Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 februari 2012, 10:18
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Dacht dat het hier over wat eten we voor lekkers vandaag ging en niet over obetias etc |
Dit is een topic waarin men praat over eten. Dus men kan recepten uitwisselen. Praten over gezond eten. Dus kan men het ook hebben over afvallen en hoe men dat doet. En die recepten plaatsen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 21:11
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach Mariska de enige schrale troost die je hebt, je bent niet de enige, ze kunnen het werk niet meer aan. Is wel goed voor de werkgelegenheid, geen loodgieter meer te krijgen, zo heeft ook het nadeel een voordeel |
Van mij mag het heel hard gaan dooien zodat ik de verwarming niet meer nodig heb. En voor douchen effe de stekker in en daarna er weer uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 21:06
Onderwerp: Elfstedentocht
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nog even geduld Mariska, in mei varen ze weer. En in juli tegen elkaar. Mooi gezicht, ook als je niks met zeilen hebt.
Thomas, heeft dat wel. |
Ik weet niet welke route die skûtsjes zeilen.. Maar heb het weleens gezien... Zeer strenge regels zijn er.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 21:02
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Do kist it forjitte?
Do ek.......
Thomas, it giet net oan...... |
skûtsjesile wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 17:19
|
|
|
GERRIT084 schreef: | en heb je hem niet te pakken kunnen krijgen dan kan die ook hard |
Die firma zou contact met mij opnemen om een afspraak te maken... Maar blijkbaar sta ik helemaal onderaan de lijst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 16:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik eet vandaag niet. Ik ben mijn vuurmaker kwijt... |
die ligt vast achter het gasfornuis
maar heeft flosje die niet stiekum ergens verstopt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 13:42
|
|
|
Dat ik na een week wachten op de cv instalateur nog steeds een defecte warmte wisselaar heb.
Heb er maandag er al achteraan gezeten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 12:45
Onderwerp: vraag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dit is mijn antwoord.
Kinderloos zijn is niet leuk. Gelukkig zijn er technieken om de kinderwens in vervulling te laten gaan, ivf binnen de relatie.
Het gaat mij te ver om eicellen en zaadcellen te doneren. Biologisch gezien is het kind niet van je zelf, nog van je parter als beide cellen gedoneerd zijn.
Spelen we op die manier niet voor God? Is het zo moeilijk om kinderloosheid te accepteren?
Het laatste klinkt misschien heel hard. Maar ik weet waar ik het over heb. Ik heb geleerd het te accepteren dat er nooit mama tegen mij gezegd zal worden. Dus het woordje oma zal ook nooit in mijn oren klinken.
Ik heb ook de afgelopen 25 jaar geleerd hoe het is om vrijgezel te zijn. Heb wel relaties gehad. Ik heb mogelijkheden gezien om zwanger te kunnen worden. Maar ik heb ze geweigerd, omdat ik denk dat kinderen pas een mogelijkheid zijn binnen een langdurige relatie met huwelijk.
Ik vind dat een kind behoort op te groeien binnen een relatie van vader en moeder.
En kijk als men gaat scheiden heb je ook een alleenstaande moeder, maar die kinderen zijn verwerkt door hun vader waar ze contact mee kunnen houden. Dat is een totaal andere situatie.
In mijn situatie zou het zijn geweest dat er kinderen zonder vader zouden zijn opgegroeid.
God heeft dit zo bepaald, dat ik zonder partner en kinderen door het leven ben gegaan. Als God had gewild dat ik met partner en kinderen door het leven zou zijn gegaan, dan had Hij 1 van mijn vele gebeden wel verhoord.
Is het zo moeilijk om Gods wil te doen?
Als je als echtpaar kinderloos bent, dan grijp je alle kansen om toch vruchtbaar te zijn. Lukt het niet dan kan men altijd overwegen om pleegouder te worden of een kind te adopteren die geen kansen heeft.
Maar een kind verwekken van een eiceldonatie en zaadceldonatie gaat mij te ver. |
Aanvulling:
Zegt het Onze Vader niet: Uw wil geschiede gelijk in de hemel alzo ook op de aarde...
Dus niet MIJN wil van: Ik moet zo nodig en partner en kinderen en weet ik veel wat....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 12:04
Onderwerp: vraag
|
|
|
Dit is mijn antwoord.
Kinderloos zijn is niet leuk. Gelukkig zijn er technieken om de kinderwens in vervulling te laten gaan, ivf binnen de relatie.
Het gaat mij te ver om eicellen en zaadcellen te doneren. Biologisch gezien is het kind niet van je zelf, nog van je parter als beide cellen gedoneerd zijn.
Spelen we op die manier niet voor God? Is het zo moeilijk om kinderloosheid te accepteren?
Het laatste klinkt misschien heel hard. Maar ik weet waar ik het over heb. Ik heb geleerd het te accepteren dat er nooit mama tegen mij gezegd zal worden. Dus het woordje oma zal ook nooit in mijn oren klinken.
Ik heb ook de afgelopen 25 jaar geleerd hoe het is om vrijgezel te zijn. Heb wel relaties gehad. Ik heb mogelijkheden gezien om zwanger te kunnen worden. Maar ik heb ze geweigerd, omdat ik denk dat kinderen pas een mogelijkheid zijn binnen een langdurige relatie met huwelijk.
Ik vind dat een kind behoort op te groeien binnen een relatie van vader en moeder.
En kijk als men gaat scheiden heb je ook een alleenstaande moeder, maar die kinderen zijn verwerkt door hun vader waar ze contact mee kunnen houden. Dat is een totaal andere situatie.
In mijn situatie zou het zijn geweest dat er kinderen zonder vader zouden zijn opgegroeid.
God heeft dit zo bepaald, dat ik zonder partner en kinderen door het leven ben gegaan. Als God had gewild dat ik met partner en kinderen door het leven zou zijn gegaan, dan had Hij 1 van mijn vele gebeden wel verhoord.
Is het zo moeilijk om Gods wil te doen?
Als je als echtpaar kinderloos bent, dan grijp je alle kansen om toch vruchtbaar te zijn. Lukt het niet dan kan men altijd overwegen om pleegouder te worden of een kind te adopteren die geen kansen heeft.
Maar een kind verwekken van een eiceldonatie en zaadceldonatie gaat mij te ver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 10:21
Onderwerp: Het weer
|
|
|
TINK100 schreef: | das igg warmer dan wat het van het weekend was.....kan bijna mijn zomerjurkje aan...bijna |
Zo te zien heb je die al aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 09:26
Onderwerp: Homoseksualiteit
|
|
|
MOMO697 schreef: | Heb je je vraag ook gemaild naar de redactie? Lijkt me verstandig om het standpunt van de redactie te weten inderdaad. |
Nee nog niet naar de redactie gemaild.
(een ander zou ook kunnen mailen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 februari 2012, 09:11
|
|
|
Ik wil graag het volgende even kwijt.
Christianmatch is een christelijke datingsite. Op deze site kom je mensen met allerlei verschillende meningen. Zo ook over homofilie.
Nu word er verondersteld dat een lid van CM verwijderd zou zijn. (Abonnement zou ook verlopen kunnen zijn.)
Bij mij komt de vraag dan op moet ChristianMatch openstaan voor allerlei vormen van relaties? De meningen verschillen over hoe God er naar kijkt.
Ook ChristianMatch heeft een verantwoording af te leggen naar God toe. Net als hoe wij er mee omgaan. Ook wij hebben verantwoording af te leggen naar God toe.
Ik zou graag een reactie van de redactie willen zien hier over. Dan weet iedereen waar hij of zij aan toe is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 23:08
|
|
|
THOMAS968 schreef: | UitgeSloten
Thomas |
Inderdaad , ijs is te slecht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 22:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ehhhmmmm........... intepreteer ik je goed als ik zeg dat mar907 vrij is van zonden? en dus een heilig-man?
hannah.......zondig in woorden, daden en gedachten = onheilig in het kwadraat, zou graag eens gewoon gezellig een bakkie koffie drinken met moedige jasmijn. |
Dat maak ik er ook uit op Hannah.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 februari 2012, 00:05
Onderwerp: ziekenhoekje
|
|
|
groetjes mariska
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 6 februari 2012, 00:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 19:57
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Zet ik net de wasmachine aan en een kwartier later staat mn washok blank En ik kan niet ontdekken waar het vandaan gekomen is, nu draait alles weer en het water wordt normaal afgevoerd |
Gij zult op zondag niet wassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 februari 2012, 16:54
|
|
|
de jacuzzi bij annet
de chickies van pieter
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zondag 5 februari 2012, 17:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus je mag homoseksueel zijn maar je moet maar geen liefde of lichamelijkheid hebben. Nou ja, dat is dan jouw standpunt en dat moeten we maar aanvaarden zoals jij denkt. Nu ben ik zo vrank om te zeggen dat ik het erg spijtig vind dat jij geen kinderen hebt die dan ook nog eens homoseksueel zijn én van jou geen relatie mogen hebben waar vrijen met elkaar is toegestaan. Moest je wel in die situatie zitten zou je er misschien anders over denken want een liefdevolle ouder wilt toch dat hun kinderen gelukkig zijn of worden... |
Laat ik een vergelijking doen..
Ik ben een alleenstaande hetero vrouw. Ook ik heb behoeftes, maar ik doe het niet. Zo kan dus ook iemand met een homo geaardheid de behoefte laten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 12:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Of het ook de visie van Maris is kan zij het beste beantwoorden.
Op sommige zaken moeten we wat toleranter kunnen zijn om zo onze medemens te kunnen aanvaarden zoals hij of zij is. Mensen die op hetzelfde geslacht vallen hoeven niet verstoken te blijven van liefde, geluk met een partner, lichamelijke affectie. Net zo min dat mensen die lijden aan vraatzucht, is ook een doodzonde, of aan een andere doodzonde lijden (?) niet van de liefde, het recht op lichamelijke affectie verbannen moeten worden. |
Ik heb het over het praktiseren van een relatie. Niet over de geaardheid.
Waarom zou God een homorelatie 4000 jaar geleden hebben afgekeurd en nu ineens nu zal goedkeuren? Dan kunnen we alle regeltjes wel overboord gooien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 11:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké, zo staat het in de Bijbel. Dat weten we ondertussen al. Wat is je eigen visie, want die heb je toch, hoop ik, dan? |
Dit is mijn visie, ik leef naar de bijbel zover het mogelijk is. Maar ik ga de bijbel niet aanpassen aan mijn levensstijl.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 11:43
|
|
|
De bijbel is heel duidelijk over hoe God denkt over homoseksualitiet.
God verwacht van ons een man-vrouw relatie. God verafschuwt het als mensen van de zelfde sekse liefde met elkaar bedrijven.
God heeft alle mensen lief maar verafschuwt het zondige gedrag van de mens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 17:56
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat een pak sneeuw he! Ik mocht even eerder naar huis zodat ik niet 50km door het donker hoefde te glibberen,heel lief maar wel onbetaald
Onze gemeente moet een pak op zn donder hebben,er is geen klap gedaan aan die troep!Dat het anders kan heb ik onderweg gezien,daar goed berijdbare wegen en hier is het verschil tussen de weg en de sloot niet eens te zien......stelletje....... |
Ja het strooien in Nl valt vies tegen. Het milieu gaat voor alles. En het pekel wat ze gebruiken is niet zo goed voor ons asfalt.
Alsof het wegtakelen van auto's geen geld kost. Blikschade bij kleine aanrijdingen. Nee men zegt : blijf maar thuis. Ja of iedere baas zit te springen dat zijn personeel een dagje uitslaapt, want dat is weer slecht voor de economie.
De burger zelf moet aan den lijve ondervinden, wat de gevolgen zijn van sneeuwval, dat bespaart de gemeente een hele hoop geld: De auto aan gruzelementen en gebroken botten. Zelfs als fietser en voetganger ondervind je de hinder van niet strooien.
Zelfs de NS ligt op zijn gat: hoezo met ov naar je werk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 16:07
|
|
|
Ik blijf het even herhalen:
Het kan vriezen, het kan dooien. Maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 12:01
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 12:00
|
|
|
Aangezien het snertweer is, ga ik vanmiddag een pan snert maken voor morgen.
Ik doe de helft hiervan.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 3 februari 2012, 12:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |