kluisje had weg, en heel veel ontzettend belangrijke papieren weg. Wat is de wereld rot! Lopen er nog wel eerlijke mensen rond, verdikke, een 80 jaar oud vrouwtje beroven, wat min, wat gemeen! (de sierraden waren nog van haar moeder, ze was er erg aan gehecht) Hmmm ik ben dus zelf ook helemaal van slag... |
Verschrikkelijk voor haar. Zou dat een valse of gevonden sleutel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 19:58
Onderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
|
|
|
Ik had Heinrich van Geene moeten pakken en overleveren aan de politie. Hij woonde 8 huizen verderop toen bij mij in de buurt in Puttershoek. Zijn huis werd verkocht, dat was 2 jaar geleden, nu is dit nog niet met verbouwing. Het was smerig en troep en kaal van binnen en nooit onderhoud gedaan. Toen wist ik niet wat hij allemaal gedaan heeft bij sekte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 11 januari 2012, 10:43
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Nu de overvaller is opgepakt in Rotterdam-Oost dan kan mijn lieverd met haar dochter met gerust hart boodschappen doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 02:08
Onderwerp: Profetische beleving
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Chatuliem,
Vindt veel van cm best vreemd overkomen.
Vraag mij af ben ik zo vreemd of is cm dat.
Hou de eer wel aan mijzelf.
En nu ga ik slapen
|
Slapen? Waarom zoekt je Jezus niet, ook in deze nacht? Je beledigt de beste datingsite CM. Over je persoonlijk, die op je profiel staat vind ik echt vreemd, ongepast en ook erg hoogmoedig. Je bent niet op zoek naar levenspartner, je doet alleen maar profeteren. Jouw nickename keur ik geheel af. Dat is puur kwetsend en je misbruikt Gods Naam. Welterusten hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 00:32
|
|
|
LJ, welke vertaling leest je de Bijbel? je profiel staat er je kerkelijke achtergrondis dat je christen bent, maar denk niet in hokjes. Waar ben je nou mee bezig? PKN Gereformeerde Bond nodigt je uit om de kerkdienst bij te wonen. Van harte aanbevolen. Het is vrijblijvend. Ik zal wel voor je bidden of God je getrokken mag worden uit de macht der duisternis en overgezet tot Zijn wonderbaar licht. We wandelen van nature in de duisternis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 9 januari 2012, 00:06
Onderwerp: Online
|
|
|
Zeg Mario,
Heb je dit van mij afgepakt?. Ik heb dit ruim jaar geleden ook hier geplaatst.
Het is goed om dit te herhalen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 23:18
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Cross en Marian, nog tien dagen voor jullie huwelijk. Ik bid dat jullie een zegen en een vrede zullen ontvangen voor deze laatste spannende dagen. |
Dat is heel mooi voor jullie Cross en Marian.
We trouwen ook op dinsdag als ik begrepen heb van jullie trouwdag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 23:15
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Cootje je vervuild mijn topic
Het gaat helemaal niet om mij.
Nogmaals je hebt hier echt niks te zoeken |
Wat zei ik dan?
Topic MOET sluiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 23:11
Onderwerp: Trouwen
|
|
|
YELNIN491 schreef: | hoe weet jij dat |
Zo mooi zijn mijn benen niet Yelnin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 20:10
|
|
|
LOVEJEZUS310 schreef: | Mariska, ben je wel op het goede topic
Snap er niks van
Vlieg maar lekker door |
LJ, zeurt niet verder
Dit topic gaat sluiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:52
Onderwerp: Tekenen dat het einde naderd????
|
|
|
MOMO697 schreef: | Wat is er aan de hand in Israel, de Arabische landen, in Europa? Frank Ouweneel zit middenin zijn serie Eindtijd-bijbelstudies. In het hele land verspreidt hij bijbels licht over de ontwikkelingen in de wereld (editie 2011).
http://www.vergadering.nu/kalender1.htm |
Het is al door de eeuwen heen, dat zeggen ze iedere keer over de eindtijd. We weten nog steeds niet wanneer zal het geschieden. Wel moeten we voorbereiden om rekenschap af te leggen bij zijn wederkomst. Bidt opdat gij niet in verzoeking komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:48
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hier ook een stralend zonnetje, al vanaf vanmorgen vroeg...maarreh....die wind he....brrrr....zou het de leeftijd zijn Zeeland? Ik kruip het liefst in de verwarming |
Ik hoef de verwarming niet hoor. Ik heb deze net op de marktplaats gezet. Mijn liefje straalt zelfs warmte uit voor mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:53
Onderwerp: The Watchmen
|
|
|
[quote=HAAS141]
Dat is wel zo, ik heb ook belijdenis gedaan. Maar we moet niet hoogmoedig zijn voor God maar juist beschamend dat we verdiend hebben van Gods oordeel, waarom wij gezondigd hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:50
Onderwerp: belangstelling???
|
|
|
Oh,
Lees je alle forums? Dan maar beter niet alle forums opschonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:45
|
|
|
Ik kwets je niet, maar wel een tip.
Je weet dat iedereen leugenaars zijn, de wortel van alle kwaad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 19:41
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
HAAS141 schreef: | helemaal mee eens!
vandaag gezellig aangeschoven bij pa en ma ... boerenkool! |
met welke worst? knakworst? hotdog?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 17:49
Onderwerp: Erfzonde
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Neen Herman dat staat er zo niet in zoals jij het hier neerschrijft. Je moet je eens verdiepen in een materie en niet zo maar klakkeloos napraten waarvan je de misschien al de helft vergeten bent.
Ik wil even benadrukken dat ik niet de katholieke kerk voortrek of de protestantse kerk ten gronde wil richten. |
Door Wie zijn de sacramenten ingesteld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 14:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zowel de katholieken als de protestanten zien een sacrament als een directe handeling van Jezus. Die handelingen zien we dan terug in de Bijbel. Het is dus gebaseerd op het leven en het woord dat Jezus ons voordeed en gaf. De katholieken zien er 7 en de protestanten zien er slechts 2. Tja, wat is beter? Werden die 5 extra sacramenten door de katholieken erbij verzonnen? Neen, dat is het dus niet want de reden waarom die katholieken die 7 sacramenten hebben zijn net als die 2 sacramenten van de protestanten duidelijk terug te vinden in de Schrift. Misschien moet je even moeite doen op het internet om te kijken waar men die kan terug vinden. |
Wat in de Bijbel staat dat Jezus 2 sacramenten ingesteld heeft, is voldoende. waarom 7? Hoe meer hoe beter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 12:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | tja, als je besprenkeling doop noemt... |
Het maakt niet uit welke doop. Dat staat niet in de Bijbel over de juiste doop. Als je gedoopt bent dan weet je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 12:21
|
|
|
Waarom heeft de Rooms Katholiek 7 sacramenten ingesteld? Dat is pure misbruikt tegenover God te weten:
1 de eucharistie met als belangrijk onderdeel de heilige Communie 2 het doopsel 3 het vormsel 4 de biecht of het sacrament van de verzoening 5 de ziekenzalving of het heilig oliesel 6 het priesterschap 7 het huwelijk
Jezus, die sacramenten ingesteld heeft, moeten wij niet verwerpen en eigen sacramenten laten instellen. We zijn geen zaligmakers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 12:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | En de wedergeboorte is Gods antwoord op de doop... |
Bij de doop kan je niet wedergeboren worden. Dat is alleen zichtbaar onderwijs bij de bediening van dit sacrament Jezus heeft 2 sacramenten ingesteld namelijk Helige Doop en Heilig Avondmaal. Dit zijn beide zichtbaar onderwijs om te zien waarom Jezus voor ons gestorven is. Doe dat tot Mijn gedachtenis zegt Jezus bij Zijn Avondmaal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 11:05
|
|
|
BILLY701 schreef: | Ik kan ze nog net droog houden Herman |
Sterkte in je omgeving. We leven met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 10:27
|
|
|
BILLY701 schreef: | WATER WATER WATER Het stijgt ons hier bijna tot de lippen!!!!!!!!! we kunnen het hier nog netdroog houden alhoewel de grond erg verzadigd is na al die regen |
Zijn je voeten al in het water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 00:11
|
|
|
[quote=LOVEXXXXX310]Marian, het is helemaal duidelijk hoor
Jezus woorden hoef ik hier niet meer door te geven, die zijn al genoeg beschreven.
Ga nu verder met mijn reis met xxx.
Een ieder hier, heb een mooi jaar met xxx, in xxxxx naam.
I love xxxxx
Dat is veel te gevaarlijk wat je geschreven hebt. Je bent niet namens Jezus!!!!! Je bent veel te goed voor je eigen ik. Straks bij de wederkomst van christus, vrees ik, dat je harde klap zal krijgen van Zijn oordeel. Vele mensen denken dat ze zelf naar de hemel zonder oordeel van God, als maar werkelijk toch anders gebeurd voor deze mensen dat is voor hen erg jammer. Ik durf voor mezelf niet te zeggen dat ik naar de hemel ga. Het is nu nog steeds genadetijd om tot God te bekeren, zeker dagelijks.
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op vrijdag 6 januari 2012, 00:13
|
|
Naar boven |
|
|